سلامت و دانشکسب و کار برتر

بهترین لوازم آرایشی در دنیا

میل به زیبایی در همه افراد وجود دارد؛ البته بیشتر در خانم ها. بانوان در هر سن و سالی که باشند دوست دارند پوستی سالم و چهره ای شاداب و زیبا داشته باشند. به همین منظور بعضی از افراد از ابزارهای سنتی و گیاهی استفاده میکنند و بعضی از لوازم آرایشی. در حال حاضر به دلیل وجود تعداد زیاد برندهای آرایشی داخلی و خارجی، این سوال پیش می آید که بهترین برند لوازم آرایشی کدام است؟

بهترین برند لوازم آرایشی خارجی |بهترین برند لوازم آرایشی در ایران

از آنجایی که کیفیت لوازم آرایشی روی سلامت پوست تاثیر میگذارد، در ادامه به معرفی بهترین مارک لوازم ارایشی که در ایران موجود هستند، پرداخته ایم. علت خوب و معروف بودن این برندها نامشان نیست، بلکه داشتن ویژگی های مهمی مانند کیفیت، تنوع محصول، قیمت مناسب و … است که موجب افزایش میزان محبوبیت آن ها شده است. کمتر کسی است که از عوارض استفاده از لوازم آرایشی تقلبی خبر نداشته باشد. پس توصیه میکنیم برای پوست خود احترام قائل باشید و از لوازم آرایشی اصل استفاده کنید.

بهترین برند های لوازم آرایشی شامل:

محصولات آرایشی مک
برند آرایشی هدی بیوتی
برند نارس
برند استی لادر
برند گرلن
برند شیگلم
برند بنفیت
برند دبالم
برند آناستازیا
برند نیکس
و …

بهترین برند لوازم آرایشی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

  • حفظ تازگی و طراوت صورت در استفاده های طولانی مدت
  • کیفیت بالا
  • تنوع محصول مناسب با هر سلیقه ای
  • قیمت مناسب
  • ماندگاری و دوام بالای محصول
  • استفاده از مواد اولیه مرغوب
  • عدم وجود سرب، پارابن و هرگونه ماده شیمیایی در ترکیبات محصول

الیزابت آردن طیف وسیعی از محصولات گاتیو ایتالیا را عرضه می‌کند. افزون بر این، این برند محصولات آرایشی با کیفیتی را هم در سطح جهانی ارائه می‌دهد. محصولات Elizabeth Arden شامل کانسیلر، فونداسیون‌ها، خط چشم‌ها و براق کننده‌های لب می‌باشد. این محصولات به واسطه کیفیت زیاد خود همیشه محبوب هستند.

 برند دیور (Dior)

خلاقیت، برتری و تجمل همگی صفاتی بوده که برند دیور و محصولات آن را به زیبایی توصیف می‌نمایند. چنانچه تا به حال هیچ یک از محصولات این برند را امتحان نکرده‌اید، توصیه می‌کنیم این کار را انجام بدهید. رژلب های Dior Addict یکی از محصولات بسیار ویژه، جنجالی و محبوب این برند هستند که به نمادی از Dior هم تبدیل شده‌اند.

اهمیت استفاده از لوازم آرایشی مارک های خوب و معتبر

محصولات آرایشی مستقیما با پوست ما در تماس هستند. به همین خاطر کیفیت این محصولات می تواند بر روی پوست تاثیر داشته باشد. چنانچه از محصولات آرایشی نامرغوب از برندهای نامعتبر استفاده کنید، احتمال بروز آسیب و حساسیت های پوستی وجود خواهد داشت. بسیاری از این لوازم نامناسب باعث ایجاد جوش و آکنه، لک های پوستی و علائم پیری زودرس پوست می شوند.

از طرفی دیگر کیفیت بالای محصولات باعث می شوند تا میکاپ بهتر و ماندگارتری داشته باشید. زیرا هر چه لوازم آرایشی مرغوب تر باشد، ظاهر و دوام بهتری روی صورت خواهد داشت. بعلاوه یک میکاپ لذت بخش را برایتان رقم می زند. بنابراین در انتخاب و خرید لوازم آرایشی باید دقت کافی را داشته باشید تا نتیجه بهتری از مصرف آن ها بگیرید. همچنین در خرید لوازم آرایشی به نوع و نیازهای پوست نیز توجه کنید.

