خبرهای کلیکسب و کار برتر

شماره موبایل مجازی برای دریافت پیامک

قرن بیست و یکم، به درستی قرن ارتباطات نام گرفته است. این روزها تقریبا تمام امور روزمره ما به طور مستقیم و غیرمستقیم از امکانات زیرساخت ارتباطات استفاده می‌کند. با این که در دو دهه اخیر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی محبوبیت بسیار زیادی کسب کرده و به سرعت مشتریان خود را پیدا کرده است.

با این حال تماس تلفنی و پیام کوتاه به عنوان اولین تکنولوژی ارتباطی بسیار موثر و پرسرعت (نسبت به تکنولوژی‌های قبلی مثل تلگراف، نامه، پیجر و…) هنوز طرفداران خود را دارد. در سال‌های اخیر شماره مجازی پلی بین تماس تلفنی با شماره ثابت و دنیای اینترنت شده است. در این مقاله از سایت خرید شماره مجازی به بررسی تماس و پیامک رایگان دائمی با خرید شماره مجازی خواهیم پرداخت.


شماره مجازی چیست؟

حضور افراد در شبکه‌های مجازی به طور معمول نیازمند گذراندن یک مرحله ثبت نام و هویت‌سنجی است. در اینجا فرد با استفاده از یک شماره تلفن خود را به پلتفرم معرفی می‌کند و تا زمانی که از شبکه اجتماعی استفاده می‌کند، راه ارتباطی گردانندگان پلتفرم با شخص صاحب حساب، شماره تلفن مورد ثبت نام می‌باشد.

بسیاری از افراد هنگام ثبت نام و فعالیت در فضای مجازی، علاقه‌ای به دادن شماره تلفن شخصی خود ندارند و به دنبال روش‌هایی هستند تا بدون تسلیم کردن اطلاعات شخصی‌شان از بستر مجازی شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند.

روشی که برای این کار بسیار موثر است و برای بالا بردن امنیت شما هنگام حضور در فضای مجازی توصیه می‌شود، است. شماره مجازی دقیقا مانند یک خط تلفن حقیقی عمل می‌کند که با کمک آن می‌توانید تماس تلفنی بگیرید، پیامک ارسال کنید و یا از آن برای ثبت نام در برنامه‌هایی همچون ، ، ، اسکایپ و… استفاده کنید.

تفاوت اصلی شماره مجازی و شماره حقیقی در این است که شماره مجازی سیم کارت فیزیکی ندارد و شما فقط از طریق نرم‌افزار‌های خاصی به آن دسترسی دارید. البته این موضوع به هیچ عنوان از قابلیت‌های شماره مجازی کم نمی‌کند.

از ویژگی‌های بسیار جالب شماره مجازی این است که پیش‌شماره را خودتان انتخاب می‌کنید. با این کار شما آزادید تا شماره تلفن‌تان متعلق به هر کشوری که می‌خواهید باشد.

طبق سیاست‌های شفافیت دوطرفه برای کاربران شبکه‌های مجازی، شماره تلفن ثبت شده اشخاص در این شبکه‌ها به نمایش گذاشته می‌شود؛ همانطور که شما نیز می‌توانید شماره تلفن سایر کاربران را ببینید.

هر کسی که شماره تلفن شخصی شما را در مخاطبین خود ذخیره کرده باشد می‌تواند از حضورتان در این شبکه‌های مجازی مطلع شود. برای جلوگیری از این اتفاق، می‌توانید از شماره مجازی داشته بهره ببرید.


سرویس تماس تلفنی رایگان با شماره مجازی

سرویس DID ()، نوعی شبکه تلفن مجازی بر بستر اینترنت است که از آنجایی که استفاده از شماره تلفن ثابت محدود به مکانی خاص مانند خانه یا اداره است و استفاده از تلفن همراه در خارج از کشور هزینه بسیار بالای رومینگ را با خود دارد، شماره مجازی در هر جایی که اتصال اینترنت داشته باشید در اختیارتان است.

یک ایراد بزرگی که شبکه‌های مجازی برای برقراری تماس دارند این است که طرف مقابل شما نیز باید در آن شبکه مجازی حساب داشته باشد. یعنی تماس فقط و فقط از درون خود اپلیکیشن ممکن است.

کسانی که از واتساپ یا تلگرام استفاده می‌کنند امکان برقراری تماس با سایر کاربران این برنامه‌ها را دارند ولی نمی‌توانند مستقیم به هر شماره‌ای زنگ بزنند یا تماس بگیرند. با داشتن شماره مجازی این امکان برای شما فراهم می‌شود.

