خبرهای کلیکسب و کار برتر

4 نکته برای انداختن انگشتر مردانه

در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه با رعایت 4 نکته ساده در انتخاب انگشتر مردانه ، استایل خود را تکمیل کنید. به نظر شما فراعنه مصر، جنگجویان وایکینگ و سلاطین عثمانی چه مشترکاتی دارند؟ وجه اشتراکی این افراد در این است که، همه آنها انگشتر داشتند.

در دنیای امروز، استفاده از انگشتر مردانه، فقط برای خانواده های سلطنتی نیست. و نیازی هم نیست که حتما شما یک رپر باشید! امروزه انواع انگشترهای مردانه ساده، کلاسیک و مدرن وجود دارند که می توانید استایل خود را شیک تر کنید.

  1. انگشتر خود را با اعتماد به نفس بیاندازید

آیا می خواهید بزرگترین راز شناخته شده برای انسان را بدانید؟

** مهم نیست چه استایلی دارید و سلیقه شما چیست، مهم این است که با اعتماد به نفس لباس و جواهرات خود را بپوشید. **

شاید انداختن انگشتر مردانه برای آقایان، برای اولین بار کمی عجیب خواهد بود. شاید وزن انگشتر کمی باعث آزار شما شود. برای شروع یک انگشتر سبک وزن انتخاب کنید. یک حلقه ساده، در حدود 8 میلی متر (5/16 اینچ) را امتحان کنید و ببینید چه حسی دارد.

  1. به راحتی و آسایش خود اهمیت دهید

راحتی و اعتماد به نفس دست به دست هم می دهند، تا شما عالی به نظر برسید. اگر انگشتر که انتخاب کرده اید، شما را آزار می دهد و انگشتان در طول روز و حین انجام کارها درد می گیرد، داشتن اعتماد بنفس کافی، سخت می شود. پس در درجه اول به راحتی خود فکر کنید.

  • با کدام دست کار می کنید؟
  • زیاد دست میدهید؟
  • آیا باید تمام روز تایپ کنید؟
  • آیا محل کار یا مدرسه شما ایجاب می کند که یک استایل خاص یا رسمی داشته باشید؟

پاسخ به این سؤالات به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که باید چه انگشتر انتخاب کنید. یکی از بهترین راه حل ها این است که، جواهرات یا انگشترهای دراماتیک و خاص خود را برای مهمانی های شبانه نگه دارید و در طول روز از جواهرات ساده تر استفاده کنید.

کدام انگشت برای انگشتر مردانه مناسبت تر است؟

در حالی که نظرات زیادی در مورد این موضوع وجود دارد. اما، هیچ قانون مشخصی وجود ندارد. تنها موردی که نظریات سنتی در مورد آن وجود دارد، حلقه ازدواج است. والا، در مورد انگشتر مردانه قانون خاصی در مورد اینکه در کدام انگشت خود انگشتر بیاندازید، وجود ندارد. اما، انداختن انگشتر در هر انگشت، گاهی معانی متفاوتی خواهد داشت.

  1. مطابقت رنگ فلز جواهرات باهم و مطابقت با رنگ پوست

میشل فدکوستانته، اینفلوئنسر مد، پیشنهاد می‌کند که یک رنگ فلز را انتخاب کنید و بقیه موارد را با آن ست کنید. «برای اینکه استایل من، عالی به نظر برسد، مطمئن می‌شوم که انگشترها با گردنبند یا دستبند من مطابقت دارند. من هیچگاه نقره و طلا را با هم استفاده نمی‌کنم. اما رنگ فلز سیاه و طلایی یا سیاه و نقره‌ای را با هم استفاده می کنم.»

استفاده از 1 انگشتر با 2 رنگ فلز (نقره ای و طلایی) به شما این امکان را می دهد که سایر جواهراتی مثل، دستبند، گردنبند و ساعت را با رنگ های متفاوت ست کنید.

انتخاب رنگ فلزات جواهرات متناسب با رنگ پوست راه دیگری برای انتخاب رنگ جواهرات است. برای اینکه رنگ پوست خود را تعیین کنید، به رنگ های داخل مچ خود نگاه کنید. رگ های شما چه رنگی اند؟ اگر آبی به نظر می رسند، رنگ پوست سردی دارید. اگر سبز به نظر می رسند، رنگ پوست گرم تری دارید.

رنگ پوست سرد: انگشترهای ساخته شده از نقره، فولاد با رنگ نقره ای، پلاتین و تیتانیوم به خوبی با رنگ پوست شما ست می شوند.

رنگ پوست گرم: انگشترهای ساخته شده از طلا، استیل طلایی، رزگلد و برنج به خوبی با رنگ پوست شما ست می شوند.

آیا انگشتر مردانه با سنگ قیمتی دوست دارید؟ برای رنگ پوست سردتر، سنگ هایی با رنگ قرمز، آبی، بنفش و سبز متناسب هستند. و سنگ هایی با رنگ های نارنجی، قهوه ای، زرد یا فیروزه ای افرادی با رنگ پوست گرم تر مناسب خواهند بود.

  1. استایل ساده داشته باشید

برای شروع بهتر است فقط از یک انگشتر مردانه در دست خود استفاده کنید. پوشیدن بیشتر از 1 انگشتر، نیازمند داشتن سبک خاص و اعتماد به نفس بالایی خواهد بود. سعی کنید در یک دست انگشترهای خود را بیاندازید. و همچنین، انگشترهای خود را روی انگشتانی که با هم تماس ندارند، بپوشید.

João Nunes، اینفلوئنسر مد و فشن، پیشنهاد می کند: “من 3 انگشتر دارم که روزانه می پوشم. من 2 انگشتر را در یک دست قرار میدهم (بیشتر از 2 انگشتر در یک دست، باعث می شود، دستم خیلی سنگین به نظر برسد) و 1 انگشتر را در دست دیگر می اندازم. وقتی بیش از 1 انگشتر می پوشید، انگشترهایی را انتخاب کنید که از نظر سبک یا رنگ مشابه هستند.

روی تعادل تمرکز کنید

وزن بصری خیلی مهم است. خوب است که ظاهر شما متقارن نباشد، اما یک طرف از نظر بصری کمی سنگین تر از طرف دیگر باشد.

بطور مثال، آیا حلقه ازدواج و ساعت را در یک دست می اندازید؟ حال باید، 2 انگشتر در دست دیگر بیاندازید. ایده جالب این است که هر دو دست/مچ به یک اندازه آراسته به نظر نرسد.

خرید و سفارش انگشتر مردانه در کارگاه طلاسازی لئوپارد

اگر تمایل دارید، انگشتر مردانه با طرح و نماد دلخواه خود را داشته باشید، جای درستی آمده اید. کارگاه طلاسازی لئوپارد، مدل های متنوعی با طرح های بسیار خاص را برای شما دوستداران طلا و جواهرات آماده کرده است. اگر هیچ یک از طرح های ما مورد پسند شما واقع نشد، هیچ نگران نباشید. کافی است با شماره های ما تماس گرفته و با مشاوران ما صحبت کنید. مشاوران ما در کارگاه طلاسازی لئوپارد www.leopard-jewelry.com، شما را راهنمایی می کنند تا بتوانید انگشتر مردانه با طرح دلخواه خود را سفارش داده و تحویل بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا