اقتصادیکسب و کار برتر

آموزش آربیتراژ ارز دیجیتال؛ راه کسب درآمد میلیونی روزانه!

آربیتراژ یکی از روش‌های جذاب برای کسب درآمد دلاری از بازار ارزهای دیجیتال است. اما مشکل بزرگ این روش در ایران، مدت زمان انتظار برای انتقال دارایی بین دو صرافی داخلی است.به دلیل آنکه روند انتقال ارز دیجیتال بین صرافی‌های داخلی کند و زمان‌بر است، عملا فرصت آربیتراژ در این صرافی‌ها از دست خواهد رفت. در این مقاله با استفاده از سرویس آربیتراژ توکن باز، یک روش کاربردی که در آن نیازی به انتقال دارایی بین صرافی‌ها نیست را به شما آموزش خواهیم داد.

درآمد ارز دیجیتال حلال است |درآمد از ارز دیجیتال نی نی سایت

اولین قدم انتخاب صرافی است. برای انتخاب صرافی دو دسته صرافی را مدنظر قرار دهید:

۱. صرافی‌هایی که قدرت نقدشوندگی بالایی دارند یا به عبارتی حجم معاملات در آن‌ها بالاست و سفارش‌های خرید و فروش شما در آن‌ها به سرعت اجرا می‌شود. از جمله این صرافی‌ها می‌توان به صرافی نوبیتکس، تترلند، آبان تتر و رمزینکس اشاره کرد. یک یا دو صرافی را انتخاب کنید و در آن ثبت نام و احراز هویت کنید. حتما توجه داشته باشید که احراز هویت را به صورت کامل انجام دهید تا در زمان برداشت ارز دیجیتال یا تومانی، محدودیت برداشت نداشته باشید.

۲. صرافی با قدرت نقدشوندگی پایین: از این جمله تعجب نکنید. بهتر است صرافی طرف دوم شما یک صرافی کم عمق‌تر باشد. چرا؟ قیمت رمز ارزها در این صرافی‌ها در نوسانات شدید بازار کندتر از صرافی‌های دیگر تغییر می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود سود آربیتراژ شما بالاتر رود.

در این بخش ابتدا وارد سایت  شوید. در این صفحه همانطور که در تصویر زیر مشخص شده، شما می‌توانید ارز دیجیتال مورد نظر خود را جستجو کنید:

در توکن باز در حال حاضر حدودا ۲۵ صرافی لیست شده‌اند و اطلاعات تمام ارزهای دیجیتال معامله شده در این صرافی‌ها قابل مشاهده است. چند روزی را صرف تحقیق کنید. ارزهای دیجیتالی را بیابید که معمولا در ایران اختلاف قیمتی برای آن‌ها وجود دارد. اطلاعات ما نشان می‌دهد که  یکی از کوین‌هایی است که فرصت‌های مناسبی را فراهم می‌کند. دوج کوین نیز شرایط مشابهی دارد. شما نیز چند ساعتی را صرف تحقیق کنید و با جستجوی ارزهای دیجیتال مختلف در توکن باز، درصد آربیتراژ هر یک را بررسی کنید.

حتما لیستی از ارزهای دیجیتال را به صورت واچ لیست درآورید. شما نمی‌توانید فرصت‌های آربیتراژ را برای همه ارزهای دیجیتال شکار کنید؛ صرفا روی چند ارز دیجیتال پرپتانسیل تمرکز کنید.

در تمام سرویس‌های مشابه، درصد سود آربیتراژ بدون در نظر گرفتن کارمزد معاملات در صرافی‌هاست و شما به عنوان آربیتراژگر باید به صورت دستی کارمزد معاملات در دو صرافی را از سود کلی آربیتراژ کسر کنید و این مورد زمان شما را تلف خواهد کرد. در توکن باز شما یکبار کارمزد معاملات در صرافی‌های خود را وارد می‌کنید و ماشین حساب توکن باز این کارمزدها را از سود آربیتراژ کسر کرده و سود خالص را به شما نمایش خواهد داد.

برای انجام این کار، مطابق تصویر زیر گزینه دستیار کارمزد را فعال کنید. پس از فعال کردن این گزینه، به سایت صرافی خود مراجعه کنید و کارمزد معاملات خود را به صورت دستی در توکن باز وارد کنید. به تصویر زیر توجه کنید. در این مثال ما کارمزد معاملات در صرافی تترلند را 0.35 درصد و کارمزد در صرافی او ام پی فینکس را 0.2 درصد وارد کرده‌ایم:

به مرحله جذاب این آموزش رسیدیم. در این مرحله کل دارایی خود را به چهار بخش مساوی تقسیم کنید. اکنون دو بخش از این چهار بخش را در صرافی اول و دو بخش دیگر را وارد صرافی دوم کنید. اجازه دهید با یک مثال این روش را به صورت کامل آموزش دهیم.

فرض کنید با تحقیق در سایت توکن باز متوجه شده‌اید که بازار تومانی ارز دیجیتال SOL (سولانا به تومان) در دو صرافی نوبیتکس و رمزینکس معمولا فرصت‌های آربیتراژ خوبی دارد. مطابق گام‌های زیر این روش را پیاده‌سازی کنید. فرض می‌کنیم دارایی شما ۱۰ میلیون تومان است:

۱. ابتدا ۵ میلیون تومان خود را به صرافی نوبیتکس واریز کنید. سپس ۲.۵ میلیون تومان آن را به ارز دیجیتال SOL تبدیل کنید. در انتها در صرافی نوبیتکس شما ۲.۵ میلیون تومان و معادل ۲.۵ میلیون تومان ارز دیجیتال SOL دارید.

۲. مشابه بالا، ۵ میلیون تومان خود را به صرافی رمزینکس واریز کنید و دقیقا مشابه بالا ۲.۵ میلیون تومان را به ارز دیجیتال SOL تبدیل کنید.

نکته: با انجام دو مرحله بالا شما باید در صرافی نوبیتکس ۲.۵ میلیون تومان + معادل ۲.۵ میلیون تومان سولانا داشته باشید. همچنین در صرافی رمزینکس نیز باید ۲.۵ میلیون تومان + معادل ۲.۵ میلیون تومان سولانا داشته باشید.

۳. اکنون باید منتظر باشید تا توکن باز فرصت آربیتراژ برای سولانا را به شما پیشنهاد دهد. فرض کنیم توکن باز یک فرصت را شناسایی کرده که باید ارز دیجیتال سولانا را از نوبیتکس بخرید و به رمزینکس بفروشید. مزیت این روش همینجاست؛ شما نیازی نیست سولانا را بین این دو صرافی انتقال دهید. فقط کافیست در صرافی نوبیتکس، ۲.۵ میلیون تومان خود را به سولانا تبدیل کنید (سولانا بخرید) و در صرافی رمزینکس تمام سولانای خود را به تومان تبدیل کنید (سولانا بفروشید). بدون اینکه ارزی را بین دو صرافی جابه جا کنید توانستید به سرعت این فرصت آربیتراژ را شکار کرده و سود کنید.

در این بخش مزایای این روش را معرفی خواهیم کرد:

صرفه‌جویی در زمان

مزیت اصلی این روش صرفه‌جویی در زمان است. در روش‌های معمولی برای  شما باید یک ارز دیجیتال را از صرافی الف بخرید، سپس به صرافی ب انتقال دهید و در این صرافی بفروشید. اینجا دو نکته منفی وجود دارد؛ انتقال ارز دیجیتال بین دو صرافی زمان‌بر است. همچنین برای این انتقال شما باید کارمزد شبکه را نیز بپردازید. خود این کارمزد گاهی کل سود آربیتراژ را از بین خواهد برد.

اما در این روش که معرفی شد، شما نیازی ندارید تا ارز دیجیتال را بین دو صرافی منتقل کنید پس هم در زمان صرفه‌جویی خواهد شد و هم نیازی به پرداخت کارمزد شبکه بلاکچین نیست.

سرعت انجام کار

در آربیتراژ سرعت انجام کار حرف اول را می‌زند و مهمترین فاکتور برای موفقیت تریدر، انجام سریع کارهاست. در روش‌های معمولی انجام فرآیند برداشت و واریز یک ارز دیجیتال در دو صرافی سرعت شما را کند کرده و ممکن است تا زمانی که شما موفق به انجام این کارها شوید، فرصت فروش در صرافی دوم از بین برود و شما ضرر کنید. اما در این روش، شما نیازی به انجام واریز و برداشت ندارید و همین نکته سرعت کار را بالاتر می برد.

کاهش کارمزدهاشما در حال مطالعه مقاله ۱۲ از ۴۵ در این سرفصل آموزش رایگان هستید.

با جامع ترین آموزش روش های با شما همراه هستیم. علاقمندان به احتمالاً برای دستیابی به اهداف مالی و سرمایه گذاری به دنبال چنین آموزش هایی هستند. در به صورت مفصل به بررسی تمام روش های کسب درآمد از رمز ارز ها پرداختیم. در این مقاله نیز قصد داریم این نکات را برای کسانی که هنوز در این دوره شرکت نکرده‌اند، ارائه کنیم. این مقاله آموزشی می‌تواند زندگی شما را متحول نماید.

رسیدن به درآمد در بازارهای مالی این روزها تبدیل به یک روش تبلیغاتی برای بسیاری از سایت ها و شرکت ها شده و خیلی ها به دنبال سوءاستفاده از کاربران برای درآمدزایی های شخصی در این بازارها هستند. بازار ارز دیجیتال نیز در این بین به دلیل شرایط بسیار خوبی که دارد، تبدیل به یک گزینه عالی برای این منظور شده است.

واقعیت این است که بسیاری از روش های که معرفی می شوند، اصلا روش مناسبی نیستند و خیلی از روش های معرفی شده نیز کیفیت پایینی داشته و رسیدن به درآمدهای بالا در آنها وجود ندارد. به همین دلیل باید بسیار باهوش باشید و بتوانید از بهترین روش های کسب درآمد ارز دیجیتال برای سودآوری خود استفاده کنید. اتفاقی که می تواند تبدیل به یک سرمایه گذاری عالی در زندگی شما شود.

در  مقاله https://donyaye-arzdigital.com/  سعی داریم تا بهترین روش های کسب درآمد از ارز دیجیتال را که امکان سودآوری را برای شما فراهم می آورند، به صورت کاملا منطقی و بدون غلو به شما معرفی کنیم. شاید برای شما جالب باشد اگر این روش ها را بدانید و از آنها در سرمایه گذاری خود استفاده کنید. مطمئنا بعد از اتمام مطالعه این مقاله در فکر فرو خواهید رفت و درباره این روش ها بیشتر تامل خواهید داشت.

اهمیت آشنایی با روش های کسب درآمد از ارز دیجیتال

قبل از هر چیزی لازم است تا شما را با اهمیت آشنایی با روش های کسب درآمد از ارز دیجیتال هایی مانند بیت کوین، اتریوم و … آشنا کنیم. بازار رمز ارزها در حال حاضر به قدری پیشرفته و همه گیر شده است که هر کسی برای رسیدن به درآمدهای قابل توجه به دنبال حضور در این بازار است. اما متأسفانه درصد قابل توجهی از کاربران، به خصوص کاربران ایرانی، بدون هیچ آموزشی و با ریسک بالا وارد این بازار می‌شوند. استفاده از حداقل قدمی است که می‌بایست در این مسیر بردارید که متأسفانه کاربران از این مهم نیز اجتناب می‌نمایند.

از این گذشته ممکن است خیلی ها اصلاً روحیه مناسبی برای ترید ارزهای دیجیتال نداشته و به دنبال سبک دیگری از کسب درآمد این ارزها هستند. از این رو لازم است تا ابتدا با روش های مختلف کسب درآمد از رمز ارز ها آشنا شده و سپس نسبت به انتخاب بهترین روش اقدام کنید. در غیر این صورت همه چیز منجر به یک شکست مفتضحانه در این بازار برای کاربران خواهد شد.

کسب درآمد از رمز ارز و چالش های آن

کسب درآمد از رمز ارزها هم مزیت هایی با خود به همراه دارد و هم می‌تواند کمی چالش برانگیز باشد. متأسفانه شرایط بازارهای این چنینی از گذشته به نوعی رقم خورده که همراه با پیشرفت ، شاهد معرفی روش های کلاهبرداری بیشتر نیز از آنها هستیم. به صورت کلی در هر بازاری که سود جذابی در آن وجود داشته باشد، کلاهبرداری و سوء استفاده نیز تبدیل به یک امر طبیعی می‌شود.

“بازار ارز دیجیتال به خودی خود سالم است، اما رفتار سودجویانه برخی باعث به وجود آمدن روش های کلاهبرداری در آنها نیز شده است. ”

شناخت روش های کسب درآمد از ارز دیجیتال باعث می‌شود تا شما املا با روش های درست و سالم سرمایه گذاری در این بازار آشنا شوید و از آن گذشته بتوانید روش های غلط و درست را از هم متمایز نمایید. از این رو تصمیم گرفتیم تا تمام روش های سرمایه گذاری چه غلط و چه درست را برای شما تشریح کنیم. البته مشخص خواهیم کرد که کدام روش سالم و کم ریسک بوده و کدام روش می‌تواند معایب و ایراداتی به همراه داشته باشد.

هایلایت هایی مهم درباره روش های کسب درآمد از ارز دیجیتال

قبل از بررسی راه های کسب درامد از ارز دیجیتال لازم است تا شما را با هایلایت هایی از این بازار آشنا کنیم. دقت کنید که این هایلایت ها همگی اشاره به نکاتی دارند که می‌تواند برای سرمایه های ما خطرناک باشد.

  • آرزوی یک شبه پولدار شدن
  • به دنبال روش های غیر اصولی بودن
  • تلاش نکردن و رفتن به دنبال مسیرهای دسترسی به پول بدون تلاش

از جمله دلایلی هستند که باعث شده تا روند حضور کاربران در بازار ارزهای دیجیتال با چالش های زیادی همراه شود. هایلایت هایی که در ادامه مرور می‌کنیم، همین چالش ها هستند که اتفاقاً در اینترنت بسیار پر جستجو بوده و افراد زیادی هستند که به این امیدها دست به آن می‌زنند.

درآمد میلیاردی از ارز دیجیتال

یکی از این چالش ها رسیدن به درامد میلیاردی از ارز دیجیتال است. داشتن درامد میلیاردی از ارز دیجیتال امر بعیدی نیست اما باید برای آن برنامه داشت. اینکه شما با یک دلار سرمایه گذاری به دنبال رسیدن به درامد میلیاردی از ارز دیجیتال باشید، دقیقاً غوطه‌ور شدن در امیدها و آرزوهای واهی است که در نهایت منجر به از بین رفتن سرمایه های شما نیز خواهد شد.

 

دکمه بازگشت به بالا