سلامت و دانشکسب و کار برتر

شکم بند گرم کن

گن لاغری زنانه ساعت شنی نوعی گن است که برای ایجاد ظاهری شبیه به ساعت شنی طراحی شده است. گن لاغری زنانه ساعت شنی معمولاً از جنس لاتکس یا مواد مصنوعی دیگر ساخته می شوند و در قسمت کمر و پهلو محکم هستند. برخی از گن های ساعت شنی همچنین دارای بندهایی هستند که برای حمایت بیشتر دور سینه بسته می شوند.

ویژگی های گرم کن کلیه

گرم کن کلیه از جمله محصولات طبی موجود در بازار می باشد که در زمینه گرم نگه داشتن و محافظت از کلیه نقش بسیار موثری دارد. جنس این محصول از پنبه می باشد که هیچگونه حسیاسیتی برای افراد ایجاد نکرده و در نتیجه از ایجاد عوارض پوستی جلوگیری می نماید. همچنین این گرم کن دارای کشسانی بالا و بندهایی مخصوص می باشد که می توان آن را به اندازه مورد نظر تنظیم نمود و استفاده از آن نیز بسیار راحت و آسان می باشد. از آنجایی که این محصول به صورت فری سایز است، به راحتی برای سایزهای مختلف قابل تنظیم می باشد. همچنین در صورت نیاز می توان برای شستشوی این گرم کن کلیه نیز اقدام نمود.

موارد کاربرد گرم کن کلیه

از این گرم کن کلیه می توان برای گرم نگه داشتن ناحیه کلیه و کمر استفاده نمود که باعث افزایش میزان گردش خون در ناحیه مورد نظر شده و همچنین به دلیل حفظ گرما هرگونه درد و ناراحتی کلیه ها را به مقدار بسیار زیادی کاهش می دهد. در فصول سرد مانند زمستان از این محصول می توان برای گرم نگه داشتن کلیه ها و حمایت از آن ها استفاده نمود که این مسئله موجب می شود تا از ناراحتی هایی که ممکن است در طول زمان برای کلیه ها ایجاد شود نیز جلوگیری گردد.

نکات مهم در استفاده از گرم کن کلیه

پیش از استفاده از این گرم کن کلیه بهتر است با پزشک معالج خود مشورت کنید و در صورت دارا بودن بیماری های مربوط به کلیه، به هیچ عنوان بدون مشورت پزشک از این محصول استفاده نکنید. مدت زمان استفاده از این کلیه بند نیز به تشخیص پزشک شما بستگی دارد اما اگر جهت حفظ کلیه ها از سرما این محصول را مورد استفاده قرار می دهید، می توانید در فصول سرد و به هنگام احساس سرما از آن استفاده نمایید. برای شستشوی این محصول از آب سرد به همراه مایع شستشوی رقیق استفاده کنید و حتما آن را با دست بشویید تا حالت اولیه آن حفظ شود. این گرم کن کلیه به صورت مستقیم با پوست در ارتباط بوده و استریل نیست، از این رو به هیچ عنوان افراد مختلف نباید از یک کلیه بند استفاده نمایند.

قیمت گرم کن کلیه

به طور کلی گرم کن های کلیه که امروزه در بازار لوازم طبی به فروش می رسند، توسط برندها و شرکت های مختلفی تولید و عرضه می گردند. از این رو قیمت این محصول با توجه به برند، جنس و نوع آن کاملا متفاوت خواهد بود. برخی از این کلیه بندها دارای آتل و از جنس چنبه می باشند که قیمت آن ها در مقابل گرم کن های بدون آتل و از جنس پارچه ای بالاتر می باشد. جهت مشاهده قیمت گن ساعت شنی تاپی ۲۵ فنره و خرید آن ها می توانید به فروشگاه های آنلاین ما مراجعه نمایید.

گرمکن کمری منعطف پارچه‌ای NanoHeat، محصول شرکت دانش بنیان رویال توسعه پایدار است که در مدت چند ثانیه پس از اتصال به پاوربانک شروع به گرم شدن می‌کند. این محصول یک پد گرمایشی شخصی برای راحتی در هر زمان و هر مکان است. همچنین استفاده از آن را برای رفع گرفتگی عضلات و گرم و آرام بودن در دوران قاعدگی به شما پیشنهاد می‌کنیم. مواد اولیه مورد استفاده در این گرمکن‌ها حاوی نانوذراتی است که قابلیت ثابت نگه داشتن دما بدون استفاده از کنترل کننده‌های دیگر را دارد. هرچند این محصول مجهز به 3 سطح تنظیم توان و گرما نیز می‌باشد.

قسمت اصلی این محصول پدِ گرمکن پارچه‌ای است که توسط کمربند کشی نرم و راحت به دور بدن بسته می‌شود. بعد از اتصال به پاور بانک، کلید عملکرد تعبیه شده روی پد با نگه داشتن به مدت 2 ثانیه، روشن/خاموش می‌شود. کلید عملکرد در سه وضعیت: گرمای بالا، متوسط و گرمای پایین عمل می‌کند. با هر بار فشردن مجدد کلید، این وضعیت‌ها تغییر می‌نماید (قرمز، سبز، آبی).

کمربند و شکم‌بند حرارتی NanoHeat ضد حساسیت و با قابلیت شستشو است که در تولید آن از فناوری روز دنیا استفاده شده است. عمر این محصول به دلیل عدم استفاده از المنت سیمی، بسیار بالا و با قابلیت انعطاف پذیری مطلوب می‌باشد.

محصول ارائه شده با اتصال 5 ولت توسط یک پاور بانک 10000 میلی آمپر استاندارد خانگی و در وضعیت متوسط تا 5 ساعت گرمای مطلوب را برای استفاده کننده ایجاد می‌کند.

هشدار

– حتما روی لباس بسته شود و از استفاده کمربند در تماس مستقیم با بدن پرهیز نمایید. در صورت احساس گرمای زیاد به ویژه در استفاده طولانی مدت؛ از مودهای دمایی پایین تر استفاده نمایید.

– در صورت خیس بودن گرمکن، از آن استفاده ننمایید.

– هیچگاه از پاور بانک در حال شارژ استفاده ننمایید.

– ولتاژ بالا ممکن است به گرمکن آسیب برساند. لطفا از ولتاژ پیشنهاد شده استفاده نمایید.

– از کشیدن کابل گرمکن خودداری نمایید و آن را از اجسام داغ و برنده دور نگهدارید.

– اگر برخلاف انتظار گرمکن روشن نشد، اتصال پاور بانک و میزان شارژ آن را بررسی نمایید.

– گرمکن را مکررا از لحاظ هر گونه آسیب و خرابی بررسی نمایید و در صورت وجود هر گونه مشکل، موضوع را قبل از روشن نمودن مجدد، با تامین کننده در میان بگذارید.

– از بریدن و تغییر سایز گرمکن جدا خودداری نمایید.

گرمکن کمری منعطف پارچه‌ای NanoHeat، محصول شرکت دانش بنیان رویال توسعه پایدار است که در مدت چند ثانیه پس از اتصال به پاوربانک شروع به گرم شدن می‌کند. این محصول یک پد گرمایشی شخصی برای راحتی در هر زمان و هر مکان است. همچنین استفاده از آن را برای رفع گرفتگی عضلات و گرم و آرام بودن در دوران قاعدگی به شما پیشنهاد می‌کنیم. مواد اولیه مورد استفاده در این گرمکن‌ها حاوی نانوذراتی است که قابلیت ثابت نگه داشتن دما بدون استفاده از کنترل کننده‌های دیگر را دارد. هرچند این
محصول مجهز به ۳ سطح تنظیم توان و گرماست.

قسمت اصلی این محصول پدِ گرمکن پارچه‌ای است که توسط کمربند کشی نرم و راحت به دور بدن بسته می‌شود. بعد از اتصال به پاور بانک، کلید عملکرد تعبیه شده روی پد با نگه داشتن به مدت 2 ثانیه، روشن/خاموش می‌شود. کلید عملکرد در سه وضعیت: گرمای بالا، متوسط و گرمای پایین عمل می‌کند. با هر بار فشردن مجدد کلید، این وضعیت‌ها تغییر می‌نماید (قرمز، سبز، آبی).

کمربند و شکم‌بند حرارتی NanoHeat ضد حساسیت و با قابلیت شستشو است که در تولید آن از فناوری روز دنیا استفاده شده است. عمر این محصول به دلیل عدم استفاده از المنت سیمی، بسیار بالا و با قابلیت انعطاف‌پذیری مطلوب است.

محصول ارائه شده با اتصال 5 ولت توسط یک پاور بانک 10000 میلی آمپر استاندارد خانگی و در وضعیت متوسط تا 5 ساعت گرمای مطلوب را برای کاربر ایجاد می‌کند

گن ساعت شنی ٦ ردیف قزن و ٢٥ ردیف فنره برند آنچری ساخت کلمبیا است و به محض پوشیدن سایز شما را ١٠ تا ٢٠ سانتیمتر کاهش خواهد داد. این گن با توجه به جنس لاتکس آن باعث افزایش گرما و ایجاد تعریق در نواحی تحت پوشش می شود، از طرفی لایه ی داخلی گن از جنس کتان بوده و کاملا ضد حساسیت است.

با توجه به وجود فنرهای متعدد در ساختار این محصول این گن هرگز لول نشده و کمک می کند که بدن شما به فرم ساعت شنی و ایده آل درآید و احساس خوبی به شما منتقل شود,٢٥ ردیف فنر موجود در گن آنچری برای فرم دهی به بدن کسانی که گودی کمر دارند و یا عمل جراحی پیکر تراشی انجام داده اند یک انتخاب فوق العاده خواهد بود. با توجه به وجود ٦ ردیف قزن شما همواره می توانید میزان جمع کنندگی گن را تنظیم نمایید و در صورت کاهش سایز می توانید از ردیف داخلی تر قزن ها استفاده نمایید. بندهای این گن قابل تنظیم بوده و شما همواره می توانید نواحی پوشش دهی زیر شکم و میزان لیفتینگ گن لاغری ساعت شنی مردانه را متناسب با آناتومی بدنتان تنظیم کنید.

این گن برای فعالیت های روزانه کاملا مناسب است و حین پیاده روی و ورزش های سبک مزاحمت چندانی ایجاد نمی کند. با توجه به قابلیت تعویض بندهای این گن شما همواره می توانید بندهای این گن را با نمونه نامرئی یا رنگ دلخواه متناسب با لباس یا پوششتان تعویض نمایید. در نهایت از قابلیتهای این گن می توان به مفید بودن استفاده جهت کمک به افرادی که دچار دیسک یا ناهنجاری های کمر هستند اشاره کرد.

دکمه بازگشت به بالا