خبرهای کلیکسب و کار برتر

معرفی انواع دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

همان طور که می‌دانید مایع ظرفشویی یکی از موارد اساسی برای شستشو به شمار می‌رود، پس دستگاهی باید وجود داشته باشد که این مایعات را به داخل ظرف بسته بندی آن‌ها انتقال دهد. دستگاه پرکن مایع ظرفشویی این قابلیت را دارد که در زمانی سریع مقدار زیادی مایع ظرفشویی را به داخل ظرف مخصوص آن بریزد. این دستگاه سبب راحتی و سرعت کار می‌شود و در کارخانه‌ها به کار می‌رود. شما می‌توانید دستگاه پرکن مایع ظرفشویی را از خدری ماشین درخواست کنید و نوع مورد نیاز خود را سفارش دهید.

دستگاه‌های پرکن چند نوع دارند؟

دستگاه پرکن برای انواع مایعات رقیق و غلیظ از جمله ادکلن، آب معدنی، شامپو، عسل، روغن، مایع ظرفشویی و دستشویی و دیگر مایعات و همچنین پرکردن جامدات مورد استفاده قرار می‌گیرد و محبوبیت زیادی دارد. دستگاه‌های پرکن به دو صورت نیمه اتومات و تمام اتومات هستند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

دستگاه پرکن مایع ظرفشویی نیمه اتومات

مقدار مایع تزریقی در این نوع دستگاه از طریق اپراتور قابل کنترل است. جنس و اندازه و تعداد نازل در این دستگاه‌ها با توجه به نیاز شما قابل سفارش است. نازل‌ها دارای یک دریچه برای جلوگیری از چکه کردن مایعات هستند. عملکرد آن به این صورت است که شما ظرف را به صورت دستی در زیر نازل قرار می‌دهید و پدال را فشار می‌دهید تا کار دستگاه آغاز شود. در بعضی از انواع آن، کار دستگاه پرکن نیمه اتومات پس از تزریق به صورت خودکار تمام می‌شود و در بعضی دیگر کنترل تمام شدن کار باید توسط اپراتور انجام شود.

خب دستگاه های پرکن مایعات ظرفشویی میتونه یک پرکن مایعات رو میزی باشه یا یک خط کامل که صفر تا صد کار رو برای شما انجام میده که طبیعتا نیاز به سرمایه بیشتر داره

اول از دستگاه پرکن مایع ظرفشویی یا دستشویی پنوماتیکی رو میزی که با پمپ باد و برق تک فاز کار میکنه شروع میکنم، این دستگاه برای کارگاه هایی مناسب که قسمتی از کار رو میخوان دستی انجام بدن و یک خطی رو میخوان داشته باشن که نیمه اتوماتیکه هرچند این دستگاه سرعت و دقت بسیار بالایی در پرکردن مایعات غلیظ مثل مایع ظرفشویی و مایع دستشویی داره بنابراین در صورتی که نیاز به یک دستگاه جمعو جور دارید و با هزینه مناسب و سرعت و دقت بالا میتونید از این دستگاه استفاده کنید که شرکت رادان ماشین تامین کننده اصلی اون هست و در سه ظرفیت ۵۰ الی ۵۰۰ و ۱۰۰ الی ۱۰۰۰ و ۵۰۰ الی ۳۰۰۰ ارایه میشه یک سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش داره در حال حاضر ۱۰۰ ها عدد از این دستگاه در سراسر کشور در شرکت های معتبر در حال کار کردن می باشد.نمونه دستگاه های پرکن مایعات رو اینجا ببینید.

دستگاه پرکن مایعات چیست؟

دستگاه پرکن مایعات دستگاهی است مناسب برای پر کردن حجم یا وزن مشخصی از مایعات با حالات، چگالی و ویسکوزیته متفاوت. انتخاب دستگاه پرکن مایعات امری پیچیده است، از این رو توصیه می شود که برای انتخاب درست دستگاه متناسب با محصول خود، حتما با مشاورین ما در این امر مشورت نمایید. هر نوع از این دستگاه های پر کن مختص نوعی خاص از مایعات می باشند که اگر دستگاه اشتباها انتخاب شود، هم خط تولید شما مختل شده و هم ضررهای مالی جبران ناپذیری متوجه شما خواهد شد. از دیگر انواع دستگاه های پرکن می توان به دستگاه پرکن جامدات اشاره نمود.

کاتالوگ دستگاه پرکن مایعات

انواع دستگاه پرکن مایعات
دستگاه های پر کن مایعات دارای انواع متعددی بوده که در ادامه به معرفی و شرح این ماشین آلات می پردازیم.

دستگاه پرکن مایعات رقیق (Dilute Liquid Filling)
ماشین آلات پر کن مایعات رقیق در انواع زیر قابل ارائه می باشند:

دستگاه پرکن مایعات رقیق ثقلی (Gravity Liquid Filling Machine): مناسب برای مایعات رقیق با عملکرد ساده
دستگاه پرکن مایعات اورفلو یا سر ریز (Overflow Liquid Filling Machine): مناسب برای مایعات رقیق و نیمه غلیظ با عملکرد پیشرفته
دستگاه پرکن مایعات تری بلوک: مناسب برای مایعات رقیق، دستگاه ترکیبی از پر کن، شست و شو دهنده بطری، به همراه درب گذار و درب بند
دستگاه پرکن مایعات منوبلوک: مناسب برای مایعات رقیق، دستگاه ترکیبی از پرکن و دربند

تولید مایع ظرفشویی در خانه |تولید مواد شوینده در منزل

دستگاه پرکن مایعات غلیظ (Concentrated Liquid Filling Machine) ماشین آلات پر کن مایعات غلیظ در انواع زیر قابل ارائه می باشند:

دستگاه پرکن مایعات پمپی (Pump Filling Machine for Thick Liquids): پرکن مایعات غلیظ با ویسکوزیته بالا، عملکرد ساده
دستگاه پرکن مایعات سیلندر پیستونی (Cylinder Pistone Filling Machine for Thick and Half Thick Fluids): پر کن مایعات غلیظ، عملکرد پیشرفته
دستگاه پر کن و درب بند روتاری همرا با لیبل شیرینگ: مناسب محصولات غلیظ، دستگاه ترکیبی از پر کن روتاری درب بند و لیبل شیرینک
دستگاه اسپری پر کن (Spray Filling Machine): دستی و نیمه اتومات
اسپری پر کن خط مستقیم: تمام اتومات
اسپری پر کن رفت و برگشت: تمام اتومات
اسپری پرکن تک روتار: تمام اتومات
دستگاه پر کن ساشه مایعات (Sachet Filling Machine): مدادی یا استیکی 3 یا 4 طرف دوخت
دستگاه پر کن وکیومی (Vacum Filling Machine)
دستگاه بشکه پر کن (Gallone Filling Machines)
دستگاه تیوپ پر کن (Tube Filling Machine)
دستگاه قوطی پر کن مایعات (Can Filling Machine)
دستگاه پرکن مایعات خط مستقیم (Straight Line Filling Machine): مخصوص مایعات غلیظ و رقیق
دستگاه پرکن مایعات غلیظ روتاری
دستگاه پرکن مایعات در ظروف پلاستیکی: مخصوص مایعات غلیظ و رقیق

 

دستگاه پرکن مایعات دیافراگمی، یک دستگاه تمام اتوماتیک برای پرکردن بطری ها با پمپ دیافراگمی می باشد. این دستگاه در تولیدات جدید به خط کانوایر مجهز می باشد. این دستگاه تک نازل با پمپ دیافراگمی برای مایعات غذایی، دارویی، پزشکی و شیمیایی با ویسکوزیته مختلف مناسب می باشد و مایعات رقیق را بسته بندی می کند.

در مدل های قبلی، خریدار پس از خرید دستگاه پرکن مایعات دیافراگمی، باید هزینه کرده و یک خط تولید اتوماسیون شده برای کارگاه یا شرکت تولیدی خود بخرد. این امکانات جدید که به دستگاه پرکن مایعات اضافه شده است؛ راه اندازی خط تولید برای تولید کننده را آسان کرده است.

دستگاه پرکن مایعات غلیظ مدل ۵۰ الی ۵۰۰ میلی لیتری مناسب برای پرکردن انواع مایعات خوراکی، غیرخوراکی، شیمیایی و بهداشتی میباشد. سرعت تغذیه پیستون دستگاه قابلیت تنظیم دارد که این امر امکان بسته بندی های مایعات رقیق و غلیظ را ممکن میسازد.

برای استفاده از دستگاه نیاز به یک اپراتور است. همچنین این دستگاه قادر به پرکردن در هر نوع ظرفی بدون هیچ محدودیتی میباشد. برای استفاده از دستگاه نیاز به یک کمپرسور هوا با مشخصات فشار ۴/۰ الی ۶/۰ مگاپاسکال، توان: ۱۱۰۰ وات، حجم پمپ باد کمپرسور هوا حداقل ۵۰ لیتر میباشد.

نحوه کار دستگاه پرکن مایعات غلیظ ظرفیت ۵۰ الی ۵۰۰ میلی لیتر

دستگاه پرکن تشکیل شده از یک سیلندر و پیستون و جک پنوماتیک میباشد و به بوسیله ی یک شیر یکطرفه میزان مواد ورودی کنترل میگردد. این دستگاه دارای سیستم دستی و اتوماتیک می باشد. در سیستم دستی، کاربر هربار پدال را فشار دهد فرآیند پرکن کردن آغاز می شود و پس از گذشت زمان تعیین شده جریان قطع می شود. در سیستم اتوماتیک، بصورت خودکار جریان مایع قطع و و صل می شود.

دکمه بازگشت به بالا