خبرهای کلیکسب و کار برتر

از کجا بفهمیم چقدر امتیاز وام رسالت داریم

بانک رسالت از جمله بانک های پیشرو در حوزه ارائه خدمات آنلاین به مشتریان خود است. این بانک تسهیلات مختلفی را با داشتن امتیاز به مشتریان خود ارائه می کند. اما نحوه مشاهده امتیاز بانک رسالت چگونه است؟ چگونه می توان برای برآورد تسهیلات بانک رسالت اقدام کرد؟ به دلیل اهمیتی که امتیاز وام بانک رسالت در دریافت تسهیلات مختلف دارد، قصد داریم تا در این مقاله با معرفی ، چگونگی مشاهده و دریافت وام را برای شما کاربران گرامی شرح دهیم. چنانچه شما نیز از مشتریان این بانک هستید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

معرفی بانک قرض‌الحسنه رسالت

امتیاز وام رسالت، به نوعی اعتباری است که از میزان پولی که روزانه افراد در حساب بانک رسالت (جاری و یا غیر جاری) خود دارند، به آن ها تعلق می گیرد. به کمک این امتیاز افراد می توانند بدون سود و با حداقل ترین میزان کارمزد، وام دریافت کنند. برای دریافت وام لازم است تا دارنده حساب، به میزانی که قصد دارد از بانک رسالت وام دریافت کند، به مدت سه الی شش ماه همان مبلغ را در حساب خود سپرده کند. پس از گذشت 6 ماه می تواند برای دریافت وام به همان میزان با کارمزد دو درصد و بدون هیچ سودی، با مدت زمان بازپرداخت یک الی پنج ساله، اقدام کند.

نحوه برآورد تسهیلات بانک رسالت

❇ مراحل مورد نیاز برای برآورد تسهیلات بانک رسالت عبارتند از:

❇ در ابتدا لازم است تا وارد پیشخوان مجازی بانک رسالت به نشانی اینترنتی شوید. برای ورود مستقیم به این سامانه می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

❇ در این مرحله لازم است تا اطلاعات کاربری خود را وارد کنید. در کادر های مشخص شده، کد ملی / شناسه ملی / کد اختصاصی اتباع خود را به همراه شماره تلفنی که به نام خودتان باشد و کد امنیتی را وارد کنید. سپس بر روی گزینه «ورود» کلیک کنید.

❇ در صفحه ای که برای شما باز می شود، می بایست کد 6 رقمی را که برایتان ارسال می شود را وارد کرده و مجددا بر روی گزینه «ورود» کلیک کنید.

❇ در نهایت وارد پنل کاربری خود در پیشخوان مجازی بانک رسالت خواهید شد. برای برآورد تسهیلات و مشاهده امتیاز بانک رسالت، لازم است تا از منوی سمت راست صفحه، گزینه «تسهیلات» را انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه «برآورد تسهیلات» کلیک کنید.

❇ در آخر وارد صفحه ای مانند تصویر زیر خواهید شد. در این صفحه با انتخاب سپرده و درج مبلغ اقساط ماهیانه مورد نظر خود می توانید نسبت به مشاهده امتیاز بانک رسالت اقدام کنید. پس از درج اطلاعات بر روی گزینه «تایید و ثبت درخواست» کلیک کنید. در صفحه ای که باز خواهد شد، می توانید برآورد تسهیلات و امتیاز خود را مشاهده کنید.

 افزایش 50 درصدی سقف تسهیلات در بانک های قرض الحسنه:

سقف فردی تسهیلات و مبلغ تسهیلات قرض‌ الحسنه شرکت‌ های حقوقی در بانک های قرض الحسنه به میزان 50 درصد افزایش یافت.
به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی و بر اساس تصمیمات متخذه در کمیسیون پولی و اعتباری مورخ 16‏/01‏/۱۴۰۲ مقرر شد:

1) “سقف فردی تسهیلات قرض‌ الحسنه بانک‌ های قرض‌ الحسنه از 2 میلیارد ریال به 3 میلیارد ریال افزایش یابد.

2) مبلغ تسهیلات قرض‌ الحسنه شرکت‌ های حقوقی (کسب و کار های خرد و دانش‌ بنیان) از مبلغ 5 میلیارد ریال به مبلغ 5‏/7 میلیارد ریال افزایش یابد.”

با دریافت مشاوره وام بانکی تنها با یک تماس با کارشناسان آریا فردا می توانید از به روز ترین تسهیلاتی که بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری مختلف با شرایط مناسب برای متقاضیان در نظر گرفته اند آگاه شده و در مسیر دریافت آن راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

برای مشاوره نحوه مشاهده و محاسبه امتیاز وام بانک رسالت

بانک قرض الحسنه رسالت از آن دسته از بانک هایی است که در سال های اخیر گام های بزرگی در جهت ارائه خدمات به مشتریان برداشته است. امتیاز وام بانک رسالت یکی از خدماتی است که مشتریان بر اساس آن می توانند وام های بانکی با مبالغ مختلف و با کارمزد پایین از بانک رسالت دریافت نمایند.

