اقتصادیکسب و کار برتر

دریچه فن کویل سقفی از جنس پلاستیکی مناسب است یا کناف چوبی ؟

یکی دیگر از کاربردهای دریچه های فن کویل برای ایجاد مکش برای دستگاه می باشد. با توجه به اینکه هر چه مکش بهتر باشد راندمان دستگاه بالاتر می رود انتخاب درست دریچه های بازدید فن کویل یکی از موارد کلیدی در مصرف بهینه دستگاه می باشد.دریچه زیر فن کویل از جمله پرکاربردترین دریچه های دسترسی می باشند.

اینگونه دریچه ها متناسب با نوع کاربری در انواع مختلف ساخته می شوند. بطور کلی این نوع از دریچه ها را می توان به دو دسته دریچه های فن کویل دارای قابلیت عبور هوا و دریچه های فن کویلی دسترسی بدون شیار تقسیم بندی کرد.دریچه بازدید فن کویل یکی از پرکاربردترین مدلهای   محسوب می شود.تمامی دریچه های زیر فنکویل قابلیت لولایی با قفل زیمنس و یا کشویی با قفل و یا وزنی را دارد که بنا بر محیط و ارتفاع دستگاه تا دریچه و یا حتی سلیقه مشتری قابل ساخت می باشد.

قابلیت های دریچه فن کویل

  • قابلیت ساخت از دو جنس آلومینیوم و آهن گالوانیزه.
  • ایجاد امکان برای برگشت هوا.
  • امکان تعبیه دریچه رفت و برگشت هوای فن کویل روی آن.
  • امکان تعبیه فیلتر جهت تصفیه هوا.

Is the valve of the ceiling fan coil made of plastic material or wooden kenaf?

کاربرد دریچه زیر فن کویل

  • در کلیه مکانهایی که در آنها از فن کویل های سقفی و یا کانالی استفاده میشود.
  • قابل نصب در زیر فن کویل ها به منظور دسترسی به فن کویل و شیر آلات آن جهت تعمیرات و سرویس های دوره ای.

قیمت دریچه فن کویل

از آنجایی که این دریچه های بازدید دارای مدلهای مختلف و متنوع بوده و سفارشی سازی میشوند، امکان ارائه یک لیست قیمت دریچه فن کویل امکان پذیر نیست. در واقع برای تعیین قیمت و خرید انواع دریچه زیر فن کویل باید پس از نیاز سنجی و مشاوره با کارشناسان اقدام به ثبت سفارش کنید.به صورت کلی قیمت این محصول بستگی به نوع مدل درخواستی از طرف مشتری دارد. ابعاد داخل به داخل نیز یکی از عوامل موثر برای تعیین قیمت دریچه زیر فن کویل می باشد. رنگ دریچه ها به طور معمول سفید 9016 است البته بنا به نظر مشتری امکان تغییر رنگ توسط شرکت ما به وجود آمده است.

فاکتورهایی نظیر قیمت روز ورق و پروفیل، نوع و مدل دریچه، تعداد سفارش، نوع رنگ و مواردی از این قبلی در تعیین قیمت دریچه بازدید فنکویل موثر خواهد بود.  شما میتوانید با تماس با کارشناسان فنی و فروش شرکت  جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت تماس بگیرید.همچنین از دیگر محصولات مشابه میتوان به  و  اشاره کرد که توسط شرکت ما تولید و عرضه میشود.

انواع دریچه فن کویل

دریچه زیر فن کویل با انواع متریال آلومینیوم، گالوانیزه، PVC، استیل، پلاستیکی و چوبی ساخته می شود.

دریچه فن کویل آلومینیومی

آلومینیوم مقاومت بالایی در برابر حرارت، برودت، رطوبت و خمیدگی دارد. این ویژگی ها موجب شده است که آلومینیوم به یکی از پرکاربردترین متریال ها در ساخت دریچه زیر فن کویل تبدیل شود. علاوه بر این، رنگ کوره ای استاتیک موجب ماندگاری رنگ و خاصیت ضد زنگ زدگی دریچه های فن کویل آلومینیومی می شود.

دریچه زیر فن کویل آهنی یا گالوانیزه

استفاده از ورق روغنی یا گالوانیزه موجب کاهش قیمت دریچه فن کویل آهنی می شود. با این حال، مقاومت این نوع دریچه در برابر رطوبت پایین است. بنابراین، استفاده از آن در مناطق با آب و هوای گرم و خشک توصیه می شود.

دریچه فن کویل چوبی

دریچه بازدید فن کویل چوبی از لحاظ زیبایی و تنوع طرح، بهترین گزینه است. این نوع دریچه از جنس چوب یا ورق MDF ساخته می شود و با دستگاه CNC طراحی می گردد. همچنین، رنگ پلی یورتان با پوشش پی وی سی از سطح چوبی بدنه این دریچه محافظت می کند.

دریچه فن کویل پلاستیکی

دریچه زیر فن کویل پلاستیکی مقاوم در برابر رطوبت، وزن سبک و تنوع رنگ و مدل دارد. این ویژگی ها موجب شده است که این نوع دریچه به یکی از پرطرفدارترین انواع دریچه فن کویل تبدیل شود.

دریچه فن کویل PVC

دریچه بازدید فن کویل PVC به دلیل خاصیت ضد آب، برای استفاده در مناطق با رطوبت بالا مناسب است. این نوع دریچه از آلیاژ پی وی سی ساخته می شود و امکان طراحی فانتدریچه زیر فن کویل نوعی دریچه است که برای دسترسی به فن کوئل ها در ساختمان ها استفاده می شود. این دریچه ها معمولاً در سقف کاذب ساختمان ها نصب می شوند و به دو صورت لولایی و وزنه ای تولید می شوند. لولایی با استفاده از لولا به فریم زیر فن کوئل متصل می شود. این نوع دریچه ها به دلیل سهولت در باز و بسته شدن، از محبوبیت بیشتری برخوردارند.

وزنه ای با استفاده از وزنه به فریم زیر فن کوئل متصل می شود. این نوع دریچه ها به دلیل عدم نیاز به باز و بسته شدن مکرر، برای محیط هایی که رفت و آمد در آن زیاد است، مناسب تر هستند.این دریچه ها از جنس های مختلفی مانند آلومینیوم، استیل و گالوانیزه ساخته می شود. جنس دریچه باید متناسب با شرایط محیطی ساختمان انتخاب شود.این دریچه نقش مهمی در عملکرد فن کوئل ها دارد. این دریچه ها به منظور انجام تعمیرات و سرویس فن کوئل ها ضروری هستند. همچنین، دریچه فنکوئل می تواند به عنوان یک عنصر تزئینی نیز در ساختمان ها مورد استفاده قرار گیرد.

انواع دریچه زیر فنکویل:

دریچه زیر فن کویل آلومینیومی

این نوع دریچه برای بازدید فنکویل هایی که لزوماً را از طریق داکتِ هوا از فضای محیط تامین می کنند بکار می رود.  در واقع دریچه فن کویل ساده، نیازی به هیچگونه شیار و معبری برای ورود هوا به داخل محفظه‌ای که دستگاه فن کویل درآن قرار دارد، نیست و درب این دریچه به صورت یک قطعه‌ی بدون شیار و سوراخ(به صورت ورق ساده از آلومینیوم)ساخته می‌گردد.  دریچه زیر فن کویل ساده ( دریچه بازدید فن کویل )، با دو مدلِ لولایی با قفل زیمنس و مدل وزنه‌ای تولید می‌شود.  در واقع این دریچه لولایی به وسیله لولا و قفلهای موجود روی درب به فریم متصل می‌گردد و با باز و بسته شدنِ درب، امکانِ بازدید و تعمیر فن کویل را ایجاد میکند.

ولی دریچه  وزنه‌ای، درب به صورت تایلی یا جداشونده از بدنه‌ی فریمِ این دریچه جدا شده و پس از تعمیر و بازدید فن کویل در جای خود جانمایی می‌گردد.  دریچه فن کویل ساده آلومینیومی به دوصورتِ پیچ ازرو و پیچ مخفی قابلیتِ نصب در محل خود را دارد.  ضخامت ورق درب دریچه زیر فن کویل معمولا یک میلیمتر است ولی بنا به بزرگیِ ابعاد، امکانِ استفاده از ورق ضخیم تر نیز وجود دارد.  برای ساخت این دریچه از دو نوع فریم ۳ و ۵ سانتی می‌توان استفاده کرد.  بدنه‌ی این دریچه به وسیله رنگ کوره‌ای پودری استاتیک، در رنگ های مختلف،متناسب با رنگ فضای محیط(سفید،کرم،مشکی،قهوه‌ای و…) پوشش داده می‌گردد.

دکمه بازگشت به بالا