اقتصادیجامعهکسب و کار برتر

وکیل آقا بهتر است یا خانم؟

اگر بخواهیم به صورت کلی موضوع را مورد بررسی قرار بدهیم هیچ تفاوتی بین وکیل خانم و آقا وجود ندارد. اگر ساکن مشهد می باشید و به دنبال هترین وکیل انحصار وراثت در مشهد هستید کلیک کنید. اما اگر بخواهیم جزئی به قضایا نگاه کنیم ، تفاوت هایی دارند ،مثال :

راحتی در بیان مشکل
پرونده های کیفری
پیگیری پرونده ها
پاسخگویی در ساعات مختلف
نرخ حق الوکاله
دغدغه کمتر وکلای خانم
و….

راحتی در بیان مشکل

راحتی در بیان مشکل اولین تفاوت وکیل خانم با آقا است ، ممکن اس موکلی مشکل خیانت و یا رابطه نامشروع داشته باشد و بیان این مشکل در مقابل یک آقا برای او سخت باشد و حتی ممکن است برعکس این قضایا بیان این مشکل برای یک وکیل خانم دشوار باشد، پس اولین تفاوت وکیل خانم و آقا در راحتی در بیان مشکل است. برای پیدا کردن بهترین وکیل مشهد به سایت مستروکیل مراجعه کنید.

تفاوت وکیل خانم و آقا در چیست ؟

پاسخگویی در ساعات مختلف شبانه روز از دیگر تفاوت های وکیل خانم با آقا است زیرا که وکلای خانم در این مورد بسیار حساس هستند و نمیتوانند در هر ساعتی از شبانه روز به موکل پاسخگو باشند  مثال : اصولا بعد از ساعت 7 شب نباید با وکیل خانم تماس گرفت زیرا ممکن است برایش تنش زا باشد!

اما وکلای مرد با این موضوع تا حدود زیادی مشکلی ندارند

نرخ حق الوکاله

نرخ حق الوکاله وکلای خانم معمولا پایین تر از وکلای آقا است ، حال این موضوع ممکن است دلایل متعددی داشته باشد ، مثال : در جامعه ما معمولا وظیفه تهیه مایحتاج به عهده مرد است و مسئولیت بالاتری نصبت به خانم ها دارند ، در نتیجه در اکثر مشاغل خانم ها نرخ پایین تری را برای خدمات در نظر میگیرند، البته این موضوع در اکثریت موارد صدق میکند.

تفاوت وکیل خانم و آقا در چیست ؟

پیگیری پرونده ها

در این مورد دیگر فرقی نمیکند وکیل شما خانم باشد و یا آقا ، تنها کمکی که در این مورد میتوانیم به شما کنیم این است که نام و نام خانوادگی وکیل را جستجو کنید و ببینید نظر موکلین سابق در مورد آن وکیل چیست،در بعضی از سایت های نظر سنجی این کار را انجام میدهند.

استعلام وکیل نکته مهم

قبل از انتخاب وکیلتان چه خانم باشد و چه آقا حتما از صحت پروانه وکالت او مطمعن شوید، برای این کار میتوانید به سایت کانون وکلای دادگستری مراجعه کنید و وکیل را استعلام کنید.

پیشنهاد میکنیم قبل از انتخاب وکیل سابقه او را در نظر داشته باشید. همچنین اخلاق کاری یکی از مهم ترین مسائل قبل از انتخاب وکیل است پس به هیچ عنوان این موضوع را دست کم نگیرید، زیرا پرونده شما ممکن است تا 2 سال به طول بی انجامد.

 

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا