اقتصادیکسب و کار برتر

چه وسایلی برای بسته بندی باید تهیه کنیم؟

آشنایی با لوازم بسته بندی

لوازم بسته بندی یکی از مهم ترین و ضروری ترین لوازم برای بسته بندی وسایل در زمان اسباب کشی وسایل است. در واقع با این لوازم می توان انواع اثاثیه منزل مثل ظروف شکستنی، وسایل تزئینی، انواع لباس، مبلمان و انواع کمد و بوفه و تخت خواب را به راحتی بسته بندی و جابه جا کرد. از مهم ترین لوازم بسته بندی وسایل منزل می توان به انواع کارتن حمل بار، کارتن رگال دار برای بسته بندی لباس، انواع بابل رپ یا ضد ضربه ها، استرچ رپ یا سلفون و پلاستیک های حباب دار و چسب پهن و برچسب و لیبل و … اشاره نمود. جهت آگاهی از شماره تلفن باربری در فردیس کرج روی لینک ضربه بزنید.

بسته بندی ظروف چینی زرین |بسته بندی لیوان در اسباب کشی

استفاده از این لوازم سبب سهولت در بسته بندی وسایل و جا به جایی آن ها می شود. لذا علاوه بر تهیه کارتن حمل بار بهتر است که سایر لوازم بسته بندی مثل چسب پهن و لیبل و پلاستیک حبابدار و کاور زیپدار و … را تهیه کنید که این کار موجب می شود بتوان تمام اثاثیه منزل و ادارات را در سادگی کامل بسته بندی کرد و بدون آسیب دیدگی به مقصد رساند.

هر کدام از انواع لوازم بسته بندی متناسب با وسیله ای خاص است. به عنوان مثال نایلون ضربه‌گیر یا همان پلاستیک حباب ‌دار مناسب برای بسته بندی و حفاظت از اشیای شکستنی و سلفون یا استرج مناسب برای جلوگیری از ایجاد خط و خش یا نشستن گرد و خاک روی لباس ها و مبلمان است.

یک بسته بندی اصولی و امن، مهم ترین و ضروری ترین اقدام در زمان اسباب کشی منازل و ادارات است. حال چرا این موضوع انقدر حائز اهمیت می باشد. در واقع زمانی که شما یک وسیله نو را خریداری می کنید بدون هیچ استرسی آن را حمل و جابه جا می کنید و دلیل این کار این است که وسیله مورد نظر به صورت صحیح و اصولی بسته بندی شده است. لذا در زمان جابه جایی هیچ مشکلی به وجود نمی ﺁید. از این رو اسباب و اثاثیه شما نیز در زمان جابه جایی باید اصولی بسته بندی شوند.

دلیل این کار این است که بسته بندی اصولی مزایای زیادی دارد یکی از مهم ترین مزایایش این است که هزینه ها و خسارات اثاثیه ناشی از حمل و نقل را به صفر می رساند. همچنین هزینه اسباب کشی را کاهش می دهد. از شلوغی و گم شدن وسایل در حین جابه جایی جلوگیری می کند و کار چیدمان وسایل را راحت تر می کند. اگر قصد اسباب کشی دارید به خدمات باربری فردیس مراجعه کنید. برای این که یک بسته بندی امن و اصولی داشته باشید باید از لوازم بسته بندی استفاده کنید. این لوازم  عبارتند از:

نایلون حباب دار ضربه گیر( بابل رپ): این وسیله تخصصی بسته بندی وسایل ترکیبی از نایلون و حباب های هوا است. در واقع دلیل استفاده از حباب های هوا در این کیسه ها این است که از ضربه دیدن اثاثیه داخل کیسه بابل رپ جلوگیری می کند و به نوعی ضربه گیر است. از این رو معمولا از این وسیله برای بسته بندی اثاثیه بزرگ منازل مثل یخچال و ماشین ظرفشویی و لباسشویی و گاز و تخت خواب و مبل و کمد و … استفاده می شود. این وسیله در نوع نایلون حباب دار گردویی و نخودی در بازار موجود می باشد.

