ورزش

عمویی: هدف احیای قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی و صیانت از تمامیت ارضی انجام شد

با اشاره به عملیات غرورآفرین «وعده صادق»؛

عمویی: هدف احیای قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی و صیانت از تمامیت ارضی انجام شد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امینت ملی مجلس تاکید کرد: هدف جمهوری اسلامی ایران از عملیات «وعده صادق» جنگ گسترده نبود بلکه نمایش توان دفاعی و بازدارندگی بود که حتما در جهت منافع ملی و صیانت از تمامیت ارضی می تواند موثر باشد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ابوالفضل عمویی در خصوص عملیات «وعده صادق» علیه مواضع رژیم صهیونیستی، گفت: این عملیات پاسخی مشروع و قانونی به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی و حمله به ساختمان کنسولی جمهوری اسلامی و با هدف احیای قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی انجام شد.

وی افزود:هدف این بود در این عملیات خطوط قرمز جدیدی برای رژیم صهیونیستی ترسیم شود که هزینه اقدام علیه منافع جمهوری اسلامی را بالاببرد و این عملیات از این جهت به هدف خود دست پیدا کرد و البته مهمترین نکته آن طراحی یک جنگ و حمله ترکیبی و با پرتاب پهپاد، موشک کروز و بالستیک سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی را نا کارآمد کرد.

وی تصریح کرد: این اقدام در شرایطی صورت گرفت که رژیم صهیونیستی با دفاع چندلایه پدافندی مشتمل بر گنبد آهنین، پیکان ۳، فلاخن داوود و پاتریوت سرزمین‌های اشغالی را محافظت می‌کرد و این سامانه‌ها در مقابل موشک‌های ایرانی  ناکارآمد بودند و موشک‌های ایرانی از این سامانه عبور کردند و به اهداف نشستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» عملیاتی هدفمند بود، گفت:در این عملیات دو نقطه‌ای که در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران درگیربودند، مورد اثابت قرار گرفت یکی در جولان اشغالی و دیگری پایگاه هوایی در صحرای نقب و این پیام را رساند که در لحظه‌ای جمهوری اسلامی اراده کند می‌تواند سامانه‌ها را ناکارآمد کند.

وی در بخش دیگری صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با طرح ادعا‌هایی در مورد میزان اثربخشی عملیات در حال هضم عملیات ایران هستند، اما باید توجه کرد هدف جمهوری اسلامی ایران جنگ گسترده نبود بلکه نمایش توان دفاعی و بازدارندگی بود که حتما در جهت منافع ملی و صیانت از تمامیت ارضی می‌تواند موثر باشد.

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا