سلامت و دانشکسب و کار برتر

مراقبت های بعد از تزریق چربی به بیکینی

ظاهر دستگاه تناسلی اغلب مورد نگرانی بسیاری از خانم ها است. گذشت زمان و تغییرات هورمونی که با افزایش سن یا بارداری در خانم ها رخ می دهد، باعث کشیدگی لابیامینورا و شل شدگی ناحیه تناسلی می شود. در حالی که ظاهر بدن با افزایش سن تغییر می کند، اقداماتی وجود دارد که می توانید برای بهبود آن انجام دهید. دقیقاً مانند صورت یا دست ها، یکی از ساده ترین راه ها برای بازگرداندن ظاهری جوانتر به ناحیه تناسلی، صرفاً جایگزینی چربی زیر جلدی می باشد، که با افزایش سن از بین رفته یا کاهش یافته است. چربی را می توان از نواحی دیگر بدن مانند پهلو یا ران های داخلی برداشت کرده و به لابیا ماژورا منتقل کرد. با افزودن حجم به لابیا ماژور، ناحیه تناسلی کامل تر و جوان تر به نظر می رسد.

فواید جوانسازی واژن از طریق تزریق چربی

از طریق انتقال چربی به صورت سرپایی انجام می شود. چالش برانگیزترین بخش این روش معمولاً پیدا کردن ناحیه چربی دهنده است. لیپوساکشن با توجه به ماهیت عمل و نتایج مورد انتظار تحت بیهوشی موضعی یا عمومی انجام خواهد شد. هنگامی که چربی از ناحیه مشخص شده خارج شد، روش هایی جهت خالص سازی آن ها صورت می گیرد تا بتوان چربی ها را برای تزریق استفاده کرد.

بعضی از چربی ها پس از تزریق جذب بدن می شوند، بنابراین برخی از بیماران ممکن است برای رسیدن به اهداف مورد نظر به دو جلسه درمان نیاز داشته باشند.

اهواز |بارداری

عمدتاً به دلایل زیبایی انجام می شود، افزایش لابیامینورا از طریق انتقال چربی در سال های اخیر به دلیل نتایج امیدوار کننده ای که ارائه می دهد، محبوبیت زیادی کسب کرده است. برخی از مزایای تزریق چربی به واژن شامل موارد ذیل خواهد بود؛

  • روشی غیر تهاجمی که نیازی به برش یا بخیه ندارد.
  • در حدود 50-70 درصد از چربی های تزریق شده بر خلاف ژل های مصنوعی که بیمار مجبور به تزریق مجدد آنهاست، بطور دائمی ماندگار است.
  • این عمل شامل نتایجی با ظاهری بسیار طبیعی خواهد بود، زیرا چربی از بدن بیمار برداشت و تزریق می شود.
  • دوره نقاحت بسیار کوتاه مدت تا جایی که بیماران در همان روز می توانند فعالیت های منظم خود را از سر بگیرند.
  • عوارض تزریق وجود ندارد و بافت تزریق شده با گذشت زمان مجدداً جذب می شود.
  • حداقل عوارض
  • افزایش اعتماد به نفس نسبت به ظاهر شخصی

روند بهبودی در افراد مختلف متفاوت است، اما به صورت کلی ممکن است حدود یک هفته طول بکشد و بیشتر بیماران در پنج روز یا کمتر به انجام فعالیت های خود باز می گردند. بعضی از بیماران می توانند در روز بعد از تزریق پیاده روی کنند.

این امر بسیار مهم است که بیماران در طول مشاوره اولیه لیستی از داروها، از جمله داروهای گیاهی و ویتامین ها و همچنین سابقه پزشکی خود را به جراح ارائه دهند. برخی از نکات که ممکن است به کوتاه شدن زمان بهبود در مراقبت های بعد از تزریق چربی به واژن کمک کند عبارتند از:

  • استفاده از داروهایی که حاوی آسپرین، ویتامین E و سایر مکمل ها هستند را طبق دستور جراح خود قطع کنید. داروهایی که باعث رقیق شدن خون می شوند، می توانند باعث کبودی بیش از حد، خونریزی و سایر عوارض شوند.
  • حدود دو هفته قبل از جراحی انتقال چربی و یک هفته بعد از آن، سیگار را ترک کنید، نیکوتین می تواند در بهبودی و گردش خون اختلال ایجاد کند.
  • استحمام در روز دوم بعد از انتقال چربی مانعی ندارد.
  • بیماران می توانند فعالیت های جنسی و همچنین ورزش را یک هفته پس از عمل از سر بگیرند.

تزریق چربی به واژن برای چه کسانی مناسب است؟

مشورت با ، بهترین راه برای تشخیص این است که آیا شما کاندیدای خوبی برای این روش هستید یا خیر! اما به صورت کلی خصوصیات زیر گزینه هایی است که شما با بررسی آن ها متوجه خواهید شد تزریق چربی برای شما مناسب می باشد؛

  • شما از اندازه لابیای خود راضی نیستید
  • دارای عدم تقارن در ناحیه لابیاهای خود هستید
  • از نظر بهداشت عمومی دارای سلامتی کامل هستید
  • وزن پایداری دارید
  • به دنبال راه کارهای دائمی هستید
  • توقعات واقع بینانه ای دارید

اهمیت رعایت مراقبت های بعد از تزریق چربی به واژن

بعد از اینکه تزریق چربی به واژن را انجام دادید، پزشک یک سری دستورالعمل ها را در اختیار شما قرار می دهد که لازم است آن را سر وقت و به طور منظم انجام دهید. انتخاب و مراجعه به جراح زیبایی واژن با تجربه و حاذق و انجام درست مراقبت های بعد از تزریق چربی به واژن از مهم ترین عواملی هستند که باعث می شوند به نتیجه مورد انتظار خود دست پیدا کنید. سوال بسیاری از افراد این است که آیا تزریق چربی به واژن دائمی است یا خیر؟ در این روش چربی از بدن خود فرد گرفته می شود و بعد از آماده سازی به قسمت های مورد نیاز واژن تزریق می شود. تزریق چربی به واژن ماندگاری بیشتری نسبت به روش تزریق ژل به واژن دارد، در صورتی که مراقبت های بعد از عمل به درستی انجام شود. به همین دلیل رعایت این مراقبت ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

آیا استحمام بعد از تزریق چربی مانعی دارد ؟

خیر ، اما لازم است تا زیبا جویان توجه کافی به برخی نکات در زمان مراقبت های بعد از تزریق چربی به واژن داشته باشند. در واقع توجه داشته باشید که نباید از آب بسیار داغ یا بسیار سرد استفاده کنید ، زیرا دمای بسیار پایین آب سبب جمع شدن و گلوله شدن چربی در  نواحی تزریق شده خواهد شد و دمای بسیار بالا می تواند سبب حرکت چربی و از بین بردن تاثیرات آن شود. در نتیجه بهترین پزشک زنان در اهواز دکتر ایوبی توصیه می کند به هنگام استحمام از آب ولرم استفاده کنید.

نحوه شست و شوی واژن بعد از تزریق چربی چگونه است ؟

نکته دیگری که لازم است به ان اشاره شود ، نحوه شست و شوی واژن می باشد. در ابتدا توجه داشته باشید که به هیچ عنوان هیچ گونه فشاری به اندام تناسلی به هنگام شست و شو وارد نکنید ، همچنین استفاده از انواع شوینده های صابونی در مراقبت های بعد از تزریق چربی به واژن نیاز نبوده و بهتر است با آب ولرم تنها شسته شود.

دکمه بازگشت به بالا