خبرهای کلیکسب و کار برتر

10 ویژگی یک کلاس انگلیسی خوب

یک دوره زبان خوب می تواند گام بزرگی در جهت اهداف تحصیلی یا شغلی شما باشد. اما یک کلاس انگلیسی خوب چه ویژگی هایی دارد؟برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که برای یادگیری یک زبان باید از یک کلاس زبان خوب بهره ببرید. اما نکته بسیار مهم این است که یک کلاس زبان خوب چه ویژگی هایی دارد که به دانش آموزان کمک می کند تا نتایج متفاوتی کسب کنند؟

یک کلاس زبان خوب از یک محیط مناسب و استاندارد برای یادگیری استفاده می کند همچنین استفاده از مربیان مجرب و منابع آموزشی مناسب به شدت بر یادگیری دانش آموزان تأثیر می گذارد

علاوه بر همه این موارد، قیمت قطعاً بر انتخاب شما تأثیر می گذارد. همه عوامل مکمل یکدیگر هستند و معیار انتخاب برای یادگیری هستند.

در این مقاله از زبانشناس، 10 ویژگی یک کلاس انگلیسی خوب را برای انتخاب کلاس انگلیسی مناسب به شما معرفی می کنیم.

در یک دوره زبان خوب ثبت نام کنید

ثبت نام در یک دوره زبان خوب دغدغه هر زبان آموزی است. قبل از ارائه ویژگی های یک دوره زبان خوب، از شما دعوت می کنیم نگاهی به دوره های زبان انگلیسی لینگوگار بیندازید. در این قسمت می توانید دوره زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. آموزش آنلاین زبان انگلیسی، آموزش حضوری زبان انگلیسی و کلاس های خصوصی، انتخاب هایی هستند که زبان شناسان به زبان آموزان ارائه می دهند.

فاکتور انتخاب کلاس انگلیسی

در اولین قدم برای انتخاب مدرسه و کلاس زبان انگلیسی باید چند نکته را در نظر بگیرید که به شما در انتخاب بهترین کلاس زبان انگلیسی کمک می کند. عوامل زیادی برای انتخاب و انجام کارهای روزمره وجود دارد و انتخاب کلاس زبان نیز از این قاعده و قانون پیروی می کند.

از جمله عوامل موثر در انتخاب کلاس زبان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

محل

نحوه تدریس

شهرت مدرسه

نوع زبان و لهجه

نوعی درس

انواع تدریس در بهترین کلاس های زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی در سطوح مختلف  در کلاس خصوصی زبان سخن برتر صورت می گیرد. این ارزیابی باعث می شود هر فرد با توجه به دانش و آگاهی خود در سطح مورد نیاز شروع به یادگیری کند.

برای تعیین سطح و رتبه یک فرد و شروع به تمرین کنید آزمون اندازه گیری سطح اول انجام خواهد شد. و این تست افراد را به دسته های مختلف تقسیم می کند.

به طور معمول، این سطوح از مدرسه ابتدایی شروع می شود و به پیشرفت خود ادامه می دهد. در هر یک از این سطوح، کتابی متناسب با آن سطح تدریس می شود. یک کلاس زبان خوب معمولا از سیستم تعیین سطح حرفه ای استفاده می کند و اگر برای اولین بار در آنجا ثبت نام می کنید بدون تعیین سطح شما را قبول نمی کنند.

1. وضوح اهداف تدریس در یک کلاس درس انگلیسی خوب

یکی از مهم ترین عناصر یک کلاس زبان خوب، آمادگی برای آن و داشتن برنامه یا برنامه منظم درسی است.

زیرا داشتن یک برنامه آموزشی مکتوب به فراگیران یا حتی معلمان در پایان ترم اجازه می دهد تا بررسی کنند که چقدر به اهداف آموزشی خود دست یافته اند.

با این روش بر اساس سیستم استاندارد و روش ارزیابی تجسم یافته می توان عملکرد دانشجو را در طول ترم به طور مستمر بررسی کرد و نقاط ضعف و قوت ترم بعد را نیز بررسی کرد.

علاوه بر این، استفاده از بروشورها و کتاب های درسی در کلاس زبان انگلیسی می تواند در روند یادگیری موثر باشد و همچنین می تواند تمایل دانش آموز را به یادگیری افزایش دهد.

به عنوان مثال معرفی و بازخوانی کتاب های تاریخ انگلیسی در کلاس انگلیسی در یادگیری این زبان بسیار موثر است.

2. در کلاس زبان انگلیسی یک فضای انگیزشی و مفرح ایجاد کنید

ایجاد فضای انگیزشی مناسب یکی دیگر از ویژگی های مهم و ضروری دوره های خوب زبان انگلیسی است، زیرا انگیزه همیشه منجر به موفقیت می شود.

انگیزه یادگیری هر چه بهتر در کلاس انگلیسی مطمئنا به یادگیری آسان و سریع زبان انگلیسی کمک می کند.

حال برای به دست آوردن این محیط انگیزشی بهتر است معلم و مدرسه به نکات زیر توجه کنند:

ایجاد حس خوب یادگیری در دانش آموزان معلم: با آشکار ساختن اطلاعات بیشتر در مورد موضوع درس و نحوه آموزش بهتر و دقیق تر معلم به دانش آموز.

استفاده از اتاق مشترک (نحوه چیدمان صندلی ها، رنگ های کلاس، موقعیت معلم در کلاس، استفاده از مواد آموزشی مناسب، فضای کلاس و …) در کلاس درس.

تعیین تکالیف (توسط معلم) که به رشد دانش آموز در یادگیری کمک می کند.

معلم می تواند با صحبت در مورد تجربیات خود در آموزش با موضوع کلاس، فضایی دوستانه و طنز ایجاد کند. (این برای تشویق یادگیری بسیار موثر است.)

معلمان یک فرآیند پرسش و پاسخ مستمر را دنبال نمی کنند. اما به دانش آموزان اجازه دهید تا نظرات خود را بیان کنند.

همه این عوامل می توانند به طور موثر دانش آموز را برای یادگیری برانگیزند.

3. پایه کلاس بسته به فعالیت دانش آموز در کلاس زبان انگلیسی

در یک کلاس انگلیسی خوب، حدود 80 درصد از زمان صحبت کردن به دانش آموز داده می شود. معلمان باید فقط 20 درصد مواقع یا کمتر صحبت کنند. در پایان هر کلاس باید خسته باشید! علاوه بر این، معلمان در کلاس باید با دانش آموزان رفتار کنند تا بتوانند دائماً با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و صحبت کنند تا او نقاط ضعف آنها را تشخیص دهد.

4. ایجاد ارتباط واضح بین تحصیل و زندگی روزمره در یک کلاس انگلیسی خوب

یکی دیگر از ویژگی های یک درس خوب انگلیسی این است که درس های کلاس شما باید بر موقعیت های روزمره در محل کار، زندگی و جامعه متمرکز باشد.

در حالت ایده‌آل، مثال‌هایی که در کلاس ارائه می‌شوند باید به گونه‌ای مشخص و مصور باشند که بتوانید آنها را در زندگی روزمره خود به کار ببرید. شما باید برای ارتباطات روزمره (که هدف یادگیری هر زبانی است) آماده شوید.

5. تصحیح فوری اشتباهات در یک کلاس انگلیسی خوب

اگر انگلیسی را خوب صحبت می کنید، باید فورا اشتباهات خود را اصلاح کنید. بسیار مهم است که اشتباهات گذشته خود را تکرار نکنید.

یک معلم خوب که به مدیریت کلاس درس مسلط باشد می تواند در این مورد واقعا موثر باشد.

6. مسئولیت پذیری و انتظارات بالا در درس های خوب انگلیسی

کلاس زبان انگلیسی شما باید یک امتحان کتبی داشته باشد، پیشرفت شما باید به نحوی ارزیابی شود و باید در قبال چیزهای جدیدی که یاد می گیرید پاسخگو باشید.

این به شما این مسئولیت را می دهد که بهتر تلاش کنید. معلمان شما از شما انتظار بیشتری دارند و شما نیز باید از خودتان انتظار بیشتری داشته باشید!

انجام مستمر و دقیق کارهای روزانه و پیگیری معلم در بررسی این کارها و ارزشیابی آنها می تواند کمک زیادی به یادگیری کند.

7. ادغام دانش و مهارت های فرهنگی در یک کلاس انگلیسی خوب

یادگیری زبان انگلیسی فقط مربوط به گرامر، واژگان و تلفظ نیست. مگر اینکه بخواهید از این مهارت ها فقط برای نوشتن مقالات دانشگاهی استفاده کنید.

شما برای برقراری ارتباط انگلیسی یاد می گیرید. برای یادگیری زبان انگلیسی، باید معنای فرهنگ مردمی را که با آنها صحبت می کنید، درک کنید.

به عنوان مثال، اگر می خواهید در آمریکا زندگی کنید، آموزش های فرهنگی می تواند به شما کمک کند. اما یک معلم انگلیسی حداقل باید برخی از جنبه های فرهنگ آن کشور و نحوه برقراری ارتباط را توضیح دهد.

8. نفوذ معلم در کلاس زبان انگلیسی خوب است

معلم زبان شما باید بدنی قوی، شخصیتی جذاب و صدای خوبی داشته باشد. که نحوه صحبت معلم در آموزش زبان آموزان بسیار مفید است.

یک معلم خوب باید آشنایی کافی با دانش آموزان داشته باشد تا در ایجاد انگیزه در آنها برای یادگیری موثر باشد.

انگیزه یکی از عوامل مهم در سرعت یادگیری است. پس یک معلم خوب باید روانشناس خوبی باشد.

معلمان نه تنها مهارت تدریس دارند، بلکه زبان و متر آنها در انتقال درس بسیار مؤثر است.

9. نکات و ترفندهایی برای یادگیری زبان قبل از ثبت نام در کلاس زبان انگلیسی

برای انتخاب سایز مناسب کلاس باید با متخصص زبان مربوطه مشورت کنید و اندازه را مشخص کنید تا مسیر یادگیری کوتاه باشد. تعیین موقعیت و مشاوره به صورت تخصصی و رایگان در لینگوناگر انجام می شود.

10. از ابزار مدرن و کاربردی استفاده کنید

امروزه برای بهترین یادگیری ممکن، هماهنگی مربیان، آموزشگاه ها و همچنین زبان آموزان با آخرین فناوری های روز دنیا ضروری است، زیرا با پیشرفت تکنولوژی، ابزار یادگیری آسان تر شده و حتی می توانیم نه تنها در یادگیری جرأت کنیم. سرعت، بلکه صرفه جویی در پول.

تجهیز کلاس درس به تجهیزات صوتی و تصویری پیشرفته یکی از ویژگی های مهم کلاس خوب و استاندارد زبان انگلیسی است که با استفاده از این تجهیزات یادگیری زبان را برای دانش آموزان تسهیل می کند.

یادگیری بصری قدرت ماندگارتری در ذهن ایجاد می‌کند و به زبان‌آموزان اجازه می‌دهد تا تعامل بهتری با مواد آموزشی داشته باشند.

علاوه بر این، استفاده از جدیدترین ابزارهای آموزشی روز دنیا باعث صرفه جویی در زمان در تدریس می شود زیرا استفاده از مطالب مفید در تدریس باعث تسریع در یادگیری زبان آموزان و آزاد شدن زمان معلمان برای آموزش مطالب می شود. جدیدتر و همچنین برای دانش آموزان توضیح داده خواهد شد

روش های مختلف تدریس در یک درس زبان خوب

انتخاب روش تدریس مناسب یکی از نکاتی است که آموزشگاه های زبان را از یکدیگر متمایز می کند.

مدارس انگلیسی خوب سعی می کنند تمام نیازهای یک فرد برای یادگیری یک زبان خارجی را انجام دهند.

آموزش تمامی اصول و قواعد زبان باعث می شود زبان آموز به صورت حرفه ای زبان را بیاموزد و بتواند مانند زبان مادری خود از زبان در مکالمات روزانه استفاده کند.

همانطور که می دانید یکی از دروسی که به زبان آموزان آموزش داده می شود گرامر است. علاوه بر این، آموزش زبان باید کلمات، نوع نوشتار و نوشتار، مکالمات و موارد دیگری مانند تلفظ صحیح و املای کلمات را نیز در نظر بگیرد.

دکمه بازگشت به بالا