خبرهای کلی

برگزاری صبح خاطره انقلابیون در بیحار – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آزادی |پردیس

به گزارش خبرنگار آنلاین، حسین دادگر پیش از ظهر شنبه به خبرنگاران رسانه‌های استان کردستان با گرامیداشت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: شهرستان بیجار در طول دوران مبارزه با رژیم ستم شاهی سالیان متمادی در میدان مبارزه حضور داشته و نقش بسیار مهمی در زمینه همسویی مردم با انقلابیون در منطقه کردستان را برعهده داشته است.

وی افزود: حسینیه بیجار کانون اصلی مبارزه و اجتماع انقلابیون بود که با هدایت شیخ حسین رحمانی اعلامیه‌ها و تصاویر امام خمینی (ره) را توسط جوانان و نوجوانان انقلابی منتشر می‌کرد و در ایام سوگواری‌ها و مناسبت‌ها نیز به اقدامات حکومت طاغوتی می‌تاخت.

دادگر ادامه داد: بر همین مبنا جمعی از انقلابیون بیجاری شامل آقایان ابوالقاسم معمار، محسن میرزایی، خلیل صادقی، محمد جواهری و حجت الاسلام و المسلمین علی خورشیدی در یک صبح خاطره و همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر خاطرات آن دوران را برای ثبت در خاطره جوانان و نوجوانان امروزی و یادآوری گذشتگان در محل پردیس سینمایی آزادی بیجار مرور می‌کنند.

کارشناس امور هنری حوزه هنری بیجار افزود: پس از این مراسم آئین افتتاح نمایشگاه عکس دوران انقلاب در بیجار که توسط هنرمند «غلامرضا نریمان» از شهدای هنرمند بیجاری به ثبت رسیده است در محل گالری آنلاین حوزه هنری واقع در محل پردیس سینمایی آزادی با حضور مسؤولان و هنرمندان برگزار می‌شود.

دادگر گفت: در این نمایشگاه ۳۰ اثر ثبت شده توسط این شهید هنرمند از دوران مبارزه انقلاب اسلامی در بیجار افتتاح و تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ تا ۲۱ در معرض نمایش علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

وی با قدردانی از همکاری و مشارکت اداره بنیاد شهدی و امور ایثارگران شهرستان بیجار، شورای اسلامی و شهرداری بیجار در برگزاری این برنامه تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب با تخفیف ۲۰ درصدی و همچنین ایجاد مکانی باعنوان اتاقک صدا که در آن دانش‌آموزان و علاقه مندان می‌توانند از طریق دو گوشی (هدفون) مطالب مربوط به دوران انقلاب از جمله پیام‌های صوتی رهبر فقید انقلاب و گزیده‌ای از بیانات مقام معظم رهبری را بشنوند.

کارشناس امور هنری حوزه هنری بیجار در پایان با اشاره به آزاد بودن حضور علاقه مندان از مردم بیجار برای حضور دراین محفل خاطره گویی که از ساعت ۱۰:۳۰ صبح دوشنبه ۱۶ بهمن در محل سالن شماره ۱ پردیس سینمایی آزادی برگزار می‌شود، دعوت به‌عمل آورد.

دکمه بازگشت به بالا