چرا به وب سایت نیاز دارید؟

اهمیت آموزش طراحی سایت با المنتور چیست؟ وقتی به نظر می‌رسد که رسانه های اجتماعی بر اینترنت حکومت می‌کنند، ممکن است از خود بپرسید: چرا باید سایت داشته باشیم و اهمیت آن چیست؟ در سال 2019، 70 تا 80 درصد از مردم قبل از بازدید از شرکت/خرید، در مورد شرکت‌ها به صورت آنلاین تحقیق می‌کردند و همین درصد از مشتریان ممکن است برای کسب‌وکارهای کوچک بدون وب‌سایت از دست بروند و هنگامی‌که جهان به طور ناگهانی به حضور آنلاین بیشتری نسبت به حضور واقعی در سال بعد نیاز داشت، داشتن وب سایت خود بسیار مهم‌تر شد. در این مقاله به شما خواهیم گفت چرا سایت داشته باشیم و در ادامه با و دلایل داشتن و نداشتن آن آشنا خواهیم شد.

چرا باید کسب و کارمان را آنلاین کنیم؟

طراحی سایت حرفه ای و خرید افزونه المنتور پرو؛ راهی عالی برای انتقال ارزش خود به مشتریان و نشان دادن آن‌ها است. در واقع، بیش از 80 درصد از مصرف کنندگان امروزی معتقدند که داشتن یک وب سایت باعث اعتبار بیشتر کسب و کار شما می‌شود. یک وب سایت با مناسب می‌تواند تماس های غیر ضروری را کاهش دهد و بهره وری داخلی را افزایش دهد. در عین حال، شما با به مشتریان کمک می‌کند تا اطلاعات مفیدی را بدون نیاز به تماس پیدا کنند، که در نهایت تجربه کاربری بهتری را ارائه می‌دهد. از آنجایی که وب سایت شما 24/7 است، ارسال به روز رسانی‌ها و اطلاعیه‌ها برای مشتریان آسان است و در هر ساعتی از شبانه روز به محصولات شما دسترسی دارند.

11 دلیل قانع کننده برای داشتن وبسایت

1- یک وبسایت کسب و کار شما را حرفه ای نشان می‌هد.

84 درصد از مصرف کنندگان امروزی فکر می‌کنند یک وب سایت کسب و کار شما را معتبرتر از شرکت هایی می‌کند که فقط پروفایل های رسانه های اجتماعی دارند. وب سایت شما همچنین مکان مناسبی برای نشان دادن هر گونه گواهینامه یا جوایزی حرفه ای است که کسب و کار شما دارد.

علاوه بر این، برخی از ابزارهای بازاریابی ایمیلی دیگر به کاربران اجازه ارسال ایمیل از آدرس های شخصی را نمی‌دهند. این بدان معنی است که اگر می‌خواهید از قدرت بازاریابی ایمیلی استفاده کنید، به یک حساب ایمیل تجاری نیاز دارید.

اکثر مردم به یک تجارت بدون یک وب سایت خوب اعتماد ندارند. یک صفحه تمیز و مدرن که به طور منظم به روز می‌شود و در موتورهای جستجو ظاهر می‌شود، اعتبار آنی را افزایش می‌دهد. مشتریان بالقوه بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد و تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در یک مکان در اختیار خواهند داشت. در عصر دیجیتال، ما انتظار داریم که کسب و کارها در وب حضور داشته باشند.

حتی کوچکترین کسب و کار یا سازمان محلی به یک وب سایت نیاز دارد – از یک سایت ساده یک صفحه ای برای یک تا یک وب سایت کامل برای فروش محصولات خاص نظیر .هر کسی می‌تواند به راحتی یک صفحه فیس بوک یا یک حساب اینستاگرام با داده های جعلی، نام/دستورالعمل شما ایجاد کند و نمایه‌ها ممکن است شبیه پروفایل شما باشند.

بنابراین، یک وب‌سایت تجاری حرفه‌ای شرکت شما را به روشی مشروع می‌کند که دیگر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی این کار را نمی‌کنند و اگر کسب‌وکاری ندارید و در نظر دارید مکانی را برای نمونه کار خود ایجاد کنید، برای نشان دادن کار خود، یا چیزی که نشان‌دهنده شما برای ارسال به استخدام‌کنندگان در هنگام جستجوی کار است – راه حرفه‌ای‌تری برای ایستادن وجود ندارد. از میان جمعیت به جای داشتن یک وب سایت شخصی.

2- برای مشاغل محلی از نان شب واجب تر است.

اگر کسب و کار شما بدون وب سایت تا این حد پیش رفته است، ممکن است از خود بپرسید: آیا من برای کسب و کار خود به وب سایت نیاز دارم؟ چه فایده ای دارد اگر کسب و کار من قبلاً بدون آن موفق باشد؟

پاسخ کوتاه این است که هرگز زمان بهتر یا مهم تری برای سرمایه گذاری در یک وب سایت برای تجارت شما وجود نداشته است. یک وب سایت طیف گسترده ای از مزایا را برای کسب و کارهای کوچک ارائه می‌دهد، و ارزش بیشتر این مزایا سال به سال به طور تصاعدی افزایش می‌یابد، درست مانند خود اینترنت.

3- ایجاد ارزش ماندگار

این وب سایت برای هر کسی راه اندازی شده است که با جستجو در آن، آن را پیدا کند و از این طریق، نیازهای خود را برآورده کند. اگر سئو را به درستی انجام دهید، وب سایت شما می‌تواند در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه بالایی داشته باشد و حتی به میلیاردها نفر دسترسی پیدا کند.

4- باعث افزایش اعتبار شما در جامعه می‌شود.

وب‌سایت‌های بهینه‌سازی شده می‌توانند در صفحه اول جستجوی Google ظاهر شوند و مشتریان جدیدی را جذب کنند که به‌طور خاص به دنبال شما نبودند، اما فقط در حال تحقیق در مورد یک موضوع بودند. احتمال اینکه شخصی به وب سایت شما برخورد کند بسیار بیشتر از نمایه رسانه های اجتماعی است. همچنین، مقایسه شما و هر کسب و کار یا پیشنهاد رقیب زمانی آسان تر است که همه طرف های درگیر یک وب سایت حرفه ای داشته باشند.

اگر روی تبلیغات گوگل یا فیس بوک سرمایه گذاری می‌کنید، می‌توانید ترافیک را مستقیماً به وب سایت خود هدایت کنید. در صفحه، سرنخ‌های شما تمام جزئیات را برای خرید آگاهانه و فراخوانی برای ایجاد انگیزه در آنها خواهند داشت. صفحات با فرم‌های بازشو داخلی و اعلان‌های فشار وب، بازدیدکنندگان وب‌سایت را تشویق می‌کنند تا در تماس باشند و دوباره بازگردند.

یک وب‌سایت 24 ساعته، هر روز از سال، از هر نقطه‌ای در سراسر جهان در دسترس است – که باعث می‌شود کسب‌وکار شما حتی پس از ساعات کاری در ذهن مشتری بماند. وب سایت‌ها دسترسی شما را گسترش می‌دهند و بدون وقفه شما را تبلیغ می‌کنند.

5- داشتن سایت باعث افزایش دیده شدن شما می‌شود.

یک وب سایت می‌تواند اولین جایی باشد که مشتریان بالقوه با شما در تعامل هستند و در مورد کسب و کار شما اطلاعات کسب می‌کنند. همچنین می‌تواند آخرین جایی باشد که آنها برای خرید فرود می‌آیند، زیرا آنها از یک ایمیل، یک آگهی فیسبوک یا یک پست اینستاگرام هدایت شده‌اند.

آنها ممکن است URL شما را از یک کارت ویزیت فیزیکی در مرورگر خود تایپ کرده باشند. یا، پس از تماشای ویدیوی YouTube شما، روی پیوند در توضیحات زیر کلیک کردند تا یک کد کوپن برای دوره آنلاین جدید شما دریافت کنند.

تمام تلاش‌های بازاریابی شما، مهم نیست که کسب‌وکار شما به صورت آنلاین یا آفلاین فعالیت می‌کند، باید از صفحه وب، خیره‌کننده و آموزنده شما منتهی شود. زمانی که همه چیز به هم مرتبط باشد و وجه مشترک یک وب سایت باشد، مدیریت کمپین‌ها نیز آسان تر است. بنابراین، داشتن یک وب سایت یک اولویت و اولین قدم برای موفقیت است.

6- ساخت یک وب سایت آسان تر و ارزان تر از چیزی است که فکر می‌کنید.

ساخت یک وب سایت ساده تر از گذشته نیست. اگر فکر می‌کنید که برای ایجاد یک وب سایت خیره کننده، باید یک متخصص فناوری طراحی وب باشید، یا تیمی‌ از مهندسان و یک طراح وب حرفه ای در شماره گیری سریع داشته باشید – خوشحالم که بگویم – اشتباه می‌کنید! جهت اطلاع از اینجا کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت‌ها و داشتن هرگز آسان تر از امروز نبوده است و نیازی به کدنویسی نیست. اگر یک سازنده وب‌سایت مانند انتخاب کنید، می‌توانید دامنه‌ای را انتخاب کنید (که برای شما ثبت و پیکربندی می‌شود)، یک قالب وب‌سایت حرفه‌ای طراحی شده، سازگار با موبایل و دستگاه بهینه‌شده را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای شما باشد، و به یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن بروید.

7- امکان فروش آنلاین 24 ساعته

داشتن یک وب سایت و به این معنی است که محتوای شما در هر زمانی در طول روز و به راحتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. بنابراین صرف نظر از زمانی که شخصی از وب سایت شما بازدید می‌کند، به نوعی، شما دائماً با آنها در تعامل هستید و می‌توانید با علامت “بسته برای تجارت” خداحافظی کنید. ما در این قسمت به پورتال اشاره کردیم اما اگر راجع به آن اطلاعات ندارید و نمی دانید ، پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر ادامه مطلب، مقاله هایی حول آن مطالعه فرمایید.

در دسترس بودن همیشه از بازاریابی پشتیبانی می‌کند و فروش را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد، که به ویژه برای شرکت های تجارت الکترونیک صادق است. همچنین گامی‌به سوی خدمات مشتری موثر و ایجاد ارتباط است. به خصوص اگر چت ربات های مبتنی بر هوش مصنوعی را در وب سایت خود فعال کرده باشید که می‌توانند مشکلات اساسی مشتریان شما را در زمانی که بیشتر به آن نیاز دارند حل کنند.

8- کنترل شما بر وب سایت کامل است.

این دلیل دو طرف دارد. اولین مورد آزادی بیان شما در یک وب سایت است. شما نمی‌توانید حضور خود را در رسانه های اجتماعی به همان میزان سفارشی کنید. همه دارایی‌های شما باید به همان شکل دارایی‌های دیگران باشد. اگر واقعاً می‌خواهید متمایز شوید، یک وب سایت راه حل است. آزادی مطلق و فروشگاهی به شما فرصتی می‌دهد تا برند خود را به شیوه ای منحصر به فرد ارائه دهید و صدا و شخصیت آن را به نمایش بگذارید. اگر راجع به آن اطلاعات ندارید و نمی دانید چیست پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر ادامه مطلب، مقاله هایی حول آن مطالعه فرمایید.

