خارجی

پیام تسلیت حزب‌الله به اسماعیل هنیه/ هاآرتص ادعای ارتش رژیم صهیونیستی را رد کرد

حزب‌الله لبنان شهادت جمعی از فرزندان رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله رژیم صهیونیستی به خودرویشان را تبریک و تسلیت گفت. همزمان یک روزنامه عبری ادعای ارتش رژیم صهیونیستی درباره علت انجام این حمله را رد کرد.

به گزارش رویداد برتر، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز پنجشنبه به نمایندگی از «سید حسن نصرالله» دبیرکل این جنبش تماس تلفنی با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس داشت و به او شهادت سه تن از فرزندان و تعدادی از نوه‌هایش به دست رژیم جنایتکار صهیونیستی را  تبریک و تسلیت گفت و از خداوند خواست نتیجه این جانفشانی‌ها را پیروزی مردم غزه و نیروهای مقاومت و کل فلسطین و امت اسلامی قرار دهد.

رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه سه تن از فرزندان هنیه به نام‌های حازم، امیر و محمد و نیز سه تن از نوه‌های او را با هدف قرار دادن خودرویشان در اردوگاه «الشاطئ» در غرب غزه به شهادت رساند.

ارتش رژیم صهیونیستی در توجیه این جنایت خود مدعی شد که فرزندان هنیه در مسیر انجام عملیات حمله بودند اما روزنامه عبری زبان «هاآرتص» امروز نوشت، این ادعا را حتی مخالفان حماس هم نمی‌پذیرند زیرا کودکانشان هم همراهشان بودند.

این رژیم ۲۱ نوامبر ۲۰۲۳ نیز «جمال محمد هنیه»، نوه ارشد هنیه را در در حمله‌ای توپخانه‌ای به شهات رساند.

همچنین «رؤی همام» نوه کوچک هنیه نیز ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ در حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به منزلشان در نوار غزه شهید شد.

به تازگی نیز پلیس رژیم صهیونیستی خواهر اسماعیل هنیه را از منزلش واقع در شهرک «تل السبع» در النقب به ظن ارتباط داشتن با نیروهای حماس و تحریک به عملیات در اراضی اشغالی بازداشت کرد.

انتهای پیام

گروه تحریریه بین المللی

تحلیلگر اخبار خارجی با تمرکز بر رویدادهای علم و فناوری جهانی. با علاقه و دانش در زمینه دستاوردهای علمی و پیشرفت‌های فناوری، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای علمی، کشف‌های جدید و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و علمی، به شما دیدی کامل از تحولات علم و فناوری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا