خبرهای کلیکسب و کار برتر

مزایا سیستم صوتی کنفرانس بی سیم چیست؟

یکی از مهم ترین ملاحظات در هنگام تجهیز یک سازمان یا شرکت برای یک جلسه، تجهیزات صوتی و تصویری است. شفافیت صدا در هنگام انتقال یکی از مهم ترین عوامل در برگزاری جلسات و کنفرانس ها می باشد، بنابراین استفاده از امکاناتی که کیفیت و تقاضای صدا را افزایش می دهد ضروری است. در بین این ابزارها، کنفرانس صوتی بی سیم یکی از بهترین گزینه ها برای سالن است. اگر قصد راه اندازی یک اتاق جلسه را دارید اما در انتخاب تجهیزات صوتی آن مردد هستید، با فرلیچر همراه باشید تا در ادامه این مقاله با تجهیزات جلسه و اهمیت استفاده از سیستم های صوتی بی سیم بیشتر آشنا شوید.


سیستم کنفرانس صوتی بی سیم چیست؟

سیستم صوتی کنفرانس به دو گروه سیمی و بی سیم تقسیم می شوند. استفاده از سیستم های کنفرانس صوتی بی سیم صنعت ارتباطات را متحول کرده است. همانطور که از نام این سیستم پیداست، هیچ اتصال کابلی به آن متصل نیست. اندازه اتاق، آکوستیک اتاق، نوع جلسه و کنفرانس و غیره. از جمله عواملی هستند که به مدیران شرکت ها و سازمان ها در انتخاب این نوع سیستم کمک می کنند.

تفاوت بین سیستم های صوتی بی سیم و سیمی

سیستم های کنفرانس صوتی بی سیم گران تر از سیستم های سیمی هستند، اما عملکرد سیستم های بی سیم و امنیت آنها کمتر از دستگاه های سیمی است. مهمترین ویژگی که تجهیزات بی سیم را از سایر ابزارها متمایز می کند را می توان در یک کلمه خلاصه کرد، انعطاف پذیری.

مزایای استفاده از کنفرانس صوتی بی سیم

انعطاف پذیری مکان

یکی از بزرگترین محدودیت های تجهیزات کنفرانس سیمی کابل است. این کابل ها متصل هستند و بنابراین می توانند خطرناک باشند، اما سیستم های کنفرانس صوتی بی سیم را می توان بدون هیچ مشکلی در هر قسمت از اتاق قرار داد.

نصب سریع

یکی دیگر از مزایای استفاده از سیستم کنفرانس صوتی بی سیم، سهولت در راه اندازی است. این ابزارها نیازی به پیکربندی تخصصی ندارند و کاربران می توانند خودشان آنها را برای جلسات و کنفرانس ها آماده کنند.

چیدمان اتاق جلسه انعطاف پذیر

انعطاف پذیری و سهولت در راه اندازی اتاق جلسات و کنفرانس از دیگر مزایای استفاده از سیستم ویدئو کنفرانس بی سیم است. این سیستم ها به دلیل نداشتن کابل به راحتی در هر مکانی نصب می شوند و می توان صندلی و مبلمان را بدون مانع در محل مورد نظر قرار داد.

راحتی در استفاده

یکی از مهم ترین مواردی که باعث می شود از سیستم کنفرانس صوتی بی سیم در طول جلسات و کنفرانس ها استفاده شود، سهولت استفاده در هنگام سخنرانی است. مجری یا شخص دیگری می تواند هنگام سفر سیستم های بی سیم را با خود حمل کند.

تعداد دستگاه ها را افزایش دهید

نکته مهم دیگر برای استفاده از سیستم کنفرانس صوتی بی سیم، امکان افزایش تعداد دستگاه ها است. به عنوان مثال، اگر در حال حاضر 10 میکروفون بی سیم در اتاق خود دارید، می توانید با بزرگتر شدن اتاق، تعداد میکروفون ها را افزایش دهید.

اخرین حرف

مزایای استفاده از سیستم کنفرانس صوتی بی سیم آنقدر متنوع و موثر است که می توان از معایب آن چشم پوشی کرد. در این مقاله سعی شده تا شما را با میکروفون های بی سیم و سیستم های صوتی سیمی و تفاوت های آن ها آشنا کنیم تا بتوانید با توجه به نیاز کسب و کار خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. اگر تا به حال از سیستم های صوتی بی سیم برای شرکت یا سازمان خود استفاده کرده اید، لطفاً تجربه خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دکمه بازگشت به بالا