معمولا متقاضیان جهت دریافت وام از بانک رسالت علاوه بر داشتن شرایط و مدارک لازم بایستی دارای امتیاز وام بانک رسالت مورد نیاز نیز باشند. نحوه محاسبه امتیاز وام رسالت به این صورت است که مقدار میانگین موجودی حساب متقاضی در مدت شش ماه بررسی می شود، سپس در صورت دارا بودن شرایط وام متقاضیان می توانند برای دریافت وام اقدام نمایند. در این مقاله توضیحات کاملی درباره نحوه مشاهده امتیاز وام رسالت و همچنین نحوه محاسبه و استعلام امتیاز وام ارائه شده است.

امروزه دریافت وام بانکی و نحوه محاسبه و استعلام باز پرداخت آن به دلیل قوانین سختگیرانه بانک های دولتی و خصوصی برای هر کسی امکان پذیر نیست. معمولا برای دریافت وام متقاضیان بایستی علاوه مدارک مورد نیاز بانک یک یا چند ضامن مورد تایید را به بانک معرفی نمایند، از طرفی مدت زمان زیادی نیز برای تایید درخواست و واریز وام سپری می شود.

بانک رسالت از جمله بانک هایی است که بیشتر کاربران آن را با امتیاز می شناسند. هر کسی که در بانک رسالت حساب بانکی داشته باشد. فرقی نمی کند که حساب او جاری یا غیر جاری باشد، به میزان پولی که روزانه در حساب خود دارد به حساب او امتیاز وام رسالت تعلق می گیرد. متقاضیان می توانند با این امتیاز از بانک وام بدون سود و با کارمزد حداقل دریافت نمایند. حتی فرد صاحب حساب می تواند امتیاز وام رسالت خود را به شخص دیگری انتقال داده تا آن شخص نیز بتواند با نام خود وام درخواستی از بانک را دریافت نماید.  

نحوه محاسبه امتیاز وام رسالت به این شکل است متقاضی بایستی به مدت سه تا حداکثر شش ماه مبلغ معادل وام را در حساب بانکی خود داشته باشد، بانک در این مدت به میزان مبلغ حساب بانکی فرد به او امتیاز وام بانک رسالت می دهد. پس از گذشت شش ماه متقاضی می تواند به میزان مبلغ موجودی حساب خود از بانک وام دریافت نماید. مدت زمان بازپرداخت وام معمولا بین یک تا پنج سال با کارمزد دو درصد و بدون سود می باشد.

 نحوه محاسبه امتیاز وام بانک رسالت

بانک رسالت از جمله بانک هایی است که شرایط دریافت وام در آن بسیار راحت تر از سایر بانک های دیگر است. در واقع مشتریان صاحب حساب بانک رسالت می توانند از طریق امتیاز وام بانک رسالت به منظور دریافت وام بانکی اقدام نمایند. نحوه محاسبه امتیاز وام بانک رسالت به این شکل است که متقاضی هر مقدار از پول خود را در بانک رسالت به صورت سپرده بگذارد، پس از 6 ماه می توان به همان میزان وام با بازپرداخت 12 ماهه دریافت نماید.

برای مثال اگر متقاضی مبلغ 60 میلیون را به مدت شش ماه در بانک رسالت سپرده گذاری نماید، پس از گذشت شش ماه می تواند مبلغ 60 میلیون تومان وام با بازپرداخت یکساله دریافت کند. همچنین وقتی صاحب حساب می تواند به میزان همان 60 میلیون تومان امتیاز وام بانک رسالت خود را به شخص دیگری انتقال داده تا آن شخص نیز بتواند به حساب خود وام دریافت نماید.

همچنین مشتریان می توانند بدون اینکه پول خود را سپرده کنند، نیز امتیاز وام رسالت را دریافت نمایند. نحوه محاسبه امتیاز وام رسالت و دریافت امتیاز به این شکل است که متقاضیان می توانند مانند بقیه اوقات با حساب بانکی خود کار کرده و در موقع نیاز پول برداشت کنند و مجددا پول را به حساب برگردانند. در این حالت برای کسب امتیاز وام رسالت تنها کافی است پس از پایان 180 روز مبلغ مورد نظر در حساب بانکی فرد باشد.

پس در واقع افراد می تواند به دو روش مختلف امتیاز وام بانک رسالت را دریافت نماید. در روش اول مبلغ قابل توجهی از پول خود را به مدت شش ماه سپرده گذاری کند. در روش دوم با حساب خود کار کرده و پول واریز و برداشت کند، اما پس از پایان 180 روز بایستی مبلغ مورد نظر در حساب بانکی او باشد تا بتواند امتیاز وام را دریافت نماید. جهت اخذ مشاوره وام بانکی کارشناسان شرکت توسعه تجارت آریا فردا از صفر تا صد راهنمای شما عزیزان خواهند بود

دریافت سریع تر امتیاز وام بانک رسالت

علاوه بر هر دو روش ذکر شده در بالا مشتریان می توانند در مدت زمان کمتری نیز امتیاز وام دریافت نمایند. برای مثال اگر متقاضی قصد دارد 30 میلیون تومان وام را در مدت 12 ماه دریافت نماید، می تواند مبلغ بیشتری را در حساب سپرده خود قرار دهد. مثلا اگر 90 میلیون تومان را به مدت دو ماه در بانک سپرده گذاری کند، در این حالت پس از دو ماه به مقدار 30 میلیون تومان امتیاز وام بانک رسالت کسب می کند. در واقع نحوه محاسبه امتیاز به این شکل است که وقتی مبلغ سپرده دو تا سه برابر شود، مدت زمان کسب امتیاز به نصف و یا یک سوم کاهش می یابد.

 

 

 

دکمه بازگشت به بالا