اقتصادیکسب و کار برتر

نحوه تعویض فیلتر کابین ام وی ام x22

فیلتر کابین ام وی ام 315

این «فیلتر کابین» مناسب برای استفاده در خودروهای ام وی ام 315 و x22 می باشد.کیفیت ساخت و مواد اولیه تولید این «فیلتر کابین» از مرغوب ترین اجناس و نمدهای تولید فیلتر کابین می باشد که بعد از استفاده این «فیلتر کابین»به دلیل تنفس راحت موتور خودرو و در نتیجه احتراق کامل تر کمک بسیار زیادی در جهت بهبود شتاب و عملکرد آن و همچنین کاهش مصرف سوخت دارد.زمان تعویض فیلتر کابین ام وی ام 315 به عواملی مانند نوع خودرو -نحوه رانندگی شرایط آب و هوایی بستگی دارد که به طور تقریبی می توان بین 5000 تا 10000 کیلومتر را پیشنهاد داد.

فیلتر روغن x22 |فیلتر کابین ام وی ام 110 کجاست

فیلتر کابین خودرو چیست؟

شاید برای خیلی افراد این اتفاق رخ داده است که هنگامی که سیستم تهویه خودرو را روشن می نمایند در فصل گرما در فضای خودرو بوی بدی از کولر ماشین به مشام می رسد، یکی از بخش های سیستم تهویه ماشین های امروزی که معمولا جزء موارد تعویضی در دوره های سرویس و نگهداری اتومبیل به حساب می آید ، فیلتر هوای کابین اتومبیل می باشد. پیشنهاد ما به شما لوازم یدکی ام وی ام x22  علاوه بر تاثیر بر شتاب و مصرف سوخت بر طول عمر روغن موتور نیز تاثیر گذار است.

هوای ورودی به کابین اتومبیل از طریق سیستم تهویه مطبوع و بخاری توسط این قطعه فیلتر شده و از ورود ذرات ، گرد و غبار و دیگر محرک های تنفسی به درون کابین ممانعت نموده و موجب می گردد که بیشترین مقدار هوای پاک با پایین ترین میزان آلودگی و صدا از دریچه های ورودی داشبورد به کابین ورود پیدا کنند.

تعویض «فیلتر کابین» خودرو ، در فواصل پیشنهاد شده و یا حتی در مناطقی که در آن دوده و گرده بیش تر می باشد، در فواصل کوتاه تر ، به مسافران این اجازه را می دهد تا با استنشاق هوای تمیز و تازه ، از سفر خود لذت ببرند.

فیلتر کابین ماشین خود را تعویض کنید

ماشین هایی که در شهر های پر رفت و آمدی مثل تهران ویا ماشین هایی که در برخی اوقات در ترافیک های شهری ساعت ها می مانند، عوض کردن تعویض «فیلتر کابین» جزء یکی از اصلی ترین کارهایی است که در مدت دوره های نگهداری از ماشین به حساب می آید که نه فقط در بهبود و گردش سیستم تهویه کمک می کند بلکه در بهبود کیفیت گردش هوای اتومبیل هم موثر می باشد.

فیلتر کابین اتومبیل چیست؟

«فیلتر کابین» ماشین قطعه ای جهت تصفیه ذرات گرفته شده از هوای ورودی مدخل سیستم تهویه ماشین شما می باشد. این وسیله به بهتر شدن کیفیت و تصفیه هوای داخل اتومبیل از هرگونه آلایندگی و کثیفی کمک میکند. بیشتر فیلتر هوا ها تولید شده از کاغذ (الیاف ) پلیسه دار که کاربرد گوناگونی در انواع متنوع فیلتر مدیا ها دارند. برخی از آن ها ترکیبی از پنبه و کاغذ هستند ، در حالی که بقیه شبیه فیلتر هوای سیستم مکش ماشین و اساسا بیشتر شبیه کوچک شده کاغذ فیلتر هستند . برخی از آنها هم به شکل فیلتر پنبه ای در کارتریج قرار گرفته اند.

برخی اوقات «فیلتر کابین» با فیلتر هوای داخلی احتراق سوخت (موتور) اشتباه گرفته می شود. فیلتر هوای داخلی احتراق سوخت که زیر کاپوت ماشین شما قرار دارد مانع از ورود ذرات به داخل موتور می گردد. و یک راننده امکان دارد در تعویض روغنی با پیشنهاد فیلتر هوا رو به رو شده باشد. و دلیل این امر آن است که در صورت گرفتگی و پر شدن «فیلتر کابین»از آلایندگی ها در عملکرد موتور میتواند تاثیرگذار باشد.

تشخیص و تمایز «فیلتر کابین» و فیلتر هوا خیلی مهم می باشد. وقتی که شما در حال خرید «فیلتر کابین» خودرو می باشید در حقیقت شما در صدد بهتر شدن کیفیت هوای تنفسی داخل کابین ماشین برای خودتان و مسافرانتان می باشید. «فیلتر کابین» به عنوان قسمت مهمی از عمکرد کیربگس اتومبیل و امنیت ماشین نیست. رانندگان میتوانند فیلتر هوای سبز که مقاومت بیشتری دارند خریداری نمایند و خرید فیلتر هوای سبز در حقیقت توجه به تنفس سرنشینان ماشین می باشد.

فیلتر کابین ماشین در کجا قرار گرفته است؟

«فیلتر کابین» اتومبیل و یا همان فیلتر هوای کولر در بخش های متنوع ماشین با توجه به نوع اتومبیل قرار گرفته است. در بعضی از ماشین ها در محلی قرار گرفته اند که دسترسی به آن ها برای تمیز کردن و تعویض ساده تر و آسانتر می باشد . اما در عده ای از ماشین ها تعویض و تمیز کردن این فیلتر کابین ها بسیار سخت و دشوار می باشد. بیشتر فیلتر کابین های ماشین ها بعد از فن در سیستم تهویه جا گرفته اند برخی از آن ها در دریچه کوچک محفظه فن قرار دارند. در بیشتر ماشین ها در قسمت پایین صندلی جلویی سرنشین جلو و محل پای سرنشین جلو، واقع شده است.

آیا تعویض فیلتر کابین ماشین واقعا ضروری می باشد؟

«فیلتر کابین» کثیف خودرو موجب کارایی کم سیستم تهویه و اتلاف توان کولر می گردد و البته موجب کاهش جریان هوای داخل کابین خودرو می گردد. در همچین شرایطی و در مواقع افزایش درجه هوای کابین خودرو که نیاز مبرمی به کولر داریم سیستم تهویه کولر کار دشواری خواهد داشت. عوض کردن «فیلتر کابین» در ماشین شما بسیار حیاتی است و این امر موجب سلامتی سرنشینان اتومبیل میباشد. «فیلتر کابین» ماشین از موارد مهم سیستم تهویه ماشین است که موجب برطرف شدن قسمت عمده ای از آلودگی های هوا داخل کابین و محافظت از سرنشینان از این آلودگی ها می گردد.

جایگزینی فیلتر کابین ماشین

با پیروی از این موارد تعویض «فیلتر کابین» اتومبیل نسبتا کار راحتی برشمرده می شود. ماشین های امروزی معمولا به یک و بیشتر از یک «فیلتر کابین» خودرو تجهیز شده اند. فیلتر کابین ماشین موجب ورود هوای تازه از دریچه های داشبورد میباشد. لیست قطعات یدکی چری. ماشین های چری مانند هر وسیله نقلیه دیگر دارای دسته بندی ها مشخصی می باشد که بعضاً دسترسی به آنها سخت و دشوار می باشد.

فیلتر کابین خودرو را هر چند وقت یکبار عوض کنیم؟

بر طبق گفتگوی بیشتر سازندگان اتومبیل تعویض «فیلتر کابین» اتومبیل باید سالی یک دفعه و یا پس از 12 تا 15 هزار مایل رانندگی که هر کدام زودتر رسد ، انجام گردد.در هر حال اگر ماشین شما اغلب در مناطق کثیف و جاده های خاکی مورد استفاده قرار بگیرد شما ممکن است که توجه زیاد تری نسبت به تعویض فیلتر هوای موتور داشته باشید در چنین مواردی تعویض «فیلتر کابین» اتومبیل از هر 6 ماه و یا 7 تا 9 هزار کیلومتر کارکرد توصیه می گردد.

 

دکمه بازگشت به بالا