ساختن یک پیج اینستاگرام و از صفر شروع کردن کار سختی است، مگر نه؟ فالوور از کجا بیاوریم؟ اصلاً به جز ده بیست نفری که اطرافمون هستند، کس دیگری هم پیدا میشود که پستهای ما را لایک کند؟ خوشبختانه دیگر دورۀ رباتهای افزایش فالوور و لایک بگیر، تمام شده. 🙂 بگذارید خیالتان را راحت کنیم…این رباتها فقط عدد فالوورها یا لایکهایتان را زیاد میکنند و هیج نفعی برای شما ندارند!
شما باید به دنبال راهی برای بدست آوردن فالوورهای ارزشمند باشید، فالوورهایی که در طولانی مدت به درد شما یا کسب و کارتان بخورند. وگرنه فالوور خریدن هیچ کاری ندارد. اصلاً 1 میلیون فالوور بخرید. با استفاده از خدمات خرید فالوور واقعی لایک زن ، میتوانید در مدت زمان کم به نتایج قابل توجهی دست یابید . وقتی نه لایک کنند، نه کامنت بگذارند نه خرید کنند و نه اصلاً واقعی باشند، به چه درد شما میخورند؟ پس ادامه مقاله را با دقت بخوانید. چون قرار است یاد بگیرید که چطور در عرض 1 ماه به 300 هزار فالوور برسید.
در ویدیو زیر، سعید رهبری، سیر تا پیاز افزایش فالوور و رسیدن به 300 هزار مخاطب را به شما توضیح میدهد. افزایش فالوور اینستاگرام به صورت رایگان بیایید به اینستاگرام به چشم یک بازی نگاه کنیم. برای برنده شدن در آن، باید طبق قوانین بازی کنید. ما قرار است در این مقاله، شما را با فوت و فن این بازی آشنا کنیم. اگر قدم به قدم با ما پیش بیایید و این 3 اصل را رعایت کنید، میتوانید در کمترین زمان ممکن به هزاران فالوور برسید. برای چند لحظه، از بازی بیرون بیایید و از بالا به قضیه نگاه کنید. حالا به این سوال پاسخ دهید.
آدمها چرا شما را دنبال میکنند؟ اصلاً خود شما چه یک سری پیجها را فالو میکنید؟ به خاطر اینکه از پست و استوریهای آن پیج خوشمان میآید. (به همین سادگی) حالا چه چیزی باعث میشود تا ما محتوا (پست و استوری) یک پیج را دوست داشته باشیم؟ فقط کافی است تا دو موردی که در بخش بعدی گفتیم را رعایت کنید. ویژگیهای یک محتوای مخاطب پسند اولین قدم برای افزایش فالوور، تولید محتوایی است که به چشم مخاطب بیاید و برای او جذاب باشد. تجربه ثابت کرده است که اگر این دو موضوع در تولید محتوای شما رعایت شود، به آن علاقه نشان میدهند.
ترکیب این دو عنصر، اولین فوت کوزهگریای است که باید بدانید. ما قبلاً یک مقاله کامل و جامع درباره تولید محتوا در اینستاگرام منتشر کردهایم که پیشنهاد میکنیم حتماً آن را مطالعه کنید. حالا ما فرض را بر این میگذاریم که شما یک محتوای درجه یک تولید کردهاید. یعنی محتوایی که هم مفید است و هم سرگرمکننده. هیچ میدانستید که همین محتوا میتواند کاری کند که تعداد فالوورها، لایکها یا ویو استوریهای شما سر به فلک بکشد؟ چطور لایک و ویو محتوای اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟ نکتهای که نباید فراموش کنید این است که محتوای خوب، خودش دست به دست میچرخد و در آخر هم سودش در جیب خود شما میرود.
مقصد آرزوهای هر پست است. چون به محض وارد شدن به آن، هزاران هزار نفر دیگر آن پست را میبینند. برای مثال، فقط یکی از پستهای ما در پیج اینستاگرام نوین بعد از رفتن به اکسپلور، حدود 6 هزار فالوور جدید برای ما آورد. این که هشتگ چیست و چرا باید از آن استفاده کنید را در بخوانید. اما خوب است بدانید که اینستاگرام بر اساس هشتگهایی که در کپشن پستهای خود قرار میدهید، موضوع آن پست را میفهمد. سپس به آن دسته از مخاطبهایی که به موضوع پست شما علاقه دارند، نشانش میدهد. در نتیجه…بووووووم…آدمهای بیشتری پیج شما را میبینند و دنبالتان میکنند.
