خبرهای کلیکسب و کار برتر

روفرشی کشدار چگونه است؟

روفرشی کشدار نوعی از روفرشی است که دارای کش نگهدارنده ست و باعث می‌شود فرش کامل درون روفرشی فیکس شود. این روفرشیها در طرح های شبیه فرش عرضه میشوند که به نوبه خود بسیار جالب هست حتی جدیدا برخی از برند های لباس از طرح های روفرشی که حالت سنتی دارند روی حوله ها استفاده میکنند که بسیار مورد استقبال مصرف کننده ها قرار گرفته که حوله تن پوش یزدی نیز از همچین طرح هایی استفاده میکند که شما میتوانید ببینید.

What is the stretch carpet like?

روفرشی کشدار چیست؟

به دلیل گران بها بودن فرش، از محصولی به اسم روفرشی که تولید شده از انواع پارچه مثل پارچه مبلی کنفی برای محافظت از آن در برابر تابش نور مستقیم و آلوده نشدن، لکه دار نشدن و … استفاده می کنند.

روفرشی کشدار ترک عمر فرش را طولانی می کند و در زندگی آپارتمان نشینی امروزه که امکان شست و شوی فرش داخل منازل وجود ندارد، بهترین گزینه و انتخاب می باشد.
به دلیل شست و شوی سریع و راحت داخل ماشین لباسشویی، دیگر نیازی به قالیشویی و هزینه سنگین برای شستن فرش نیست.کشدار بودن این محصول امروزه از مزایای آن به شمار می رود چراکه با تعبیه شدن این کش ها در چهار گوشه، کاملا فرش را احاطه می نمایند و امکان جمع شدن و سر خوردن روفرشی را کاهش می دهند.

علت استفاده از روفرشی کش دار چیست؟

در دکوراسیون خانه ما ایرانی ها، فرش و قالی یک جز اساسی محسوب می شود. فرش ها کف خانه را گرم و راحت می کنند. علاوه بر این، فرش کیفیت هوای داخل خانه را بهبود می بخشد و همچنین یک لایه مقاوم در برابر لغزش ایجاد می کند. به طور کلی فرش مناسب، خانه شما را شیک تر و زیبا تر نشان می دهد. اما در اثر بی توجهی و شستشوی مداوم، تار و پود فرش آسیب دیده و فرش یا قالی شما دچار رنگ پریدگی می شود. به همین خاطر لازم است تا از یک روفرشی مناسب برای محافظت از فرش و قالی خود استفاده کنید.

روفرشی به پارچه ای ضخیم گفته می شود، که در ابعاد مختلف وجود داشته و از فرش در برابر پا خوردگی و نور آفتاب محافظت می کند. علاوه بر این با استفاده از روفرشی می توان عیب و ایراد های فرش را پنهان کرد. با استفاده از روفرشی می توانید از فرش های روشن و قسمت هایی از فرش که در مجاورت یا بخاری است، محافظت کنید.

اما یکی از مشکلات روفرشی ها لیز خوردن آن از روی فرش، جمع شدن، حرکت کردن و… است که تمامی این ها باعث کاهش زیبایی روفرشی و ایجاد حس به هم خوردگی در خانه می شود. روش های مختلفی برای ثابت نگه داشتن روفرشی بر روی فرش امتحان شده است. از سنجاق زدن و گیره زدن تا روفرش های کش دار، تلاش های خانگی و کارخانه ای برای فیکس کردن روفرشی روی فرش بوده ند که بهترین آن ها همین ایده روفرشی کش دار است.

با کش بودن روفرشی می تواند جلوی بسیاری از مشکلات را بگیرد و خطرات استفاده از روفرشی را کاهش دهد. علاوه بر این، به دلیل ثابت ماندن روفرشی روی فرش، هم زیبایی دکوراسیون داخلی حفظ می شود و هم احتمال کثیف شدن فرش کمتر و در حد صفر خواهد شد. البته که این نوع روفرشی قابلیت شستشو هم دارد .

معرفی انواع روفرشی کش دار

روفرشی ها انواع مختلفی دارند. با این حال روفرشی کش دار بر روی برخی از انواع روفرشی ها اجرایی شده است. البته روفرشی های ترک، تنوع بیشتری دارد اما همانطور که گفته شد قیمت آن نیز بالاست. در مقابل، روفرشی های ایرانی کش دار که کیفیت بالایی دارند، می توانند جایگزین مناسبی باشند.خوشبختانه هنرکده نیکزاد بهترین روفرشی های خود را به صورت کش دار نیز تولید و روانه بازار می کند. برندهای دیگری نیز در این زمینه فعال هستند.

روفرشی مدرن ابریشمی

این دسته از روفرشی ها از الیاف ابریشم مصنوعی بافته شده اند و به دلیل لطافت و درخشندگی که دارند، جلوه منزل شما را چندین برابر می کنند. روفرشی مدرن ابریشمی بدون پرز بوده و برای کودکان و افرادی که آلرژی دارند، مناسب است. این روفرشی ها بسیار سبک هستند.

روفرشی ابریشمی کش دار می تواند بهترین گزینه برای مراقبت از فرش باشد. این مدل روفرشی که کش ندارند عموما با مشکل جا به جا شدن و جمع شدن مواجه هستند.

روفرشی کلاسیک

این نوع روفرشی ها ضخامت کمی دارند و حمل آنها کار سختی نیست. به همین خاطر از روفرشی های کلاسیک به عنوان زیرانداز استفاده می شود. روفرشی های کلاسیک اغلب در طرح های ترنج، افشان و لچک تولید می شوند. این نوع روفرشی ها کمتر به صورت کش دار تولید می شوند. با این حال برخی برندها اقدام به تولید نوع کش دار آن ها کرده اند تا روی زیر اندازها و… ثابت بمانند.

روفرشی شانل مدرن

این نوع روفرشی از الیاف شانل یا مخمل تولید می شود و برای منازلی که به صورت مدرن دیزاین شده اند، مناسب است. روفرشی های شانل به صورت دو طرفه نیز در بازار موجود هستند که در صورت کثیف شدن یک طرف روفرشی می توان از طرف دیگر آن استفاده کرد. اگرچه این روفرشی ها سنگین هستند اما اگر به صورت کش دار تهیه شوند، خیالتان از عدم جا به جایی روی فرش راحت تر خواهد بود.

روفرشی ترک کش دار

این دسته از روفرشی ها، تولیدی کشور ترکیه هستند و دور تا دور آنها کش دوزی شده است. قیمت روفرشی های ترک به نسبت نمونه های داخلی بیشتر است. این در حالیست که روفرشی های ترک نازک تر هستند و دوام کمتری دارند.

مزایای روفرشی کشدار

راه حل روفرشی کشدار (کاور فرش) برای فرش‌ها دارای مزایای زیادی است، این شامل:

  1. حفاظت از فرش

روفرشی کشدار به عنوان یک لایه محافظ بر روی فرش قرار می‌گیرد و از خطرات مانند آلودگی، خراشیدگی، گرد و غبار و … محافظت می‌کند. این باعث می‌شود که فرش به مدت طولانی‌تری در شرایط خوبی حفظ شود و در نتیجه، به مدت طولانی‌تری به مالکیت شما افزوده شود.

  1. افزایش عمر مفید فرش

با استفاده از روفرشی کشدار، می‌توانید عمر مفید فرش را افزایش دهید. ازآنجایی که روفرشی کشدار به عنوان یک لایه محافظ بر روی فرش قرار می‌گیرد و از خطرات مانند آلودگی، خراشیدگی، گرد و غبار و … محافظت می‌کند، فرش در شرایط بهتری نگه داشته می‌شود و در نتیجه، عمر مفید آن افزایش می‌یابد.

  1. سهولت در تمیز نمودن

روفرشی کشدار به عنوان یک لایه محافظ بر روی فرش قرار می‌گیرد و از خطرات مانند آلودگی، خراشیدگی، گرد و غبار و … محافظت می‌کند. بنابراین، در صورت آلودگی روفرشی کشدار، می‌توان آن را بهراحتی شستشو داد. این باعث می‌شود که تمیز نمودن روفرشی کشدار بسیار ساده باشد و به راحتی قابل انجام باشد. همچنین، با استفاده از روفرشی کشدار، فرش نیز که پایین تر از روفرشی قرار دارد، در شرایط بهتری قرار می‌گیرد و تمیز نمودن آن نیز به راحتی انجام می‌شود.

  1. سهولت در تعویض

با استفاده از روفرشی کشدار، می‌توانید فرش را به راحتی تعویض کنید. این به خاطر آن است که روفرشی کشدار به عنوان یک پوشش موقت بر روی فرش قرار می‌گیرد و به راحتی جابجا شود.

  1. تنوع در طرح‌ها و رنگ‌ها

روفرشی کشدار در بازار با طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی وجود دارد. بنابراین، می‌توانید طرح و رنگی را که با دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار شما سازگار است، برای فرش خود انتخاب کنید. همچنین، می‌توانید برای هر فصل یا رویداد خاص، روفرشی کشداری با طرح و رنگ مناسب انتخاب کنید.

منبع:

buy textiles

دکمه بازگشت به بالا