شماره تلفن‌هایی که توسط فناوری DID ساخته می‌شوند در ظاهر هیچ تفاوتی با شماره تلفن‌های ثابت ندارند. افراد می‌توانند مثل هر خط تلفن دیگری مستقیما به آن‌ها پیام داده یا با آن‌ها تماس بگیرند. منتها شما به عنوان صاحب خط تصمیم می‌گیرید با تماس یا پیام ورودی چه کنید.

به دلیل غیرقابل‌ردیابی بودن شماره مجازی، خرید و فروش آن در ایران مجاز نیست. پلیس فتا به منظور کاهش جرایم رایانه‌ای مانند کلاهبرداری، انتشار محتوای سیاسی و تشویش اذهان عمومی، دسترسی افراد به شماره مجازی را غیرقانونی اعلام کرده است.

اما نگران ناشید، تنها در صورتی که شماره مجازی را برای کارهای مجرمانه استفاده کنید پیگرد قانونی خواهد داشت و در حالت عادی استفاده از شماره مجازی هیچ مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد.


سرویس پیامک رایگان با شماره مجازی

تقریبا تمام کسب‌وکارهایی که بر پایه خدمات‌رسانی به مشتریان فراوانی هستند، به نوعی راه ارتباطی با مخاطبین خود نیاز دارند. پیام کوتاه یا پیامک از جمله راه‌های بسیار محبوب شرکت‌ها برای اطلاع‌رسانی به مشتریان، دریافت بازخورد و شکایات و همچنین تبلیغات گسترده است.

به دلایل واضحی استفاده از شماره شخصی برای چنین کاری ممکن نیست. حجم بالای ورودی و خروجی پیامک‌ها مدیریت سیستماتیک و منظمی نیاز دارد. خرید سرویس‌های مخابراتی برای اینکار گاها بسیار پرهزینه هستند؛ مخصوصا زمانی که بخواهید تعداد بسیار بالایی پیامک ارسال یا دریافت کنید.

هزینه استفاده از شماره مجازی صرفا چیزی است که برای در اختیار داشتن شماره پرداخت می‌کنید و میزان استفاده از این بستر به روی هزینه آن تاثیر زیادی نداد، چون شماره مجازی اساسا بر پایه اینترنت است.


مزایای استفاده از شماره مجازی

در ادامه این بخش از مقاله، به بررسی مزایای بهره بردن از قابلیت‌های شماره مجازی خواهیم پرداخت:

هزینه پایین‌تر

هزینه خرید خط تلفن و شماره مجازی  شاید مبلغ بسیار زیادی نباشند ولی هزینه دوره‌ای خدمات آن‌ها بسته به میزان استفاده شما متغیر است. یک مزیت بسیار مهم شبکه‌های مجازی نسبت به تماس یا پیامک مستقیم این است که شما می‌توانید با هزینه بسیار پایینی (متناسب با حجم اینترنتی که مصرف می‌کنید) ساعت‌ها تماس صوتی داشته باشید یا به میزان نامحدودی پیام ارسال کنید. چنین کاری با خط تلفن ثابت، هزینه سرسام‌آوری دارد. راه میانبر برای تماس و پیامک رایگان بدون به کارگیری اپلیکیشن‌هایی همچون تلگرام یا واتساپ، خرید شماره مجازی است.

برنامه ارسال پیامک با شماره مجازی |دریافت اس ام اس آنلاین ایرانسل

اتوماسیون کارها

خرید شماره مجازی به شما این اجازه را می‌دهد تا بتوانید سیستمی را پیاده کنید که ارسال و دریافت پیامک را اتومایزه کرده و برای تبلیغات گسترده، دریافت بازخورد از مشتریان و یا پشتیبانی تلفنی از این سیستم استفاده کنید. در حالت عادی چنین کاری با خدمات اپراتورها نیز ممکن است ولی برای به حداقل رساندن هزینه‌های کسب و کارتان، استفاده از شماره مجازی را توصیه می‌کنیم.

بالا بردن اعتبار کسب و کار

از آنجایی که کسب و کارهای بین‌المللی اعتبار بیشتری میان مشتریان دارند، صاحبان کسب و کارهای کوچک می‌توانند با خرید یک خط تلفن مجازی از این موضوع نهایت استفاده را ببرند. اگر شرکت شما با مشتریان برون‌مرزی در ارتباط است، داشتن یک خط تلفن با پیش‌شماره آن کشور وجهه بسیار خوبی برای شما خواهد داشت. انگار شما در هر کشوری که مشتری دارید، حضور مستقیم خواهید داشت.

