خبرهای کلیکسب و کار برتر

خرید سایبان کمپینگ برقی

چادرهای برقی در ابعاد و طرح‌های مختلفی موجود است و برای استفاده در فضاهای باز مانند کمپینگ، پیک‌نیک، کنسرت‌ها و مراسم‌های روزهای خاص مانند عید نوروز و یا شب یلدا بسیار مناسب هستند. چادرهای برقی معمولاً از پارچهٔ پلی‌استری ساخته شده‌اند که در برابر آب و هوای نامطلوب مقاومت دارد و اغلب دارای تهویه هوا مطبوع و پنجره‌های شفاف هستند که نور خورشید و چراغ‌های بیرونی به آسانی وارد چادر می‌شوند.

ساختمان

چادر برقی طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (سایبان برقی قیمت-قیمت سایبان برقی حیاط-سایبان برقی چیست-سایبان برقی ویلا-قیمت چادر برقی ماشین-چادر سقفی ).

سایبان برقی چیست؟

یکی از انواع سایبان که امروزه زیاد از آن استفاده می‌شود، سایبان برقی نام دارد. سایبان برقی به دلیل استفاده آسان، کاربرد زیاد و زیبایی ظاهری در مدت زمان کمی به یکی از پرطرفدارترین سایبان ها بدل شده است و افراد زیادی از انواع مختلف این نوع استفاده می کنند.
کاربرد سایبان برقی
در تمامی مکان هایی که از سایبان استفاده می شود ، می توان از سایبان برقی استفاده کرد. سایبان برقی تنها استفاده از سایبان ها را آسان تر کرده و همچون سایبان های ثابت و قدیمی ، در تمامی محل ها می توان از آن ها استفاده کرد. از جمله مکان های قابل استفاده برای سایبان برقی می توان به ساختمان ، مغازه ، استخر ، پارکینگ و …. اشاره کرد.

قیمت سایبان برقی

قیمت این نوع از سایه بان ها با توجه به پیچیدگی و کاربردی تر بودن آن نسبت به سایبان های ساده ، کمی بیشتر می باشد. اما از آنجایی که قیمت سایبان برقی به عوامل متعددی همچون نوع سایبان ، ابعاد ، جنس و … بستگی دارد ، نمی توان قیمت دقیقی برای سایبان برقی اعلام نمود.

مزایای سایبان برقی

استفاده بسیار آسان از سایبان
زیبا سازی محیط بیرونی
دارای وزن سبک به دلیل استفاده از فلز آلومینیوم
اتوماتیک بودن سایبان
استفاده از رنگ های مقاوم در برابر پوسیدگی، خوردگی و زنگ زدگی
مقاومت بالا پارچه در برابر آب و آتش
امکان چاپ لوگو یا تبلیغ مورد نظر
امکان نور پردازی توسط سیستم های نور پردازی
محافظت از ماشین در برابر آفتاب سوختگی و بارش تگرگ و
اجزای سایبان برقی
سایبان برقی به ۵ جز اصلی پارچه، موتور برقی ، بازو و مفصل ، درپوش و یراق آلات تبدیل می‌شود:
۱_ پارچه
چادر سایبان برقی به نوعی بخش اصلی سایبان را تشکیل می دهد. چادر سایبان برقی میتواند از جنس های مختلفی همانند برزنتی، فلکسی و یا ترانزیتی باشد.
پارچه برزنتی:این نوع پارچه معمول ترین نوع پارچه در میان سایبان ها می باشد. برزنت یک پارچه مستحکم، مقاوم، منعطف و ضد آب است که معمولا از پارچه هایی مثل کرباس و یا پلی استر ساخته می‌شود.
این نوع پارچه مقاومت بالایی در مقابل نور خورشید و آب دارد، نسبت به بقیه پارچه ها استقامت کششی بیشتری داشته و برای پوشش فضاهای باز مقرون به صرفه تر است.
پارچه فلکسی: افراد زیادی علاقه به چاپ لوگو و یا آرم خود بر روی سایبان دارند. فلکس این امکان را به این دسته از افراد می دهد. این ورقه نسبت به پارچه برزنتی مقاومت کمتری در مقابل نور خورشید و آب دارد ولی به دلیل تعویض راحت و امکان تبلیغاتی جز پارچه های پر استفاده است.
پارچه ترانزیتی:این نوع چادر همانطور که از اسم آن مشخص است بیشتر برای ماشین های ترانزیت به کار می رود اما به دلیل جنس آن برای سایبان هم گزینه خوبی به حساب می آید.
این نوع چادر کاملا ضد آب بوده و گرما و نور را از خود عبور نمی دهد به همین دلیل مناسب ترین گزینه برای کانتینرهای ترانزیتی و سایبان ها به حساب می‌آید.
سایبان برقی از پارچه های دیگری همانند پی وی سی (PVC)، اکریلیک، پلی استر و… نیز تولید می شوند و باید در انتخاب این پارچه ها بسیار دقت به خرج دهید چرا که تاثیر بسزایی در عملکرد سایبان دارند. تیم مشاوره شرکت ایران سایبان برای کمک به شما در داشتن بهترین انتخاب ، همراه شما هستند.

