خبرهای کلیکسب و کار برتر

مشخصات صندلی اداری کارمندی مدل(K225)

صندلی اداری چیست؟

صندلی اداری صندلی ای است که به طور ویژه برای کار راحت در جلوی میز کار طراحی شده است و به فرد نشسته اجازه می دهد تا وظایف مختلف خود را انجام دهد.

نام شرکت مجموعه ناب ایران
موبایل 09194844670
ادرس تهران , بازار مبل نعمت آباد , خیابان جانباز ، پلاک ۲۱۰
ایمیل nab-iran@repino.ir

چرا یک صندلی اداری مناسب مهم است؟

داشتن یک صندلی اداری مناسب برای دفتر کار مزایای زیادی دارد. نکته اصلی جلوگیری از خستگی و ناراحتی کارمندان است که می تواند در اثر نشستن طولانی مدت روی یک صندلی ایجاد شود. یک صندلی اداری مناسب و ارگونومیک می تواند خطر کمردرد، گردن درد، اسپاسم عضلانی و موارد دیگر را کاهش دهد. همچنین می تواند به جلوگیری از فشار چشم که یکی از خطرات رایج محل کار است کمک کند. یک صندلی اداری مناسب همچنین می تواند مهارت های ارتباطی و بهره وری کلی را بهبود بخشد. مطالعات نشان داده است که کارمندان راحت مولدتر هستند و به ایجاد محیط کاری مثبت تر کمک می کنند. در نهایت، داشتن یک صندلی اداری مناسب و راحت تعداد غیبت هایی را که کارمند مجبور به انجام آن به دلیل ناراحتی فیزیکی است کاهش می دهد.

صندلی اداری ارزان |صندلی اداری ارزان دست دوم

نکات کاربردی انتخاب صندلی اداری کارمندی راحت

صندلی اداری راحت یکی از اجزای مهم در طراحی محیط کاری است که به کاربران کمک می‌کند تا در طول روز کاری خود احساس راحتی و آسایش کنند. انتخاب صحیح یک صندلی اداری راحت می‌تواند تاثیر بزرگی بر کارایی و بهره‌وری کارمندان داشته باشد. در ادامه به برخی ویژگی‌ها و ملاحظاتی که در انتخاب یک صندلی اداری راحت باید در نظر گرفته شود، پرداخته خواهیم کرد.

۱. طراحی ارگونومیک: یکی از ویژگی‌های اساسی یک صندلی اداری راحت، طراحی ارگونومیک آن است. طراحی ارگونومیک باعث می‌شود که صندلی تا حد امکان به ساختار بدن کاربران تطابق داشته باشد و نقاط فشار را به‌طور یکنواخت تسهیل کند.

۲. پشتیبانی کمر: یک صندلی راحت باید از پشتیبانی کمر مناسب برخوردار باشد. پشتیبانی کمر مناسب می‌تواند به پشت و ناحیه کمر کمک کرده و از ایجاد درد یا افت فشار در این ناحیه جلوگیری کند.

۳. پد‌های نرم و محکم: پد‌های صندلی باید از جنس نرم اما محکم باشند تا احساس راحتی فراهم کنند و در عین حال به کاربران اجازه دهند تا به‌طور صحیح در صندلی نشسته و حرکت کنند.

۴. تنظیمات قابل تنظیم: صندلی اداری راحت باید دارای تنظیمات متعددی باشد که به کاربران این امکان را بدهد تا ارتفاع، زاویه، و عمق صندلی را تنظیم کنند و آن را به نیازهای خود و ساختار بدنی خود تطبیق دهند.

۵. مقاومت و دوام: صندلی با مقاومت و دوام مناسب می‌تواند بلندمدت خدمت کند و به تعویق ایجاد هزینه‌های اضافی جلوگیری کند.

۶. جنس و پوشش متناسب: انتخاب جنس و پوشش مناسب صندلی نیز بسیار اهمیت دارد. مواد با کیفیت و مقاوم در برابر سایش و شستشو برای پوشش صندلی انتخاب بهتری است.

در نهایت، انتخاب یک صندلی اداری نه تنها به عوامل فنی بلکه به ترکیب صحیح این عوامل با ذوق و سلیقه شخصی نیز بستگی دارد. مهم است که صندلی انتخابی توانایی ایجاد یک محیط کاری راحت و کارآمد را داشته باشد تا کارمندان بتوانند در بهترین شرایط کاری عمل کنند.

صندلی اداری و ویژگی های آن

صندلی اداری از اجزای اصلی مبلمان اداری در سازمان‌های مختلف است و بسیاری از کارکنان یک اداره تمام زمان کاری خود را بر روی آنها سپری می‌کنند. همین نکته لزوم توجه به خرید صندلی اداری از نوع مرغوب و ارگونومیک را برای سازمان‌ها نشان می‌دهد. با وجود صندلی‌های راحت و استاندارد در یک شرکت یا سازمان، خستگی دیرتر به سراغ کارمندان می‌آید و راندمان کاری کارمندان بیشتر می‌شود. آسیب ندیدن بدن کارکنان و سلامتی آنها نیز برتری دیگر استفاده از انواع صندلی اداری استاندارد و راحت است.

انواع صندلی اداری در مدل‌های مختلف ساخته می‌شوند، اما ویژگی‌های آنها تا حدودی شبیه به هم است. از مهم‌ترین ویژگی‌های انواع صندلی مدیریتی و اداری باید به موارد مختلفی اشاره کنیم:

  • خرید صندلی اداری ممکن است از بین انواع بدون چرخ یا چرخ‌دار آن باشد. صندلی اداری با پایه ثابت مناسب استفاده در زمان‌های کوتاه و شرایطی است که نیازی به جابه‌جایی زیاد افراد دیده نمی‌شود.
  • بسیاری از انواع صندلی اداری، مانند صندلی مدیریتی دارای چرخ و پایه‌های متحرک هستند. پایه‌های چرخ‌دار این صندلی‌ها حرکت کردن و دسترسی شما را به اطراف آسان‌تر می‌سازند.
  • انتخاب و خرید صندلی اداری باید با توجه به نکته‌های مختلفی مانند مدت‌زمان نشستن کارمند بر روی آن و نوع فعالیت کارمند صورت گیرد.
  • قیمت صندلی اداری با توجه به نوع امکانات و برند تولیدی آنها متفاوت است.
  • پهنا و عمق بهترین صندلی مدیریتی و اداری فضای مناسب برای نشستن شما فراهم می‌کند. این اندازه‌ها باید به گونه‌ای باشند که بین زانوی شما تا لبه صندلی 5 تا 10 سانتی‌متر فاصله ایجاد کنند.
  • خرید صندلی اداری بهتر است از بین انواعی باشد که کمر شما را بهتر ساپورت کند. صندلی‌های ارگونومیک قابلیت تنظیم

دارند تا هر کاربر آنها را با توجه به اندام و کمر خود تنظیم کند.

چه افرادی می توانند از صندلی اداری ارگونومیک بهره مند شود؟

صندلی های اداری ارگونومیک برای کمک به افراد مبتلا به مشکلات کمر، افرادی که برای مدت طولانی کار می کنند و همچنین زنان باردار طراحی شده اند. با این حال استفاده از صندلی ارگونومیک به محل کار محدود نمی شود، زیرا اکثر خانواده ها دارای تجهیزات کامپیوتری هستند. حتی در خانه یا اگر به ندرت از رایانه خود استفاده می کنید، کارشناسان توصیه می کنند که یک صندلی ارگونومیک داشته باشید تا اطمینان حاصل شود که بدن شما هنگام نشستن از ثبات و راحتی لازم برخوردار است.

خرید صندلی اداری کارمندی مدل (K225)

برای خرید صندلی اداری کارمندی مدل(K225) پیشنهاد میشود در ابتدا انواع صندلی اداری را بررسی نمایید و مشخصات فنی آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید تا بتوانید صندلی مدنظر خود را تهیه نمایید.

مشخصات کلی صندلی اداری کارمندی مدل(K225)

  • نوع فوم : درجه یک
  • نوع چرخ : ژله ای
  • نوع چرم : پالرمو
  • نوع بدنه : U.BVC
  • نوع جک : استاربلوس

صندلی مدل k225، یک صندلی کارمندی ساده و راحت با قیمت مناسب بوده که برای هر گونه محیط اداری کاربرد دارد. این مدل صندلی دارای پایه چرخان و یک جک با قابلیت تنظیم ارتفاع و امکان جابجایی راحت است. روکش این صندلی از چرم با کیفیت بوده که دارای دوام خوبی می باشد. قسمت دسته و پشتی صندلی نیز از پلاستیک مرغوب تهیه شده که میتواند یک انتخاب بسیار عالی با قیمت ارزان برای استفاده کارمندان باشد.

برای خرید صندلی اداری کارمندی مدل K225 با قیمت عالی و در رنگهای متفاوت می توانید با فروشگاه ناب ایران تماس گرفته و از کارشناسان ما راهنمایی بگیرید. لازم به ذکر است مجموعه ناب ایران در 13 استان کشور شامل شهر های تهران، کرج،اهواز، همدان، گیلان، استان مرکزی، آبادان، کردستان، اصفهان، سمنان، لرستان، کاشان و شیراز بیش از 30 نمایندگی جهت فروش محصولات و همچنین خدمات پس از فروش (گارانتی) دارد.

در لینک زیر آدرس دقیق نمایندگی ها موجود می باشد:

نمایندگی ها

شماره تماس: 09194844670

(تمرکز فروش بیشتر بر تهران باشد سپس نمایندگی های شهرستان ها)

دکمه بازگشت به بالا