خبرهای کلیکسب و کار برتر

دستگاه کنترل از راه دور خانه

دستگاه کنترل از راه دور صنعتی ۴ خروجی ۴ ورودی ( اس ام اس کنترلر) یا دستگاه کنترل از راه دور صنعتی ۴ کانال ،  دستگاهی است که با استـفاده از آن میتوان بدون درنظر گرفتن فاصله و از طریق پیام کوتاه وتماس صوتی هر وسیله ی برقی را از هرنقطه از جهان کنترل نمود. دستگاه اس ام اس کنترلر صنعتی ۴ کانال  HCG-SGC-44  از تولیدات جدید گروه فنی مهندسی هوشمند کنترل با هدف تسهیل کنترل تجهیزات مختلف صنعتی اعم از پمپ های کشاورزی ، موتور های صنعتی ، کولر های گازی و آبی ، پکیج های خانگی و موتور خانه ها ، تجهیزات روشنایی صنعتی و خانگی ، تجهیزات گلخانه ای و … طراحی و تولید شده است.

با توجه به درخواست های مکرر کشاورزان و صنعتگران عزیز و نیاز روز افزون به تجهیزات هوشمند سازی ، اس ام اس کنترلر و کنترل از راه دور تصمیم گرفته شد تا دستگاهی صنعتی با قیمت مناسب ، کیفیت عالی و امکانات زیاد و کاربردی طراحی و تولید گردد . دستگاه پیش رو پس از سال ها تلاش و تجربه ی  متخصصین گروه فنی مهندسی هوشمند کنترل  به صورت کامل در کشور عزیزمان ایران طراحی و تولید شده و از آزمون های سخت و زیادی سربلند بیرون آمده و در پروژه های مختلفی نصب شده و مورد استفاده قرار گرفته است .

دزدگیر هوشمند و اعلام حریق با دستگاه کنترل از راه دور صنعتی

با اتصال چشم های دزدگیر ، مگنت های درب و پنجره و آژیر های  موجود در بازار دستگاه HCG-SGC-44 تبدیل به یک دزدگیر سیم کارتی با قابلیت کنترل از راه دور 24 کانال 40 آمپر وای فای و ریموتی میگردد و میتوانید از دستگاه به عنوان یک دزدگیر کامل استفاده نمایید ، همچنین با اتصال سنسور تشخیص حریق و آژیر های موجود در بازار میتوانید از این دستگاه به عنوان دستگاه تشخیص حریق استفاده نمایید . دستگاه کنترل از راه دور صنعتی ۴ خروجی ۴ ورودی ( اس ام اس کنترلر) دارای ۴ خروجی رله ای ۷ آمپری می باشد . منظور از خروجی دستگاه ترمینالی است که میتوان وسایل برقی را به آن متصل کرد و منظور از ورودی دستگاه ترمینالی که میتوان سنسورها ی مختلف را به آن متصل کرد . منظور از سه خروجی بودن دستگاه این است که میتوان به صورت مجزا سه دستگاه های برقی که به خروجی های شماره ی یک و دو و سه متصل شده است را کنترل نمود.

نحوه اتصال دستگاه کنترل از راه دور صنعتی به وسایل مختلف

خروجی های دستگاه اس ام اس کنترلر برای متصل کردن دستگاه هایی که توان کاری آن ها زیر ۱۵۰۰وات می باشد مناسب است . برای متصل کردن دستگاه هایی که توان آن ها بالاتر از ۱۵۰۰ وات است باید از یک کنتاکتور متناسب با دستگاه برقی استفاده نمایید . مثلا برای اتصال پمپ چاه باید ابتدا پمپ را به کنتاکتور متصل کرده و سپس توسط دستگاه کنتاکتور را فعال و غیر فعال کنید .

ضمانت بدون قید و شرط برای دستگاه های کنترل از راه دور صنعتی

به منظور جلب اعتماد مشتریان عزیز کلیه ی دستگاه های صنعتی تولید شده توسط گروه فنی مهندسی هوشمند کنترل دارای ۲ سال ضمانت بدون قید و شرط و ۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه رایگان است . خلاصه ای از امکانات دستگاه کنترل از راه دور صنعتی ۴ کانال گروه فنی مهندسی هوشمند کنترل در ادامه آورده شده است . آپارتمان ها و منازل :  کنترل کولرهای گازی و آبی ، هیتر و پکیج به صورت دستی و هوشمند، باز و بسته نمودن دربهای اتوماتیک از راه دور ،کنترل روشنایی ها و لامپ ها ، اعلام هشدار حریق ، دود و … با ارسال پیامک و پخش آژیر ، روشن کردن دستگاه‌های چای ساز و قهوه‌ساز و … پیش از ورود به محل کار یا منزل ، استفاده به عنوان دزدگـیرو اعلام هشدار تردد ناخواسته ، آبیـاری گیاهان آپارتمانی ، باغچه و بام سبـز و … .

ویلا ها :  اسـتفاده به عـنوان دزدگیر، هـشدار اعلام تردد، کنترل سیـستم آبیاری ، خامـوش و روشن نمودن سیستمهای سرمایشی و گرمایشی ، پر کردن استخر ، جکوزی و فعال کردن سونا ، اعلام نشت گاز و حریق به وسیله ی تماس و پیام کوتاه ، باز و بسته نمودن درب اتوماتیک ، روشن نمودن وسایلی از قبیل یخچال ، فریزر و چای ساز ،و … . دفتر های کار :  اطلاع از ورود غیر مجاز و استفاده به عنوان دزدگیر ، خاموش کردن خودکار و دستی وسایل گرمایشی و سرمایشی در ساعاتی که دفتر کار تعطیل می باشد ، اعلام نشت گاز و حریق به وسـیله ی تماس و پیام کوتاه ، روشن نمودن چراغ های دفتر کار ، روشن و خاموش کردن دوربین های امنیتی و… .

مسجد ها: روشن کردن بلنـدگوها و پخش اذان از راه دور  ،استفاده به عنوان دزدگـیر ، روشن کردن وسایل سرمایشی و گرمایشی ، اعلام نشت گاز و حریق و… . گلخانه ها :  اطلاع از قطع یا وصل برق ، کنترل سیـستمهای سرمایشی گرمایشی ، اطلاع از دمـا و رطوبت گلخانه ، باز و بسته کردن پرده و سایبان ، فعال یا غیر فعال کردن رطوبت ساز ، هشدار اعلام تردد ، کنترل خودکار وسایل با استفاده از دما و رطوبت حداقل و حد اکثر و… . زمین های کشاورزی : با استفاده از این دستگاه کنترل از راه دور 8 کانال 10 آمپر وای فای و ریموتی، براحتی می توانید خانه ، ویلا و باغ خود را از راه دور همزمان توسط گوشی هوشمند و ریموت کنترل به صورت بی سیم کنترل و مدیریت نمائید. این دستگاه با افتخار ساخت ایران می باشد. امکانات کلی دستگاه کنترل از راه دور:

  • دستگاه توسط گوشی های هوشمند بصورت وای فای دایرکت کنترل می شود
  • دستگاه دارای یک عدد ریموت کنترل برد کوتاه می باشد
  • دستگاه دارای 8 رله 10 آمپر کاملا باز مجزا می باشد
  • ماکزیمم توان رله های دستگاه برای سیستم روشنایی 100 وات می باشد
  • دستگاه دارای ترمینال مناسب در کنار هر رله و دسترسی آسان می باشد
  • دستگاه دارای 20 حافظه برای ذخیره ریموت می باشد
  • قابلیت تعریف و حذف آسان ریموت ها تنها توسط یک کلید
  • تنظیم مد عملکرد مجزا برای هر رله بصورت قطع و وصل ، لحظه ای ، الاکلنگی
  • ذخیره سازی آخرین وضعیت خروجی ها طبق نیاز مشتری
  • قابلیت سفارشی سازی دستگاه طبق نیاز مشتری
  • ابعاد دستگاه 12 سانتی متر در 9 سانتی متر در 4 سانتی متر می باشد
  • قابلیت نصب آسان دستگاه در تابلو برق یا دیوار
  • دستگاه دارای شش ماه گارانتی تعویض و یک سال وارانتی می باشد

قابلیت های قسمت ریموت کنترل وای فای دستگاه:

  • قابلیت کنترل خروجی ها از طریق وای فای دایرکت بدون نیاز به مودم
  • کنترل خروجی های دستگاه بطور همزمان توسط پنج گوشی هوشمند
  • قابلیت کنترل خروجی ها به صورت قطع و وصل یا لحظه ای یا الاکلنگی توسط اپلیکیشن
  • ارسال و دریافت دستورات توسط پروتکل امن TCP توسط WiFi

مشخصات دستگاه کنترل از راه دور 8 کانال 10 آمپر وای فای و ریموتی:

  • تغذیه مدار : ۱۲ ولت ۲ آمپر
  • نوع ریموت کنترل: ریموت کد فیکس – ریموت کد لرن

آموزش مد های کاری دستگاه رله 8 کانال 15 آمپر وای فای و ریموتی:

به عنوان مثال با فشردن کلید 1 از روی ریموت کنترل، رله 1 دستگاه روشن شده و در این حالت باقی می ماند. با فشردن مجدد کلید 1 از فرستنده، رله 1 از برد گیرنده خاموش می شود. در این مد هر کلید تنها رله متناظر با خودش را کنترل می کند. از این مد عملکردی بیشتر در کنترل روشنایی توسط ریموت کنترل استفاده می شود. مادامی که کاربر دست خود را به روی هر کدام از کلید های ریموت کنترل نگه دارد، رله متناظر با آن کلید بروی برد گیرنده روشن می شود. به محض اینکه کاربر دست خود را از روی ریموت بردارد، رله متناظر با کلید خاموش می شود. از این مد عملکردی بیشتر در کنترل جرثقیل سقفی یا بالابر یا درباز کن توسط ریموت کنترل استفاده می شود.

آموزش پاک کردن کامل حافظه دستگاه:

برای پاک کردن کامل حافظه دستگاه کلید فشاری لرن موجود روی دستگاه را به مدت سی ثانیه فشار دهید. بعد از طی سی ثانیه نمایشگر ال ای دی روی برد خاموش می شود که این به معنی پاک شدن کامل حافظه دستگاه می باشد. برای اضافه نمودن یک ریموت کنترل جدید به دستگاه گیرنده، ابتدا کلید لرن را به مدت دو ثانیه فشار دهید. در این زمان، خروجی یک دستگاه شروع به خاموش و روشن شدن می کند. و منتظر می ماند تا کاربر مد عملکرد آن را تعئین کند. در این حالت: اگر کاربر کلید 3 از ریموت کنترل را فشار دهد خروجی یک به صورت یکی پس از دیگری یا Toggle عمل خواهد کرد. اگر کاربر کلید های دیگری غیر از سه کلید اول از روی ریموت را فشار دهد ، خروجی یک به صورت قفل شونده عمل خواهد کرد.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا