ورزش

استقلال قهرمان سال ۱۴۰۲

آفتاب‌‌نیوز :

آخرین بازی لیگ برتر ایران در سال ۱۴۰۲ بین تیم‌های استقلال و هوادار برگزار شد و آبی‌های پایتخت با پیروزی یک بر صفر با صدرنشینی در لیگ برتر به تعطیلات رفتند.

استقلالی‌ها که پیش از آغاز جام ملت‌ها توانستند صدرنشینی نیم فصل را به دست آوردند با شروع مجدد لیگ هم این عنوان را نگه داشتند و تا پایان سال در صدر جدول قرار گرفتند، شکست دادن سپاهان و تساوی با پرسپولیس شرایطی را فراهم کرد که اختلاف امتیاز این تیم با دیگر مدعیان کمتر نشود و حاشیه امنیت خوبی در جدول داشته باشند و با کسب پیروزی مقابل هوادار با ۳ امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار بگیرند.

هرچقدر شروع سال ۱۴۰۲ برای آبی‌ها تلخ بود پایان آن با جواد نکونام به شکل دیگری رقم خورد و آن‌ها همچنان در صدر جدول حضور دارند و خیلی سخت گل دریافت می‌کنند و همین موضوع شرایطی را فراهم می‌کند که با یک گل هم امتیاز کامل مسابقات را بردارند و صدرنشینی خود را ادامه دهند.

بیست و یک مسابقه در سال ۱۴۰۲ در لیگ برتر انجام شد و استقلال فقط مقابل سپاهان شکست خورد، اگر استقلالی‌ها در ۷ تساوی‌ای که به دست آوردند کمی بهتر نتیجه می‌گرفتند و پیروزی‌های بیشتری داشتند با اختلاف بیشتری صدرنشینی خود را جشن می‌گرفتند.

با پایان سال ۱۴۰۲ استقلال خوشحال‌ترین تیم لیگ برتر است و سال ۱۴۰۳ را با اهدافی خاص شروع خواهد کرد و برنامه‌ریزی دقیقی برای کسب امتیازات داخل خانه، خارج از خانه و تقابل با مدعیان قهرمانی خواهد داشت.

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا