اقتصادیکسب و کار برتر

خرید جدیدترین و ارزان ترین اکسسوری حمام و دستشویی در سراسر ایران

همه ما تمایل داریم دکوراسیون قسمت‌های مختلف خانه زیبایی و جذابیت بصری قابل توجهی داشته باشد. یکی از دلایل علاقه‌مندی به دکوراسیون جذاب، پیدا کردن احساسی خوشایند در لحظه‌هایی است که در خانه سپری می‌کنیم. اکسسوری حمام و دستشویی هم یکی از لوازم اساسی کالای حمام به شمار می‌روند که هم کاربری هستند و هم در زیبایی دکور خانه نقش موثری دارند.

معرفی اکسسوری حمام

قبل از اینکه به معرفی اکسسوری حمام ابزار مداوا و برخی از اجزای تشکیل دهنده آن بپردازیم، لازم است که استفاده از لفظ اکسسوری در مورد آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید. کلمه اکسسوری از کلمه انگلیسی accessories گرفته شده است که به معنی لوازم جانبی و لوازم اضافی شناخته می‌شود. بنابراین زمانی که در مورد اکسسوری سرویس بهداشتی و حمام صحبت می‌شود، منظور لوازم و وسایلی هستند که می‌توان از آنها برای نگهداشتن لوازم بهداشتی و نظافتی استفاده کرد. حال ممکن است این لوازم از مواد پلاستیکی ساخته شده باشد، یا فلز یا چوب.

انواع اکسسوری حمام

  • جا حوله ای
  • جا دستمال توالت
  • جای صابون
  • دست خشک کن
  • قفسه شامپو و آویزها
  • قفسه حوله

مزایای استفاده از اکسسوری در حمام

بدون شک از زمانی که استفاده از حمام و سرویس بهداشتی به وجود آمده است، شکل‌های مختلفی از اکسسوری حمام نیز توسط مردم مورد استفاده قرار گرفته است. اگرچه در زمانهای گذشته این وسایل ممکن است با تعریف کنونی ما از اکسسوری متفاوت باشند، اما به طور کلی عملکرد و مزیت آنها برای حمام و سرویس بهداشتی ثابت و پایدار است. برخی از مزایای اکسسوری حمام عبارتند از:

  • کمک کردن به نگهداری وسایل بیشتر در حمام و سرویس بهداشتی؛
  • جلوگیری از به هم ریختگی و بی نظمی در وسایل حمام؛
  • استفاده از فضاهای مرده حمام مانند گوشه‌ها و پشت در؛
  • مشخص کردن وسایل و تفکیک و آنها به دست‌های مختلف؛
  • و در نهایت جلوگیری از تماس وسایل بهداشتی با دیواره‌ها و منشأ آلودگی.

اکسسوری های مناسب سرویس بهداشتی

طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و چیدمان این فضا اصلا کار سختی نیست چراکه با کمی هوشمندی می‌توانید حتی با وسایل تزئینی ارزان قیمت نیز فضای سرویس بهداشتی خود را منحصربه‌فردتر کنید. آینه یکی از اکسسوری‌های زیبا و ضروری در سرویس بهداشتی است. آینه با قاب ساده جلوه خاصی به این فضا می‌دهد. همچنین می‌توانید با گیاهان سبز طبیعی سرویس بهداشتی خود را دیزاین کنید. گیاهانی که می‌توانند در این فضا و با این میزان نور دوام بیاورند را انتخاب کنید. دست خشک کن های اتومات یا حوله خشک کن‌ها می‌توانند در فضای سرویس بهداشتی تعبیه شوند.

دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن

در سرویس بهداشتی های مدرن خبری از شلوغی و بی نظمی نیست. در این سرویس ها همه چیز درست در جای خود قرار گرفته است. رنگ‌ های خنثی چون سفید یا خاکستری بهترین رنگ‌های انتخابی برای یک سرویس بهداشتی مدرن هستند. همان‌طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، ترکیب خاکستری تیره و روشن برای سرامیک‌های سرویس بهداشتی نمای زیبایی به آن داده است. سفید از دیگر رنگ‌های پرطرفدار در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن است. اما در صورت انتخاب رنگ سفید باید نسبت به نظافت هر روز سرویس جدی‌تر باشید چراکه رنگ سفید کثیفی و آلودگی را زودتر از سایر رنگ‌ها به نمایش می‌گذارد و این موضوع اصلا خوشایند نخواهد بود.

آپارتمان |آزادی

دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام

ایده‌های زیادی برای طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی هایی وجود دارد که حمام و دستشویی در یک فضای اشتراکی با یکدیگر قرار گرفته‌اند. برای جداسازی فضای حمام از دستشویی در این سرویس‌ها می‌توان از پرده‌های پارچه ای کمک گرفت که البته این سبک از جداسازی در حال حاضر دیگر چندان مورد استقبال قرار نمی‌گیرد. در سرویس بهداشتی‌های مدرن که حمام و دستشویی در یک فضا قرار گرفته‌اند، با شیشه سکوریت که می‌تواند مات یا شفاف باشد حریم حمام از توالت جدا می‌شود. حمام های شیشه ای شیک و کاربردی هستند.

انتخاب دکوراسیون حمام به سبک قرن های گذشته بسیار دشوار است بنابراین صاحب آپارتمان بهتر است برای طراحی سرویس های بهداشتی خود از متخصصان طراحی داخلی و بهترین نوع ها و با کیفیت ترین اکسسوری های بهداشتی استفاده کند. سبک های متنفاوتی برای طراحی سرویس های بهداشتی با اکسسوری های جذاب وجود دارد که به تعدادی از ان ها در این مقاله میپردازیم:

  • سبک دریایی

لوازم حمام و توالت در این فضای داخلی ممکن است به صراحت با مضمون دریایی نباشد. ویژگی متمایز سبک دریایی آزادی انتخاب مبلمان و لوازم حمام است. هیچ هنجارهای سختگیرانه ای برای انتخاب اکسسوری وجود ندارد. تنها شرطی که توصیه می شود رعایت شود، انتخاب کدام طراحی: قدیمی یا مدرن، یا نه مخلوطی از هر دو است.

رنگ اصلی اتاق که به سبک دریایی تزئین شده است، سفید با پاشش آبی است. در چنین فضای داخلی، لوازم حمام و توالت ممکن است تم دریایی واضحی نداشته باشند (با تصاویر صدف، لنگر، قایق) و شما می توانید تصاویر خاصی را کنار بگذارید و فقط از طرح های رنگی، زیور آلات و نوارهای دریایی استفاده کنید.

  • مینیمالیسم

فضای داخلی حمام به سبک مینیمالیستی ساده و بدون جزئیات زیاد است. بهتر است از تزئینات برجسته و پرمدعا خودداری کنید. طرح رنگ می تواند سیاه و سفید یا رنگ های آرام و طبیعی باشد. لوازم و اکسسوری ها از نظر شکل ساده، با خطوط مستقیم و لبه‌های مرتب است. لوازم حمام با در نظر گرفتن این موضوع انتخاب می شوند، زیرا نباید به چشم بیایند. همه چیز کاربردی و تا حد امکان نامرئی است که گویی در محیط حل شده است. ترجیحاً اکسسوری حمام ما باید از مواد شفاف و شاید با جزئیات کرومی ساخته شده باشد. سنگ، شیشه، پلاستیک و سرامیک بهترین هستند.

  • سبک قومی

افرادی که دکوراسیون داخلی اصلی و منحصر به فرد را دوست دارند از آن استقبال می کنند. لوازم و اکسسوری قومی باید با در نظر گرفتن طرح رنگ های زیبا ساخته شود. طیف گسترده ای از گزینه ها فضایی را برای ابراز وجود باز می کند.

سایر گزینه های ممکن عبارتند از مدرن، با تکنولوژی بالا، عتیقه، سازه گرایانه یا آرت دکو باشد. با کمی تخیل و توجه به جزئیات و حس تناسب، می توانید یک فضای داخلی منحصر به فرد و به یاد ماندنی ایجاد کنید که حس بسیار خوبی دارد.

منبع:

 سام بثروم

کیدوکالا

دکمه بازگشت به بالا