کسب و کار برتر

بالبینگ چهره چیست؟

وقتی از بولینگ پرسیده می شود که بالبینگ چیست، می توان گفت که این یک نوع مجسمه سبک است که از یک پایه نوری و یک صفحه اکریلیک (صفحه ای که مانند شیشه شفاف است اما نشکن – پلکسی گلاس) تشکیل شده است. برای حکاکی طرح های مختلف در اندازه های مختلف بر روی صفحه اکریلیک از دستگاه لیزر مخصوصی استفاده می شود و نور وارد شده به صفحه از پایه، نقش ها یا تصاویر روی صفحه اکریلیک را نمایان و درخشان می کند. یکی از مزایای این نوع چراغ ها حکاکی بودن آنها به جای طرح های چاپی است، بنابراین طرح ها دائمی هستند و به مرور زمان از بین نمی روند. انواع طرح ها اعم از اشکال سه بعدی، لوگو، متن و صورت انسان را می توان با دقت بالایی روی ورق های اکریلیک حک و اجرا کرد.

دلیل تشخیص توپ

لامپ ها که به عنوان لامپ یا لامپ لامپ نیز شناخته می شوند، روند جدیدی در هنر نورپردازی مدرن هستند. نورپردازی یکی از مهمترین جنبه های دکوراسیون مدرن در دنیای امروز است و نقش اصلی در نورپردازی، نورپردازی است. لامپ یکی از ترندهای جدید و جدید در صنعت روشنایی است که می تواند جلوه خاصی به دکوراسیون ببخشد و در مرکز توجه همگان قرار گیرد. طراحی این لامپ ها به گونه ای است که می توانند به فضای زندگی شما آرامش بخشند. طراحی غیرمعمول چوب طبیعی و اکریلیک اثری زیبا، جذاب و متفاوت خلق کرده است که می تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند. علاوه بر موارد ذکر شده، سادگی در عین جذابیت، تنوع در طراحی، قیمت مناسب، مصرف برق بسیار کم و طول عمر بسیار بالا از ویژگی هایی است که توجه این نوع نورها را به خود جلب می کند.

انواع گلوله

با توجه به طرح هایی که می توان بر روی صفحه نمایش بالبینگ چهره استفاده کرد، انواع مختلف لامپ ها را می توان نام برد:

لامپ های صورت که به عنوان لامپ های صورت یا لامپ های صورت نیز شناخته می شوند >> نمونه هایی از لامپ های صورت را ببینید

(در این نوع باند تصویری از چهره افراد بر روی صفحه لامپ نقاشی می شود)

لامپ سه بعدی که به آن لامپ شب یا آباژور سه بعدی نیز می گویند >> نمونه هایی از لامپ های سه بعدی را ببینید

(در این نوع لامپ ها طرح های سه بعدی روی تابلوی لامپ حک می شود)

Balbing Typography، همچنین به عنوان نورپردازی متن شناخته می شود >> نمونه هایی از تایپوگرافی Balbing را ببینید

(در این نوع کره، متن و شعار مورد نیاز بر روی آباژور حک می شود)

مجسمه نور، همچنین به عنوان چراغ لوگو شناخته می شود >> نمونه هایی از مجسمه های نور را ببینید

(این نوع لامپ دارای لوگو یا لوگوی مورد نظر بر روی صفحه نور حک شده است)

جنبه های مهم بلبرینگ

بالون سواری از قسمت های مختلفی تشکیل شده است و هر چقدر هم که متناقض به نظر برسد، فرآیند ساخت سختی دارد زیرا هر یک از قطعات آن باید به درستی ساخته شده و از مواد و مصالح مناسب برای ساخت استفاده شود. بسته به مواد مصرفی و فرآیند ساخت، می توان انواع مختلفی از این چراغ ها را با کیفیت ها و قیمت های متفاوت تولید کرد. انواع مختلفی از این چراغ ها در حال حاضر تولید و به فروش می رسد که برخی از آنها تا پنج سال و بیشتر عمر می کنند و همچنین آنهایی که یک هفته کار نمی کنند و یکبار مصرف هستند. در زیر به دو جنبه مهم این نوع آتش سوزی به اختصار اشاره می شود.

1- پایه نوری:

پایه نور یکی از مهم ترین قسمت های لامپ است و وظیفه تامین نور مورد نیاز لامپ را بر عهده دارد. پایه به جریان الکتریکی متصل می شود سپس چراغ های استفاده شده روشنایی لازم را برای لامپ فراهم می کنند. پایه های استفاده شده توسط سازندگان این چراغ ها بسیار متنوع بوده و از نظر روش ساخت، مشخصات، ابعاد، شکل و کیفیت دارای انواع مختلفی می باشد. در تهیه این نوع فیکسچرها باید به مشخصات پایه های آن ها توجه کرد چرا که متاسفانه پایه های یکبار مصرف و ناایمن زیادی در بازار وجود دارد.

2- صفحه اکریلیک:

صفحه نمایش اکریلیک نقش مهمی در فرآیند نورپردازی دارد. صفحه اکریلیک یا پلکسی گلاس پلی کربنات با مقاومت بالا، شفافیت و کیفیت عالی است که بر خلاف شیشه نشکن نیز می باشد. این بشقاب ها با توجه به سایز کاغذ مورد استفاده قیمت گذاری می شوند و مهم ترین ویژگی این بشقاب ها اندازه بشقاب است. استفاده از صفحات خیلی نازک باعث ضعیف شدن صفحه، عدم تعادل تمرکز و کاهش کیفیت نور سطح می شود. حداکثر ضخامت استفاده شده در این نوع لامپ 4 میلی متر و حداقل ارتفاع آن 2 میلی متر می باشد.قیمت صفحه اکریلیک 4 میلی متری دو برابر ورق 2 میلی متری است و این مشکل به شدت بر قیمت نهایی لامپ و ضخامت لامپ تاثیر می گذارد. صفحه را نمی توان با تصویر بصری مجموعه تعیین کرد. ، می توانید دو لامپ با طرح، شکل و اندازه یکسان بسازید. آنها دقیقاً یکسان هستند اما با اختلاف قیمت دو برابر به دلیل تفاوت در اندازه ورق اکریلیک. توصیه می شود در صورت امکان از صفحات با ضخامت 4 و در نهایت 3 میلی متر استفاده کنید، صفحه 2 میلی متری در واقع 1.8 میلی متر طول و بسیار کوچک و سبک است.

نتیجه:

در پایان این مقاله از کادوساز می توان نتیجه گرفت که در شرایط تولید با کیفیت، بلبرینگ های ساچمه ای با توجه به ویژگی ها و مزیت های ویژه ای که دارند در آینده توجه بیشتری را به خود جلب خواهند کرد. از طرف دیگر، لامپ ها را می توان شخصی سازی کرد (مانند یک چراغ شب وجهی که برای کسی ساخته شده است) و این مزیت منحصر به فرد لامپ ها آنها را به یکی از بهترین محصولات برای هدیه تبدیل می کند! اگر می خواهید دکوراسیون منزل خود را به روز کنید یا به دوستان و عزیزان خود هدیه ای خاص و متفاوت بدهید پیشنهاد ما را از دست ندهید. تلاش ما در فروشگاه السان این است که امن ترین محیط را برای خرید و ساخت این چراغ ها با بالاترین کیفیت و بیشترین تنوع فراهم کنیم.

دکمه بازگشت به بالا