خبرهای کلیکسب و کار برتر

5 تا از عجیب ترین هتل های ایران که دارای معماری خاصی هستند

5 تا از عجیب ترین هتل های ایران که دارای معماری خاصی هستند

مطمئناً شما نیز در شبکه‌های مجازی و تورهای گردشگری هتل‌هایی را دیده‌اید که برایتان جالب بوده بیشتر با آن‌ها آشنا شوید، در کشور عزیزمان ایران به هر منطقه‌ای که از آن سفر کنید می‌توانید هتل‌های زیبا و متفاوتی را ببینید که هر کدام از آن‌ها با وجود شگفتی‌هایی که دارند افراد زیادی را وسوسه می‌کنند که به آنجا رفته و با اقامت در آن‌ها سفری فراموش‌نشدنی را تجربه کنند.

اقامتگاه های خاص ایران |ترسناک ترین هتل های دنیا

تعداد هتل‌هایی که معماری خاصی دارند بسیار متنوع است و ما در این مقاله می‌خواهیم شما را با 5 مورد از آن‌ها آشنا کنیم.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج اولین هتل ساخته شده بر روی آب در ایران است که طراحی خاص و زیبای آن باعث شده که در بین هتل‌های جزیره کیش محبوبیت زیادی داشته باشد.

هتل ترنج در سال 94 در دو فاز هتلی و ساحلی ساخته شد که تا کنون از فاز هتلی آن رو نمایی نشده است.

این هتل در شمال غربی جزیره قرار گرفته و تا مراکز خرید و تفریحی فاصله زیادی دارد، این باعث شده افرادی که به دنبال اقامت در محیطی آرام همراه با منظره زیبا هستند، این هتل را انتخاب کنند.

هتل ترنج 100 اتاق دارد که قرارگیری آن‌ها در کنار هم ترنج را نمایش می‌دهد، ترنج یکی از نمادهای سنتی- ایرانی است.

اتاق‌های هتل نمای زیبایی رو به دریا و هتل دارند که در آن‌ها امکانات لوکسی مانند جکوزی در بالکن اتاق‌های امپریال قرار گرفته است. شما می توانید هم اکنون بهترین هتل های کیش را مشاهده نمایید.

هتل ماجرا جزیره هرمز

هتل زیبای ماجرا که در جزیره هرمز قرار گرفته است یکی از هتل‌های زیبا و متفاوت در ایران است که با الهام از خاک‌های رنگی هرمز به صورت کوپه‌های رنگی ساخته شده است.

هتل ماجرا در سال نخست افتتاح خود موفق به دریافت جایزه تیدای تایوان شد. این هتل با معماری و نمای زیبای خود تا کنون افراد زیادی را مشتاق سفر به این جزیره رنگارنگ کرده است.

در مجموع این هتل 12 کوپه دارد که 8 تای آن دو تخته و 2 اتاق از آن به صورت چهار تخته است، داخل این کوپه‌ها نیز مانند فضای بیرون آن رنگی بوده و در آن تخت و میز آینه به صورت گرد قرار گرفته است.

این هتل مناسب افرادی است که می‌خواهند به دور از شلوغی و سر و صدا از آرامش دریا و محیط زیبای هتل نهایت لذت را ببرند، این هتل در فاصله 30 کیلومتری از بندر عباس قرار گرفته است.

هتل لاله کندوان

هتل صخره‌ای لاکه کندوان یکی از هتل‌های زیبا در ایران است که هر ساله افراد زیادی از شهرهای مختلف ایران و خارج از کشور در آن اقامت می‌کنند.

کندوان یکی از روستاهای تبریز است که در فاصله 62 کیلومتری آن قرار گرفته است. هتل لاله در منطقه‌ای کوهستانی و خوش آب و هوا قرار گرفته که اکثر افراد آن را به دلیل موقعیتی که دارد و به دور از شلوغی و هیاهو شهر است انتخاب می‌کنند.

تعداد اتاق‌های هتل 40 عدد می‌باشد که همه آن‌ها از سنگ ساخته شده است و در اتاق‌های آن جکوزی‌هایی قرار گرفته که با آب معدنی روستا لوله کشی شده است.

در این هتل آسانسور قرار نگرفته و برای رفتن به نزدیک‌ترین اتاق 70 و دورترین اتاق 140 پله را باید طی کنید.

تجربه اقامت در این هتل می‌تواند یکی از بهترین سفرهای شما را رقم بزند چرا که زندگی غارنشینی را برایتان تداعی می‌کند.

هتل لاله بیستون کرمانشاه

هتل لاله بیستون یکی از اقامتگاه‌های مشهور است که قدمت آن به دوران صفویه باز می‌گردد، این هتل قبلاً کاروانسرا بوده که در نهایت در سال 94 بازسازی و از آن بهره‌برداری می‌شود.

این هتل دارای 20 اتاق می‌باشد که دور تا دور یکدیگر قرار گرفته‌اند و اتاق‌های هتل بدون پنجره می‌باشد.

این هتل در کنار کوه بیستون با قدمت چند ساله قرار گرفته است و با ثبت شدن نام هتل در سایت بیستون مورد توجه گردشگران ایرانی و خارجی قرار گرفته است به طوری عظمت و بزرگی

هتل در کنار کوه همه را در نگاه اول شگفت زده می‌کند.

با وجود اینکه هتل قدیمی است اما اتاق‌های آن با تجهیزات مدرنی طراحی شده که در آنجا می‌توانید یک اقامت راحت با امکانات بی‌شماری که در اختیار شما قرار داده می‌شود داشته باشید.

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی در اصفهان تاریخ و شکوه ایران را به شکلی متفاوت به نمایش آورده است، این هتل که به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد، یکی از زیباترین آثار به جا مانده از دوران صفوی است.

هتل عباسی در سال 1336 با سرمایه گذاری بر روی آن بازسازی شد و به یک هتل مدرن با نقش و نگار سنتی در اصفهان تبدیل شد.

در هر قسمتی از هتل مانند اتاق، رستوران، محوطه، سالن کنفرانس و… شما می‌توانید زیبایی‌های فرهنگ و تمدن ایرانی را ببینید.

اتاق‌های هتل عباسی اصفهان با بهترین و بروزترین متدهای هتلداری تجهیز شده‌اند که اقامتی راحت را در طول سفرتان به اصفهان برایتان رقم خواهد زد.

سخن آخر

هتل‌هایی که به شما معرفی کردیم جزء بی‌نظرترین هتل‌ها در ایران هستند که ارزش دارد برای یک بار هم که شده به آنجا سفر کنید و با معماری ایرانی و جاذبه‌های دیدنی کشورتان بیشتر آشنا شوید.

 

دکمه بازگشت به بالا