خبرهای کلیکسب و کار برتر

راهنمای خرید آیپی ثابت و نحوه استفاده از آن

IP یک آدرس منحصر به فرد است که برای شناسایی دستگاه های موجود در شبکه استفاده می شود. این آدرس به دستگاه ها اجازه می دهد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و داده ها را از طریق شبکه محلی منتقل کنند. دانستن IP رایانه یکی از موارد مهمی است که به شما در حل مشکلات مربوط به رایانه، اتصال به چاپگر، نصب اتصالات اینترنتی و موارد دیگر کمک می کند. یک آدرس IP بسته به نوع کاری که به آن اختصاص داده شده متفاوت است و می تواند ثابت، متغیر، عمومی یا خصوصی باشد. با توجه به اینکه خرید IP ثابت به موضوعی مهم برای تجارت و بازی تبدیل شده است، این مقاله به معرفی IP و موارد مهم هنگام خرید IP ثابت می پرداد.

آدرس IP چیست؟

پروتکل اینترنت یا به اختصار IP یک آدرس منحصر به فرد است که به شناسایی دستگاه یا شبکه محلی کمک می کند. این آدرس در واقع قوانین تعریف شده برای فرمت داده های ارسالی از طریق اینترنت یا شبکه محلی است. با کمک IP مجوز تبادل اطلاعات در شبکه صادر می شود و می توان موقعیت جغرافیایی دقیق دستگاه را شناسایی کرد. با توجه به مطالب ذکر شده می توان IP را به عنوان شناسه ای در نظر گرفت که به دستگاه های مختلف داده می شود تا بتوانند به شبکه متصل شوند.

 

عملکرد پروتکل اینترنت IP بر اساس دستورالعمل های تعیین شده برای انتقال اطلاعات است که شرایط ارتباط بین دستگاه ها و تبادل اطلاعات را فراهم می کند. به عبارت دیگر، IP زبان رایج رایانه ها در سراسر جهان است.

 

IP استاتیک چه کاربردهایی دارد؟

 

بسیاری از کاربران دنیای مجازی به دنبال خرید یک آدرس IP ثابت هستند، بنابراین لازم است کاربردهای این نوع IP را نیز در نظر داشته باشند. آدرس IP اختصاصی یک آدرس ثابت است که به کاربر اختصاص داده می شود. این بدان معنی است که راه اندازی مجدد دستگاه و اتصال مجدد آدرس IP را تغییر نمی دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آدرس IP استاتیک توصیه می شود مقاله ” آدرس IP ثابت چیست ” را مطالعه کنید. برای IP ثابت می توان کاربردهای وسیعی را در نظر گرفت که مهمترین آنها موارد زیر است.

 

خرید آیپی ثابت جهت تردین کردن

 

بسیاری از کاربران IP هایی را خریداری می کنند که به دنبال شرکت در بازارهای تجارت جهانی مانند بایننس و فارکس هستند. بسیاری از تجار ایرانی از عدم دسترسی به آی پی های خارجی رنج می برند. در واقع اگر از IP ثابت استفاده نکنید، قطع نسبی باعث قطع ارتباط با IP قبلی می شود. تغییرات منظم IP حساب را نامعتبر می کند. به همین دلیل است که بسیاری از معامله گران برای جلوگیری از چنین مشکلاتی یک IP و یک سرور معاملاتی مجازی خریداری می کنند. از سوی دیگر، با یک IP پایدار برای تجارت، می توان از تحریم ایران جلوگیری کرد. با این اوصاف، مزایای خرید IP ثابت برای یک کسب و کار را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

 

دسترسی به یک آیپی ثابت و اخصاصی

سرعت بالا و بدون تاخیر را تجربه کنید

آپ تایم اضمینی و بدون قطعی

دسترسی به سیستم عامل و سخت افزار های مناسب جهت گیمینگ

 

خرید آیپی ثابت برای گیم

 

با خرید یک آی پی ثابت گیم، می توانید یک هویت شناخته شده در سراسر اینترنت بدست آورید. کسانی که در ایران زندگی می کنند و آی پی مرتبط با این کشور دارند به عنوان ایرانی شناخته می شوند. از آنجایی که ایران توسط برخی کشورها و شرکت ها تحریم شده است، برخی از وب سایت ها فیلترهایی برای آی پی های ایرانی تعریف کرده اند. علاقه مندان به بازی و بازی آنلاین با اصطلاح پینگ آشنا هستند. پینگ تاخیر در انتقال داده است. حتی کوچکترین تاخیر در بازی های آنلاین منجر به از دست دادن و از دست دادن امتیاز می شود. یکی از راه های غلبه بر این مشکل، تغییر سرور و استفاده از شبکه پرسرعت است. برای رسیدن به این هدف، بازیکنان باید یک IP ثابت و یک سرور مجازی خریداری کنند. برخی از بازیکنان سعی می کنند از فایروال یا VPN برای عبور از سایت های فیلتر شده استفاده کنند، اما استفاده از آنها باعث افزایش پینگ بازی و کاهش سرعت شبکه می شود زیرا یک نقطه ارتباطی جدید به شبکه اضافه شده است. بنابراین، بازیکنان با استفاده از یک IP ثابت از یک کشور دیگر، کیفیت بازی های خود را بهبود می بخشند.

 

چگونه می توانم یک IP ثابت دریافت کنم؟

 

راه های مختلفی برای خرید یک آدرس IP ثابت وجود دارد که مهمترین آنها در زیر ذکر شده است.

 

خرید سرور مجازی

 

یکی از راه های دسترسی به IP ثابت، خرید سرور مجازی است. سرور مجازی یک سرور فیزیکی است که با استفاده از فناوری مجازی سازی ایجاد شده است. یکی از ویژگی های این سرور منابع مستقل و مجزای آن است. هنگام خرید سرور، بخشی از سرور را با IP مشخص شده خریداری می کنید. در واقع با خرید آن یک آی پی ثابت نیز خریداری شد. استفاده از سرور مجازی امنیت بیشتری را برای کاربران فراهم می کند. توجه داشته باشید کسانی که قصد تجارت یا بازی دارند می توانند به جای خرید سرور مجازی در ایران سرور مجازی در آلمان یا سایر کشورها خریداری کنند.

 

استفاده از IP VPN ثابت

 

VPN یا VPN یک شبکه خصوصی و مجازی است که به کمک آن می توانید یک اتصال امن و محافظت شده به اینترنت را تجربه کنید. با استفاده از VPN، هویت کاربر ناشناس باقی می ماند و تمام ترافیک اینترنت رمزگذاری می شود. این امر ردیابی اطلاعات را دشوار می کند. راه دیگر برای دریافت IP ثابت استفاده از VPN است. یک VPN به سرور خود متصل می شود و یک اتصال خصوصی و رمزگذاری شده ایجاد می کند. از آنجایی که VPN به عنوان یک واسطه عمل می کند، سرعت دانلود و آپلود کاهش می یابد و این باعث کاهش سرعت انتقال داده می شود. بنابراین استفاده از VPN برای کسانی که قصد تجارت یا بازی دارند توصیه نمی شود. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که VPN های رایگان همیشه IP ثابت را در اختیار کاربران قرار نمی دهند، بنابراین کسانی که قصد خرید IP ثابت را دارند بهتر است از VPN پولی استفاده کنند.

 

نکات مهم هنگام خرید آدرس IP ثابت

 

هنگامی که شما یک IP ثابت می‌خرید، ممکن است با شرکت‌های زیادی مواجه شوید که محصولات زیادی را ارائه می‌دهند. این منجر به سردرگمی می شود. بنابراین لازم است قبل از خرید آی پی ثابت به این نکات توجه ویژه ای داشته باشید.

 

تعدد لوکسین: بهتر است هنگام خرید یک IP ثابت تعداد مکان ها را بررسی کنید زیرا مکان های متعدد به این معنی است که IP ثابت در سایر نقاط جهان قابل استفاده است. به عبارت دیگر، با افزایش تعداد مکان‌ها، دایره کاربران گسترش می‌یابد و دسترسی آنها امن‌تر و رایگان می‌شود.

 

پهانی باند ماهانه میزان اینترنت ارائه شده به کاربر با خرید IP ثابت از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. برخی از شرکت ها سقفی برای مبلغ پرداختی تعیین می کنند، اما برخی دیگر مبلغ خاصی را برای افزایش اعتماد کاربران خود مشخص نمی کنند.

 

کیل سوئیچ Kill: هنگامی که یک IP ثابت خریداری می کنید. باید به کلید kill توجه کنید. کیل سوئیچ منجر به اتصال ایمن و پایدار می شود. مثلا، اگر دکمه کشتن وجود ندارد. اگر اتصال به سرور قطع شود. IP اولیه کاربر در وب سایت محلی ثبت می شود. این ممکن است منجر به تعلیق حساب کاربری و غیره شود. از این رو، کیل سوئیچ از نشت IP و کار مداوم در اینترنت در هنگام قطع شدن سرور خارجی جلوگیری می کند.

 

کاربران همزمان: هنگام خرید IP باید مشخص شود که چند کاربر می توانند همزمان از IP استفاده کنند. اساسا تعداد کاربران بسته به نوع ارائه دهنده خدمات بین 2 تا 5 نفر در نظر گرفته می شود.

سرعت اتصال: نکته دیگری که باید در نظر گرفت سرعت اتصال به سرور است. استفاده از سرور ضعیف سرعت اتصال را کاهش می دهد.

 

تفاوت بین IP استاتیک و پویا چیست؟

 

IP پویا یک آدرس IP است که هر بار که دستگاهی به اینترنت متصل می شود به آن اختصاص داده می شود. پس از خرید خدمات اینترنتی، به دستگاه شما یک IP پویا اختصاص داده می شود. یک ISP دارای تعداد مشخصی آدرس IP است که آنها را در یک استخر نگهداری می کند. هنگامی که کاربر به اینترنت متصل می شود، یک آدرس IP به او اختصاص داده می شود که پس از قطع شدن به استخر باز می گردد. از طرف دیگر، یک شرکت یک آدرس IP ثابت یا ثابت را به یک دستگاه خاص اختصاص می دهد که تغییری نمی کند. در اصل خرید IP ثابت ضروری است. اشتراک تا زمان پرداخت ثابت باقی می ماند.

 

هزینه IP ثابت در ایران چقدر است؟

 

در هنگام خرید آی پی ثابت می بینید که گزینه های مختلفی وجود دارد که هر کدام برای هر سرویس قیمتی دارند.قیمت های آی پی ثابت در ایران با توجه به نوع سرویس متفاوت است. موارد زیر می تواند بر مقدار IP تأثیر بگذارد

 

ارائه دهنده ایمن، حرفه ای و حرفه ای

 

خدمات اضافی شرکت

 

نوع بسته، مبلغ خرید و شرایط

بهترین سایت حرید آیپی ثابت گیم

در بین سایت های مختلفی که امروزه به فروش IP ثابت برای بازی و بازی آنلاین می پردازند، سایت کیان وی پی اس یکی از معتبرترین و بهترین هاست.

 

کیان وی پی اس سابقه طولانی در ارائه خدمات IP ثابت برای بازی دارد و توانسته اعتماد بسیاری از گیمرها و گیمرهای حرفه ای را جلب کند. این سایت با درک نیازها و خواسته های گیمرها، IP هایی با ویژگی های منحصر به فرد ارائه می دهد.

 

  • سرعت بسیار بالا که پینگ و تاخیر بازی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد
  • ثبات و ثبات در اتصال که بازی را روان نگه می دارد
  • امنیت و حریم خصوصی بالا با استفاده از پروتکل VPN
  • دسترسی به سرورهای مختلف در کشورها و شهرهای مختلف
  • امکان انتخاب IP مورد نظر بر اساس نیاز گیمر
  • قیمت مناسب و در دسترس بودن
  • پشتیبانی ویژه برای بازیکنان 24 ساعته

 

علاوه بر این، کیان وی پی اس به بازیکنان این امکان را می دهد که برای آزمایش کیفیت سرویس، یک خرید آزمایشی یک روزه انجام دهند. همچنین امکان تمدید آدرس IP خریداری شده برای مدت زمان مورد نظر وجود دارد.

 

بنابراین با توجه به تجربه، سوابق و کیفیت بالای خدمات ارائه شده می توان گفت کیان وی پی اس بهترین و مطمئن ترین انتخاب برای خرید یک IP اختصاصی باکیفیت برای بازی ها و بازی های آنلاین است. توصیه می شود تمامی بازیکنان و بازیکنان حرفه ای از خدمات این وبسایت برای ارتقای تجربه بازی خود استفاده کنند

 

دکمه بازگشت به بالا