خبرهای کلیکسب و کار برتر

قالب لارج پنل | مزایا و هزینه های خرید قالب لارج پنل از آرتا سازه

بهترین روش برای بتن ریزی دیوارهای داخلی و خارجی چیست؟ قالب لارج پنل بهترین قالبی است که می‌تواند برای بتن ریزی یکپارچه و مستحکم همانند قالب تونل فرم، به شما کمک کند. این قالب‌ها می‌توانند برای افزایش استحکام سازه‌های در حال ساخت بسیار مناسب باشند؛ از این رو، خیلی از پروژه‌های ساخت و ساز مدرنی که به دنبال بتن ریزی مقاوم و یکپارچه هستند، خرید قالب لارج پنل را اولویت خود قرار داده‌اند. به علاوه، این قالب‌ها جایگزین خوبی برای قالب مدولار می‌باشند و در ساخت و ساز فرودگاه‌ها، سدهای بزرگ آب، تونل‌ها، راه پله‌های مسکونی و تجاری بسیار پرکاربرد هستند. با ما در آرتا سازه همراه باشید تا بهترین قالبی که برای ساخت انواع سازه ها نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهیم.

قالب پانل بتنی |قالب مدولار

قالب لارج پنل چیست؟

سیستم قالب لارج پنل (Large Panel System) یک نوآوری چشمگیر در حوزه صنعت ساخت و ساز است. این سیستم از صفحات بزرگ با ابعاد متنوع ساخته می‌شود. هرچه ابعاد لارج پنل با دقت بیشتری مشخص شوند، مزیت‌های بیشتری نظیر کاهش خطا و افزایش استحکام سازه بتنی را با خود به همراه خواهد داشت. قطعات لارج پنل آرتا سازه از پلیمرهای مستحکم و با کیفیت ساخته می‌شوند که مقاومت خوبی در برابر فشار بتن داشته و به آن‌ها مواد تشکیل‌دهنده بتن چسبیده نمی‌شود. پس از اجرای دیوارهای یک طبقه با استفاده از قالب بندی لارج پنل، اجرای سقف با قالب مدولار یا جک سقفی توسط مهندسان پروژه یا صاحبان ساختمان انجام می‌شود.

در فرایند استفاده از این سیستم، بر خلاف روش‌های بتن‌ ریزی سنتی که در چندین مرحله متناوب انجام می‌شدند، بتن‌ریزی در یک مرحله انجام می‌شود. این رویکرد منجر به ترکیب و تولید سریع‌تر بتن می‌شود و با حذف متعلقات قالب بندی بتن، ساختار به صورت یکپارچه طراحی و ساخته می‌شود. خرید قالب‌های ساختمانی لارج پنل به فرآیند مونتاژ و دمونتاژ زمان‌بر نیاز ندارد و سرعت اجرای پروژه را افزایش می‌دهد.

به علاوه، از آنجا که قالب‌های ساختمانی لارج پنل در ابعاد و انواع مختلفی طراحی و ساخته می‌شوند، مهم است که بتوانید با خرید بهترین قالب بتن ریزی متناسب با نوع پروژه خود، به افزایش سرعت انجام پروژه و کاهش هزینه‌های اضافی کمک کنید.

مزایای خرید قالب بتنی لارج پنل

قالب لارج پنل از قالب‌های پیشرفته و مدرن امروزی در ساخت دیوارهای سازه‌ها به شمار می‌رود که بیشتر به دلیل مزیت‌های فوق العاده‌ای که به همراه دارد، مورد توجه قرار گرفته است. مهمترین ویژگی سازه‌هایی که با قالب لارج پنل ساخته می‌شوند، چیست؟ یکپارچگی! علاوه بر این، قالب بندی لارج پنل نیاز به پشت بند و سایر متعلقات قالب ریزی را به حداقل می‌رساند که منجر به تسریع انجام پروژه‌ها می‌شود.

