خبرهای کلیکسب و کار برتر

چرا عطر را روی نبض میزنند؟

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به گذاشتن رد بوی در سفرهای خود دارید، حتما تا پایان این پست با ما همراه باشید تا با رازهای استفاده از عطر بیشتر آشنا شویم. دلیل ماندگاری عطرهای برخی افراد این نیست که ادکلن هایشان فانتزی و گران قیمت است.

برخی از عطرها ساده و دلنشین هستند، اما رایحه آن پخش می شود و ماندگاری زیادی دارد. (این یک راز است) تقریباً همه می دانند که اسپری عطر و ادکلن روی نقاط نبض بدن خوب است. اما دلیل آن چیست؟ چرا روی نبض عطر می زنند؟ با این مقاله فروشگاه اینترنتی عطر دارین عزیز با ارائه تکنیک های کاربردی عطر در خدمت شما هستیم تا جذاب به نظر برسید. برای دوره آموزش فشرده عطر سازی تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

دلیل گذاشتن عطر روی مچ دست چیست؟

در آکادمی عطرسازی هم عطر زنانه و هم عطر مردانه باید هنگام استفاده به نقاط نبض بدن زده شود. نقاطی که ضربان قلب را می توان به وضوح احساس کرد. به عنوان مثال، زیر گردن، در داخل مچ دست، زیر لاله گوش، در قسمت داخلی بازو و پشت زانو – بهترین مکان ها در بدن برای استفاده از عطر. اما استثناهایی وجود دارد.

بهترین جای بدن برای عطر زدن کجاست؟

اگر بخواهیم کمی دقیق تر باشیم، عطر روی گردن و سینه آقایان بهتر دیده می شود و جلوه بهتری به خصوص در قرارهای عاشقانه دارد! همچنین در رابطه با خانم ها، اگر عطر روی گردن و موهایشان پاشیده شود، بوی عطر به شکلی منحصر به فرد در هوا پخش می شود.

برای حفظ بوی خوش موهایتان، چند ادکلن را روی یک برس یا شانه قرار دهید و سپس موهایتان را شانه کنید. به این ترتیب عطر در تمام قسمت های مو پخش می شود و ذرات الکل موجود در ادکلن به موهای شما آسیب نمی رساند. در ادامه دو عطر بسیار معروف و پرطرفدار زنانه و مردانه را ارائه خواهیم داد.

ادکلن بلو شانل، عطری مردانه که عاشق آن خواهید شد

ادکلن مردانه بلو شانل در سال 2014 تولید و روانه بازار شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت. با وجود اینکه قیمت ادکلن بلو شانل در سال های اخیر افزایش یافته است، اما همچنان یکی از پرفروش ترین عطرهای مردانه محسوب می شود. طراحی و فرمولاسیون این عطر خنک و تلخ برای روزهای گرم و معتدل سال قابل استفاده است. اما فضای شرقی و جنگلی دماغه آبی فصل سرد را کاملاً ارضا کرده است. عمر و گسترش این عطر فرانسوی طولانی و فوق العاده عمیق است.

رایحه های گریپ فروت، لیمو، پرتقال، نعناع، ​​جوز هندی و فلفل قرمز اولین نت هایی هستند که از شما استقبال می کنند. در وسط، رایحه گل های یاس، زنجبیل، سرو و درخت خس خس، این عطر را خاص تر کرده است. در پایان با رایحه رزین لبدانوم، رزین کندر هندی، نعناع هندی و چوب صندل سرحال خواهید شد.

عطری با طرح کفش سیندرلا که خانم ها را جذاب تر می کند

ادکلن مشکی Good Girl در سال 2016 با رایحه ای تلخ و شرقی به بازار عرضه شد. به محض اسپری Goodgirl Black بر روی نبض خود، بوی شیرین و گرم کننده آن با رایحه بادام و قهوه مشخص می شود. این ترکیب خلاقانه انرژی و هیجان فوق العاده ای را در شما و اطرافیانتان ایجاد می کند. پس از مدتی نت های مریم و یاس جایگزین نت های اولیه می شوند و عطر خود را در فضا پخش می کنند.

نت پایانی Godgirl با رایحه دانه تونکا و کاکائو شما را شگفت زده می کند. Black Godgirl یک انتخاب عالی برای فصول سرد خاص زنانه است. طرح بطری این عطر زیبا به شکل یک کفش پاشنه بلند است که تا به حال ندیده اید، کفشی مشکی و آبی سرمه ای با پاشنه طلایی که وقتی آن را در دست بگیرید بیشتر می درخشد. زنانه. طراح Godgirl Black می گوید طراحی اصلی این عطر شبیه کفش های سیندرلا است!

عطرها و ادکلن های محبوب زنانه و مردانه

شرکت های عطرسازی عطرهای جذابی برای مردان و زنان تولید کرده اند. این نوع عطرها مفهوم جنسیت خاصی ندارند و برای همه اعضا قابل استفاده است. ادکلن بلک افغان با ترکیب رنگ مشکی با نام این محصول یکی از پرطرفدارترین عطرهای زنانه و مردانه می باشد.

قیمت عطر بلک افغان در بازار بسیار متفاوت است، استقبال زیاد از این محصول باعث شده تا نمونه های تقلبی زیادی وارد بازار شود. عطر بلک افغان آنقدر محبوب و پرطرفدار است که زوج ها ترجیح می دهند همزمان از آن استفاده کنند.

وقتی ادکلن افغان بلک را روی پاهای خود اسپری کنید متوجه بوی گیاه شاهدانه و نت های سبز آن می شوید که انرژی و شادی را در شما تداعی می کند.

کدام قسمت بدن برای عطر روغنی بهتر است؟

به طور کلی و از نظر علمی، ضربان قلب کمک زیادی به پخش رایحه عطر می کند. این امر در مورد تمامی محصولات عطر و ادکلن نیز صدق می کند. هنگامی که ادکلن یا عطر خود را به نقاط نبض بدن خود می زنید، مولکول های ریز عطر با هر ضربان قلب وارد هوا می شوند. پس اگر می خواهید عطرتان به خوبی در هوا پخش شود، هنگام استفاده از عطر و ادکلن، نقاط نبض بدن را فراموش نکنید.

دکمه بازگشت به بالا