خبرهای کلیکسب و کار برتر

نحوه عملکرد سایبان برقی در فصل زمستان

سایبان برقی مخصوص روزهای زمستانی هم هست ؟ این سوال بسیاری از شما عزیزان است که تصور میکنید که سایبان برقی فقط برای جلوگیری از تابش آفتاب مورد استفاده قرار میگیرد اما در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که برای تمام فصول قابل استفاده است.

سایبان برقی ، حس گرمای مطلوب در روزهای زمستانی

قدیما در روزهای سرد زمستون وقتی میخواستیم که صبحانه ، ناهار و عصرونه را بیرون از خانه با دوستان و خانواده دور هم بخوریم فکر اینکه باید سرمای بیرون را تحمل کنیم و شاید سرما بخوریم و یا به جای استفاده از فضای سبز و محوطه باز در حیاط کافه ها و رستوران ها مجبور بودیم که داخل سفارشاتمون را میل میکردیم که فرقی با خانه نداشت پس در نتیجه منصرف میشدیم و ترجیح میدادیم که خانه بشینیم.

اما قضیه به همینجا ختم نمی شه مهندسان به این فکر افتادند که باید یک محیطی برای مردم فراهم بشه که بتونن در فصل زمستان هم بدون اینکه نگران باشند مبادا سرما میخورن بیرون از خانه یا در محوطه باز کافه و رستوران بنشینند پس سایبان برقی را با قابلیت نصب هیتر گرمایشی وارد بازار کردند. اگر یادتان باشد سایبان ها صرف جلوگیری از آفتاب استفاده می شد ولی الان با پیشرفت تکنولوژی ها هم پیشرفت کردند که در هر فصلی که بخواید میتوانید استفاده کنید.

هیتر گرمایشی که زیر قرار میگیرد سرمای زمستونو برای ما به گرمای دلچسبی تبدیل کنه و دورهمی های دوستانه و فامیلی را رنگ و روی تازه ای ببخشه و همینطور کسب و کار هایی مثل رستوران ها و کافه ها را رونق بخشیده ، چون دیگه رستوران ها میتونن از فضای بازشون با قرار دادن میز و صندلی به راحتی از مشتریان پذیرایی کنند.

با نصب سایبان برقی میتوانید به تماشای بارش برف نگاه کنید!

اگر تماشای برف را از نزدیک دوست دارید اما نگران سرماخوردگی بعدش هستین باید بگیم که به شما کمک میکنه که بدون یخ زدن و سرماخوردگی بتونین برف خوشگل را که در حال باریدن است نگاه کنید و از تماشای آن لذت ببرید. یا اینکه میتونید زیر سایبان برقی و گرمای مطلوبی که ایجاد شده است به تماشای برف بازی فرزندانتان بنشینید بدون اینکه کمی حس کنید سردتان شده است چون هیتر گرمایشی که زیر قرار گرفته است اجازه ی یخ کردن به شما نخواهد داد و همیشه شما را گرم نگه میدارد.

برای کافه و رستوران ها هم میتواند یک فایده ی بزرگ داشته باشد برخی از افراد رهگذر هستند در هنگام بارش برف و باران به دنبال جایی هستند که گرم شوند یا یک قهوه ی داغ میل کنن شما میتوانید زیر سایبان برقی با گرمای مطلوب از آنها پذیرایی کنید.

یک پیشنهاد ویژه برای روزهای زمستانی

اگر قصد دارید که دکوراسیون که فضای بیرون رستوران و منزل خود را تغییر بدهید به شما پیشنهاد استفاده از سایبان برقی را میدهیم. اگر هم میخواهید که یک محیط دنج و گرمی ایجاد کنید که بتوانید در فصل زمستان به تماشای بارش برف و باران بنگرید پیشنهاد ما استفاده از با نصب هیتر گرمایشی است ، اگر فکر میکنید که هیتر گرمایشی ممکن است در تابستان به درد نخورد میتوانید آن را از سایبان جدا کنید که بتوانید در فصل تابستان هم به راحتی استفاده نمایید.

سایبان برقی زمستانی را از ما بخواهید !

اگر به فکر سفارش افتادید میتوانید با شرکت سایبان متین در ارتباط باشید. سایبان متین دارای مشاوران تخصصی است که شما را در زمینه ی انتخاب بهترین پارچه ، بهترین سازه ی مناسب به شما پیشنهاد میکنند. برای سفارش سایبان برقی میتوانید هر لحظه که خواستید اقدام کنید ، سایبان برقی زمستانی در فصل سرما همراه شما خواهد بود. در تمام شهر های ایران نمایندگان فعالی دارد که میتوانید برای مشاهده ی نماینده های شهر خود روی دکمه ی زیر کلیک کنید و با آنها تماس بگیرید.

  • احساس گرمای مطلوب زیر سایبان برقی
  • سایبان برقی مناسب برای زمستان

 برای زمستان میتواند محیطی بسیار مطلوب برای شما و اعضای خانواده تان فراهم کند که بتوانید در فصل زمستان بدون احساس سرما از بارش برف لذت ببرید. برای اینکه آگاهی راجع به شرایطی که  مناسب برای شما در زمستان فراهم میکند بدانید با ما همراه باشید.

How electric awnings work in winter

سایبان برقی در برابر بارش برف مقاوم است ؟

اگر توجه کرده باشید زمانی که برف در حال باریدن است بالکن منزل پر از تیکه های برف میشود و کف آن خیس شده باعث لیز خوردن ما می شود ، برای اینکه از صدمه دیدن در هنگام داخل شدن به بالکن جلوگیری کنیم میتوانید سایبان برقی نصب کنید.

سایبان برقی از بارش برف و باران داخل بالکن جلوگیری میکند و اجازه ی نشستن یک تکه از برف را هم نمیدهد ، سایبان برقی به راحتی محیطی امن را برای شما عزیزان فراهم میکند پس بدون اینکه نگران لیز خوردن باشید به داخل بالکن بروید ، همچنین برخی مردم هستند که از خشک نشدن لباس هایشان در هنگام زمستان گله می کنند و میخواهند لباس ها بیرون در هوای آزاد خشک شود ولی به دلیل بارش باران و برف ، رطوبت هوا این امکان به آنها داده نمی شود ، برای این مشکل هم راه حلی وجود دارد آن هم نصب سایبان برقی است . با نصب سایبان برقی میتوانید رخت ها را بدون نگرانی از خیس شدن داخل بالکن پهن کنید و با روشن کردن هیتر گرمایشی آن گرمای مطلوبی که ایجاد میکند باعث خشک شدن لباس ها می شود.

فکر میکنید با نصب سایبان برقی برف ها روی آن جمع می شوند ؟ 

بعضی از مردم هستند که فکر میکنند وقتی سایبان برقی را نصب کنند درست است که از بارش برف و باران به داخل بالکن و یا محل نصب شده جلوگیری میکند ولی برف ممکن است روی آن جمع شود و هیچ دسترسی برای تمیز کردن آن وجود نخواهد داشت. اما سخت در اشتباهید ، باید به شما بگویم که سایبان برقی به دلیل قابلیت تنظیم شیب و زاویه ای که دارد باعث می شود هیچ برفی روی آن تجمع نکند و به داخل حیاط بریزد ، پس نگران نباشید هیچ برفی روی آن جمع نخواهد شد .

با تنظیم شیب سایبان برقی میتوانید از تجمع برف روی سایبان برقی به راحتی جلوگیری کنند ، اگر هم از شرکت دیگری سایبان برقی را سفارش داده اید و آنها سایبان برقی شما را به درستی تنظیم نکرده اند با ما تماس بگیرید تا یک سایبان برقی نو با تنظیم زاویه ، شیب مناسب به شما عزیزان ارائه کنیم . در زمستان رویایی بهتر است در خانه نمانید و خواب زمستانی دوری کنید زیر سایبان برقی کنار اعضای خانواده بنشینید از تیکه های برفی که از آسمان فرود میاید لذت ببرید و چای گرم و تازه دم میل کنید از هوای زمستانی لذت ببرید.

سفارش سایبان برقی مناسب فصل زمستان از ما 

همیشه سایبان برقی به شما عرضه میکند که بتواند در تمام فصول سال همراه شما باشد ، آنها تیمی آینده نگر هستند که سایبان برقی را بر اساس تمام فصول به شما عرضه میکنند ، پارچه سایبان و یراق آلاتی که استفاده میکنند همه ی آن ها استاندارد و اورجینال است همچنین موتور برقی سایبان ها بسیار با کیفیت و از برند معروف است ، خلاصه ما از وسایل بسیار مناسب برای ساخت سایبان برقی شما استفاده میکنیم.

 

دکمه بازگشت به بالا