از طرف دیگر، معمولا در روش‌های سنتی، نصب در و پنجره‌ها بعد از بتن ریزی انجام می‌گرفت؛ در صورتی که در شیوه بتن ریزی با قالب های لارج پنل، این فرصت برای مهندسان و کارگران پروژه فراهم می‌شود تا بتوانند قبل از بتن ریزی، نسبت به نصب در و پنجره‌ها اقدام نمایند. از دیگر مزایای خرید قالب لارج پنل آرتا سازه این است که تعداد بولت‌ها در پروژه‌های ساختمانی به طور چشمگیری کاهش می‌یابد. سایر مزایای لارج پنل‌ها عبارتند از:

  • نقل و انتقال راحت‌‌تر و ایمن‌تر
  • قابلیت اتصال به قالب های مدولار
  • به حداقل رساندن زمان برای مونتاژ و اجرای سازه ها
  • سرعت بخشیدن به انجام پروژه ها
  • صرفه اقتصادی و قیمت پایین‌تر
  • به حداقل رساندن درزها در هنگام بتن ریزی
  • امکان ایجاد بتن نما یا همان بتن اکسپوز
  • استحکام بالا در کنار افزایش ظرفیت تحمل فشار بتن
  • عدم نیاز به برچیدن در مراحل مختلف ریختن بتن
  • کاربردی در انجام انواع پروژه های کوچک و بزرگ
  • امکان اجرای قالب لارج پنل به صورت یک طرفه و دو طرفه با ارتفاع بالا

وجود چنین امتیازات قابل توجهی نسبت به سایر قالب بندی‌ها سبب شده تا کمک زیادی به انجام موفقیت آمیز پروژه‌های ساختمانی و صنعتی نماید و خرید قالب لارج پنل همچون قالب تونل فرم برای هر پروژه ساخت و سازی ضروری باشد.

قیمت سیستم قالب لارج پنل

اگرچه هزینه این سیستم با قالب مدولار تفاوت چندانی ندارد، اما استفاده از آن به دلیل سرعت اجرای بالا، کیفیت بتن فوق ‌العاده، حذف تسمه میانی و سایر متعلقات، منجر به کاهش هزینه‌ها و هزینه کل پروژه می‌شود. این ویژگی‌ها باعث ترجیح شده تا بسیاری از صاحبان پروژه و پیمانکاران، سیستم قالب لارج پنل را ترجیح دهند.

عوامل متعددی بر قیمت خرید لارج پنل تاثیر دارند، از جمله کیفیت پلیمر مورد استفاده در ساخت، ابعاد صفحات یا پنل، شیوه ساخت و طراحی. به طور کلی، هر چه ابعاد آن بزرگتر باشد و در طراحی آن دقت بیشتری صورت گیرد، قیمت قالب لارج پنل نیز بالاتر خواهد بود. برای اطلاعات دقیق از قیمت و اطلاعات خرید، می‌توانید با شماره تلفن 02144010031 تماس حاصل فرمایید تا به طور کامل شما را راهنمایی کنیم.

خرید قالب لارج پنل از آرتا سازه

اگر به دنبال خرید قالب های بتنی باکیفیت و تضمین شده هستید، در وهله اول باید چند فاکتور اساسی را در نظر داشته باشید تا برای خرید انواع قالب بندی‌ها همچون لارج پنل و قالب تونل فرم، مجموعه ای معتبر را انتخاب نمایید. توصیه ما به شما این است که حتما تولید کننده و استانداردهای قالب بندی را برسی کنید، هزینه‌ها را محاسبه نمایید و با کمک مشاوران متخصص نسبت به خرید و نصب قالب لارج پنل اقدام نمایید.

با توجه به مزایای چشمگیری که قالب‌های لارج پنل نسبت به سایر انواع قالب بندی در افزایش مقاومت و استحکام سازه‌ها دارند، آرتا سازه تلاش کرده است تا قالب های بتنی خود را با کیفیتی تضمین شده و مناسب‌ترین قیمت‌ها به دست مشتریان خود برساند؛ بنابراین، برای یکدست شدن سازه و حذف هرگونه درزی میان بتن‌ها، خرید قالب لارج پنل را بسیار توصیه می‌کنیم.

کلام آخر

در روش‌های سنتی بتن ریزی، بخش گسترده‌ای از هزینه‌ها به دستمزد نیروی انسانی اختصاص می‌یابد و طبیعتا سرعت بالایی هم به همراه ندارد؛ این در حالی است که امروزه با خرید قالب لارج پنل یا قالب تونل فرم، می‌توانید هزینه‌ها را به حداقل برسانید و نیازی به تعداد بالای نیروی انسانی نداشته باشید. از این جهت، اگر به دنبال تجهیزاتی هستید که به انجام پروژه‌های ساختمانی شما سرعت ببخشد و کیفیت و مقاومت سازه ها را تا حد زیادی افزایش دهد، پیشنهاد می‌کنیم خرید قالب لارج پنل از آرتا سازه را از دست ندهید.

دکمه بازگشت به بالا