خبرهای کلیکسب و کار برتر

انتخاب بهترین انگشتر مناسب انگشت اشاره

انتخاب انگشتر مناسب انگشت اشاره

یک انگشتر زیبا می‌تواند دست‌ها را تا دو برابر زیباتر از حالت عادی نشان دهد!  اما آیا هر انگشتری؟ خب به طور قطع خیر. انگشتری دست‌ها را زیباتر نشان می‌دهد که با فرم کلی انگشتان دست هم‌خوانی داشته باشد. جالب است بدانید برای هر انگشت، انگشتری مناسب طراحی شده است. یعنی برای مثال انگشتر مناسب انگشت اشاره با سایر انگشترها بسیار متفاوت می‌باشد! در این مطلب درباره‌ی انگشتر اشاره صحبت می‌کنیم. پس اگر قصد دارید با خواندن یک مطلب جذاب به دستان خود زیبایی دو برابر بدهید، توصیه می‌کنیم که مقاله‌ی ما را تا انتها دنبال کنید.

معنی انگشتر در انگشت اشاره

به انگشتی که از آن برای اشاره و یا دستور استفاده می‌کنیم، انگشت اشاره یا ژوپیتر می‌گویند. اما چرا ژوپیتر؟ زیرا ژوپیتر نام قدرتمندترین پادشاه روم بوده  و چون پادشاه با دستور کارش را انجام میداده است، کم‌ کم نام این انگشت هم ژوپیتر نهاده شد.

انگشتر در انگشت اشاره چه حکمی دارد؟

مردم چین می‌گویند که وقتی کسی در انگشت اشاره دست چپ انگشتری در دست می‌کند، یعنی اینکه او در پی قدرت بوده و ریاست را می‌طلبد. البته این موضوع فقط برای انگشتان دست چپ صدق می‌کند و انگشتر در انگشت اشاره  راست کاملا به معنای مطیع بودن فرد است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در فرهنگ بسیاری از کشور‌های دنیا انگشت اشاره به جای انگشت انگشتری، نماد ازدواج است!

توجه کنید که امروزه خیلی از زوج ها با که کاملا مشابه طلا هستند، دیگر نگرانی بابت گم شدن حلقه نامزدی خود ندارد.

انگشتر در انگشت اشاره و شیطان پرستی

برخی از افراد جهان وجود انگشتر مناسب انگشت اشاره را به طور کلی درست نمی دانند. برای مثال برخی از رهبران اسلامی بر این باورند که وجود انگشتر در انگشت اشاره از نماد قوم لوط می‌باشد. بسیاری دیگر می‌گویند که شیطان پرستان در هنگام ازدواج انگشتر را به جای انگشت انگشتری در انگشت اشاره‌‌ی خود می‌کنند. پس این امر را شایسته‌‌ی مسلمانان نمی‌دانند. البته هیچ کدام از این حرف‌های مربوط به ناشایست بودن وجود انگشتر در انگشت اشاره هنوز تایید رسمی و حتی تایید شرعی نشده است.

انگشتر در انگشت اشاره و همجنس گرایی

خارج از مقوله‌ی ازدواج در شیطان پرست‌ها، برخی از افراد می‌گویند که انگشتر در انگشت اشاره دست چپ یک نماد جنسی است، و آنرا نمادی از همجنس گرایی می دانند. بنابراین انداختن آن به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. البته هیچ کدام از این حرف‌های مربوط به ناشایست بودن وجود انگشتر در انگشت اشاره هنوز تایید رسمی و حتی تایید شرعی نشده است.

انگشتر در انگشت اشاره مردان

در علوم ستاره‌شناسی، مردانی که در انگشت اشاره دست چپ خود، انگشتر می‌اندازند نماد افرادی می‌باشند که تشنه قدرت هستند. البته این تشنه قدرت بودن در اساطیر و علوم ستاره‌شناسی مثبت تلقی شده و نماد افرادی می‌باشد که در پی قدرت وجودشان با هم گره خورده است. بعضی‌ از روانشناسان می‌گویند مردانی که انگشتر در انگشت اشاره دست چپ خود می‌کنند خود شیفتگی عجیب و حتی کمی خود مهم داری بیش از حد دارند!

وجود انگشتر در انگشت اشاره دست راست مردان، خیلی توصیه نمی‌شود چرا که مردان را افرادی ضعیف و مطیع نشان می‌دهد که اصلا برای یک شخص جذاب ویژگی خوبی نیست.

انگشتر برای انگشت اشاره دخترانه

برخی‌ها انگشتر مناسب برای انگشت اشاره دست دختران را انگشترهایی ظریف می‌دانند. در برخی از فرهنگ‌ها زنانی که در انگشت اشاره دست راست خود انگشتر می‌کنند را نماد زنان ازدواج کرده می‌دانند. وجود انگشتر در انگشت اشاره دست چپ زنان هم نماد ثروت و سلطنتی بودن آن‌ها است. در واقع زنان در گذشته‌ای نه چندان دور با وجود انگشتر در این انگشت خود، نماد اشرافی بودن خود را به نمایش می‌گذاشتند. توجه کنید که مانند انگشترهای استیل برای انگشت اشاره، علاوه بر زیبایی، دارای قیمت مناسب، بسیار با کیفیت و ضد حساسیت نیز هستند.

نکات لازم انتخاب انگشتر مناسب برای انگشت اشاره

برای اینکه بفهمید انگشتر مناسب انگشت اشاره دست شما چه انگشتری است، باید نکاتی را یاد بگیرید.

در آقایان وجود انگشتر انگشت اشاره فقط در دست چپ آن‌ها توصیه می‌شود.

اما برای خانوم‌ها جریان فرق می‌کند و تنوع بیشتری در انتخاب می‌توانند داشته باشند. برای مثال خانوم‌هایی که سن جوانی دارند باید انگشتر های ظریف استفاده کنند و خانوم‌ها با سن‌های مسن‌تر به دلیل وجود چروک‌، انگشتر با سایز بزرگتر توصیه می‌شود.

از دیگر نکات انتخاب انگشتر مناسب انگشت اشاره فهمیدن فرم انگشتان است. برای مثال اگر انگشتان قلمی دارید باید انگشتر هایی با حلقه‌ی پهن ولی نگین‌هایی کوچک استفاده کنید. برای انگشت‌های پهن انگشتر هایی با نگین‌‌های درشت توصیه می‌شود.

از دیگر نکات، فهمیدن رابطه‌ی طول انگشتان دست با نوع نگین انگشتر است. کسانی که انگشت‌های بلندی دارند، انگشترهایی با طرح نگین‌های پرنسسی بسیار برای آن‌ها مناسب بوده. اما اشخاصی که انگشت اشاره‌ی آن‌ها کوتاه است، حلقه‌هایی بدون نگین و البته نازک توصیه می‌شود. در این زمینه دقت داشته باشید که اگر ناخن‌هایتان را بلند می‌گذارید طول ناخن‌ها هم در اندازه‌ی انگشت‌ها محاسبه می‌شود.

انواع انگشتر و مدل‌های آن

اگر به دنبال زیبایی برای انگشتان و همچنین دست‌هایتان هستنند استفاده از زیورآلات، به خصوص انگشتر بهترین گزینه برای شما خواهد بود. استفاده از انگشتر، متناسب با استایل، موقعیت، جنسیت، مدل انگشتان و مدل دست انتخاب می‌شوند. آشنایی با این قوانین و رعایت آن‌ها علاوه بر زیبایی، نشان دهنده تبحر شما در صنعت مد نیز خواهد بود. انگشترها وابسته به طرحی که دارند، مدل‌های مختلفی نیز خواهند داشت. از جمله مدل‌های انگشتر می‌توان به نستعلیق، نگین دار، مناسبتی، اسپرت، مردانه و… اشاره کرد.

خرید انگشتر گوزن

انگشتر گوزن گالری شکنج، از جمله انگشترهای طرح مناسبتی محسوب میشود. این انگشتر زیبا با طرح شاخ‌های گوزن است که یادآور زمستان و کریسمس است. این انگشتر زیبا، برای انگشتان مختلف، زیبا و جلوه‌گر خواهد بود. اما اگر انگشتان ظریف و قلمی دارید، این انتخاب ویژه جذابیت خاصی برای انگشتان شما به ارمغان می‌آورد. انگشتر گوزن شکنج، در جنس ساخت‌های مختلف، در گالری شکنج موجود و قابل سفارش است.

آشنایی با مدل‌های مختلف و در نهایت بدست آوردن سبکی که به آن علاقمند هستید، به شما برای خرید راحت‌تر کمک خواهد کرد. در ادامه با بررسی هر یک از مدل‌های‌ انگشتر و انتخاب آن‌ها متناسب با مدل انگشتان دست را بررسی می‌کنیم و بهترین انگشترهای گالری شکنج را برای شما معرفی خواهیم کرد.

انگشتر مناسب انگشت‌های کشیده

اگر دارای انگشت‌های کشیده هستید، باید سعی شود از انگشترهایی استفاده کنید که تا حدی کشیده بودن انگشت‌هایتان را در بر بگیرد. به عنوان مثال طرح‌های انگشترهای کشیده و همچنین طرح‌های گرد و برجسته از جمله انتخاب‌هایی است که زیبایی دستان شما را دو چندان می‌کند.

خرید انگشتر اسم سه بعدی فاطمه

انگشتر اسم سه بعدی فاطمه، از زیباترین انگشترهای نام و نستعلیق موجود در گالری شکج است. ظرافت و نوآوری در طرح، از نکات برجسته این انگشتر به شمار می‌آید. این انگشتر زیبا، به علت طرح کشیده و جذابی که دارد، از بهترین انتخابها برای افرادی است که انگشتان کشیدهای دارند. این انگشتر تا حدودی کشیدگی انگشتان را در بر می‌گیرد و زیبایی دستان شما را بیش از پیش به رخ می‌کشد. انتخاب جنس ساخت و همچنین نوع آبکاری، کاملا متناسب با سلیقه و انتخاب شما خواهد بود. این انگشتر زیبا، در حال حاضر در گالری شکنج موجود است و بهترین گزینه برای انگشتان کشیده و زیبای شماست.

 

دکمه بازگشت به بالا