تفاوت این دو نوع نایلون حباب دار در ضخامت و بزرگی حباب ها می باشد. در واقع مقاومت نایلون حباب دار گردویی بیشتر از نخودی است لذا پیشنهاد می شود اگر مسافت اسباب کشی شما طولانی است از این نوع نایلون استفاده نمایید.

کارتن حمل بار پنج لایه: کارتن های حمل بار مخصوص بسته بندی هستند که کارتن 5 لایه یکی از رایج ترین نوع کارتن ها برای اسباب کشی است. این کارتن ها دارای ابعاد و ضخامت و کیفیت متنوع هستند و از آنجایی که کارتن 5 لایه دارای ضخامت و کیفیت بالاتری است معمولا مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این نوع کارتن حمل بار به دلیل ضربه گیر بودن و محافظت از اثاثیه در حین جابه جایی بسیار پرفروش است. در بین لایه های این کارتن فضای خالی وجود دارد که به صورت ضربه گیر عمل می نماید.

این کارتن های بسیار مقاوم دارای سه سایز کوچک و بزرگ و متوسط موجود در بازار است که شما بسته به نوع وسیله خود می توانید کارتن با سایز مناسب را انتخاب کنید.

سلفون(مخصوص بسته بندی اسباب کشی): این وسیله نوعی لوازم بسته بندی است که به منظور حفاظت وسایل و اثاثیه در برابر گرد و خاک مورد استفاده قرار می گیرد که این کار سبب می شود لوازم در حین اسباب کشی تمیز باقی بمانند. از دیگر کاربردهای این وسیله فیکس کردن بابل رپ پیچیده شده دو لوازم منزل است. لازم به ذکر است بدانید این نوع سلفون ها با سایر سلفون های معمولی که مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت است و مخصوص بسته بندی اثاثیه می باشد. از نمونه کاربردهای این وسیله می توان به بسته بندی مبل ها اشاره کرد.

کارتن رگال دار: این نوع کارتن حمل بار مخصوص بسته بندی و جابه جایی انواع لباس ها و از لوازم بسته بندی می باشد. این کارتن ها دارای آویزهایی هستند و به مانند یک کمد کوچک عمل می کند. با استفاده از این کارتن ها می توانید مانند کمد لباس های خود را آویزان کنید و از چین و چروک خوردنشان در حین اسباب کشی جلوگیری کنید.

ساک بسته بندی: این وسیله برای بسته بندی اثاثیه هایی مثل پتو و بالش در زمان اسباب کشی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین اگر لباس هایی دارید که لازم به کارتن رگال دار ندارند را هم می توانید با این وسیله بسته بندی جابه جا کنید.

تسمه بسته بندی اثاثیه منزل: این نوع تسمه ها از مقاومت و کشش بسیار بالایی برخوردار هستند و از این رو از این وسایل برای بسته بندی و فیکس و محکم کردن وسایل منزل در زمان اسباب کشی استفاده می کنند. برای استفاده از این وسیله از دستگاه تسمه کش استفاده می شود. بسته بندی وسایل با تسمه سبب می شود که از دردستگاه چسب زن

آنچه در این مقاله به آن پرداخته خواهد شد معرفی لوازم بسته بندی همچون بسته بندی لوازم منزل، انواع بسته بندی، خرید و معرفی فروشگاه بسته بندی بزرگ و معتبر کارتن بار و ویژگی های این شرکت در به عنوان ارائه دهنده لوازم بسته بندی می باشد.

همراه ما باشید تا زین پس برای بسته بندی کالاهای منزل یا فروشگاه های خود در اسرع وقت با شرکت کارتن بار در ارتباط بوده و از سرویس های عالی آن بهره مند شوید.

انواع لوازم و ابزار بسته بندی

در هر بسته بندی یک سری از لوازم بسته بندی جزء موارد اصلی آن به شمار می آید. این ابزار بسته بندی در واقع موجب محکم کاری کارتن ها محسوب می شود تا اگر به هر دلیلی رها شد اتفاقی برای اسباب داخل آن نیفتد. قبل از معرفی لوازم و ابزار بسته بندی به این نکته توجه داشته باشید که هیچ کاری را با عجله نباید انجام داد.

دستگاه چسب کش دسته دار

سعی شود چند وقت قبل از جا به جایی و اسباب کشی ها، کارتن های مورد  نیاز را تهیه کرده و سپس از شرکت های معتبر همچون شرکت کارتن بار، لوازم بسته بندی مناسب را خریداری کنید و با کمال حوصله و دقت به بسته بندی بپردازید.

از نمونه لوازم بسته بندی که در فروشگاه کارتن بار می توانید مشاهده نمایید و بعد از انتخاب با بهترین قیمت و کیفیت آن را خریداری کرده و در اولین فرصت درب منزل دریافت نمایند عبارتند از:

  1. کاور سایز شماره یک که دارای مشخصاتی از قبیل: “طول 75 سانتی متر، عرض و ارتفاع 45 سانتی متر می باشد یکی از بهترین و پر فروش ترین لوازم بسته بندی است. این کاور مخصوص دارای سه لایه مقاوم است که توسط چرخ های صنعتی بزرگ دوخت شده است.
    همین امر امکان پارگی آن را به حداقل می رساند. همچنین کاور شماره یک به وسیله زیپ های با کیفیت بسته می شود. کاور شماره یک به عنوان ابزار بسته بندی جهت جابه جایی پوشاک  و اسباب بازی های فرزندان دلبندتان کاربرد فراوانی دارد.
  2. کاور شماره دو از طول، عرض و ارتفاع بیشتری نسبت به کاور یک برخوردار است. این کاور دارای طول 95 و عرض و ارتفاع 50 سانتی متری است و برای انواع پتو با سایزهای مختلف، پالتوهای بزرگ و پشمی و لوازم بهداشتی کاربردی است.
    کاور شماره سه  همچون کاور شماره دو مناسب وسایل بزرگ منزل می باشد و دارای سایزی بزرگتر یعنی طول 115 سانتی متر و عرض و ارتفاع 50 می باشد.

کاور زیپ دار

لوازم بسته بندی دیگری به نام نایلون حباب دار نیز در بین ابزار بسته بندی فروشگاه کارتن بار به چشم شما خواهد خورد. این نایلون دارای ویژگی هایی همچون چند لایه بودن، تشکیل شده از مواد نو و عالی می باشد. برای خریداری این محصول می توانید به صورت متری آن را سفارش دهید.

  • چسب های پهن شیشه ای با قابلیت کشسانی بسیار بالا و درجه یک یکی دیگر از لوازم بسته بندی ارائه شده در کارتن بار است. از خصوصیات مهم این چسب می توان به ضخیم بودن، میزان میکرون بالا، کیفیت و قیمت مناسب آن اشاره کرد.
  • سلفون ها با سایزهای متنوع همچون 200 متری، 500 متری و 1000 متری نیز جزء لوازم با کیفیت شرکت است که می توانید به دلیل عریض بودن و کیفیت فوق العاده از آن برای پوشاندن سرویس مبلمان و میز و صندلی ها استفاده نمایید.
  • شرکت ارائه دهنده لوازم بسته بندی کارتن بار یک وسیله کاربردی بسیار جالب دیگری به نام دستگاه چسب کِش با دسته یا بدون دسته نیز به مشتریان و متقاضیان معرفی می کند که برای بسته بندی کارتن ها با سایزهای مختلف مناسب است و به راحتی  و با سهولت می توان بسته بندی را انجام داد. این دستگاه ها می تواند شما را از نظر زمان بندی در بسته بندی کارتن های مختلف پیش اندازد.

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا