استان ها

“شمس آذر” فولاد را دبل کرد

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر از قزوین؛ دو تیم فوتبال شمس آذر قزوین و فولاد خوزستان از ساعت۱۷ جمعه ۲۴فروردین در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند که در نهایت میزبان توانست نتیجه بازی رفت را تکرار کند و با یک گل نماینده خوزستان را مغلوب کند.

این اولین دبل شاگردان سعید دقیقی در این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور بود که توانستند همانند بازی رفت در ورزشگاه فولاد آرنا با یک گل فولاد خوزستان را هم قربانی جاه طلبی خود کنند.

کاپیتان پوریا سرآبادانی در دقیقه ۶۸ تک گل یشمی پوشان را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا ورزشگاه سردار آزادگان قزوین منفجر شود.

شمس آذر در این بازی حاکم بی چون و چرای میدان بود و پس از فشار فراوان روی دروازه شهاب گردان بالاخره توانست مزد حملات پرفشار خود را بگیرد.

فولاد در این بازی حرفی برای گفتن نداشت و اکثر دقایق این شاگردان دقیقی بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند.

عبدالله ویسی سرمربی فولاد به دلیل محرومیت از روی سکوها نظاره گر تلاش شاگردانش بود که البته علیرغم ممنوعیت بکارگیری وسایل ارتباطی توسط مربی محروم مدام درحال تماس با نیمکت تیمش بود.

شمس آذر که در بازی گذشته هم موفق به شکست ذوب آهن شده بود با سه امتیاز با ارزش این دیدار ۳۱ امتیازی شد تا در صورت لغزش آلومینیوم اراک جای این تیم را در رده هفتم بگیرد.

فولاد هم با قبول این باخت ۲۱ امتیازی باقی ماند تا چشم به دیدارهای آتی خود در لیگ برتر بدوزد.

46

دکمه بازگشت به بالا