افزایش فالوور اینستاگرام؛ تأثیر تعامل با مخاطب اصلاً تعامل یعنی چه؟ شاید هنوز برای خیلی از ما، کلمه تعامل به خوبی جا نیافتاده باشد. تعامل یعنی برقراری ارتباط دو طرفه. تعامل در اینستاگرام، ارتباطی است که اگر نادیدهاش بگیرید، به هیچجا نمیرسید! (لطفاً این جمله را دوباره بخوانید) راههای تعامل برای افزایش مخاطب و جلب اعتماد کامنت مارکتینگ (زیر پستهای پر بازدید کامنتهای ارزشمند بگذارید تا اگر آدمها کامنت شما را دیدند، کنجکاو شوند و به پیج شما سر بزنند .
با همکاران خود صحبت کنید و همدیگر را در استوری به مخاطبهای خود معرفی کنید. لایو مشترک برگزار کنید تا دایره محاطبهایتان بزرگتر شود. افزایش فالوور اینستاگرام؛ از تبلیغات کمک بگیرید موضوع اینجاست که برای شروع تبلیغات به پول نیاز داریم 🙂 و در شروع کار، هیچکس آنقدری سرمایه ندارد که بخواهد مبلغ زیادی را صرف تبلیغات کند. توصیه ما به پیجهایی که به تازگی فعالیت خود را شروع کردهاند این است که از همان دو روش قبلی استفاده کنند. یعنی، تولید محتوای ارزشمند و تعامل با مخاطب. این دو راه رایگان هستند و تنها هزینهای که باید بابتشان بپردازید، زمانتان است.
باز هم اگر محتوای جذابی در پیج خود نداشته باشید، شما را دنبال نمیکند. اما اگر از این نظر خیالتان راحت است، توصیه میکنیم که حتماً سری به مقاله بزنید. یکی از روشهایی که در تبلیغات اینستاگرام به شدت نتیجه میدهد، است که در ابتدای مقاله ()، روند آن را کامل برایتان توضیح دادهایم. خرید فالوور واقعی اینستاگرام؛ فالووری چند!!! این که بگوییم چطور میتوانیم فالوور اینستاگرام بخریم، کلاً سوال غلطی است. چندین سایت و پیج وجود دارد که ادعا میکنند که به شما به قیمت ارزان فالوور واقعی میفروشند و شما میتوانید در سه سوت فالوورهای خود را افزایش دهید. افزایش عدد فالوور به چه قیمتی؟
دقت کنید که فالوور واقعی خریدنی نیست. حتی اگر بر فرض مثال این فالوورها فیک نباشند، باز هم مخاطب شما نیستند و یهچ تعاملی با پیج شما نخواهند داشت؛ این یعنی با دستهای خودتان پیجتان را نابود خواهید کرد. شما هیچجوره نمیتوانید فالوور بخرید، اما میتوانید در پیجهای پر بازدید تبلیغات هدفمند انجام دهید تا کسانی که به محتوای پیج شما علاقه دارند یا از محصول شما خوششان میآید، پیجتان را دنبال کنند. بعد در ازای فالوورهای واقعیای که از آن پیجها به دست میآورید، یک مبلغ مشخص را به صاحب آن پیج پرداخت کنید. توجه کنید که اسم این کار تبلیغات در اینستاگرام است و شما از هیچکجا و به هیچ شکلی نباید فالوور بخرید.
