خبرهای کلیکسب و کار برتر

چرا قلم نوری کار نمی کند؟

قلم نور دارای تنظیمات خاصی می باشد. اگر در طراحی با استفاده از خودکار نور مشکل دارید، تنظیمات را با توجه به نوع و مارک قلمی که دارید وارد کنید و موارد زیر را بررسی کنید. برای خرید قلم نوری تا انتها با ارتینگز همراه باشید.

بررسی کنید که آیا درایور قلم به درستی نصب شده است. برای بازگشت به تنظیمات پیش فرض می توانید حذف و دوباره نصب کنید یا در قسمت تنظیمات گزینه ریست را انتخاب کنید.

در سطح می توانید به قسمت اپلیکیشن سطح رفته و سپس Select a pen icon و سپس در زیر قلم می توانید نوار لغزنده مربوط به حساسیت قلم را بررسی کنید.

در قسمت تنظیمات قلم، تنظیمات حساسیت را در حد دلخواه تنظیم کنید.

هر یک از موارد خلاصه فوق را در زیر توضیح می دهیم:

مطمئن شوید که درایور قلم نوری نصب شده است

نصب درایو قلم نوری مهمترین نکته برای شروع با قلم نوری است. مهم نیست که چه مارکی خریداری می کنید، برای استفاده از این ویژگی ها، همه قلم های نور باید درایورهای نصب شده داشته باشند. بیشتر قلم های نوری به صورت پلاگین و بازی هستند. یعنی با اتصال آن به کامپیوتر به راحتی می توان از آن استفاده کرد. حرکت مکان نما و حساسیت فشار را می توان فعال کرد، اما حساسیت زاویه اینگونه نیست. یا شاید دکمه فعال نیست. این اغلب در ویندوز 10 اتفاق می افتد.

حتما درایورها را از وب سایت های مرجع دانلود کنید. زیرا آخرین آپدیت همیشه در وب سایت رسمی آن دستگاه ارائه می شود. مهم است که آخرین به روز رسانی را دانلود کنید. درایورهای قلم سبک فقط برای ورود به رایانه نیستند. بسیاری از ویژگی های قلم نور با ارتقاء بهتر و دقیق تر عمل می کنند.

اگر قبلاً یک درایور قلم نوری را روی رایانه خود نصب کرده اید، آن را حذف کرده و درایور قلم نوری خود را نصب کنید (ممکن است مشکلاتی ایجاد کند). پس از نصب درایور حتما یکبار سیستم را ریستارت کنید.

سفارش قلم نور

به طور کلی، برخی از خودکارهای نور دارای یک کلید کوچک برای تنظیم آنها هستند. به عنوان مثال، یک کلید یک دستور x را اجرا می کند یا با لمس یک حلقه یک دستور y را اجرا می کند. اما خوب است که یاد بگیرید چگونه تغییر کنید. مثل این است که ما در حال رانندگی با ماشین هستیم اما نمی دانیم چگونه شیشه ها و دکمه های داخل ماشین را بالا و پایین کنیم. پس از نصب درایور، بهترین برندها مانند Optical Pen by Kam، XP Optical Pen، Hoyeon Optical Pen و Parblue Optical Pen داشبوردی را در اختیار کاربر قرار می دهند که تمامی دکمه های روی قلم و طراحی می توانند خصوصی باشند.

کلید میانبر روی بولیگراف روشن

اینکه کدام کلید برای هر استاد، محقق و موسیقیدانی مناسب است را نمی توان بیان کرد و نمی توان آن را تعمیم داد. بنابراین، این دکمه ها به خوبی با توجه به سبک سازماندهی شده اند به عنوان مثال، برخی از طراحان همیشه دکمه بالای قلم را روی Right Click و دکمه پایین را روی Undo قرار می دهند. گاهی اوقات دکمه پایین قلم برای انتخاب کاربر بین قلم و دستگاه دیگر طراحی شده است استادان دانشگاه از دکمه ای برای تغییر رنگ قرمز و مشکی استفاده می کنند تا آن را برای کارشناسان بیشتر دیده شود. بستگی به نوع کاربر دارد

فروش کلید در همه جا یکسان است. به عنوان مثال، کلید میانبر به ترکیب کلیدهای ctrl + z نگاشت می شود. این کلید دستور ctrl + z را در هر نرم افزاری اجرا می کند. دستور undo در نرم افزار تصویر فتوشاپ و x در نرم افزارهای دیگر قابل پیاده سازی است. ترکیب این دو کلید در همه جا اجرا می شود.

دستگیره را تنظیم کنید

این پنل پس از دانلود و نصب درایور قلم نوری جهت کالیبراسیون نصب می شود. به طور کلی، لامپ نباید مورد نیاز باشد. اما قلم و بلندگوی جدید واقعاً نیاز به تعمیر دارند. فونت ها و پارامترهای نمایش باید تغییر کنند.

مداد درخشان روی میز

خودکار نور باید به گونه ای روی میز قرار گیرد که برای طراح بسیار راحت باشد. نیمی از قلم نور باید روی لپ تاپ و نیمی دیگر روی میز باشد. این امر باعث ایجاد مشکلاتی از نظر جریان های الکترومغناطیسی می شود. دو قلم نور را روی هم قرار ندهید (حتی اگر یکی خاموش باشد). یک خودکار سبک بدون صفحه باید طوری قرار گیرد که دست کاملا راحت باشد. نیازی به خم کردن بازو نیست. اگر به میانبرهای بیشتری نیاز دارید، بهتر است صفحه کلید را در کنار قلم نور قرار دهید. هر دو در کنار هم و نزدیک به هم. بهتر است ماوس را خارج از سیستم بگذارید (می تواند باعث تداخل شود). اجسام مغناطیسی را با یا بدون صفحه (مانند آهنرباهای گیره کاغذ) در اطراف قلم نور قرار ندهید.

خودکار را روی پایه خودکار قرار دهید. نوک خودکار حساس است و ممکن است بشکند یا روی میز بیفتد.

هنرمندان چپ دست می توانند قلم نوری خود را در پانل تنظیمات تنظیم و بچرخانند.

دکمه بازگشت به بالا