نحوه خرید و راه‌اندازی شماره مجازی

هزینه تماس گرفتن یا فرستادن پیامک از طریق شماره مجازی کمتر از مبلغی است که اپراتورها از شما می‌گیرند. توجه کنید که برای استفاده از شماره مجازی، معمولا باید به اینترنت دسترسی داشته باشید. برای داشتن شماره مجازی می‌توانید از وبسایت‌ها یا اپلیکشن‌هایی که به رایگان این شماره‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهند استفاده کنید؛ اما توجه داشته باشید که این شماره‌ها به زودی از دسترس شما خارج می‌شوند و در اختیار سایر افراد قرار می‌گیرند.

اگر می‌خواهید تا به طور دائم از مزایای شماره مجازی بهره ببرید، با خریدن یک شماره، از امنیت حساب‌ها و ارتباطات خود اطمینان حاصل کنید. حتی می‌توانید شماره اصلی خود را به شماره مجازی دایورت کنید تا همواره و در هر جایی در دسترس باشید. سایت خرید شماره مجازی با آسان کردن این پروسه برای مشتریان خود، با قیمت بسبا سایت  های رایگان دریافت اس ام اس آنلاین دریافت کنید

برخی از سرویس های مهم ممکن است از احراز هویت دو عاملی مطمئن تری استفاده کنند که استفاده از شماره تلفن واقعی شما منطقی تر است. اما برای موارد دیگر که چندان مهم نیستند یا فقط به یکبار تأیید احتیاج دارند ، استفاده از شماره ای که به تلفن شخصی شما گره خورده باشد ممکن است ترجیح داده شود. خوشبختانه وب سایت هایی وجود دارند که خدماتی را ارائه می دهند که می توانید پیامک ارسال شده به شماره تلفن دیگری را دریافت کنید.

استفاده از سرویس دریافت پیام کوتاه آنلاین کار ساده ای است ، کافیست شماره ارائه شده را یادداشت کنید و آن را به سرویس یا فردی که برای ارسال پیام به شماره نیاز دارد ، بدهید . پس از مدت کوتاهی ، پیامی که منتظر آن هستید باید ظاهر شود. توجه داشته باشید که این پیام ها خصوصی یا ایمن نیستند و توسط کسی قابل مشاهده است ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که هیچ اطلاعات شخصی دریافت نمی شود.

در اینجا ما ۱۰ وب سایت را لیست می کنیم که خدمات دریافت پیام کوتاه رایگان را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد پیام های متنی را که برای شما ارسال می شود بدون استفاده از تلفن واقعی دریافت کنید.

چگونه شماره را آزمایش کنیم ؟

برای بررسی اینکه آیا این سرویس ها کار می کنند ، ما به سادگی از طریق اسکایپ اس ام اس  به شماره ذکر شده پیامی ارسال کردیم . ممکن است برخی از این سرویس ها برای مدتی غیرفعال باشند یا برای استفاده توسط کشورهایی مثل ایران نیاز به استفاده از فیلترشکن برای دور زدن تحریم ها داشته باشند.

۲. FreePhoneNum

FreePhoneNum دارای تعداد قابل توجهی از بیست و هفت شماره موجود است ، اگرچه همه آنها از دو کشور هستند. ایالات متحده بیست و یک شماره و کانادا شش شماره دارد. ما پنج عدد از شماره های  ایالات متحده و سه شماره از  کانادا را به طور تصادفی آزمایش کردیم و همه آنها در عرض چند ثانیه پبامک دریافت شدند.

سرویس ارسال متن در دسترس است که می توانید روزانه حداکثر ۵ پیام به شماره های ایالات متحده / کانادا ارسال کنید. همچنین یک سرویس تماس صوتی رایگان در وب سایت وجود دارد که می توانید از بلندگوها / میکروفون خود برای یک تماس تلفنی دو طرفه استفاده کنید.

۳. FreeTempSMS

به نظر می رسد FreeTempSMS برای هندی ها باشد و در مجموع هشت شماره دارد. شش مورد مربوط به ایالات متحده و دو مورد مربوط به کانادا است.

در زمان نوشتن این مقاله ، هر هشت شماره به خوبی کار می کردند و تمام پیامک ها طی چند ثانیه دریافت می شدند. یک گزینه ثبت نام وجود دارد اما مشخص نیست که برای چه چیزی است زیرا به نظر می رسد کاری انجام نمی دهد و هیچ اطلاعاتی وجود ندارد.

۴. SMS-Online

هشت شماره تلفن با پیام کوتاه آنلاین در دسترس است که هر یک از ایالات متحده ، پورتوریکو ، فرانسه ، مالزی ، اندونزی و سوئد است. انگلستان دو شماره دارد. برای دیدن لیست پیام ها کافیست روی دکمه Open برای هر کشوری کلیک کنید. توجه داشته باشید که معمولاً یک تبلیغ VPN در بالای لیست پیام ها وجود دارد .

تنها شماره ای که با آن مشکل داشتیم یکی از این دو شماره از انگلستان بود. به نظر می رسید بقیه درست کار می کنند ، می توانید با یک ایمیل مشترک شوید تا هنگام اضافه شدن شماره های جدید از آن مطلع شوید. این سرویس چند زبانه است .

۵. Twilio

این برنامه نیاز به ثبت نام برای یک حساب آزمایشی دارد اما از قضا شما باید یک شماره تلفن برای تأیید ارائه کنید.

مزیت بزرگ Twilio نسبت به سایر سرویس های اینجا این است که همه پیام های دریافتی فقط توسط کسی که اطلاعات ورود به سیستم را بداند قابل مشاهده است. بنابراین ، اگر می خواهید پیام های شخصی یا خصوصی دریافت کنید بسیار ایمن تر است.

وقتی ما آزمایش کردیم ، از پنج شماره چهار عدد کار کرد. رسیدن پیام ها طولی نکشید و در عرض چند ثانیه نمایش داده شد.  این تنها سرویس پیامکی رایگان بود که ما پیدا کردیم و توسط Twilio برای تأیید تلفن پذیرفته شد.

۷. دریافت اس ام اس آنلاین به صورت رایگان با Online-sms

Online-sms دارای حدود هفتاد شماره از چهارده کشور است. اینها شامل ایالات متحده ، کانادا ، انگلستان ، بلژیک ، فرانسه ، لهستان ، سوئد ، پرتغال ، ایتالیا ، اتریش ، سوئیس ، اسپانیا ، دانمارک و لتونی است. ما یک انتخاب تصادفی از هفت شماره از ایالات متحده ، فرانسه ، بلژیک ، انگلیس و لهستان را آزمایش کردیم.

توجه داشته باشید که رسیدن برخی پیام ها ۳۰ دقیقه یا بیشتر طول می کشید. چند شماره در عرض چند دقیقه پیامک دریافت می کردند ، اما بیشتر آنها مدتی طول کشید.

۸. Receive-SMS

Receive-SMS چندین سال است که وجود دارد  قبلاً شش شماره مبتنی بر اروپا داشت اما اکنون چهار شماره از ایالات متحده وجود دارد. آخرین پیام ها از همه شماره ها در پایین پنجره اصلی ادغام می شوند.

هنگام افزودن شماره های جدید ، گزینه ای برای اطلاع رسانی از طریق ایمیل وجود دارد. در صورت نیاز به خدمات دریافت پیام کوتاه ، شماره های خصوصی پرداخت شده در دسترس است.

این سرویس دارای سه شماره است که همگی از ایالات متحده هستند. هنگامی که پیام ها از هر یک از این شماره ها دریافت می شوند ، آنها در یک لیست ادغام شده در قسمت پایین پنجره اصلی ظاهر می شوند.

نکته نهایی : حتی اگر به نظر می رسد برخی از این سرویس های دریافت اس ام اس آنلاین رایگان کار می کنند ، شماره تلفن هایی که برای دریافت پیام کوتاه به صورت آنلاین استفاده می شوند ، همچنان می توانند با استفاده از PhoneID TeleSign که می تواند نوع شماره تلفن ارائه شده مانند VoIP ، تلفن ثابت ثابت ، تلفن همراه را شناسایی کند ،به راحتی مسدود شوند.

همچنین ممکن است شخص دیگری از شماره های موجود ، استفاده کرده است و ممکن است به یک شماره منحصر به فرد یا کمتر استفاده شده دسترسی پیدا کنید. در این صورت ، گزینه های کمی وجود دارد اما سعی کنید اعداد مختلف را امتحان کنید تا زمانی که یکی از موارد مناسب را پیدا کنید.

یار مناسب و معقول خدمات مورد نیازتان را برایتان فراهم خواهد کرد.

 

دکمه بازگشت به بالا