به حرفهایی هم که میشنوید اعتماد نکنید. فالوور واقعی، خریدنی نیست! پیجی که 3 میلیون تومان بابت یک تبلیغ هزینه میکند و تا پایان زمان تبلیغ، 30 هزار فالوور جدید به دست میآورد…به عبارتی هر فالوور برایش حدود 100 تومان هزینه برده است که این رقم به شدت پایین و ایدهآل است. پس فالوور رایگان از کجا پیدا کنم؟ طبق توضیحاتی که در این مقاله گفته شد، افزایش فالوور رایگان فقط از طریق تولید محتوای ارزشمند و تعامل با مخاطب به دست میآید. به کمک این دو روش شما حتی امکان دارد در یک مدت کوتاه به صد هزار فالوور هم برسید. اما به بعدش هم فکر کردهاید؟ چطور میخواهید آن فالوور را در پیج خود نگه دارید؟
وفادار نگهداشتن مخاطب در اینستاگرام راه روش خود را دارد. که ما تمام نکات آن را در به شما یاد میدهیم. پس به هیچ وجه این دوره 80 دقیقهای را از دست ندهید. آنچه در این دوره خواهید آموخت: دوستان سلام این پکیج آموزشی براساس آخرین الگوریتم های اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ تهیه شده است. لازم به ذکر است که محتوای هرجلسه بعد از آپدیت ۱۰ سالگی اینستاگرام تهیه شده است. این پکیج آموزشی برای هرشخصی که در اینستاگرام قصد فعالیت داشته باشد میتواند مفید باشد و به شرط رعایت تمامی اصول میتواند در اینستاگرام رشد نماید.
جلسه اول
در این جلسه درباره الگوریتم اینستاگرام صحبت میکنم که دقیقا فلسفه بودن الگوریتم چی هست و چه نکاتی در اینستاگرام را باید رعایت کنید که جزء قوانین اینستاگرام میباشد. درواقع اشاره ای به نکات اصلی و ساختارهای اینستاگرام شده است.
جلسه دوم
در این جلسه به ۳ نکته از الگوریتم های اینستاگرام اشاره کرده ام. نکاتی از قبلی اصول بیوگرافی، عکس پروفایل چی بذاریم و اهمیتش چی هست، لینک بایو در اینستاگرام چی باشه و چی نباشه.درواقع این ۳ اصل بسیار مهم از شروع فعالیت شما در اینستاگرام میباشد که باعث میشود شما در بخش پیشنهادات خود اینستاگرام بعد از فالو پیج مشابه دیده شوید.
جلسه سوم
در این جلسه به اصلی ترین نکته در اینستاگرام که پست گذاری میباشد میپردازیم، یعنی شما باید به نکاتی از قبیل : ساعت انتشار، موقعیت جغرافیایی، سایز پست، نحوه انتشار، افزایش تعامل اولیه پست، رعایت نکات در جهت رفتن پست در اکسپلور و .. میباشد.
جلسه چهارم
هشتگ گذاری یکی از مهم ترین نکات برای دیده شدن بیشتر پست شما در اینستاگرام میباشد که در این جلسه به دو قانون ۳ در ۳ و قانون ۳ در ۱ به همراه نحوه صحیح انتخاب هشتگ پرداخته ایم. لازم به ذکر است که این مدل هشتگ گذاری مطابق الگوریتم ۲۰۲۰ اینستاگرام بعد از ۱۰ سالگی اینستاگرام میباشد.
جلسه پنجم
در این جلسه به یکی از جذاب ترین محتوای اینستاگرام میپردازیم که هرمخاطبی بعد از ورود به پیج شما سریعاً به این بخش مراجعه میکند. آموزش افزایش بازدید استوری و اصول انتشار آن به همراه طریقه افزایش تعامل استوری و جذاب کردن هایلات و محتوای درونی آن.
جلسه ششم
در این جلسه درباره اینکه کی فالو فالو بک کنیم و اصلاً انجام بدیم یا ندیم صحبت کرده ایم که طریقه برخورد با فالورهای فیک و روح هم توضیح داده شده است و یکی از مشکلات افراد در اینستاگرام استفاده از ربات هست که کاملا به این موضوع پرداخته ایم.
جلسه هفتم
در جلسه هفتم به ۲ موضوع بسیار مهم پرداخته ایم. ۱ – نوع اکانت در پیج چه اهمیتی دارد و اصول تبلیغات در اینستاگرام که باعث رشد سریع تر شما به همراه بهینه سازی هزینه تبلیغاتی شما میباشد.
جلسه هشتم
در این جلسه به گزارشات و آمارهای پیج اینستاگرام پرداخته ایم. گزارش و آمادر در بخش استوری و پست ها، رویه جذب فالوور و ریزش پیج، میزان بازدید پیج و … راستی، اگر به دنبال کسب درآمد از شغل ادمینی اینستاگرام هستید، پیشنهاد میکنیم به سر بزنید. در این سایت شما میتوانید به عنوان ادمین حرفهای معرفی شوید و این کارفرماها هستند که به دنبال شما خواهند آمد.