خبرهای کلیکسب و کار برتر

بصرفه ترین برندهای ساعت مچی کدامند؟

ساعت کاسیو (Casio)

در چند سال اخیر برند های ژاپنی بازار صنعت سازی را تسخیر کرده اند. کیفیت و امکانات ساعت های ژاپنی بی مانند است. به جرئت می توان گفت یکی از قوی ترین شرکت های ساعت سازی دنیا کاسیو است. کمتر کسی است که با کاسیو آشنا نباشد. این شرکت به غیر از ساعت های مچی تولیدات دیگری هم دارد و یک غول صنعتی در ژاپن به شمار می رود. کاسیو یکی از مارک های ساعت خوب با قیمت مناسب است.

تاریخچه مختصر برند کاسیو

کمپانی کاسیو در سال ۱۹۴۶ تاسیس شد و در سال ۱۹۵۷ اولین ماشین حساب کوچک الکتریکی (مدل برقی) را به بازار عرضه کرد. بیشتر ماشین حساب‌ها در آن زمان از چرخ دنده‌های مکانیکی استفاده می‌کردند. کاسیو باعث به وجود آمدن یک انقلاب در صنعت دوربین های دیجیتال شد و در دهه‌های ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰ میلادی نیز انواع ادوات دیجیتال موسیقی، جایگاه مهمی در این صنعت پیدا کرد. یکی از قابل توجه‌ترین محصولات این شرکت ژاپنی، ساعت‌های دیجیتال است.

نقش مارک و کشور تولید کننده در خرید ساعت

می توان گفت انواع مارک و برندهای معروف ساعت و لوکس مانند رولکس علاوه بر طراحی عالی، سرمایه های خوبی نیز هستند زیرا ازنظر ارزش مستهلک نمی شوند و می توانند ارزش خود را برای طولانی مدت حفظ کنند. حتی این ساعت مچی ها می توانند برای نسل های بعد به یادگار بمانند.
با این حال میتوان گفت در برخی موارد هنگامی که یک ساعت مچی لوکس را خریداری میکنید، درصد بالایی از هزینه ای که می پردازید، به خاطراسم برندهای ساعت و بودجه تبلیغاتی شرکت است نه فقط تولید آن! اما همیشه لازم نیست مارک های لوکس را برای اطمینان از کیفیت، طراحی و ساخت انتخاب کنید! هرچند که مطمئناً یک ساعت مچی مقرون به صرفه، دقیق ترین موتورهای سوئیس را نخواهد داشت یا از برخی از ترکیبات عجیب غریب طلای سفید و فیبر کربن ساخته نمی شود، اما آنها هر روز عملکرد اصلی خود را انجام می دهند و در عین حال دیگر لازم نیست نگران باشید اگر در معرض ضربه یا خراشیدن عجیب و غریب قرار گیرند به سرعت خراب میشوند.انواع برندهای ساعت مقرون به صرفه ای مثل سیکو، سیتیزن، کاسیو، اورینت ، ساعت جی شاک و… می توانند انتخاب خوبی باشند!

انواع ساعت مچی ها

زمانی که ساعت مچی برای اولین بار اختراع شد، تنها یک نوع ساعت جیبی وجود داشت. در پایان جنگ جهانی اول، ساعت مچی از نظر محبوبیت از ساعت جیبی پیشی گرفت. این روزها، ساعت مچی بی شماری برای فروش وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند. این موضوع مهم است که شما باید خریداری آگاه باشید تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

ساعت مچی های موجود در بازار به طور کلی به چهار دسته اصلی آنالوگ، دیجیتال و آنالوگ/دیجیتال و لمسی تقسیم می شوند.

ساعت مچی های آنالوگ: سنتی ترین و رایج ترین نوع ساعت مچی، ساعت مچی های آنالوگ هستند. تمامی ساعت مچی هایی که دارای عقربه هایی باشند که بر روی صفحه ساعت میچرخند و زمان را به ما نشان میدهند، از نوع ساعت مچی آنالوگ به شمار میروند. معمولا ساعت مچی های آنالوگ مناسب تیپ های رسمی و کلاسیک هستند و کاربرد بسیاری در مجالس رسمی و ملاقات های کاری و … دارند.

ساعت مچی های دیجیتال: نمایشگرهای دیجیتال از صفحه نمایش LCD برای نمایش زمان استفاده میکنند. ساعت مچی های دیجیتال به دلیل توانایی بالایی که در تشخیص فوری زمان دارند، نزد کسانی که با خواندن ساعت روی ساعت مجی های آنالوگ مشکل دارند بسیار محبوب است. کاربرد این ساعت ها برای استفاده روزمره می باشد و معمولا مناسب استایل و تیپ های غیر رسمی هستند.

ساعت مچی های هیبرید(دیجیتال/آنالوگ) : این دسته از ساعت مچی ها زمان را به هر دو صورت دیجیتالی و عقربه ای نشان می دهند. این نوع ساعت مچی ها با استایل های متفاوتی همخوانی دارند. چه در مهمانی های رسمی باشید، چه بخواهید مورد استفاده روزمره خود قرار دهید آنها شما را به بهترین نحو و زیباترین شکل همراهی خواهند کرد.

ساعت مچی های لمسی: با وجود این نوع ساعت مچی، افراد میتوانند بدون نگاه کردن به نمایشگر، زمان را تشخیص بدهد. ساعت مچی های لمسی در اوایل دهه ۱۸۰۰ ساخته شدند. امروزه این ساعت مچی ها، گزینه مناسبی برای نابینایان هستند.

اسم انواع ساعت های مچی |برند معروف ساعت در جدول

همان طور که می دانید، امروزه برندهای مختلف و زیادی در کشور های متفاوت، ساعت مچی تولید می کنند. تمامی برندهای ساعت مچی با تکنیک ها و متریال های خاصی ساعت مچی های خود را می سازند. معمولا برند ها نسبت به کشوری که در آن تولید می شوند، متریال هایی که از آن در ساعت مچی های خود استفاده می کنند و طراحی های منحصربفرد خود از یکدیگر متمایز می شوند. به همین دلیل اینکه بتوان بهترین برندهای ساعت مچی مردانه را مشخص کرد کاری دشوار است.

برند ژاپنی کاسیو را می‌توان به‌عنوان بهترین مارک ساعت زنانه و مردانه در نظر گرفت. زمانی که برند کاسیو کار خود را شروع کرد، با ویژگی‌های جذابی که به ساعت‌های خود داد، توانست با برندهای سوییسی به رقابت بپردازد و جای خود را در بازار جهانی پیدا کند. برند کاسیو کالکشن‌های مختلفی برای سلیقه‌های گوناگونی در نظر گرفته که از میان آن‌ها می‌توانیم به کالکشن G-shock که به ضدضربه بودن و مقاومت بالایشا معروفند، کالکشن Sheen که ساعت‌های آنالوگ با بندها و فریم‌هایی طلایی، نقره‌ای و گلدرز تولید کرده، و Baby-G با ساعت‌های دیجیتال و آنالوگ زنانه‌اش اشاره کنیم. کاسیو با تولید ساعت‌های آنالوگ، دیجیتال، و آنالوگ – دیجیتال خود سعی کرد تا سلیقه‌های زیادی را پوشش دهد و کالکشن‌های مختلفش، دقیقا همین کار را کردند. ساعت‌های کاسیو از آن دست ساعت‌هایی هستند که از مد نمی‌افتند و با استایل‌های مختلف قابل ست شدن هستند.

اگر برند ساعتی باشد که همه آن را می‌شناسند، برند رولکس است که از برند های معروف ساعت در دنیاست. ساعت رولکس، نشانگر صلابت و پرستیژ است و علی‌رغم غالب شدن ساعت‌های هوشمند، هنوز نتوانسته‌اند جای رولکس را بگیرند. رولکس اولین برندی بود که به‌ فکر ساخت ساعت‌های مقاوم در برابر آب افتاد. ساعت‌های این برند، در فیلم‌ معروفی چون جیمز باند هم بر دست این جاسوس معروف بسته شد و کم‌کم آن را روی دست خیلی از ستارگان سینما، سیاستمداران و ورزشکاران دیدیم. همین امر، به اعتبار رولکس افزود و محبوبیت آن‌ها را دوچندان کرد. نمی‌توانیم انکار کنیم که یکی از بهترین برند ساعت مچی زنانه و مردانه، رولکس نیست.

در سایت ما فروش انواع ساعت مچی در جوریدنی  را بفروش می رساند

ساعت مچی تیمبرلند (Timberland) از محبوب ترین برند های ساعت

برند آمریکایی تیمبرلند که از برند‌های مطرح در تولید لباس‌های مخصوص طبیعت‌گردی به شمار می‌رود، چند سالی است که به صنعت ساخت ساعت ورود کرده و ساعت‌هایی سازگار با طبیعت تولید کرده است. برند ساعت تیمبرلند مدعی است که طبق استاندارهای بین‌المللی در جهت حفظ محیط‌زیست محصولات خود را استاندارسازی می‌کند و این مسئله سبب شده تا بسیاری از دوستداران طبیعت طرفدار ساعت‌های جدید تیمبرلند شوند. این ساعت‌ها از زیبایی و جلوه بسیار چشمگیری برخوردار هستند و احساس خوبی به شما هدیه می‌دهند.

دکمه بازگشت به بالا