فاکتورهای مهم در رتبه بندی برندهای لوازم آرایشی

همان طور که می دانید کرم گاتیو بسیار زیادی در بازار وجود دارند. این موضوع گاهی می تواند انتخاب را برای ما دشوار کند. اما سوال اینجاست که چه چیزی باعث برتری برندها نسبت به سایرین می شود. یا اینکه یک لوازم آرایشی خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ این برتری سبب شده تا برخی از کمپانی های آرایشی و زیبایی، محصولات خود را با قیمت های نجومی ارائه می دهند. در این قسمت چند مورد از مهم ترین فاکتورهای برتری یک برند آرایشی را بررسی می کنیم.
–    نام و پیشینه تاریخی و پرسابقه برند مانند دیور و شنل
–    کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در تولید لوازم آرایشی، عدم استفاده از مواد شیمیایی مضر مانند سرب و پارابن
–    بهره گیری از تیم تحقیق و توسعه، فناوری های نوین، فرمول های ثبت اختراع شده
–    اهمیت به زیبایی طراحی بسته بندی محصولات

لوکس ترین و گران ترین برندهای لوازم آرایش دنیا

•    شنل (Chanel)

فعالیت این برند در سال 1910 آغاز شده و بعنوان یکی از لوکس ترین و گران ترین برندهای آرایشی و زیبایی در جهان شناخته می شود. محصولات تولید شده توسط این کمپانی بزرگ صنعت مد شامل لوازم آرایشی و زیبایی، لباس و عطر و اکسسوری ها فوق العاده پر زرق و برق و باشکوه هستند. بطوری که احساس زیبایی جاودانه و شیک بودن را به مصرف کننده القا می کنند. این برند به دلیل ارائه محصولاتی با سبک جذاب و متفاوت به شدت مورد توجه فعالان و علاقمندان صنعت مد و زیبایی قرار دارد. محصولات شنل قیمت های بالایی دارند. اما با توجه به سطح کیفیت بسیار عالی، ارزش صرف هزینه های گزاف را خواهند داشت.

•    دیور (Dior)

این برند تاریخی و لوکس از سال 1946 فعالیتش را آغاز نموده و ترکیبی از خلاقیت، تجمل و برتری است. آن ها محصولاتی خاص و جذاب برای زیبایی و جوانی زنان تولید می کنند. این برند آرایشی فرانسوی پای ثابت فرش قرمزها و مراسم های مجلل هالیوودی می باشد.

بسته بندی مجلل و لوکس، فناوری های جدید، تنوع و کیفیت بی نظیر این برند باعث شده تا جزو لوازم آرایشی لاکچری و گران شناخته شوند. محصولات دیور خصوصا رژلب های نمادین و پرطرفدار، کرمپودر و … انتخابی همیشگی برای افراد خاص پسند و مشکل پسند خواهد بود. این برند انواع لوازم آرایشی، عطر و محصولات مراقبت از پوست را تولید نموده که از نظر قیمتی در محدود گران قرار دارند.

لوریل گروپ L’Oreal Group

لوریل گروپ بهترین برند در صنعت لوازم آرایشی لوریل گروپ است که دارای تنوع محصولی بیش از 500 عنوان است . این شرکت ابتدا به تولید رنگ مو پرداخت و سپس به تولید محصولات مراقبت از پوست، مراقبت از مو

اتود Etude

از جدیدترین و جوانترین برندها در دنیا برند اتود می باشد که محصولات متنوع آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند وبه همین علت در کوتاه مدت توانسته اند نظر مشتریان را به خود جلب نمایند . این برند محصول کشور کره جنوبی مجموعه رنگی متنوع بزرگی را ارائه کرده که پیشرفت قابل توجهی را در دنیای مد و زیبایی به دست آورده است. کرم روشن کننده گاتیو قیمت بالایی نسبت به کرم های بیز دارد

 

دکمه بازگشت به بالا