خبرهای کلی

تنبیه اسراییل ضرورت داشت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام سید سجاد موسوی ظهر دوشنبه با اشاره به حملات موشکی و پهپادی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آن را موجی از خوشحالی برای مسلمانان و آزادیخواهان جهان دانست و گفت: این اقدام نشان‌دهنده اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی گلستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تنبیه اسرائیل، اضافه کرد: تبیین این موضوع باید در دستور کار همه مسئولان و آحاد مردم قرار گیرد و مسئولان آن را به درستی تبیین کنند.

امام جمعه گلستان با اشاره به تحقق وعده الهی مبنی بر حمله غرور آفرین رزمندگان به اسرائیل، آن را اتفاقی مبارک دانست و بر لزوم شکرگزاری از خداوند متعال در این زمینه تاکید کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی گلستان ضمن تاکید بر نقش مهم شورای فرهنگ عمومی در تبیین و اجرای سیاست‌های فرهنگی در سطح منطقه، خواستار ورود فعالانه این شورا به موضوعات مختلف فرهنگی شد.

موسوی با اشاره به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم، بر لزوم تلاش برای تحقق این شعار و جلب مشارکت مردم در این زمینه تاکید کردن و افزود: می‌بایست موانع تولید رفع و از صاحبان صنعت و تولید حمایت شود.

وی با انتقاد از عدم فعالیت برخی مجموعه‌های فرهنگی در بهارستان، خواستار احیای فعالیت این مجموعه‌ها و برنامه‌ریزی برای ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی در سال جدید شد.

امام جمعه شهر گلستان در این نشست با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ضرورت برنامه‌ریزی برای ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی در سال جدید، بر لزوم مشارکت آحاد مردم در این زمینه تاکید کرد.

دکمه بازگشت به بالا