خبرهای کلیکسب و کار برتر

انواع سایبان برقی ویلا از نظر قابلیت تحرک

سایبان‌ها برای کاربردهای متفاوتی ساخته می‌شوند. اگرچه کارایی همه آنها یکسان است؛ اما در موقعیت‌های گوناگونی کاربردهای متفاوتی دارند. سایبان برقی می‌تواند فضای بالکن، بام یا حیاط شما را در روزهای بارانی و آفتابی، به محلی جذاب و خنک برای استراحت کردن تبدیل کند. همین‌طور استفاده سقف برقی برای ایجاد محیطی امن جهت پارک خودرو، کاربرد دیگری است که برای ساختمان‌های بدون پارکینگ سرپوشیده، بسیار جذاب است. البته این موارد کاربردهای اصلی این محصول است؛ و هرکسی می‌تواند با توجه به نیاز خود، کاربرد ویژه‌ای را برای آن تعریف کند.

انواع سایبان فلزی |خرید سایبان متحرک

یکی از پر طرفدارترین سایبان های موجود در بازار، است. این سایبان ها در اندازه های مختلف، به صورت ثابت و متحرک به فروش می رسد. برای پارکینگ های عمومی نیز، می توان از در متراژ بالای 20 متر استفاده کرد. در این صورت، در ابتدا سازه سایبان احداث می شود و سپس، با پارچه ای که انعکاس مناسبی از نور و حرارت دارد، روی سازه پوشیده می شود. از سایبان پارکینگ می توانید برای ورودی منازل مسکونی در محوطه حیاط استفاده کنید. همچنین استفاده از این سایبان ها در مراکز اداری، تجاری و مجتمع های گردشگری که دارای پارکینگ های روباز هستند مناسب است.

انواع دسته بندی‌های سایبان ویلا با ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهمی شناخته شده و در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. این سایبان‌های ویلایی هر یک از ویژگی‌های به خصوصی برخوردار هستند. برخی از انواع این محصولات را در زیر مشاهده می‌کنید:

  • سایبان پارکینگ
  • سایبان فنری
  • سایبان آفتابگیر
  • سایبان چتری
  • سایبان دو طرفه
  • سایبان تاشو
  • سایبان آکاردئونی
  • سایبان کالسکه ای
  • سایبان برقی

برخی از مدل‌های نام برده شده قابل حرکت هستند و برخی از آن‌ها به صورت ثابت در محل نصب فیکس و ثابت می‌شوند. شما می‌توانید هر مدل از این سایبان‌ها را بر اساس نیازهای خود خریداری کنید. برای انتخاب این محصولات شرایط ویلا و ابعاد آن را نیز در نظر بگیرید. در ادامه برخی از پرکاربردترین دسته بندی‌های سایبان را بررسی می‌کنیم.

سایبان پارکینگ ویلا

بهترین مدل‌های سایبان ویلایی را در دسترس مشتریان قرار می‌دهد. پارکینگ ویلا یکی از بخش‌های مهم خانه‌های امروزی است که در مدل‌های برقی و ساده تولید می‌شوند. برخی از انواع این سایبان‌ها متحرک هستند و برخی از آن‌ها نیز به صورت ثابت در محل مورد نظر نصب می‌شوند. این سایبان‌ها با متراژ بالای 20 متر تولید شده و در محل مورد نظر نصب می‌شوند.

پارچه‌های مورد استفاده در این سازه‌های سایبانی به گونه ای انتخاب می‌شوند که نور و حرارت را در محیط انعکاس می‌دهند. از این رو انتخاب یک سایبان برقی مناسب برای محیط پارکینگ کار دشواری خواهد بود. استفاده از این سایبان‌ها در مراکز تجاری، مجتمع‌های گردشگری و… نیز رایج بوده و یک سازه پرکاربرد در عصر امروز به شمار می‌روند. با استفاده از آن‌ها از بروز بسیاری مشکلات برای اتومبیل‌های پارک شده در ویلا پیشگیری می‌شود.

سایبان فنری ویلا

انواع سایبان فنری در میان تجهیزات برقی در حوزه ساخت و تولید سایبان به شمار می‌روند. هر یک از این سایبان‌ها کاربردهای خاص خود را دارند. در ساختار آن‌ها از بازوهایی استفاده شده است که برای باز و بسته شدن سایبان به کار برده می‌شوند. استحکام بالای این بازوها نیز یکی از مهمترین ویژگی‌های این تجهیزات به شمار می‌رود.

در صورتی که در ساختار این سایبان‌ها از موتور برقی استفاده شود، در دسته سایبان‌های برقی قرار می‌گیرند. نصب این سایبان‌ها در مکان‌های عمومی ‌نیز به سهولت انجام می‌گیرد و مشکلی در فرایند نصب آن‌ها به وجود نمی‌آید. نصب ساده و آسان و قیمت به صرفه این سایبان‌ها یکی از مهمترین ویژگی‌های این محصولات به شمار می‌رود. در ساخت و آماده سازی برخی از مدل‌های این سایبان‌ها از روکش‌های ضد آب استفاده می‌کنند.

سایبان تاشو ویلایی

انواع سایبان تاشو ویلایی از انعطاف پذیری قابل توجهی برخوردار هستند و هر یک در انواع ساده و برقی تولید و ارائه می‌شوند. استفاده از آن‌ها در مکان‌های مختلف بسیار رایج شده است. این سایبان‌ها به صورت پرتابلی نیز تولید شده و با طراحی مدرنی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. حمل و جا به جایی این سایبان‌ها به سهولت انجام می‌گیرد. به همین خاطر این سایبان‌ها را در دسته سایبان‌های مسافرتی دسته بندی می‌کنند. به همین خاطر نیز کاربردهای آن‌ها در زمینه‌های مختلفی وجود دارد. حمل مدل‌های کوچکتر این سایبان‌ها در خودرو نیز به سهولت انجام می‌گیرد.

سایبان چتری ویلایی

سایبان‌های چتری نیز در میان تجهیزات ثابت و متحرک دسته بندی می‌شود. این تجهیزات با طراحی ساده ای تولید شده و برای فضاهای باز و باغ و پارک و ویلا مورد استفاده قرار می‌گیرند. فضای زیر پوشش این سایبان‌ها کمی کوچکتر است و به همین خاطر افراد با محدودیت‌هایی برای انتخاب و خرید این محصولات رو به رو می‌شوند.

در صورت انتخاب سایبان‌های متحرک قابلیت جا به جایی آن‌ها را در محیط خواهید داشت. اما مدل‌های ثابت این تجهیزات نیز تولید می‌شوند که برای نصب میله آن‌ها در زمین فرو می‌رود. هر یک از این تجهیزات کاربردهای خاص خود را در مکان‌های عمومی‌ و خصوصی دارند. جنس پارچه به کار رفته در این سایبان‌ها بسته به نیازها و نظر و خواسته مشتریان تعیین می‌شود. برخی از مدل‌های آن‌ها از پارچه‌های برزنتی و برخی نیز از پارچه‌های ترانزیتی تولید می‌شوند.

سایبان کالسکه ای

برای انتخاب و خرید سایبان‌های کالسکه ای باید به طراحی ساختار هر یک از این محصولات دقت داشته باشید. این سایبان‌ها اغلب در بخش ورودی ویلا یا مغازه‌ها و فروشگاه‌های سطح شهر نصب می‌شوند و در تنوع قابل توجهی در بازارهای فروش وجود دارند. انواع این سایبان‌ها ساختاری دکوراتیو دارند و توجه مشتریان را به خود جلب می‌کنند. از این رو استفاده از آن‌ها در محیط‌های عمومی‌ بیشتر از مکان‌هایی مانند باغ و ویلا انجام می‌گیرد.