کنترل تصویر شما در یک صفحه وب فقط مربوط به گرافیک و چیدمان نیست. شما تصمیم می‌گیرید که چه چیزی را در آنجا منتشر کنید، بنابراین اگر نظرات آنلاین جالب، توصیه های مشتری، ویدیوها و غیره دارید، همه آنها می‌توانند فضای سایت شما را به اشتراک بگذارند. اگر یک گالری یا نمونه کار دارید، این فرصتی است که آن را به روشی خلاقانه به نمایش بگذارید. همچنین می‌توانیم هر زمان که بخواهیم هر چیزی را در یک وب سایت دوباره طراحی و تغییر دهیم و یا در صورت لزوم .

طرف دیگر “کنترل کامل” این است که یک صفحه وب رسانه متعلق به شما است. شما مجبور نیستید از قوانین همیشه در حال تغییر پلتفرم های اجتماعی پیروی کنید، و در حالی که خود پلتفرم‌ها می‌آیند و می‌روند، وب سایت شما می‌تواند برای همیشه فعال بماند. همچنین، هر کاربر اینترنتی می‌تواند تعامل داشته باشد.

9- مدیریت یک سایت آسان است.

مردم بر اساس اعتماد خرید می‌کنند. به همین دلیل است که آن‌ها قبل از اینکه متعهد به خرید شوند، سال‌ها را صرف بررسی بررسی‌های محصول آنلاین می‌کنند. وب سایت شما راهی عالی برای انتقال ارزش خود به مشتریان و نشان دادن آن‌ها است که می‌توانید صحبت کنید.

در واقع، بیش از 80 درصد از مصرف کنندگان امروزی معتقدند که داشتن یک وب سایت باعث اعتبار بیشتر کسب و کار شما می‌شود. داشتن یکی که ضعیف اجرا شده است ممکن است باعث شود که مردم در مشروعیت کسب و کار شما تردید کنند.

10- وب سایت باعث بهبود خدمات به مشتریان می‌شود.

وب سایت‌ها راهی سریع برای کسب و کارها هستند تا محصولات یا خدمات خود را به مشتریان بالقوه به نمایش بگذارند. در صورت اضافه کردن نظرات مشتریان یا بررسی محصول، امتیازات اضافی را در نظر بگیرید، زیرا به افزایش اعتبار شما و در نتیجه نرخ تبدیل بالاتر کمک می‌کند. داشتن وب سایتی که به درستی تنظیم شده باشد، زمان صرف شده برای تماس های فروش را نیز کاهش می‌دهد. دیگر نیازی به پاسخگویی به سوالات پیش پا افتاده مانند مکان و ساعات کار ندارید – همه اینها در وب سایت شماست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن معامله را ببندید!

11- وب سایت امکان رقابت (حتی با بزرگان) را برای شما فراهم می‌کند.

مهم نیست که کسب و کار شما چقدر بزرگ می‌شود، یک عدد وجود دارد که نمی‌توانید نادیده بگیرید – چرخه عمر ارزش مشتریان شما. برای اینکه آمار فروش خود را در حال افزایش نگه دارید و موفقیت مستمر را تشویق کنید، به جریان جدیدی از سرنخ های جدید نیاز دارید. یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار این است که مشتریان خود را راحت‌تر پیدا کنند. یک مطالعه اخیر که در سایت المنتوری ها نیز متن کامل آن آورده شده است نشان داد که مردم به طور متوسط تا 6 ساعت از روز خود را آنلاین می‌گذرانند.

جای تعجب نیست که چرا گوگل اغلب اولین جایی است که مردم هنگام جستجوی محصولات یا خدمات جدید به آن مراجعه می‌کنند. داشتن یک وب سایت بهینه شده حضور دیجیتالی شما را تقویت می‌کند و به شما کمک می‌کند جریان ثابتی از مشتریان جدید را جذب کنید. همچنین امکان رقابت با سایر سایتها را نیز برای شما فراهم میکند.

دکمه بازگشت به بالا