ورزش

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر؛ محمدمهدی فداکار در نخستین جلسه شورای اداری استان در سال ۱۴۰۳ گفت: بنگاه‌های بزرگ پیشران اقتصاد هستند، اما اشتغال عمده در شرکت‌های متوسط و کوچک است که باید تقویت شوند، بخش خصوصی و مردم هم عمدتا در این حوزه‌ها می‌توانند فعالیت داشته باشند.
وی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی گفت: با واگذاری زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن، اکنون به کمک جدی بانک‌ها و دستگاه‌های زیرساختی آب، برق و گاز نیاز داریم.
استاندار کرمان به نامگذاری سال توسط رهبر انقلاب با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم و اهمیت مباحث اقتصادی اشاره کرد و افزود: همه دستگاه‌های زیرساختی با حداکثر انعطاف‌پذیری و ظرفیت قانونی باید پای کار باشند و پشتیبانی کنند.
وی ادامه داد: هدف، افزایش تولید و حداکثر استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده است.
فداکار خطاب به فرمانداران گفت: طرح‌های شهرستان‌های خود را آماده کنید تا با هماهنگی معاونت اقتصادی جمع‌بندی آنها را داشته باشیم که اولویت‌های استان مشخص و تسهیلات و تخصیص اعتبارات را بگیریم.
وی یادآور شد: دستگاه‌ها نیز پیشنهادات خود را برای تحقق شعار سال به معاونت اقتصادی استانداری اعلام کنند.
استاندار کرمان افزود: حوزه دانش‌بنیان به ویژه اقتصاد دیجیتال حوزه پیشرانی است که باید فعال شود.
وی اظهار کرد: ادارات کل صمت و جهاد کشاورزی شمال و جنوب، مجموعه‌های غیرفعال و راکد خود را تا آخر تعطیلات نوروزی اعلام کنند تا در جلسات جداگانه برای آنها تصمیم‌گیری شده و حداکثر ظرفیت قانونی را به کار بگیریم.
انتهای پیام

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا