خبرهای کلیکسب و کار برتر

معرفی بهترین بازی های اکشن ps4

معرفی PS4 و اکانت های ظرفیتی

پلی استیشن 4 کنسولی قوی با ویژگی‌های منحصر به فرد است. از زمان عرضه‌ی این کنسول در بازار، همچنان مستحکم ارزش‌های خود را حفظ کرده و طرفداران زیادی را در دل خود جای داده است.  سونی این کنسول محبوب را به عنوان یک سخت افزار کامپیوتری سوپر شارژر معرفی کرد، این به  این معناست که پلی استیشن 4 تا مدت‌ها در زمینه گیم پلی و گرافیک از بسیاری از رقبا جلوتر خواهد بود و پیشتاز این رقابت محسوب می‌شود. به طور کلی PS4  همان دنیایی است که شما هیچ‌گاه از ورود به آن پشیمان نخواهید شد. دنیایی پر از شگفتی و هیجان، در کنار تجربه‌های جدید و دوست‌داشتنی.

اکانت ظرفیتی PS4 چیست؟

امکان دسترسی به اکانت‌های ظرفیتی موقعیت و آپشنی است که فرصت تجربه‌ی دنیای گیم و بازی با پلی استیشن 4 را برای علاقه‌مندان راحت‌تر و در دسترس‌تر کرده است.

به لطف اکانت‌های ظرفیتی عده‌ی کثیری از جمعیت گیمر ها که با مشکلاتی مثل هزینه‌ی زیاد اکانت بازی و موقعیت جغرافیایی کشور و محدودیت ها دست و پنجه نرم می‌کنند، می‌توانند ویدیو گیم های مورد‌علاقه‌شان را تجربه کرده و خاطرات و لحظات ماندگاری را داشته باشند. هر اکانت به طور کلی دارای سه ظرفیت است که هر کدام از این ظرفیت‌ها امکانات متفاوتی را در اختیار گیمر می‌گذارند، ویژگی‌های هر ظرفیت به شرح زیر می‌باشد:

  •   ظرفیت ۱ : در ظرفیت ۱ امکان تجربه‌ی بازی فقط به شکل آفلاین وجود دارد و برای افرادی که به بازی های گروهی آنلاین علاقه‌مند هستند مناسب نیست. همچنین این ظرفیت قیمت پایین‌تری نسبت به دو ظرفیت دیگر دارد.
  •   ظرفیت ۲ : این ظرفیت بیشترین ویژگی‌ها را در خود جای داده است. با داشتن اکانت ظرفیت 2 امکان تجربه‌ی بازی هم به شکل آنلاین و هم آفلاین وجود دارد.
  •   ظرفیت ۳ : اگر به انجام بازی های انلاین علاقه دارید بی‌شک ظرفیت ۳ مناسب‌ترین انتخاب برای شما خواهد بود. با داشتن این اکانت امکان انجام بازی فقط به شکل آنلاین برای گیمر‌ها وجود دارد.

معرفی بهترین بازی های اکشن PS4

زمانی که حرف ویدیو گیم و پلی استیشن به میان می‌آید، ژانر اکشن جزو اولین چیز‌هایی است که به آن فکر می‌کنیم. این ژانر از ابتدای عرضه‌ی کنسول‌‌ها در نسل‌های مختلف، از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بوده است. در ادامه بهترین‌های بازی های اکشن با پشتیبانی پلتفرم پلی استیشن 4 را معرفی کرده ایم.

شما میتوانید برای تهیه این بازی ها از طریق لینک وارد سایت گاماریو شوید و ظرفیت بازی مورد نظر خود را تهیه کنید.

https://gamario.com/product-category/account/play-station-4/

 

اکانت قانونی ps4 چیست |بزرگترین فروش اکانت قانونی ps4

GTA V

گیمر تازه کار هستید یا با تجربه؟ تفاوتی ندارد، چرا که این عنوان نام آشنا بی‌شک از اولین بازی‌هایی بوده که راجع به آن کنجکاو بوده‌اید. بدون بالا و پایین کردن و در یک کلام: GTA V را تجربه کنید.

عنوانی فراتر از یک بازی معمولی که به محض انتشار، رکورد فروش در بخش سرگرمی را جا به جا و از آن خود کرده است. البته که گذر زمان هیچ تاثیری در کم شدن محبوبیت این ویدیو گیم فوق‌العاده نداشته و همچنان آمار و ارقام نشان می‌دهد که همچنان در میان پر فروش‌های بازار قرار گرفته است.

 داستانی جذاب و گرافیک بالا، موسیقی عالی و گیم پلی بی‌نظیر  بی‌شک از ویژگی‌های آن محسوب می‌شوند. کافیست به ژانر اکشن علاقه‌مند باشید تا این بازی با 69 مرحله اصلی و 60 مرحله فرعی شما را سورپرایز کند. داستان GTA V حول محور سه شخصیت اصلی می‌چرخد که هر کدام تجربه‌های متفاوت و زندگی‌ای مستقل دارند. با همراه شدن با این عنوان، پا به دنیای شخصیت‌های پر ماجرای آن خواهید گذاشت.

برای تهیه مستقیم این بازی پرطرفدار کافیست روی لینک خرید اکانت ظرفیتی gta v کلیک کنید.

Dead Red Redemption 2

راک استار گیم استعداد بی‌نظیری در به هیجان درآوردن مخاطب با عرضه‌ی بازی‌های خاص و پرطرفدار دارد. شاید گمان کرده باشید که اثر GTA نهایت خلاقیت راک استار گیم به حساب می‌آید، اما بهتر است با  Red Dead Redemption آشنا شوید.

این بازی به یکی از بهترین‌های نسل هشتم تبدیل شده است. این عنوان به قدری هارمونیک و کامل تمامی اتفاقات  را در کنار هم چیده‌است که به سختی می‌توانید بخشی از آن را به عنوان نقطه عطف انتخاب کنید. البته این ویژگی تنها به بخش داستانی بازی ختم نشده و در روند کلی ساخت نیز رعایت شده است.

به بیان ساد‌ه‌تر تمامی المان‌هایی که کنار هم قرار گرفته‌اند مثل گرافیک، گیم پلی،جذابیت بصری، موسیقی، شخصیت پردازی و … در سطحی بی‌نظیر تولید شده اند. در نتیجه به هیچ عنوان همراهی با گروه داچ را از دست ندهید و گیم را به سبک Red Dead Redemption 2 تجربه کنید.

God Of War

اگر از سال‌ها پیش با این بازی آشنا هستید و نسخه‌‌های اولیه را تجربه کرده‌اید، احتمالا God Of War جزو عناوینی است که همیشه بین لیست اکشن‌تان آن را نگه داشته‌اید. شاهکاری تکرار نشدنی و دنیایی پر از اتفاقات جدید و محصور کننده در این بازی انتظار شما را می‌کشد. شاید در نگاه اول فضای داستان با چیزی که پیش تر تجربه کرده‌اید متفاوت باشد.

 در واقع آن کشت و کشتار های بی قانون و وحشیانه توسط کاراکتر اصلی،‌ حالا جایش را به کریتوسی داده که جا افتاده‌‌تر از قبل به دنبال زندگی‌ای به دور از تنش و جنگ‌های پی در پی در کنارش پسرش است. اما آیا سرنوشت هم همین نظر را دارد؟ بی‌شک بعید است! استودیو سانتا مونیکا با ساخت این اثر حرف های زیادی برای گفتن دارد که نمی‌توان بی تفاوت از کنارشان گذر کرد.

Call Of Duty Modern Warfare 2

خلاقیت کلمه‌ای است که هنگام گذراندن مراحل مختلف Call of Duty Modern Warfare 2 به وفور به آن فکر می‌کنید.

 فقط کافیست حالت انلاین این بازی را تجربه کنید تا با کار گروهی قوی، تعقیب و گریز های بسیار جذاب و به یاد ماندنی و احساسات مختلفی رو به رو شوید.

این بازی به راحتی عنوان پر جزئیات ترین نسخه را در بین زیر مجموعه های Call Of Duty از آن خود کرده است. از نقاط قوت آن می‌توان به گیم پلی و بخش داستانی اشاره کرد. هرچند قوی بودن گیم پلی برای این بازی درجه یک، قابل پیشبینی است.

اکانت قانونی ps4 چیست |بزرگترین فروش اکانت قانونی ps4

Marvel’s Spider-Man

اگر اسپایدرمن معروف قهرمان شماست، لحظه‌ای برای استارت زدن این بازی صبر نکنید و زیبا‌ترین لحظات ممکن را برای خود رقم بزنید.Marvel’s Spider-Man پس از مدت‌ها انتظار اینجاست تا بالاخره فرصت تجربه‌ی یک گیم با کیفیت به همراه مرد عنکبوتی را به شما بدهد. تمامی عنوان های پیش از این بازی که هر کدام نقص ها و مشکلات مختلفی داشته‌اند را کنار بگذارید و با Marvel’s Spider-Man نوستالژی‌ای بی‌نظیر را تجربه کنید. از سری ویژگی‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •   خوش ساخت
  •   داستان قوی
  •   گیم پلی با کیفیت

اکانت قانونی ps4 چیست |بزرگترین فروش اکانت قانونی ps4

Elden ring

بالاخره نوبت به معرفی قوی‌ترین سولز لایک دنیای گیم، یعنی Elden ring رسیده است. سرزمین لیم گریو با اتفاقات غیر قابل پیش بینی خود پذیرای شماست تا چالشی ترین موقعیت‌ها را برای شما رقم بزند. اسطوره شناسی و خط داستانی این عنوان کشش و اشتیاق تازه‌ای را در شما ایجاد می‌کند تا با وجود سختی مراحل پیش رو، برای ادامه دادن مشتاق باشید و این همان چیزی است که از میازاکی انتظار می‌رود. پس خود را برای متفاوت‌ترین سولز لایک  آماده کنید.

Mortal Kombat 11

Mortal Kombat  را به فایت‌های جذاب و البته پر خشونت می‌شناسیم. بازی‌ای دو نفره که بدون شک همیشه بخشی از زندگی گیمری شما بوده است. گیم پلی در این سبک از بازی‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد که خوشبختانه Mortal Kombat 11  به خوبی از پس آن برآمده و مطابق انتظار عملکردی به یاد ماندنی داشته است. اگر دلتان برای یک فایت تن به و تن خوش ساخت تنگ شده، حتما Mortal Kombat 11 را در لیست خود داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا