سلامت و دانشکسب و کار برتر

جدیدترین خدمات آرایشی

امروزه خدمات سالن های زیبایی دستخوش تغییرات زیادی شده است و خدمات زیبایی مدرن مانند میکروبلیدینگ ابرو، درمان ناخن و فیشال در حال حاضر محبوب ترین و پرطرفدارترین تکنیک های آرایشی در سالن های زنانه محسوب می شوند. اگر این نکات زیبایی برای شما خوانندگان عزیز مهم است تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. خدمات زیبایی زنان به طور مداوم در حال تغییر و تحول است و با پیشرفت علم و فناوری، این نیز شاهد روزهای بهتری است.

خدمات سالن های زیبایی زنانه

برخی از جدیدترین خدمات زیبایی که در گروه خدمات زیبایی دائمی قرار می گیرند و یا دارای اثرات دائمی هستند مانند میکروبلیدینگ ابرو، کاشت ناخن و مراقبت از صورت در فصول بعدی مورد بحث قرار می گیرند.

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

آیا می دانید میکروبلیدینگ ابرو چیست؟ همانطور که در بالا ذکر شد، میکروبلیدینگ ابرو یک روش آرایش دائمی ابرو است که امروزه طرفداران زیادی دارد و در سالن های آرایشی برای خانم ها و آقایان استفاده می شود.

این روش به صورت کم تهاجمی با سوزن های نانو انجام می شود که خطوطی شبیه به غشای ابرو روی ابرو ایجاد می کند و به این ترتیب میکروبلیدینگ بدون بی حسی تغییری در شکل و الگوی ابرو ایجاد می کند. یک عامل موضعی نیز استفاده می شود.

اگرچه به این روش می گویند آرایش دائمی ابرو، اما باید بدانید که نتایج آن تا پایان عمر شما ماندگار نخواهد بود، اما می توانید یک تا سه سال از نتایج آن استفاده کنید و سپس می توانید میکروبلیدینگ ابرو را بهبود ببخشید. .

مزایای میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

میکروبلیدینگ ابرو به عنوان یکی از محبوب ترین خدمات در سالن های زیبایی دارای مزایای زیر است:

. میکروبلیدینگ ابرو مخصوص دختران است

. میکروبلیدینگ ابرو طبیعی است

. نتایج آن برای مدت طولانی باقی می ماند

. زیبایی چهره را افزایش می دهد

. مدل ابروی مورد نظر ایجاد می شود

. هیچ محدودیت سنی و جنسیتی وجود ندارد

. باعث درد، خونریزی یا بخیه نمی شود

. زخم ها، بریدگی ها، بخیه ها و سوختگی ها را می پوشاند

. من…

کاشت ناخن و ژل کردن

از دیگر خدمات سالن های زیبایی که در بین خانم ها بسیار رایج است کاشت ناخن و ژلیش می باشد. کاشت ناخن و ژلیش فرآیند یکسانی نیستند، اما بین آنها تفاوت وجود دارد. به عبارت دیگر در هنگام کاشت ناخن از ناخن مصنوعی استفاده می شود و این ناخن ها طی یک عمل خاص به طور دائم به ناخن های طبیعی خانم ها می چسبند و بین 20 تا 30 روز روی ناخن می مانند.

اما در نصب ناخن ژلیشی به جای استفاده از ناخن مصنوعی، یک ماده چسبنده و انعطاف پذیر بر روی ناخن ها قرار می گیرد و با توجه به ابعاد، اندازه و شکل ناخن های هر فرد ساخته می شود. ژلیش احساس وزن کمتری روی ناخن ها ایجاد می کند و ظاهر طبیعی تری ایجاد می کند. علاوه بر این، ژل ناخن روش جدیدتری است که امروزه به روش جدید رشد ناخن معروف است و مزایای آن بیشتر از روش قدیمی رشد ناخن است.

محبوب ترین کاشت ناخن

محبوب ترین انواع مورد استفاده در سالن های زیبایی زنانه به شرح زیر است:

. کاشت ناخن طبیعی

. کاشت ناخن کوتاه

. کاشت ناخن دخترانه

اهمیت کاشت ناخن و ترمیم آن

همه خانم هایی که ناخن های خود را انجام می دهند باید بدانند که این روش نیاز به مراقبت دارد.

به طور کلی کاشت و ترمیم ناخن بسیار مهم است، اگر قصد دارید ناخن های خود را به مدت طولانی و دائمی بکارید، حتما باید به طور منظم و در مدت زمان لازم آن را ترمیم کنید تا مشکلی برایتان پیش نیاید. ایجاد نکنید ناخن کاشته شده باید حداقل هر 20 تا 30 روز یکبار ترمیم شود تا ناخن طبیعی نشکند، آسیب نبیند، ناخن را عفونی نکند، قارچ نگیرد و آن را ضعیف نکند.

ریمو ناخن و اهمیت آن در زیبایی زنان

اما اگر نمی‌خواهید کاشت ناخن را درست کنید، باید ناخن‌های سالن‌های زنانه را بردارید یا از این روش برای زیبایی کلی ناخن‌هایتان استفاده نکنید. شما باید ناخن های خود را در سالن آرایش کنید، زیرا انجام آن در خانه می تواند به خودتان آسیب برساند.

در درمان صورت چیست؟

یکی دیگر از خدمات سالن زیبایی که می تواند از نتایج طولانی مدت بهره مند شود، صورت است. فیشال روشی است که برای افزایش زیبایی، سلامت و پاکسازی پوست صورت استفاده می شود و نتایج مثبت این روش به حدی است که متخصصان پوست و زیبایی با استفاده از آن برای خانم ها و آقایان موافقت می کنند. کسانی که فیشال را در برنامه مراقبت از پوست خود قرار می دهند و از آن به عنوان یکی از محصولات آرایشی جدید استفاده می کنند، از چین و چروک پوست دوری می کنند و تا سنین بالا پوستی خوب، سالم و زیبا دارند. به عبارت دیگر، این فرآیند پیری پوست را کند می کند و چین و چروک یا سایر مشکلات پوستی دیرتر ظاهر می شود. فیشال صورت محدودیت سنی و جنسیتی ندارد و غیر تهاجمی است تا همه عزیزان بتوانند از آن در سالن های زیبایی استفاده کنند و نتایج آشکار آن را ببینند.

آیا صورت برای آکنه مناسب است؟

در زمینه لوازم آرایشی اغلب با این سوال مواجه هستیم که آیا صورت برای آکنه مناسب است یا خیر؟ در این رابطه باید به شما بگوییم که بارزترین، مهم ترین و بزرگترین فایده صورت، رفع انواع جوش های سر سیاه و سرسفید یا جلوگیری از بروز آنها به طور کلی است. پوست صورت شامل مراحلی است که پوست صورت را تمیز می کند و مقدار کلاژن موجود در پوست را در شرایط مناسب قرار می دهد. علاوه بر این فیسیال باعث کنترل چربی پوست و آلودگی های سطحی و از بین بردن عمق پوست می شود که همگی در رفع آکنه صورت موثر هستند.

دکمه بازگشت به بالا