سایبان آکاردئونی

یکی دیگر از دسته بندی‌های سایبان‌های متحرک، سایبان آکاردئونی است که با کیفیت قابل توجهی تولید و ارائه می‌شوند. پارچه‌های این سایبان‌ها مشابه با یک آکاردئون باز و بسته شده و برای حرکت دادن سایبان به کار برده می‌شوند. استفاده از این سایبان‌ها در هتل‌ها و رستوران‌ها نیز رایج بوده و کاربردهای بی شماری در این حوزه‌ها دارند. جمع آوری و نصب آن‌ها به صورت دستی نیز انجام می‌گیرد. در صورتی که از موتور یا بازویی در این تجهیزات استفاده شود، در دسته سایبان‌های برقی قرار می‌گیرند و قیمت آن‌ها کمی ‌افزایش می‌یابد. شما باید بر اساس نیازهای خود هر یک از این اقلام را انتخاب کنید.

مزایای استفاده از سایبان متحرک

انواع سایبان متحرک مزایای قابل توجهی دارند و به همین خاطر در میان پرکاربردترین تجهیزات در مکان‌های عمومی و خصوصی قرار می‌گیرند. از مزایای مهم این تجهیزات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع این سایبان‌ها برای نصب در محل‌های مختلف باغ و ویلا به کار برده می‌شوند. در صورت تغییر جهت تابش نور در محل باغ و ویلا، قابلیت جا به جایی این اقلام میسر خواهد بود و مشکلات کاربران در این زمینه برطرف می‌شود.
  • از دیگر مزایای استفاده از این سایبان‌ها می‌توان به وزن سبک آن‌ها اشاره کرد. برای حرکت ساده این اقلام در محیط اغلب از سازه‌ها و پارچه‌های سبک وزن در تولید آن‌ها استفاده می‌کنند. وزن سبک سایبان‌های متحرک، استفاده از آن‌ها را بسیار ساده تر می‌کند.
  • از مزایای سایبان‌های متحرک می‌توان به سهولت در حرکت و جا به جایی برخی از آن‌ها با استفاده از موتور برق اشاره کرد. در صورتی که سایبان‌های متحرک به صورت برقی تولید شده باشند، استفاده از آن‌ها ساده تر می‌شود. قیمت سایبان‌های متحرک به نسبت کمی‌ بالاتر است.

مزایای سایبان ثابت

انواع سایبان ثابت به خوبی در محل نصب و راه اندازی می‌شوند. استحکام آن‌ها در محل نصب بسیار بیشتر از سایبان‌های متحرک است. انواع سایبان ثابت به خوبی فیکس و ثابت شده و جا به جایی آن‌ها در برابر باد و طوفان مقاومت بسیار بالایی دارند. از این رو خرید آن‌ها برای بسیاری از مراکز عمومی و اختصاصی میسر خواهد بود.

این سایبان‌ها در تنوع قابل توجهی تولید و ارائه می شوند. قیمت این سایبان‌ها نیز بسیار به صرفه تر از سایر دسته بندی‌های این تجهیزات بوده و همین مسئله میزان خرید آن‌ها را در سر تا سر کشور ما افزایش داده است. هر یک از این سایبان‌ها در تنوع بالا و ابعاد مختلفی تولید شده و در  دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. شما می‌توانید سایبان ویلا خود را در میان سایبان‌های ثابت انتخاب و خریداری کنید. کیفیت خرید این سایبان‌ها بسته به جنس و متریال به کار رفته در آن‌ها تعیین می‌شود.

این سایبان‌ها برای نصب در باغ و ویلا، مراکز خرید، رستوران‌ها و… به میزان قابل توجهی به کار برده شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. در خصوص خرید هر یک از این سایبان‌ها باید از کارشناسان فروش این مجموعه راهنمایی بگیرید.

 

دکمه بازگشت به بالا