خارجی

تصویب کلیات «حفظ حریم شخصی و اجتماعی معلمان و دانش‌آموزان در فضای مجازی»

تصویب کلیات «حفظ حریم شخصی و اجتماعی معلمان و دانش‌آموزان در فضای مجازی»

کلیات «حفظ حریم شخصی و اجتماعی معلمان و دانش‌آموزان در فضای مجازی» در شورای عالی آموزش و پرورش مصوب شد.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هزار و سی و ششمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش، دبیرکل شورای عالی و سایر اعضای آن در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه اعضای شورای عالی آموزش و پرورش دیدگاه‌ها و نظرات خود را درباره مسائل و موضوعات مختلف آموزش و پرورش از جمله توانمندسازی معلمان، تاکید بر اجرای مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش، افزایش ساعت درس تربیت بدنی، توجه به آموزش معکوس در مدارس، حفظ حریم خصوصی معلمان و دانش آموزان در فضای مجازی، منابع انسانی آموزش و پرورش، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، روحی و روانی دانش آموزان، تقویم آموزشی مدارس، تقویت سازمان تعلیم و تربیت کودک، چگونگی جذب نیرو در دانشگاه فرهنگیان، تاکید بر اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش در جامعه و جلوگیری از تخریب آن و… بیان کردند.

در این جلسه وزیر آموزش و پرورش گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد وزارت آموزش و پرورش ارائه کرد.

در ادامه این جلسه ماده واحده‌های «حفظ حریم شخصی و اجتماعی معلمان و دانش آموزان در فضای مجازی» و «ساماندهی و تجمیع بخشنامه‌های ارسالی به مدارس» مطرح شد که اعضای شورای عالی آموزش و پرورش دیدگاه‌ها و نظرات خود را درباره این موضوعات بیان کرده و کلیات آنها به تصویب رسید.

گروه تحریریه بین المللی

تحلیلگر اخبار خارجی با تمرکز بر رویدادهای علم و فناوری جهانی. با علاقه و دانش در زمینه دستاوردهای علمی و پیشرفت‌های فناوری، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای علمی، کشف‌های جدید و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و علمی، به شما دیدی کامل از تحولات علم و فناوری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا