خبرهای کلیکسب و کار برتر

چادر باربی قایق بادی دخترانه

چادر بادی کودک با طرح پرنسس

با طرح پرنسس با طراحی بدنه متناسب با روحیات دختران در کارخانه اینتکس تولید شده و امکان استفاده به عنوان محل خواب کودک و یا استخر توپ بادی کودک را نیز دارد. چادر های بادی کودک در واقع نسل جدید از سری محصولات چادر بازی کودک بوده که با بدنه ای به مراتب ایمن تر و استاندارد تر روانه بازار شده است. این گروه از محصولات را به دلیل تنوع بالای طراحی ظاهری انتخاب می کنند. با مطالعه این مقاله تا انتها می توانید با تمام ویژگی های مهم چادر بادی کودک با طرح پرنسس پیش از خرید اشنا شوید. پس با ما باشید.

طراحی ظاهری چادر بادی کودک

مهم ترین بخش در زمینه تولید محصولات مورد استفاده کودک مربوط به طراحی ظاهری بدنه آن محصول می باشد. زیرا این محصول ممکن است ساعت ها مورد استفاده کودک قرار گرفته پس نیاز به طراحی داشته و ایمنی و سلامت کودک را حفظ کند. از طرفی نیاز به طراحی بدنه ای بوده که با توجه به روحیات کودکانه انتخاب شود. بر همین راستا کارخانه اینتکس چادر بادی کودک با طرح پرنسس را با ساختاری مستطیل شکل تولید کرده که در قسمت ابتدا و انتهای آن یک درب بزرگ برای رفت و امد سریع کودک وجود دارد. این درب های بزرگ از طرفی امکانی ایجاد کرده تا بتوانید بر بازی فرزند خود نظارت داشته باشید. بر روی دو دیوار جانبی محصول نیز پنجره هایی با مدل شبکه ای طراحی شده که با ورود نور از آن ها به بخش داخلی چادر بادی به زیبایی محصول افزوده می شود. رنگ بدنه این چادر بادی در طیف بنفش و صورتی انتخاب شده که مورد علاقه دختر بچه ها می باشد. بر روی ستون های ابتدایی و انتهایی محصول نیز تصاویر رنگارنگ و زیبایی از پرنسس های دیزنی به چشم خورده و در میان بچه ها از محبوبیت قابل توجهی بهره مند هستند. لبه های پایین بخش ورودی و خروجی دارای یک لایه بادی بوده تا در صورت استفاده از محصول در فضای باز آب و یا گرد و خاک وارد محوطه بازی کودک شما نشود. شما می توانید از این چادر بادی زیبا به عنوان استخر توپ بادی کودک و یا محل خواب فرزند خود نیز استفاده نمایید.

سایز و ابعاد

بخش دوم که قصد تحلیل آن را داریم مربوط به سایز و ابعاد داخلی چادر بادی بوده که معین می کند کودک توانایی بازی با دوستان خود را داشته و همچنین می توانی میزان ازادی عمل فرزند خود در زمان بازی را تخمین بزنید. عنوان می کنیم که چادر بادی کودک با طرح پرنسس محصولی مستطیل شکل با طول 174 سانتی متر و عرض 122 سانتی متر بوده که میزان ارتفاع آن با بخش سقف صورتی محصول 89 سانتی متر می باشد. توجه داشته باشید میزان ارتفاع اعلام شده برای تمام ارتفاع محصول بوده و بخش بادی لبه درب ها تنها 5 سانتی متر ارتفاع داشته و اسیبی برای فرزند شما ایجاد نمی کند. این ابعاد موجب شده تا فضای بازی کودک نسبتا بزرگ شده به همین دلیل برای بازی های همزمان 2 کودک بالاتر از 3 سال استفاده از چادر بادی کودک با طرح پرنسس توصیه می شود.

کیفیت و جنس بدنه چادر بادی کودک

تقریبا تمامی مصرف کنندگان تمایل دارند که از چادر بادی کودک با طرح پرنسس علاوه بر فضای داخلی آپارتمان و منزل خود بتوانند در فضای باز نیز استفاده کرده و نگران اسیب های احتمالی نباشد. به همین دلیل بوده که کارخانه اینتکس این چادر بادی را با مواد اولیه از نوع پی وی سی پلاستیکی تولید کرده که در اثر استفاده در فضای باز و قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید دچار افت کیفیت نمی شود. این نوع جنس بدنه موجب شده تا بتوانید این محصول را در زمانچادر بازی کودک بادی طرح باربی

طرح باربی یک محصول خاص و دخترانه است که مناسب برای کودکان می باشد. طرح روی این محصول برگرفته از انیمیشن و شخصیت بارلی می باشد که در بین کودکان از محبوبیت خاصی برخوردار است. این محصول دقیقا طرحی شبیه به خانه دارد که کودک شما در داخل ان احساس راحتی خاصی را تجربه خواهد کرد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم…

طراحی و ارگونومی ساخت

همان طور که در تصاویر این محصول مشخص است این کالا ظاهری مستطیلی شکل دارد. سقف این محصول هم به صورت شیربانی طراحی گردیده است که دارای شیار هایی بر روی خود می باشد. هم چنین دور تا دور این سقف به صورت بادی طراحی و تولید شده است که فوق العاده چشم نواز بوده و زیباست. در هر دو سمت این محصول دو عدد پنجره به صورت نیم دایره ای شکل طراحی شده است که دارای یک عدد محل نگهدارنده نیز می باشد که کودک می تواند پس از خارج کردن دستان خود از این پنجره به ان ها تکیه دهد. هم چنین درب اصلی ورودی این محصول نیز در جلوی ان و به صورت ایستاده نقش بسته است که فوق العاده با کیفیت بوده و زیباست. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول رنگ بندی ان است که بخش های بیرونی و همین طور بدنه بخش های داخلی این محصول نیز یکدست صورتی بوده و بر روی ان طرح های شخصیت های کارتنی و همین طور رنگ های ابی نیز به صورت ریسمان به چشم می خورد. هم چنین کف این محصول هم به صورت یکدست ابی با خال های سفید تولید شده که فوق العاده زیباست.

اینتکس چادر |چادر بادی اینتکس

جنس بدنه

همان طور که از اسم این محصول پیداست این چادر بازی به صورت بادی طراحی شده است. رویه اصلی این چادر بازی ساخته شده از نوع وینیل بوده و بسیار شکیل و جذاب می باشد. هم چنین رویه اصلی این محصول هم از نوع طرح دار طراحی شده که بسیار زیباست. در کنار این موارد باید به کف این چادر هم اشاره کرد که به صورت بادی دو لایه طراحی و تولید شده است. تمام این موارد نشان از کیفیت بالای ساخت و تولید این محصول دارد.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد این چادر بازی هم باید در ابتدا به طول این محصول اشاره نمود که 150 سانتی متر می باشد. هم چنین عرض این محصول 135 سانتی متر و ارتفاع این چادر هم 142 سانتی متر می باشد. در کنار این موارد باید به وزن کلی این محصول هم اشاره کرد که 6.1 کیلو گرم وزن دارد و از این حیث به راحتی می توان ان را حمل و جا به جا نمود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی این محصول در ابتدای امر شما نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشتچون نمی توانید به سادگی این محصول را باد کنید. پس از تهیه یک عدد پمپ باد به صورت جداگانه شما قادر خواهید بود تا این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و به دنبال محفظه های باد موجود بر روی ان بگردید. پس از این کار شما مشاهده خواهید کرد که با استفاده از همین پمپ باد می توانید در مدت زمان بسیار کمی این چادر بازی را باد کرده و از ان استفاده نمایید. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم باید به یک سری نکات توجه کنید. برای این کار در وهله اول باید از سوراخ کردن و وارد شدن اشیا نوک تیز به داخل بدنه اصلی این محصول خودداری نمایید تا اسیب نبیند. هم چنین باید از پرت کردن این محصول هم خودداری کنید تا دچار افت کیفیت نشود. نکته اخر هم در خصوص این محصول عدم جامپینگ بر روی ان است. با رعیات همین نکات می توانید سلامت این محصول را تضمین نمایید.

جمع بندی

چادر بازی کودک بادی طرح باربی یک محصول فوق العاده جذاب مناسب کودکان می باشد که قابل استفاده به عنوان استخر توپ هم می باشد. هم چنین این کالا دارای سایه بان بادی بوده و درب و پنجره های بزرگی را هم دارد که از مزایای ان به شمار می رود. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

سفر نیز به همراه داشته و موجب تفریح و شادی فرزند خود گردید.

جمع بندی

برای خرید چادر بادی کودک و قایق بادی با طرح پرنسس که یکی از باداوم ترین و در عین قیمت مناسب ترین نمونه وسایل تفریحی کودک بوده می توانید به به صورت حضوری مراجعه کرده و یا از وب سایت فروشگاه ما استفاده نمایید.

 

دکمه بازگشت به بالا