سلامت و دانشکسب و کار برتر

چرا هایفوتراپی لاغر میکند؟

لاغری صورت با هایفوتراپی یک روش درمانی غیر تهاجمی است که با کمترین آسیب به لیفت صورت انجام می شود. در این روش از امواج صوتی با فرکانس بالا برای گرم کردن لایه‌های عمیق‌تر پوست و تحریک تولید کلاژن و در نتیجه ظاهری جوان‌تر و محکم‌تر استفاده می‌شود.

یکی از مزایای اصلی هایفوتراپی در تهران حداقل تهاجم است، به این معنی که نیازی به برش یا جراحی ندارد، فرآیند از طریق پوست انجام می شود. در نتیجه، زمان بهبودی بیماران می تواند بسیار کوتاه باشد. این باعث می شود هایفو گزینه ای جذاب برای کسانی باشد که به دنبال بهبود ظاهر خود بدون انجام اقدامات اساسی هستند.

هیپوتراپی صورت چگونه انجام می شود؟

بسیاری از افراد از صورت چاق رنج می برند و به دنبال راهی برای کاهش وزن هستند. بنابراین یکی از سوالاتی که این دسته از افراد می پرسند این است که آیا هایفو صورت را لاغر می کند؟ خوب است بدانید که گرمای ایجاد شده در هایفوتراپی صورت منجر به از بین رفتن دائمی چربی زیر پوست می شود و بنابراین این هایفوتراپی صورت منجر به کاهش وزن صورت می شود.

لیفت صورت و لیپوتراپی در سال های اخیر آسان تر و ارزان تر شده اند. بسیاری از پزشکان زیبایی استدلال می کنند که این سهولت و آزادی به دلیل پیشرفت های فناوری در سال های اخیر است.

در نتیجه، تکنیک‌هایی مانند HIFU و سایر دستگاه‌های سفت‌کننده پوست که از سونوگرافی استفاده می‌کنند به ما امکان می‌دهند از جراحی غیرضروری برای دستیابی به نتایج تغییر دهنده زندگی اجتناب کنیم. علاوه بر این، به دلیل ماهیت غیر تهاجمی این تکنیک ها، روش های سفت کردن و لیفتینگ پوست به طور فزاینده ای محبوب شده اند.

نحوه انجام هیپوتراپی صورت و شامل چه فواید یا مشکلاتی را بررسی خواهیم کرد و تا پایان مقاله با کلینیک ایرانیان خواهیم بود.

قبل از هایفوتراپی باید از دست زدن به محصولات آرایشی روی پوست خودداری کنید و صورت خود را کاملا بشویید. مراحل هایفوتراپی به شرح زیر است: ابتدا پزشک متخصص ناحیه ای را که باید تمیز شود تمیز می کند و سپس می توان از بی حسی موضعی برای این کار استفاده کرد. پس از انجام این کار، روغن به ناحیه مورد نظر پوست زده می شود و دستگاه هایفو روی پوست قرار می گیرد. امواج با پالس های کوتاه به ناحیه مورد نظر فرستاده می شود و اولین جلسه درمان تکمیل می شود.

بسیاری از پزشکان دو جلسه درمانی در سال اول را برای نتایج ایده آل توصیه می کنند و پس از آن 1 تا 2 جلسه در سال بسته به نتایج به دست آمده در سال های بعد انجام می شود. تعداد جلسات مورد نیاز بستگی به شرایط شما دارد و هر جلسه درمانی معمولا بین 30 تا 90 دقیقه طول می کشد.

مزایای هیپنوتیزم صورت عبارتند از:

لاغری صورت از طریق هایفوتراپی: هایفوتراپی صورت با دستگاه هیفو در واقع سریع ترین روش برای سوزاندن چربی های صورت است و روشی غیر تهاجمی و بدون درد است. با استفاده از هایفو صورت شاهد نتایجی مانند سفت شدن پوست، کاهش چین و چروک، بهبود خطوط گونه و تفکر و موارد دیگر خواهیم بود. لاغری صورت هایفوتراپی با استفاده از سونوگرافی برای از بین بردن سلول های چربی تجمع یافته در قسمت های مختلف بدن انجام می شود.

تقویت پوست پیر: هایفو با تحریک بازسازی سلولی و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، به ویژه در نواحی حساس مانند گردن، گونه ها، چانه، چشم ها و ابروها، اثر لیفتینگ و تقویت کننده دارد. به منظور از بین بردن کامل چین و چروک ها و دلپذیر شدن صورت شما مانند قبل.

بهبود خط گونه و چانه: با توجه به اثر تقویتی، هایفو می تواند وضوح بیشتری به خط چانه و گونه بدهد که ظاهر شما را بازسازی می کند و اثر جوانی را بهبود می بخشد.

ایجاد زیبایی طبیعی: گاهی اوقات مداخله جراحی می تواند منجر به تفاوت در ظاهر شود که باعث می شود فرد احساس غیر طبیعی کند. اما هیپوتراپی صورت فوق العاده است. زیرا روی زیبایی طبیعی صورت شما تاثیر می گذارد و نتایج ظریف اما قابل توجهی را ارائه می دهد.

ایمن، موثر و غیر تهاجمی: هایفو با جراحی صورت تفاوت دارد زیرا نیازی به بیهوشی، بخیه یا بخیه ندارد و جراحی نیز به زمان بهبودی طولانی نیاز دارد. اما نتایج بسیار شبیه به جراحی لیفت صورت خواهد بود. بنابراین، جایگزین خوبی است که غیر تهاجمی است و نیازی به مراقبت طولانی مدت ندارد.

کاهش چین و چروک: با دانستن اینکه جوانسازی صورت با دستگاه هایفو انجام می شود که باعث تشکیل کلاژن جدید می شود، خطوط چین و چروک اصلاح و حجیم می شوند. به این ترتیب ظاهر خود را بهتر خواهید کرد و هیچ خط جدیدی ظاهر نمی شود.

مشکلات لاغری صورت با هایفو

لاغری صورت با هیپوتراپی توسط سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت کاملا ایمن تشخیص داده شده است و در واقع هیچ یک از مراجعین ما در کلینیک دچار عارضه یا عوارض جدی نشده اند. اگر افراد زیادی را با مشکل می بینید به این دلیل است که پزشکان در کار خود تجربه کافی ندارند یا از هایفو بی کیفیت استفاده می شود.

عملکرد فیزیکی هیپنوتیزم درمانی با کاهش وزن بسیار متفاوت است و این روش درمانی باعث کاهش تعداد سلول های چربی می شود. تعداد و حجم سایر سلول های چربی که درمان نشده اند ثابت می ماند. امواج هایفو به طور دائم سلول های چربی را از بین می برد، به این معنی که اگر وزن اضافه کنید، دیگر سلولی برای رشد و رسوب چربی در ناحیه تحت درمان وجود نخواهد داشت.
آزادی |تهران
عوارض جانبی لاغری صورت هایفو

برخی از افراد ممکن است عوارض جانبی زیر را تجربه کنند:

قرمزی: این شایع ترین عارضه جانبی کرم دور چشم است و معمولا در عرض چند ساعت از بین می رود.

تورم: تورم ممکن است در ناحیه تحت درمان ایجاد شود که معمولا در عرض چند روز فروکش می کند.

کبودی: کبودی نادر است. اما ممکن است برای برخی افراد اتفاق بیفتد. معمولا در طول هفته بروید.

بی حسی: ممکن است برای چند روز در ناحیه تحت درمان بی حسی ایجاد شود.

درد: برخی از افراد ممکن است در طول عمل یا چند روز پس از آن درد را تجربه کنند.

واکنش آلرژیک: یک عارضه جانبی بسیار نادر HIFU صورت یک واکنش آلرژیک است. اگر علائم یک واکنش آلرژیک مانند بثورات پوستی، کهیر یا مشکل در تنفس دارید، فوراً با پزشک خود تماس بگیرید.

توجه به این نکته مهم است که اینها تنها عوارض جانبی رایج HIFU صورت هستند. سایر عوارض جانبی ممکن است رخ دهد، اما نادر هستند. اگر به دنبال انجام هایفو صورت هستید، مهم است که در مورد خطرات و مزایای این روش با پزشک خود صحبت کنید.

نکاتی برای کاهش اثر هایفو صورت

در اینجا چند نکته برای کمک به کاهش خطر عوارض جانبی ناشی از هایفو صورت وجود دارد:

یک پزشک متخصص و با تجربه انتخاب کنید.

مطمئن شوید که تجهیزات به درستی کالیبره شده اند.

دستورالعمل های پزشک خود را به دقت دنبال کنید.

برای محافظت از پوست در برابر نور خورشید از عینک آفتابی استفاده کنید.

اگر عوارض جانبی هایفو صورت را تجربه کردید، با پزشک یا داروساز خود تماس بگیرید.

هایفو با سایر فرم های بدن

سونوگرافی متمرکز با شدت بالا (HIFU) برای اهداف پزشکی مانند درمان سرطان پروستات و سفت کردن پوست غیرتهاجمی صورت و گردن مورد تایید FDA است. عضله SMAS برای سفت شدن پوست طراحی شده است که در نتیجه ظاهری جوان دارد. علاوه بر این، هنگامی که امواج HIFU به سمت راست ساختار صورت هدایت می شود. تصویربرداری اولتراسوند در دستگاه به هدف قرار دادن انرژی اولتراسوند متمرکز کمک می کند که نتایج موثر سفت کردن پوست را ارائه می دهد.

بر خلاف سایر روش های شکل دهی بدن، هایفو نیازی به تزریق یا برش روی سطح بدن ندارد. بلکه با استفاده از انرژی اولتراسوند به عمق پوست نفوذ کرده و ویژگی های فوق العاده ای ایجاد می کند. بنابراین لاغری صورت با هایفوتراپی در کاهش چربی های لکه ای موثر است.

حقیقت سخت این است که وقتی ۲۵ ساله می‌شویم، تولید کلاژن بدن شروع به کاهش می‌کند. در واقع، سطح کلاژن 2 درصد در سال کاهش می یابد. سبک زندگی و ژنتیک دو عامل اصلی هستند که میزان کاهش قابل توجه سطح کلاژن را تعیین می کنند. خوشبختانه، درمان‌های ایمن و مؤثری وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند پوستی جوان‌تر، محکم‌تر و سفت‌تر داشته باشید، مانند HIFU (سونوگرافی با شدت بالا) و RF (فرکانس رادیویی).

استفاده از صورت و هایفوتراپی روشی جدید و بدون نیاز به جراحی است و علاوه بر عمل در کاهش سایز صورت و بدن نیز بسیار مفید است. بر خلاف سایر روش های کنده کاری، نیازی به تزریق و برش ندارد، زیرا به دلیل مزایای فراوان این روش، ارزان تر و ایمن تر است.

در سراسر ایران افزایش قابل توجهی دارد و شما می توانید این روش درمانی را با اطمینان در کلینیک ایرانی داشته باشید. هم اکنون می توانید از طریق راه های ارتباطی نوبت بگیرید و در انتها نظر خود را در مورد لاغری صورت به دلیل هایفوتراپی به اشتراک بگذارید.

دکمه بازگشت به بالا