استان ها

حمله سپاه به مقر تروریست ها در پاکستان پاسخ به مطالبات ملت ایران بود

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر از تهران،حجت الاسلام خطیب جمعه با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقرهای تروریستی داعش و موساد گفتند:   این اقدامات سپاه پاسخ به مطالبه عمومی ملت ایران بعد از اقدامات تروریستی کرمان بود و انتقام از تروریست های جنایتکار ادامه خواهد داشت. 

ایشان در ادامه گفت: حمله به مقر تروریست ها از جنوب خوزستان با موشک های بسیار دقیق با برد بیش از 1200 کیلومتر پیام روشنی به اسرائیل رژیم کودک کش داشت که آنها هم در تیررس موشک ها هستند.

حاج آقا موسوی ادامه داد: در حمله به مقر تروریست های پاکستان ضمن دفاع از تمامیت ارضی باید مراقب جنگ روانی دشمن بود چون رسانه های انگلیسی و آمریکایی و صهیونیستی و هم پیمانان آنان به دنبال برداشتن تمرکز افکار عمومی از تحولات غزه هستند درحالی که تمرکز بر اخبار جبهه مقاومت باید در صدر اخبار باشد.

بعد از گذشت 100 روز از طوفان الاقصی، اسرائیل به هیچکدام از اهداف خود چه در از بین بردن حماس و چه آزادی اسرا دست پیدا نکرده و در افکار عمومی محکوم و شکست خورده است و مردم دنیا حماس را پیروز میدان می دانند.

خطیب جمعه با اشاره به اجلاسیه ائمه جمعه کشور دیدار با رهبر معظم انقلاب سلام رهبر انقلاب را به مردم ابلاغ کردند و با بیان برخی از فرمایشات رهبر انقلاب بر نقش مردم در پیشرفت کشور و خدمتگذاری به مردم در همه زمان ها و همه عرصه ها از سوی مسئولان تاکید کردند

حجت الاسلام موسوی در پایان به سنت اعتکاف اشاره کرد و گفت: سنت اعتکاف یکی از اسرا آمیزترین عبادات است اعتکاف به دلیل دو رکن روزه داری و وقوف شبانه روزی در مسجد و شب زنده داری بهترین فرصت برای سبک باری و ارتباط با خدا است.

 

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا