سلامت و دانشکسب و کار برتر

از چه کرم پودری برای گریم استفاده کنیم؟

آشنایی با جدیدترین و بهترین کرم پودر گریم مناسب پوست شما

در ترکیب محصولات آرایشی به نظر می‌رسد کرم با کرم بهتر ترکیب شود و محصولات پودری هم سازش بیش‌تری با هم داشته باشند. اما در واقعیت، این تصور به واسطه معرفی کرم پودر گریم زیر سوال می‌رود. در دنیای کرم پودر، شما قادر هستید از نرمی و لطافت کرم در کنار پوشانندگی فوندانسیون‌ها لذت ببرید! بدون شک جذاب‌ترین قسمت استفاده از بهترین کرم پودر گریم، تماشای پوشش آن روی پوستتان خواهد بود. اما کرم پودر گریم چه فاکتورهایی باید داشته باشد تا با پوست شما بهترین هم‌نشینی را داشته باشد؟

What powder cream should we use for makeup

فاکتورهای فردی در خرید بهترین کرم پودر گریم

اگر دنبال خرید هستید پس نیازهای شما و پوستتان مهم‌ترین نکاتی هستند که در انتخاب کرم پودر گریم خوب باید لحاظ شوند:

انتخاب کرم پودر متناسب با نوع پوست

اولین اصل در خرید هر نوع لوازم بهداشتی و آرایشی، شما و پوستتان است. پوست شما قرار است لایه‌ای خارجی را تحمل کند که هر لحظه احتمال برانگیختن واکنش آلرژی‌زا نسبت بدان وجود دارد. به طور کلی بهترین کرم پودر گریم را هم که خریداری کنید، آن محصول برای پوست‌های کمی خشک یا کمی چرب بهتر عمل می‌کند. پاسخ هم واضح است: کرم موجود در محصول تا حدی آبرسانی پوست را بر عهده دارد. در مقابل بخش پودری محصول باعث خشکی پوست‌های چرب و آزاردهنده می‌شود. البته محصولاتی که به عنوان کرم پودر گریم عرضه می‌شوند درجه‌بندی دارند و برای پوست‌های مختلفی عرضه می‌شوند. کسانی که از پوشش کاملا مات یا عرق‌کردگی و ایجاد قطرات روی پوست خسته شده‌اند می‌توانند از کرم پودر گریم استفاده کنند. بنابراین حتی بهترین کرم پودر گریم برای پوست‌های به شدت چرب یا خشک توصیه نمی‌شود!

انتخاب کرم پودر گریم متناسب با پوشش مورد انتظار شما

به خاطر بافت کرم‌ مانندی که کرم پودر گریم دارد، استعمال آن به مراتب ساده‌تر از پودرها یا کرم‌های کاملا مایع گریم است. به زبان دیگر اگر یک استفاده کنید نمایش پوست شما نرم و بدون لکه خواهد بود. با این حال فرمولاسیون محصولات با هم فرق دارد و برخی می‌توانند سنگین‌تر از سایر محصولات باشند. سبکی محصول، قابلیت استفاده از محصول به صورت روزانه، پوشش‌دهی و بافت نرم و لطیف می‌توانند فاکتورهای معیار در خرید کرم پودر باشند.

فاکتورهای مرتبط با محصول در انتخاب بهترین کرم پودر گریم

بعد از فاکتورهای فردی نظیر نوع پوست و پوشش دلخواه، نوبت به ویژگی‌هایی می‌رسد که باید در خود محصول جستجو کنیم:

سهولت استفاده از کرم پودر گریم

کرم پودر گریم به دو صورت مایع و با فوندانسیون پودری تولید می‌شود. به بیانی دیگر حالت فیزیکی محصول می‌تواند سخت و جامد یا نیمه‌جامد و روان‌تر باشد. این موضوع در سهولت استفاده از کرم پودر نکته مهمی است. در صورتی که کرم پودر حالت مایع داشته باشد زمان و صبر بیش‌تری برای پوشش‌دهی پوست با محصول نیاز است. در غیر این صورت ممکن است لکه روی پوست برجا بماند. در مقابل، کرم پودر جامد سریع‌تر روی پوست پخش شده و بنابراین مصرف‌کننده برای استفاده روزانه وقت کم‌تری صرف می‌کند.

 گول قیمت‌های بالای کرم پودر گریم را نخورید

هیچ گرانی بی‌علت نیست؛ اما هر گرانی هم قطعا جنس باکیفیتی نخواهد بود! شاید جستجوی برند در خرید بهترین کرم پودر گریم باعث شود تا هزینه‌های زیادی به مصرف‌کننده تحمیل شود. به هر حال به نظر می‌رسد قیمت هر محصول تضمین کیفیت و اثرگذاری آن روی پوست نیست! در خرید کرم گریم عالی و مناسب پوست، اگرچه  شهرت برند به ما کمک می‌کند اما همه چیز نسبی است. به این معنا که بهترین برند کرم پودر گریم ممکن است با پوست ما سازگاری نداشته باشد. این موضوع برای تمام محصولات آرایشی صدق می‌کند. بنابراین توصیه ما تست و توجه به پوشش محصول روی پوست، نقد محصولات در سایت‌های معتبر و نظرات سایر کاربران است.

توجه به ترکیبات کرم پودر گریم

ترکیبات اصلی بهترین کرم پودر گریم از هر برندی یکسان است. چیزی که محصولات را متمایز می‌کند پوشش و سپس سبکی آن روی پوست است. این مزیت هم به دنبال بکارگیری ترکیبات انتخابی در محصول به دست می‌آید. قبل از خرید محصول ابتدا نوع پوستتان را مشخص کنید. پوست شما می‌تواند خشک، چرب و جوشدار، حساس و معمولی باشد. عصاره گیاهان علی‌الخصوص آلوئه‌ورا و ویتامین‌های C و E با خاصیت آنتی‌اکسیدانی از ترکیبات کمک‌کننده محصول هستند. برخی از محصولات هم دارای SPF هستند که این مزیت بزرگی برای پوست‌ جهت پیشگیری از پیری و چروک محسوب می‌شود. ضمنا محصولات برتر در این زمینه معمولا فاقد چربی هستند تا پوشش‌دهی یکسانی روی پوست داشته باشند.

به اپلیکاتور محصول توجه کنید

محصولاتی که فوندانسیون پودری دارند معمولا به صورت پالت‌های فشرده پودری عرضه می‌شوند. این موضوع باعث می‌شود تا حمل و نقل کرم پودر ساده‌تر شود. در عین حال بهترین کرم پودر گریم از هر برندی با یک اپلیکاتور کوچک عرضه می‌شود. شاید اپلیکاتور کرم‌ پودر به نظر موضوع مهمی در خرید محصول نباشد؛ اما نقش مهمی در سلامتی شما دارد. استعمال محصول با انگشت ریسک انتقال پاتوژن‌ها را بالا می‌برد؛ خصوصا اگر به صورت روزانه و دائمی از محصولات آرایشی استفاده می‌کنید.

حواستان به رنگ و سایه محصول باشد

هر فصل و درجه تابش خورشید می‌تواند روی زمینه آرایش پوست شما اثر داشته باشد. در فصل تابستان تمایل اکثر مصرف‌کنندگان روی سایه‌های تیره است. در حالی که در فصل زمستان مشتریان بیش‌تر به رنگ‌های روشن رغبت دارند. بنابراین توصیه می‌شود قبل از خرید کرم پودر، آن را روی پوستتان تست کنید.

ویژگی‌های کرم پودر گریم خوب چیست؟

کرم پودر مناسب باید متناسب با پوست انتخاب شود. ضمنا استفاده از SPF و مواد آبرسان می‌تواند از نقاط مثبت محصول در کنار پوشانندگی آن باشد.

چه کرم پودری خوب است؟ ( کرم پودر چی خوبه؟)

آن کرم پودر گریمی مناسب است که چند فاکتور مهم داشته باشد:

  • متناسب با نوع پوست باشد
  • فاقد مواد غیرطبیعی و چربی باشد
  • پوشانندگی مناسب و بافت سبک داشته باشد

جمع بندی

شاید پوشانندگی و تناسب کرم پودر با پوست مهم‌ترین فاکتور در خرید آن باشد. اما نباید در انتخاب بهترین کرم پودر گریم از فاکتور SPF و میزان چربی محصول غافل شویم. در خرید کرم پودر گریم اگرچه قیمت بالاتر محصول در نگاه اول آن را با کیفیت جلوه می‌دهد، اما نباید گول گرانی محصول را بخوریم. بسیاری از محصولات داخلی نظیر برند لوسمنت، کرم پودر گریم خبدون شک برای هر خانومی، داشتن صورتی روشن، عاری از جوش و لک های پوستی، در مهمانی ها اهمیت زیادی دارد.  برای اینکه پوست طبیعی و شفاف داشته باشید می توانید محصولات سیمپل استفاده کنید.

اگر شما نیز دوست دارید با صورت جذاب و زیبای خود در مراسم ها بدرخشید، باید در خرید کرم پودر مناسب دقت کنید. قطعا انتخاب بهترین کرم گریم سفید کننده صورت، به شما در داشتن پوستی روشن و میکاپی زیبا کمک می کند. آیا با بهترین برندهای تولید کننده کرم پودر گریم آشنایی دارید؟ از برترین محصولات تولید شده در این حوزه می توان به کرم پودر مک، هدی بیوتی، استی لودر، دیور، نارس و … اشاره کرد.

دکمه بازگشت به بالا