خبرهای کلیکسب و کار برتر

انواع کرکره مغازه

کرکره برقی فروشگاهی که از انواع مدرن و به روز کرکره برقی قدیمی می باشد بسیار ایمن و قابل استفاده می باشد. پرده های اتوماتیک از این نوع کاربردهای زیادی دارند و می توان آنها را از راه دور کنترل کرد و با موتور الکتریکی نیز کار کرد.

مزایای کرکره برقی مغازه

امنیت بسیار بالایی دارند.

مجهز به قفل الکترومکانیکی است.

برای افتتاح یک فروشگاه نیازی به صرف انرژی زیادی ندارید.

همچنین می توان آن را از راه دور کنترل کرد.

با دکمه و عملکرد درب باز و بسته می شود.

برای محافظت از فروشگاه ها با کالاهای گران قیمت بسیار مفید است.

امروزه بسیاری از فروشگاه ها و فروشگاه های بزرگ از این نوع کرکره ها برای افزایش ایمنی در محیط کار استفاده می کنند. کرکره برقی با کیفیت باید فضای کمتری اشغال کند، استفاده آسان، کاهش آلودگی صوتی و استحکام بسیار بالایی داشته باشد و با تمام این مزایا و ویژگی ها بهترین خدمات و محصولات را در آینده به شما ارائه دهیم. مشتریان شما

کرکره برقی فروشگاهی ضد سرقت بوده و در رنگ ها و تنوع های مختلف موجود است، قابل شستشو و ماندگاری بالا در مقایسه با نوع قدیمی این نوع کرکره دارای ویژگی های بسیاری است و امنیت شما را تامین می کند.

انواع پرده برقی در آینده

مزایای استفاده از گیت برقی چیست؟

استفاده از پریز برق در فروشگاه ها مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ایمنی: ایمنی کرکره های برقی در برابر ضربه های مختلف مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و درب فقط توسط موتور به کار رفته در آنها باز و بسته می شود.

سرعت: استفاده از کرکره برقی در مغازه ها امکان باز و بسته شدن سریعتر را نسبت به انواع دستی و قدیمی فراهم می کند.

زیبایی: کرکره اتوماتیک علاوه بر سهولت استفاده، در انواع مختلف و بسیار جذاب وجود دارد و استفاده از آنها باعث می شود تا فروشگاه شما بسیار زیباتر به نظر برسد.

مقاومت در برابر آتش: برخی از انواع کرکره ها در برابر آتش مقاوم هستند و این مزیت را دارند که در صورت آتش سوزی از ورود آتش به فروشگاه شما جلوگیری می کنند.

فضای کوچک: پرده های برقی کمترین فضای ممکن را در محل کار اشغال می کنند.

استفاده آسان: زمانی که درب اتوماتیک کرکره ای را برای کسب و کار خود نصب می کنید، می توانید این نوع درب را به راحتی با کنترل از راه دور باز و بسته کنید.

مقرون به صرفه: درب ها در متریال و قیمت های متفاوتی ساخته می شوند و شما می توانید درب مناسب با نیاز خود را خریداری کرده و سالیان سال از آن استفاده کنید.

بدون صدا: در هنگام بالا و پایین رفتن با صدای کمی بسته می شود. البته هر چه این درب ها کیفیت بهتری داشته باشند، سروصدای کمتری دارند.

دوام بالا: درب های اتوماتیک بادوام هستند و شما می توانید سال ها از این درب ها برای فروشگاه خود استفاده کنید. و البته سرویس سالانه تعطیلی برق فروشگاه را فراموش نکنید.

گزینه های کنترل از راه دور: پرده های اتوماتیک این مزیت را دارند که می توانید به راحتی با کنترل از راه دور آنها را بالا و پایین ببرید، حتی زمانی که از آنها دور هستید.

نصب آسان: به راحتی می توانید بدون ایجاد تغییر در محل کار، کرکره برقی را برای مغازه خود نصب کنید.

