اقتصادیکسب و کار برتر

ایران فونت؛ بهترین فونت های مجموعه فارسی و انگلیسی جدید

فونت ها را می توان مهم ترین عنصر زیبایی و گرافیک متون در نرم افزارهای واژه پرداز مثل ورد یا فتوشاپ دانست. فونت ها نقش مهمی در گرافیک و جذابیت متن ها دارند و استفاده از یک فونت آنلاین مناسب می تواند بر زیبایی متن و کار گرافیکی ما بیافزاید. امروز قصد داریم به معرفی و دانلود انوع فونت های فارسی زیبا و رایگان  برای استفاده در گوشی و کامپیوتر بپردازیم.

ایران فونت نستعلیق |خرید فونت

 

 

از این فونت ها می توانید در طرح های گرافیکی و نوشتاری فارسی خود استفاده نمایید، و زیبایی را به طرح های خود بیافزایید.  این مجموعه فونت فارسی ، شامل فونت های فقط رایگان می باشد که توسط طراحان برتر ارائه شده است. این مطلب هیچ گونه فونت دارای حق کپی رایت را برای دانلود منتشر نخواهد کرد.

دانلود فونت های زیبای فارسی برای اینشات و کامپیوتر

مجموعه ای بروز زیر ، شامل فونت های جذاب و رایگان فارسی می باشند. همه فونت ها با کلیک بر روی تصویر موردنظر بصورت مستقیم و در قالب فایل فشرده (ZIP) قابل دریافت هستند.

ایلیا

فونت زیبای ایلیا ، مناسب طراحی های خاص هست.

فونت فارسی دلبر

یکی از دلبرانه ترین و زیباترین فونت های فارسی رایگان ، دلبر هست. با استفاده از این فونت می تونید سبک نوشته های خودتون در هر برنامه ای رو خیلی خاص و زیبا کنید. دلبرونس واقعا این فونت !

فونت فارسی دست نویس بدخط

برخلاف اسمش ، خیلی هم زیباست .

فونت جذاب فدرا?

به شدت شیک و خوش چینش واسه تیتر نوشتن عالیه ❤️??

فونت فارسی فردوسی

?فونت فارسی مناسب برای تایپ در نرم افزارهای ورد یا فتوشاپ

 لیلا

فونت زیبای لیلا یکی از پرکاربردترین فونت‌های فارسی در طراحی گرافیکی می‌باشد، شما می‌توانید نمونه این فونت را در تصویر زیر مشاهده نمایید و آن را از باکس دانلود به‌صورت رایگان دانلود کنید.

 نازنین

فونت فارسی نازنین را باید جزو پراستفاده‌ترین فونت‌ها در بین ایرانیان دانست. این فونت در اکثر برنامه‌های واژه پرداز استفاده می‌شود و ظاهر زیبایی را به متن ما می‌دهد، این فونت بیشتر در اداره جات و متن‌های رسمی استفاده می‌شود. شما می‌توانید فونت نازنین را از باکس دانلود آخر مطلب دریافت نمایید.

فونت پرکاربرد فارسی تیتر

فونت فارسی B Titr هم همانطور که از اسمش پیداست برای تیترهای یک محتوا بکار می رود و می تواند مورد استفاده شما قرار بگیرد، به همین منظور شما می توانید از این فونت برای برجسته نمایش دادن متون خود استفاده نمایید.

دانلود فونت فارسی دست نویس

فونت زیبای دست نویس هم یکی از جالب‌ترین فونت‌ها برای کاربران ایرانی می‌باشد، با این فونت می‌توانید به‌صورت دست نویسی شده متن‌های خود را در برنامه‌های مختلف به چاپ بگذارید.

دانلود فونت فارسی ایران نستعلیق

فونت ایران نستعلیق هم جزو فونت های زیبای این مقاله می باشد، شما با این فونت می توانید بصورت نستعلیق متن های خود را در نرم افزارهای مربوطه بنویسید و طراحی های مربوط به خود را به شکل متفاوت تری به نمایش بگذارید.

دانلود فونت فارسی MJ

فونت فارسی‌ام جی هم ظاهر زیبایی دارد و می‌تواند در طراحی‌های گرافیکی پوسترها و کاورها خیلی مؤثر باشد، شما با فونت MJ به‌صورت شکل زیر می‌توانید متون خود را ایجاد نمایید.

دانلود فونت فارسی رویا

فونت فارسی رویا هم باید یکی از پرکاربردترین فونت های ایرانی ها دانست. این فونت که بیشتر در متون کتابی و اداری استفاده می شود، ظاهر ساده ای دارد و می تواند مورد استفاده شما در کارهای دانشجویی یا حتی تبلیغاتی قرار بگیرد.

 سوگند

فونت سوگند فونت فانتزی و توخالی جذابی می باشد که توسط حسین تقی زاده طراحی شده است. شما می تواند در تبلیغات خود در سرتیترها از این فونت جذاب و فانتزی استفاده نمایید.

فونت پرکاربرد فارسی ترافیک

از فونت های پرکاربرد فارسی می توان به فونت ترافیک اشاره نمود، این فونت با ظاهر ساده و یکنواختی که دارد می تواند متن شما را به ساده ترین شکل ممکن با وضوح بالا برای بیینده به نمایش بگذارد.

فونت پرکاربرد فارسی و زیبای وزیر

یکی از زیباترین فونت های فارسی را می توان فونت وزیر دانست، این فونت حالت زیبایی دارد و برای استفاده در کارهای گرافیکی و صفحات وب و همچنین رابط کاربری نرم افزارها بسیار پر استفاده می باشد. کیفیت این فونت کاملا بالا می باشد و پیشنهاد می کنیم حتما آن را نصب کنید.

فونت فارسی افسانه

فونت فارسی افسانه “مناسب طرح های فانتزی” می باشد.

آراز

در طراحی فونت آراز سعی شده فونتی سنگین ولی جمع و جور ساخته شود. این فونت برداشت آزادی از قلم‌های سنتی دارد ولی از آن‌ها فاصله گرفته و ظاهری متفاوت برای خود ساخته است.

این فونت برای استفاده در متن و تیتر مناسب است و قابلیت تایپ مستقیم در تمامی نرم افزارها را دارا می‌باشد. این فونت در سال ۱۳۹۱ توسط محمدرضا شمس الکتابی تهیه و تولید شده است. ومحصولی از استودیو سه نقطه می‌باشد.

فونت فارسی کازابلانکا

این فونتی عالی برا متن و طراحی وب می باشد. اگر سس بیژن دارید یه نگاه بهش بکنید، همین فونت توش به کار رفته،تو پیتزافروشی فهمیدم !

دانلود فونت فارسی خوشنویسی دیما شکسته

فونتی بسیار عالی برای کالیگرافی، کاور موزیک و طرح‌های فرهنگی مذهبی

فونت دیما تحریری

فونتی زیبا از روح الله بلوردی که در ساخت عکس نوشته کاربرد زیادی دارد.

فونت فارسی زیبای دینار

یکی از زیبا ترین فونت‌های فلت فارسی رایگان

فلو

در دو وزن لایت و بولد که هم اکنون می توانید از لرن پارسی دانلود نمایید.

فونت قلم

فونت‌ دست‌نویس فارسی رایگان

دانلود فونت پرکاربرد فارسی حسام

فونت فارسی حسام را کمتر کسی می‌شناسه ولی در کارهای گرافیکی کاربرد زیادی دارد. دو ورژن «به ولد» و «لایت» داره که میتونید هر دو در فایل فشرده را از لرن پارسی دانلود نمایید.

دانلود فونت فارسی لاله زار

فونتی درشت و توپر مناسب تیتر ها ، با حس نوستالژیک روزنامه و نشریات دهه های اخیر

دانلود فونت فارسی مثلث

ویژه ی طراحان و گرافیستان خلاق

فونت پرکاربرد فارسی نیریزی

فونت فارسی اردیبهشت

فونتی درشت مناسب برای تایپوگرافی و نوشتن تیترها

فـونت  زیبا سایه

یکی از زیباترین فونت‌های دست‌نویس فارسی رایگان

فونت زیبای شکاری

یکی از زیبا ترین فونت‌های دست‌نویس فارسی رایگان

یک فونت فانتزی فارسی که میتونه برای استفاده در طراحی جلد مجلات و پوسترها و هم چنین تایپوگرافی مفید باشه.

https://www.irfont.ir/منبع

 

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا