سلامت و دانشکسب و کار برتر

چرا از اسپری تاخیری استفاده میکنند؟

رابطه جنسی یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی هر زوجی است و اگر مشکلی در آن وجود داشته باشد، می‌تواند به سایر بخش‌های زندگی هر دو طرف آسیب برساند و حتی منجر به طلاق شود.

یکی از رایج ترین مشکلات جنسی که بسیاری از مردان در سراسر جهان با آن مواجه هستند، انزال زودرس است که تا حد زیادی تمایلات جنسی را تحت الشعاع قرار می دهد. حدود 39 درصد از مردان ممکن است در مقطعی از زندگی خود درگیر این مشکل باشند.

اما در حال حاضر راه های مختلفی برای درمان یا کاهش شدت این مشکل وجود دارد که رایج ترین و موثرترین آن استفاده از قرص ها و اسپری های تاخیری است.

در مقاله بعدی به انواع، نحوه استفاده، عوارض و تمامی موارد مهم مربوط به باکتری و اسپری تاخیری می پردازیم. اگر قصد استفاده از این محصولات را دارید اما سوالات زیادی در مورد آن دارید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

تاخیر تبلت ها

قرص های تاخیری با به تعویق انداختن زمان لذت فردی و جلوگیری از انزال زودرس کمک زیادی به طولانی شدن رابطه جنسی و در نتیجه بهبود آن می کنند.

اکثر داروهای بدون نسخه، مهارکننده های انتخابی بازجذب سروتونین (SSRIs) هستند. داروها و سایر داروها نیز برای درمان انزال زودرس استفاده می شود. به عنوان مهارکننده های فسفودی استراز نوع 5 (PDE5)، از جمله داروهای شبه ویاگرا و بیهوش کننده های عمومی.

تاخیر تزریق

اسپری های تاخیری به بی حس شدن آلت تناسلی کمک می کند و به شما امکان می دهد برای مدت طولانی تری رابطه جنسی داشته باشید.

به طور کلی این اسپری ها حاوی موادی مانند لیدوکائین یا بنزوکائین هستند که باعث بی حسی موضعی آلت تناسلی می شوند.

اگر می خواهید از اسپری تاخیری استفاده کنید، ابتدا اسپری را خوب تکان دهید تا محتویات آن کاملا مخلوط شود. سپس نازل اسپری را نزدیک آلت تناسلی نگه دارید و سر اسپری را اسپری کنید تا محتویات آن خارج شود.

نکات مهم در استفاده از اسپری تاخیری

هنگام استفاده از تایمر قدیمی، اگر بعد از یک بار استفاده نتیجه ای مشاهده نکردید، دوباره از آن استفاده کنید.

همچنین برای اطمینان از نحوه و میزان استفاده از اسپری بهتر است چندین بار از یک اسپری استفاده کنید. زیرا این اثرات برای افراد مختلف متفاوت است.

اگر به طور تصادفی بیش از حد از اسپری استفاده کردید و آلت تناسلی شما کاملا بی حس شد، نترسید. فقط 30 دقیقه صبر کنید تا به حالت عادی برگردد.

همچنین مراقب باشید پس از استفاده از اسپری زیاد منتظر نمانید. هنگام استفاده از اکثر اسپری ها، فقط باید 10-15 دقیقه قبل از رابطه جنسی صبر کنید.

انواع قرص تاخیری

در زیر به بررسی انواع اسپری تاخیری و اسپری های موجود در بازار می پردازیم. موثرترین و محبوب ترین داروهای اهمال کاری را می توان به 2 دسته تقسیم کرد که در زیر توضیح داده شده است.

قرص های زود انزالی یا درمان های خانگی بدون تجویز پزشک

این قرص ها در داروخانه های بدون نسخه، سایت های محصولات جنسی و سایر فروشگاه های مرتبط موجود است.

این داروها اغلب حاوی ترکیبات گیاهی مانند هورنورت یا اپیدیوم هستند و معمولاً در زمینه تقویت جنسی بسیار محبوب هستند.

اگرچه این قرص ها و اسپری ها ممکن است وسوسه انگیز به نظر برسند، اما باید به خاطر داشت که اکثر این ادعاها و تبلیغات صحت ندارند و هیچ مدرک علمی برای حمایت از ادعای آنها وجود ندارد.

علاوه بر این، این نوع قرص ها و اسپری های تاخیری توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده تایید نشده اند و بهتر است بازاریابی آنها را خیلی جدی نگیرید.

قرص های نسخه ای

بسیاری از داروها و داروها توسط پزشکان برای درمان زود انزالی تجویز می شود. رایج ترین آنها مهارکننده های بازجذب سروتونین، مانند سرترالین، یا مهارکننده های فسفودی استر نوع 5، مانند سیلدنافیل (ویاگرا) یا تادالافیل (سیالیس) هستند.

داروهای متعلق به کلاس مهارکننده های بازجذب سروتونین توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده برای درمان افسردگی و برخی بیماری های دیگر تایید شده است. اما آنها به طور خاص برای درمان انزال زودرس تایید نشده بودند.

با این حال، گاهی اوقات پزشکان در صورتی که دارو را برای یک بیماری یا اختلال مناسب بدانند، هنوز دارو را تجویز می کنند، اما FDA این استفاده را تایید نکرده است. در این مورد، قرص ها و اسپری های تاخیری توسط پزشکان به عنوان “مصرف بدون مجوز” تعریف می شود.

قرص بعدی چگونه عمل می کند؟

گفته شده است که قرص‌های تاخیری به دو دسته تقسیم می‌شوند: مهارکننده‌های بازجذب سروتونین و مهارکننده‌های فسفودی استر نوع 5. در زیر به نحوه عملکرد هر یک از آنها به طور جداگانه خواهیم پرداخت.

نحوه عملکرد مهارکننده های بازجذب سروتونین

این گروه از قرص ها داروهایی هستند که برای درمان افسردگی طراحی شده اند. این مهارکننده ها توانایی کاهش سطح استرس را با افزایش میزان سروتونین در مغز شما دارند.

در مورد درمان زود انزالی با قرص ها و اسپری های تاخیری، این گروه از داروها بسیار موثر هستند. اما مراقب باشید: این قرص ها یک عارضه جانبی بزرگ و شناخته شده دارند.

برای بسیاری از افراد، قرص های بازدارنده بازجذب سروتونین زمان و تلاش لازم برای رسیدن به ارگاسم را هر بار در طول هر فعالیت جنسی به طور چشمگیری افزایش می دهند.

این بدان معناست که برخی از قرص های این گروه مانند سترلین می توانند در درمان زود انزالی بسیار موثر باشند. قرص سرترالین که با نام تجاری Zeloft به فروش می رسد، یکی از رایج ترین قرص های موجود است که توسط پزشکان تجویز می شود.

مطالعات بر روی قرص سرترالین و انواع دیگر قرص ها و اسپری های تاخیری در این گروه نشان داده است که دوزهای زیاد قرص های مصرف شده روزانه می تواند علائم زود انزالی را از بین ببرد.

مهارکننده فسفودی استر نوع 5 چگونه کار می کند؟

مهارکننده های فسفودیستر نوع 5، مانند سیلدنافیل (ویاگرا) و تادالافیل (سیلالیس)، به طور گسترده ای برای درمان اختلال نعوظ یا ED شناخته شده اند. البته مطالعات نشان داده است که این قرص ها در درمان برخی از علائم زود انزالی نیز موثر هستند.

سیلدنافیل با افزایش فشار خون در آلت تناسلی باعث اختلال در عملکرد می شود. سیلدنافیل همچنین باعث می شود که در شروع مقاربت از جای خود بلند شوید و در طول مقاربت در آن وضعیت بمانید.

همچنین مطالعات نشان داده است که این قرص زمان نعوظ را برای مردان کوتاه می کند و به مردانی که زود انزالی دارند کمک می کند کمی دیرتر برای رابطه جنسی بیدار شوند.

نحوه مصرف قرص های تاخیری

نحوه استفاده از مارک های مختلف قرص و اسپری تاخیری تفاوت چندانی با هم ندارد و البته باید طبق دستور پزشک از این قرص ها استفاده کنید. در زیر نحوه استفاده از رایج ترین قرص های تاخیری، یعنی سیلدنافیل، سرترالین و تادالافیل را بررسی خواهیم کرد.

نحوه مصرف سیلدنافیل

حتما در مطالب بالا متوجه شده اید که سیلدنافیل ویاگرا است که در درمان انزال زودرس در سراسر جهان بسیار رایج است.

مراقب باشید این قرص را با غذا مصرف نکنید. ترجیحاً بهتر است 1 یا 2 ساعت پس از سرو غذا صبر کنید و سپس قرص را مصرف کنید.

اگر نمی توانید صبر کنید، حتماً وعده های غذایی سبک و کوچک بخورید. زیرا غذاهای چرب و الکل می توانند از اثر بخشی ویاگرا و به طور کلی برخی از انواع تاخیر در اسپری ها جلوگیری کنند.

این دارو حدود 11 دقیقه پس از مصرف اثر می گذارد، اما معمولاً باید 1 ساعت صبر کنید تا به حداکثر اثر خود برسد. پس از رسیدن به حداکثر اثر، این قرص 3 تا 5 ساعت ماندگاری دارد.

دوز معمول قرص ویاگرا در هر بار 50 میلی گرم است، اما در صورت بروز عوارض جانبی، می توان این دوز را تا 25 میلی گرم افزایش داد. همچنین اگر بعد از مصرف این دوز اثری مشاهده نکردید، دوز را تا 100 میلی گرم افزایش دهید.

نحوه مصرف سرترالین

می توانید روزی یک بار با غذا یا بدون غذا از قرص سترالین استفاده کنید همچنین توجه داشته باشید که اگر زمان خاصی را برای مصرف روزانه انتخاب کنید می توانید در هر زمانی از روز از قرص سترالین استفاده کنید.

به طور کلی، بهتر است از قرص ها و اسپری های قطران در یک زمان از روز استفاده کنید. اگر بی خوابی دارید، بهتر است سرترالین را صبح مصرف کنید.

دوز معمول این قرص برای بزرگسالان 50 میلی گرم در روز است اما می توان با مقادیر کمتر شروع کرد و سپس به حداکثر 200 گرم در روز رسید.

اگر بیماری کبدی دارید، پزشک ممکن است مقدار کمتری از سترالین را برای مصرف روزانه شما تجویز کند.

دوز مصرفی سرترالین در کودکان 6 تا 25 میلی گرم است که بعد از یک هفته می توان این مقدار را افزایش داد.

نحوه مصرف تادالافیل

در صورت مصرف 10 یا 20 گرم از این قرص؛ شما باید آن را فقط قبل از رابطه جنسی مصرف کنید و آن را روزانه و منظم مصرف نکنید.

هر قرص باید حداقل 30 دقیقه قبل از مقاربت مصرف شود و اثر قرص تا 36 ساعت باقی می ماند. مراقب باشید این قرص را بیش از یک بار در 24 ساعت مصرف نکنید.

اگر 2.5 تا 5 گرم از این قرص را مصرف می کنید، روزانه یک قرص استفاده کنید و حتما ساعت خاصی از روز را برای مصرف آن انتخاب کنید.

می توانید تادالافیل را با غذا یا بدون غذا مصرف کنید. قرص را در دهان خود بگذارید و آن را با آب قورت دهید.

برای تاثیر حداکثری پس از هر بار مصرف این قرص، آن را با آب گریپ فروت مصرف نکنید. زیرا این میوه حاوی ماده شیمیایی است که سطح تادالافیل را در خون افزایش می دهد و احتمال عوارض جانبی را افزایش می دهد.

بهترین قرص های ضد بارداری

در این قسمت به بهترین و محبوب ترین قرص های تاخیری 2021 اشاره می کنیم.

قرص Prosolution Plus

این کرم تاخیری که به عنوان بهترین قرص تاخیری در سال 2021 در میان انواع دیگر قرص ها و قرص های تاخیری رتبه بندی شده است، به مردان اجازه می دهد با فرمول قدرتمند همه جانبه خود، زمان بیشتری را در رابطه جنسی با ارضای تاخیری بگذرانند. و همچنین رابطه جنسی بیشتری داشته باشید. قدرت و اعتماد به نفس

تمامی مواد تشکیل دهنده این قرص و اسپری تاخیری این محصول برای تقویت آلت تناسلی مرد و انرژی او تست شده و تضمین شده است. از مزایای این قرص می توان به موارد زیر اشاره کرد:

زمان بیشتری را صرف لذت جنسی کنید

کاهش تضمینی انزال زودرس تا 64 درصد

بهبود کیفیت نعوظ و عملکرد جنسی

دارای 67 روز گارانتی می باشد.

قرص PrematureX

در حال حاضر هزاران مرد در سراسر جهان از این دارو برای درمان زود انزالی خود استفاده می کنند. بخش بزرگی از این سیستم دارویی گیاهان با کیفیت خوب هستند که نتایج شگفت انگیزی به همراه دارند.

این داروی انقلابی در مقایسه با بسیاری از انواع قرص ها و اسپری های موجود، کیفیت بسیار بالایی دارد و ارزان است.

علاوه بر این، این قرص حاوی ترکیبی ثابت از مواد شیمیایی بسیار با کیفیت با نرخ جذب 98 درصد است که به دارو اجازه می دهد تقریباً بلافاصله عمل کند. از مزایای این قرص می توان به موارد زیر اشاره کرد:

حاوی مواد طبیعی با کیفیت بهتری نسبت به قرص ها و اسپری های تاخیری موجود در بازار است

توسط هزاران مرد در سراسر جهان تایید شده است

این دارو را می توان روزانه در صورت نیاز مصرف کرد.

تبلت های این برند در کمتر از 15 دقیقه شروع به کار می کنند.

قرص VigRX

قرص ها و اسپری های موجود در این محصول به طولانی شدن مدت مقاربت کمک می کند و فرمول بسیار پیشرفته ای دارد که در کمتر از 10 دقیقه پس از استفاده شروع به کار می کند.

همچنین قرص به صورت اسپری موجود است و بدون مانعی بین شما و طرف مقابل می توانید از آن مانند کاندوم استفاده کنید.

مزایای این نوع قرص ها و الکل ها:

مدت زمان رابطه جنسی را افزایش دهید

لذت رابطه جنسی را افزایش دهید

10 دقیقه دیگر شروع به کار کنید

قدرت جنسی خود را افزایش دهید

حداکثر مجری قرص

در حالی که اکثر قرص ها و محصولات اسپری تاخیری بر درمان زود انزالی تمرکز دارند، محصولات Max Performer بیشتر بر سلامت جنسی تمرکز دارند. این قرص برای بهبود سلامت جنسی، عملکرد نعوظ و میل جنسی بسیار مفید است.

ترکیبات این قرص کاملا طبیعی و بی خطر است. این دارو گردش خون را در آلت تناسلی افزایش می دهد و به مردان کمک می کند نعوظی با کیفیت و طولانی مدت داشته باشند. از دیگر مزایای خرید اینترنتی دارو  می توان به موارد زیر اشاره کرد:

افزایش قدرت نعوظ

طول رابطه جنسی را افزایش دهید

رابطه جنسی برای هر دو طرف راضی کننده باشد.

شامل 100 روز گارانتی می باشد

قرص تأخیری داپوکستین

خرید اسپری تاخیری داپوکستین متعلق به دسته‌ای از قرص‌های بازدارنده بازجذب سروتونین هستند و به طور خاص برای درمان انزال زودرس طراحی شده‌اند.

می توانید این قرص را حدود 1 تا 3 ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف کنید و از فواید آن بهره مند شوید

مردان 18 تا 64 ساله می توانند از این قرص برای درمان مشکلات زود انزالی استفاده کنند. توجه داشته باشید که این قرص مانند سایر داروها برای درمان اختلال نعوظ استفاده نمی شود و برای درمان زود انزالی استفاده می شود.

دکمه بازگشت به بالا