سایبان پارچه ای
۲_ موتور برقی
موتور سایبان برقی مهمترین قطعه استفاده شده در سیستم سایبان برقی است. به موتور هایی که در سایبان برقی استفاده می‌شود، موتور لوله ای شکل و یا توبولار گفته می‌شود. در این نوع موتورها کل سطح موتور به غیر از محفظه خلاص کن داخل لوله موتور قرار می‌گیرد.
موتور های توبولار برند های مختلفی دارند که از مهمترین آنها میتوان به بارازانته ، توربو و اسمارت اشاره کرد.
مشخصات فنی این نوع موتور ها تقریبا مشابه به هم است .
قدرت این موتور ها بین ۸ الی ۱۵ دقیقه است و مصرف چریان آن بین ۱.۵ تا ۳ آمپر می باشد.
قطر تاج موتور توبولار از ۵ تا ۱۱ سانتی متر است، دارای استاندارد IP44 میباشند و توان کارکرد، ولتاژ و رنج آنها به ترتیب: ۴ دقیقه، ۲۲۰ ولت و از ۳۰ تا ۳۰۰ نیوتن بر متر می باشد.

ویژگی‌های سایبان برقی

  • قابلیت تنظیم شیب سایبان و زاویه دلخواه صفر تا 50 درجه
  • قابلیت تولید و ساخت در بازشوهای 2.50 و 3.00 متر
  • قابلیت چاپ و تبلیغات روی سایبان
  • کنترل از راه دور و باز و بسته کردن سایبان با فشردن کلید ریموت
  • دو حالته بودن به معنای استفاده از سایبان به صورت دستی در مواقع قطعی برق

همان‌طور که شرح دادیم سایبان برقی دو قسم ثابت و متحرک دارد. چادر سایبان‌ها خود سه قسم فلکسی، برزنتی و ترانزیتی دارد. در ادامه هرکدام از انواع سایبان ثابت و متحرک را جداگانه شرح خواهیم داد.

سایبان‌های ثابت بر روی قالب‌های که اکثرا از چوب  یا فلز ساخته می شود استوارند و جمع‌آوری یا انتقال برای سایبان‌های ثابت میسر نیست و همیشه روی دیوار متصل شده‌اند. این نوع سایبان‌ها به علت استحکام و دوام و حفاظت در برابر شرایط آب‌وهوایی، برای جاهای کوچک مثل درها و پنجره‌ها مفیدترند.

سایبان برقی فواید بیشتری از سایبان ثابت دارد و باز و بسته کردن آن به دو شکل دستی و موتوری امکان‌پذیر است. ازسایبان  متحرک بیشتر در پارکینگ و استخرها و حیاط و … استفاده می‌کنند و تغییر زاویه آن با شیب و سلیقه موردپسند مشتری ممکن است.

این مدل هم برای بالکن‌های کوچک کاربرد دارد ولی در حیاط و استخر و پارکینگ هم می‌شود از آن استفاده کرد.

در سایبان‌های کشویی، بازکردن و به عقب برگرداندن آن‌ها به مقدار دلخواه امکان‌پذیر است. این سایبان به دلیل انعطاف‌پذیر بودن و اینکه بازو بسته کردن آنها تنها با فشار یک دکمه ریموت به‌صورت خودکار انجام می‌شود امروزه محبوبیت زیادی دارند.

قیمت سایبان برقی

قیمت سایبان برقی و سایبان مغازه به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. کلاً سایبان‌هایی که در مغازه به کار می‌روند به دودسته پرمصرف سایبان برقی و سایبان کالسکه تقسیم می‌شوند. یکی از پارامترهای مهم در قیمت سایبان‌هایی که در مغازه‌ها استفاده می‌شوند، نوع اسکلت استفاده شده و همچنین نوع پارچه به‌کاررفته در سایبان است. قیمت سایبان به عوامل دیگری نیز بستگی دارد.

  • قیمت سایبان بکار رفته درپارکینگ

سایبان برقی خودروی قیمت بالا از بهترین مواد ساخته شده و سایبان متحرک از این لحاظ مرغوبیت را متضمن می‌شود. مهم‌ترین فاکتور در معین نمودن قیمت سایبان پارکینگ، پارچه‌های به‌کاررفته در سازه‌های آن است که کیفیت آنها را به نمایش می‌گذارد. انتخاب پارچه‌ها باتوجه‌به نوع سایبان است و کیفیت و درجه‌بندی آن‌ها به این امر مربوط می‌شود.

مثلاً از سایبانی که در استخرها به کار می‌روند، به‌عنوان پارچه عایق استفاده می‌شود و در سایبانی که برای مغازه‌ها استفاده می‌شود از سایبان اسکلتی استفاده می‌شود که طول عمر و مقاومت بالایی دارد.

به‌طورکلی هزینه تولید سایبان خودکار و سایبان ثابت به نوع مصالح به‌کاررفته در سازه، سایز سایبان، نوع و جنس پارچه و متراژ و همچنین مساحت فضای بیرونی بستگی دارد. البته برند و سازنده سایبان نیز بخشی از هزینه نهایی سایبان را شامل می‌شود.

 

دکمه بازگشت به بالا