سلامت و دانشکسب و کار برتر

انواع مدل پروتز سينه

از چه مارکی برای پروتز سینه استفاده کنیم؟

با توجه به اینکه پروتز سینه یکی از جراحی هایی است که خانم های بسیاری متقاضی برای انجام این جراحی هستند از این رو با سوالات متفاوتی رو به رو هستند که یکی از این سوالات مارک پروتزی می باشد که استفاده می شود .امروزه پیشرفت های قابل توجهی در زمینه پزشکی شده است و تقریبا می توان هر مشکلی را در کوتاه ترین زمان برطرف کرد. لازم است تا قبل از عمل پروتز سینه از جنس پروتز انتخاب شده اطمینان حاصل کنید که از کیفیت خوبی بر خوردار باشد. متاسفانه برخی از افراد به دلیل هزینه پایین ؛ پروتز های نا مرغوب را انتخاب می کنند. در هنگام  پروتز سینه نباید قیمت ملاک باشد زیرا نتیجه جراحی را تحت تاثیر قرار می دهد .

استاندار

علاوه بر بیمار، پروتز مناسب می تواند در نتیجه ی عملکرد پزشک نیز تاثیر گذاشته و سبب رضایت مندی بیمار از نتیجه جراحی شود از این رو پزشکان نیز سعی بر استفاده از پروتزها با بهترین مارک می باشند از این رو در این مقاله سعی شده است که بهترین مارک های پروتز سینه معرفی شود تا افرادی که خواهان انجام این جراحی هستند با آگاهی و شناخت لازم تصمیم بگیرند.

پروتز سينه مارک منتور، یکی از با کیفیت ترین پروتز ها می باشد که در کشور ما نیز وجود داشته و می توان با استفاده کردن از این پروتز نتیجه ی عمل مطلوبی را داشت.این پروتز از با کیفیت ترین مواد سیلیکونی تهیه شده است حتی پروتزهای سینه آب نمکی آن نیز دارای کیفیت بالایی می باشد. این پروتز ساخت کشور آمریکا است که این شرکت با توجه بر نیازهای مشتریان که براساس ترجیح های شخصی، آناتومی بدن، بیماری و … است گزینه های متنوعی را ارائه کرده اند که این تنوع یکی از دلایل محبوبیت این محصول در میان بانوان بوده است.

این برند اولین پیشنهاد ما پروتز سينه مارک منتور به کسانی است که مایل به استفاده از پروتز سینه برای موارد درمانی و زیبایی می باشند. می توان گفت جنس پروتز سينه مارک منتور ، یکی از بهترین و البته مرغوب ترین پروتز ها می باشد که کاربرد دارد . پروتز سينه مارک منتور  از  با کیفیت ترین مواد سیلیکونی ساخته شده است که تمام افراد بعد از عمل پروتز سینه با این جنس رضایت کامل از جراحی داشته اند .

پروتز سینه مارک پلی تک

پروتز سینه مارک پلی تک دارای استاندارد های با کیفیت و انواع محصول منحصر به فرد میباشد. ایمپلنت های پستان به عنوان وسایل پزشکی کلاس سوم طبقه ‌بندی می‌ شوند  بنابراین در بین محصولات کنترل ‌شده قرار گرفته اند . برای مطابقت با استاندارد های بالا، کاشت پروتز سینه مارک پلی تک به طور انحصاری در آلمان تولید می شود. هر ایمپلنت پستان قبل از اینکه به بازار عرضه شود، تحت یک بررسی کامل قرار می ‌گیرد.

شرکت تولید کننده پروتز سينه مارك پلی تک در سال ۱۹۸۶ تاسیس شد. امروزه این شرکت یکی از بزرگ ‌ترین تولید کنندگان پروتز سینه در بازار اروپا است. پورتفولیوی (portfolio) آن‌ ها از دستگاه‌ های پزشکی برتر شامل بیش از ۱۵۰۰ تغییر از ایمپلنت های پستان برای زنان، ایمپلانت های بافت نرم برای مردان و همچنین ایمپلنت های عضله و عضله سرینی هستند.

پروتز سينه مارک ناگور

پروتز سينه مارک ناگور یک تولید ویژه ای است و همواره به بالاترین استاندارد تبدیل شده‌است.و یکی از پایین ‌ترین نرخ‌ های گسیختگی در بازار را داریم، به علاوه افراد با استفاده از ضمانت آسایش پرافرادی که متقاضی انجام جراحی هستند سوالات بسیار زیادی در رابطه با بهترین نوع پروتز سینه و  مارک های متفاوتبرایشان به وجود می آید که لازم است سوالات خود را از بپرسند.. در این مقاله در رابطه با بهترین نوع پروتز سینه و برترین مارک پروتز سینه توضیحاتی در اختیار شما عزیزان قرار داده می شود. با ما همراه باشید.

جراحی لیفت سینه را هم نیز انجام دهید تا با استفاده از این دو روش به ظاهر زیبا و جذابی در ظاهر سینه های خود دستیابی نمایید.

بعد از جراحی پروتز سینه برخی از زنان به علت برداشتن بافت سینه دچار مشکل می شوند که می توان با استفاده از پروتز سینه بافت خالی شده سینه را پر کرد.

با توجه به اهمیت زیبایی اندام امروزه جراحی پروتز سینه در میان زنان بسیار پرطرفدار می باشد قبل از انجام این جراحی بهتر است در رابطه با این جراحی اطلاعاتی را بدست آورید تا با آگاهی کامل اقدام به انجام این کار کنید در این قسمت توضیح مختصری در رابطه با انواع پروتز سینه داده شده است تا قبل از پروتز سینه بهتزین انتخاب را برای برخورداری از بهترین نتیجه داشته باشید.

انواع مختلف پروتز سینه بر اساس جنس

در حالت کلی پروتزهای سینه بر اساس سطح پوشش به سه دسته اصلی تقسیم بندی می شود.

  • پروتزهایی با سطح صاف: این نوع پروتزها با کمی تخلخل همراه هستند.
  • پروتزهایی با سطح زبر: میزان تخلخل در این نوع پروتز ها بیشتر است.
  • پروتزهای پلی یورتان: بر روی این نوع پروتز ها یک لایه ی مخملی کشیده شده است. از پروتزهای پلی یورتان برای بیماران خاص استفاده می کنند.

رایج ترین جنس های پروتز سینه

رایج ترین جنس های پروتز سینه عبارتند از:

پروتزهای سالینی

این نوع از پروتز ها با آب و نمک استریل شده پرشده اند که نسبت به پروتز های سیلیکونی جداره سفتی دارند این نوع از پروتز ها بعد از جایگذاری در بافت سینه حالت مصنوعی به آن می دهند و زنانی خواستار این نوع از پرتز سینه می باشند که خواستار حجیم سازی و برجسته سازی بیش از حد نرمال سینه های خود می باشند زنانی که بافت سینه کوچکی دارند کاندیدای مناسب برای این نوع از پروتز نمی باشند.

پروتز های سیلیکونی

این نوع از پروتز ها بسیار شبیه به بافت طبیعی سینه می باشند و تمامی افراد می توانند از این نوع پروتز استفاده کنند پروتز های سیلیکونی از ژل سیلیکون ساخته شده اند.

کاندیدای مناسب برای انجام جراحی پروتز سینه

افرادی که از عمل پروتز سینه انتظار واقع بینانه دارند می توانند کاندیدای مناسبی برای انجام این جراحی باشند. رعایت کردن به توصیه های پزشک برای افرادی که تصمیم به انجام جراحی پروتز سینه دارند بسیار مهم است. رعایت کردن این نکات می تواند به بهتر شدن نتیجه جراحی و همچنین به کمتر شدن دوره نقاهت کمک کند. این عمل برای خانم های سیگاری توصیه نمی شود زیرا مصرف نیکوتین خاصیت ارتجاعی پوست را از بین می برد.

انتخاب سایز پروتز سینه با مشورت پزشک انجام می شود. در جلسات مشاوره، پزشک با بررسی و معاینه های لازم به بیمار کمک می کند تا بهترین سایز پروتز را انتخاب کند؛ زیرا او با آناتومی بدن و ساختار سینه بیشتر آشنایی دارد. همانطور که می دانید انتظار واقع بینانه از مهم ترین نکاتی است که بیمار باید آن را رعایت کند پس نباید از این عمل انتظار غیر عملی داشت.

هنگامی می توان از نتیجه این جراحی رضایت کامل را داشت که تناسب بین سینه و سایر اندام های بدن بر قرار شود. تحقیق راجع به مارک های مختلف پروتز سینه از موضوعات مهم دیگری است که باید به آن توجه کرد.

بهترین مارک پروتز سینه

پروتز سینه از دونوع سیلیکون یا سالین می باشد، که انتخاب نوع آن را برعهده جراح خود بگذارید زیرا در این زمینه تجربه بسیار بالایی دارد ، یکی از عواملی که در جراحی پروتز سینه می تواند تاثیر گذار باشد تجربه بالای جراح می باشد بنابرین پزشکی را برای جراحی پروتز سینه خود انتخاب نمایید که در زمینه جراحی پروتز سینه تجربه بالایی داشته باشد و از بهترین نوع پروتز برای شما استفاده نماید .

در دریافت میزان رضایت بالا از نتیجه جراحی نوع پروتز انتخابی بسیار حائز اهمیت می باشد، بدلیل اینکه نتایج جراحی پروتز سینه بسیار ماندگاری طولانی دارد و یک روش موقتی برای افزایش حجم سینه ها نمی باشد حتما از بهترین نوع پروتز سینه و معتبرترین مارک استفاده نمایید به هیچ عنوان بدلیل هزینه پایین پروتز هایی که کیفیت نامرغوب دارند انتخاب ننمایید. با توجه به جنس های مختلف متفاوت است.

طبق نظر برخی از پزشکان و تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته است پروتز منتور که ساخت کشور امریکا می باشد و پروتز سیلیمد که ساخت کشور برزیل می باشد بهترین مارک پروتز سینه وارد شده به ایران می باشد که دارای کیفیت بالایی می باشد و با استفاده از این دو نوع پروتز می توان بهترین نتایج را بدست آورد . پروتز منتور از با کیفیت ترین مواد سیلیکونی ساخته شده است که به بافت طبیعی سینه بسیار شبیه می باشد، با توجه به اینکه پروتز های سالینی امروزه دیگر در کشور ما مورد استفاده قرار نمی گیرد اما پروتز های سالینی تولیدی منتور هم بسیار با کیفیت می باشند.

در ادامه به شرح مختصری از بهترین مارک های پروتز سینه می پردازیم:

یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده پروتز سینه، شرکت آلرگان است. همچنین جزو بهترین شرکت های تولید کننده پروتز است. نوع تولید پروتز این شرکت به صورت ژل سیلیکونی صاف است. این شرکت، پروتز سینه را در 5 اندازه مختلف تولید می کند. بسیاری از بهترین جراحان پروتز سینه از اندازه های مختلف این شرکت استفاده می کند.

از دلایل مهمی که باعث شده است این شرکت به عنوان بهترین شناخته شود، اندازه های آن و ضخامت باریک آن ها است.

مارک Mentor

شرکت منتور نمایندگی انحصاری پروتز سینه سیلیکونی در ایالات متحده را دارد. این برند دارای 3 نوع مختلف پروتز سینه است که جزو بهترین مارک های پروتز شناخته می شود. پروتز های این شرکت به افراد این امکان را می دهند تا مطابق خواسته های خود این عمل را انجام دهند.

بسیاری از پروتز ها دایره ای و خیلی سفت هستند اما پروتز های منتور به شکل قطره اشک هستند، یعنی قسمت بالایی نسبت به قسمت پایینی نازک تر است. این بدین معنا است که استفاده از این نوع پروتز ظاهر طبیعی تری دارد.

برند سی انترا هم جزو بهترین تولید کنندگان پروتز سینه شناخته شده است. این برند تنها در اختیار پزشکان و متخصصانی که دارای شرایط قابل قبولی هستند قرار می گیرد. پروتزهای این شرکت با ژل های سیلیکونی مخصوصی پر شده اند به همین خاطر از استحکام بالایی برخوردار هستند.

نوع پروتزهای شرکت ایده آل، سالین می باشد. امروزه بسیار از بیمارانی که تصمیم به انجام این جراحی را دارند از این مارک استفاده می کنند.

نقش مارک و کیفیت پروتز سینه در نتیجه جراحی

امروزه در بین خانم ها یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین عمل های زیبایی، جراحی پروتز سینه است. این عمل به منظور افزایش حجم و زیبایی ظاهری سینه انجام می شود. اغلب خانم هایی که سینه های کوچکی دارند به سمت این جراحی می روند. از عوامل مهم این عمل می توان به شرایط بدنی بیمار، مهارت جراح، برند و مارک پروتز سینه اشاره کرد. پروتز سینه مانند سایر محصولات در سطوح کیفی مختلفی تولید می شود. اغلب متقاضیان این عمل به دنبال انتخاب بهترین مارک پروتز سینه هستند.

هرچه میزان کیفیت پروتز بهتر باشد، نتیجه عمل بهتر و میزان ماندگاری آن بیشتر است. همچنین جنس خوب پروتز می تواند از بروز برخی عوارض این جراحی جلوگیری کند.

نتیجه گیری

قبل از انجام جراحی پروتز سینه در رابطه با نوع پروتزی که قرار است در جراحی شما مورد استفاده قرار گیرد تمامی اطلاعات لازم را از جراح خود دریافت نمایید  و از جراح خود بخواهید که از بهترین نوع پروتز سینه برای شما انتخاب نماید.

دکمه بازگشت به بالا