مزیت های ذکر شده کرکره برقی مغازه به خوبی نشان می دهد که با تبدیل درب مغازه خود به درب اتوماتیک، در زمانی که از محل کار خود دور هستید نگران ایمنی مغازه خود نباشید و می توانید بدون هیچ گونه کاری دوباره به کار خود بپردازید. چالش ها و مسائل.

انواع موتور کرکره برقی مناسب مغازه و فروشگاه

یکی از مهم ترین عواملی که بر قیمت کرکره برقی ایپاکو،  فروش و کیفیت آن تاثیر می گذارد، نوع آتش سوزی است. هنگام انتخاب وسیله نقلیه مناسب برای بسته شدن، به عواملی مانند حجم ترافیک و بالا و پایین رفتن درب، وزن و کاربرد آن توجه می شود. به همین دلیل بسیار مهم است که قدرت موتور برای کرکره مغازه و محل استفاده مناسب باشد. سه نوع متداول موتور مورد استفاده در کرکره عبارتند از:

سمت موتور

دستگاه لوله ای

موتور مرکزی

هر کدام از این موتورها ویژگی ها و کاربردهای متفاوتی دارند:

موتورهای جانبی

دلیل اینکه به این نوع دستگاه می گوییم به این دلیل است که جای آن در سمت راست یا چپ در است و همانطور که می دانید ساید به معنای سمت و جهت نیز می باشد. اگر فروشگاه بزرگی با ترافیک روزانه زیاد دارید، این دستگاه برای شما مناسب است. زیرا قدرت سمت موتور جواب خوبی برای درب کرکره ای بزرگ با ارتفاع زیاد و ترافیک زیاد است و می توانید قفل برقی ایمن و استاندارد را برای مغازه خود تهیه کنید.

در کنار دستگاه یک سیستم ناودانی وجود دارد، بنابراین احتمال افتادن درب وجود ندارد. برخلاف بسیاری از ماشین های دیگر، این دستگاه هیچ صدایی ایجاد نمی کند. وجود باتری پشتیبان در این موتور باعث می شود حتی در صورت قطع برق درب چندین بار باز و بسته شود.

طول عمر سمت موتور نیز بیشتر از سایر موتورها است. این نوع موتور ابعاد بزرگی دارد بنابراین برای فضاهای کوچک انتخاب مناسبی نیست. قیمت سمت موتور به دلیل قدرت و ویژگی هایی که دارد نسبت به سایر موتورها بیشتر است و در نتیجه در صورت انتخاب این نوع موتور قیمت محصول کور بالاتر می رود.

دستگاه لوله

این موتورها در دو نوع سبک و سنگین موجود می باشند. از موتورهای لوله ای سبک برای کرکره هایی استفاده می شود که دارای عرض تیغه باریکی هستند و رفت و آمد زیادی روی آن ها وجود ندارد. موتور توبولار سنگین که به آن نوع صنعتی سنگین نیز می گویند برای کرکره هایی با تیغه های عریض و پهن و مناطق با تردد زیاد استفاده می شود.

یکی از مزایای درب اتوماتیک بیمارستانی  قیمت مقرون به صرفه آنهاست. موتور لوله ای برای مغازه های کوچک مناسب است و فضای کمتری را اشغال می کند زیرا غلتک کرکره را می توان داخل آن قرار داد. در واقع این ویژگی به این معنی است که در صورت خرابی موتور، چاره ای جز بازکردن فلپ برقی وجود ندارد.

نقطه ضعف این موتورها این است که آنها سیستم چتر نجات ندارند، بنابراین اگر گیربکس از کار بیفتد، درب به بیرون پرواز می کند. نکته دیگر در مورد موتور لوله ای این است که در صورت خرابی، تعمیر آن به زمان زیادی نیاز دارد.

موتور مرکزی

این موتور موتوری برای درب های کرکره ای با وزن معمولی است، نه خیلی سبک و نه خیلی سنگین. چون این نوع موتور در وسط کرکره قرار می گیرد به آن مرکزی می گویند. سرعت موتور مرکزی بالا این موتورها روی کرکره های قدیمی قابل نصب بوده و در نتیجه هزینه کرکره برقی در فروشگاه کاهش می یابد.

همانطور که در مورد موتور، تیغه های مورد استفاده در کرکره اتوماتیک نیز متفاوت است و بر قیمت کرکره برقی تاثیر می گذارد. در این قسمت انواع تیغه ها توضیح داده شده است و در پایان این قسمت می توانید با مزایا و معایب هر نوع تیغه آشنا شوید و هنگام سفارش درب کرکره ای مغازه خود انتخاب بهتری داشته باشید.

زیاد

چاقوی فوم نوعی چاقو است که با خمیر پلی یورتان پر می شود و با استفاده از دستگاه به فوم تبدیل می شود. وجود فوم باعث می شود که درب هنگام بالا و پایین رفتن صدای بسیار کمی ایجاد کند. به علاوه این فوم تیغه درب بسته را بسیار آسیب پذیر می کند. این نوع تیغه یکی از پرطرفدارترین انواع کرکره است. مواد اولیه چاقوهای فوم ارزان و بادوام هستند. بنابراین ویژگی های فوق این نوع چاقوها را به پرفروش ترین و مورد علاقه سازندگان درب اتوماتیک تبدیل کرده است.

تمیز کردن پلی کربنات

پلی کربنات شفاف ماده ای است که مقاومت بالایی دارد و جایگزین بسیار خوبی برای شیشه می باشد. باید گفت که این تیغه ها 250 برابر شیشه در برابر فشار و ضربه های مختلف مقاوم تر هستند. از ویژگی های این ژورنال می توان به دیدن فضای فروشگاه در هنگام پایین بودن کرکره اشاره کرد.

یکی از مزایای کرکره پلی کربنات شفاف که باعث محبوبیت آن در بین سازندگان کرکره شده است، مقاومت آن در برابر آتش است. کرکره های ساخته شده از پانل های پلی کربنات شفاف زیباتر و شیک تر از انواع دیگر هستند و ظاهری مجلل و منحصر به فرد به فروشگاه شما می بخشند. وجود رنگ های مختلف مانند آبی، زرد، شیری، قرمز، برنزی و سبز برای پلی کربنات، تنوع زیادی در ساخت کرکره اتوماتیک ایجاد کرده است.

غضروف پالا

این نوع تیغه ها وزن بالایی دارند و به همین دلیل بهتر است هنگام استفاده از سمت موتور از این تیغه استفاده شود. وجود غضروف آلومینیومی در این تیغه ها باعث بی صدا شدن آنها می شود. این تیغه های دارای طول عمر بالا، در رنگ های متفاوت و جذاب تولید می شوند و ظاهری کاملا مدرن دارند. شما می توانید با توجه به طرح فروشگاه و سلیقه خود کرکره با تیغه غضروفی سفارش دهید.

تیغه گالوانیزه

تیغه های گالوانیزه یا فولادی برای کرکره های ضد سرقت مغازه ایده آل هستند. این نوع چاقو از خم کردن کاغذ گالوانیزه با دستگاه نورد ساخته می شود و در این چاقو از فوم پلی اورتان استفاده شده است. وجود این فوم در داخل تیغه باعث افزایش استحکام و عایق بودن کرکره در برابر صدا و گرما می شود. این نوع ریش تراش ها با توجه به برند و کیفیت، قیمت متفاوتی دارند، اما به طور کلی این نوع ریش تراش ها قیمت کمتری نسبت به انواع دیگر دارند. البته توجه داشته باشید که این تیغه ها در محیط های مرطوب و کثیف ممکن است زنگ بزنند. کیفیت ورق گالوانیزه به کیفیت فوم استفاده شده، ضخامت و رنگ ورق گالوانیزه بستگی دارد.

دکمه بازگشت به بالا