سیر سیاه دکتر بیز برای چی خوبه ؟

همه ی ما سیر سیاه فراوری شده را میشناسیم و مطمئنا از خواص بی شمار و تاثیرات شگفت انگیز آن بر سلامتی هم آگاه هستیم و به شکلهای مختلفی از سیر استفاده میکنیم.اما شاید شنیدن کلمه سیر سیاه (Black Garlic – بِلَک گارلیک) کمی تعجب برانگیز باشد و سوالهای زیادی را در ذهن افراد ایجاد کند که مگر میشود رنگ سیر، سیاه باشد؟ و این رنگ سیاه آن چگونه به وجود می آید؟ و چه تفاوتهایی با سیر معمولی که سفید رنگ است دارد؟ و در نهایت خواص سیر سیاه دکتر بیز چیست؟ این محصول توسط شرکت ایرانی دکتر بیز تولید شده است. و درواقع شرکت دکتر بیز سیر سیاه را برای اولین بار در ایران تولید و عرضه کرده است. سیر سیاه دکتر بیز، با کیفیت صادراتی و دارای گواهینامه های معتبر از مراجع ذیصلاح داخلی و حتی بین المللی می باشد که نشانه کیفیت آن است. در ادامه با این محصول جالب بیشتر آشنا خواهیم شد و همچنین می توانید جهت خرید سیر سیاه دکتر بیز از نماینده مستقیم این شرکت در این سایت اقدام فرمایید.

سیر سیاه دکتر بیز

سیر سیاه دکتر بیز در واقع همان سیر سفید است که در دستگاه های مخصوص شرکت دکتر بیز به مدت سه ماه تخمیر می شود. سیر سیاه سرشار از آنتی اکسیدان ها، اسیدهای آمینه و سایر ترکیبات مفید، طیف گسترده ای از مزایای سلامتی را ارائه می دهد. یکی از قابل توجه ترین خواص سیر سیاه دکتر بیز غلظت بالای آن از S-alyl-cysteine (SAC) است که اثرات ضد التهابی و تقویت کننده سیستم ایمنی دارد. سیر سیاه دکتر بیز یک خوراکی منحصر به فرد و جذاب است که در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

سیر سیاه دکتر بیز علاوه بر خواص آنتی اکسیدانی، اثرات ضد میکروبی و ضد سرطانی نیز دارد. تحقیقات نشان می دهد که ممکن است با مهار رشد و گسترش سلول های سرطانی از انواع خاصی از سرطان مانند سرطان روده بزرگ، سینه و ریه جلوگیری کند. فرآیند تخمیر منحصر به فرد مورد استفاده برای ایجاد سیر سیاه، خواص زیستی و قدرت آن را افزایش می دهد و آن را در ارائه این فواید سلامتی موثرتر می کند.

علاوه بر این، سیر فرآوری شده دکتر بیز به دلیل فواید بالقوه قلبی عروقی آن نیز شناخته شده است. مطالعات نشان داده اند که مصرف منظم می تواند به کاهش سطح فشار خون و کاهش خطر بیماری قلبی با بهبود سطح کلسترول و کاهش تجمع پلاک در شریان ها کمک کند. ترکیبات طبیعی آن همچنین می تواند گردش خون را بهبود بخشد و از سلامت کلی قلب حمایت کند.

در نتیجه، سیر سیاه دکتر بیز یک اَبَر غذای استثنایی با طیف وسیعی از خواص است که به سلامت کلی بدن کمک می کند. از ترکیب غنی از آنتی اکسیدان آن گرفته تا اثرات ضد میکروبی آن بر روی سلول های سرطانی و عملکردهای موثر بر سیستم قلبی عروقی. سیر سیاه به دلیل ارزش درمانی بالقوه آن در شرایط مختلفی کاربرد دارد از جمله سلامتی و آشپزی.

خواص سیر سیاه دکتر بیز

مهمترین خواص سیر سیاه دکتر بیز عبارتند از:

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کاهش مقاومت طبیعی بدن به انسولین
  • بهبود فرآیند اسپرم سازی و تقویت قوای جنسی
  • بهبود چربی سوزی و لاغری
  • جلوگیری از ایجاد تومورهای سرطانی
  • موثر برای بهبود عملکرد قلب و عروق خونی
  • مناسب برای کاهش کلسترول و فشار خون
  • مناسب برای بیماری ها و مشکلات کبدی از جمله کبد چرب
  • کمک به کاهش التهابات مفصلی و درونی بدن
  • موثر برای کاهش عفونت های داخلی بدن
  • کمک به سمزدایی بدن
  • و …

مزیت سیر سیاه نسبت به سیر سفید

مزیت سیر سیاه نسبت به سیر سفید به لحاظ ارزش غذایی و خواص بسیار بیشتر است. اِس اَلیل سیستینِ موجود در سیر سیاه دکتر بیز در مقایسه با آلیسین موجود در سیر خام بسیار پایدارتر بوده و قابلیت جذب بالاتری هم در دستگاه گوارش دارد که می تواند خاصیت آنتی اکسیدانی آن را تقویت کرده مانع از التهاب سیستم عصبی در بدن نیز بشود.

خواص سیر سیاه دکتر بیز برای زود انزالی

این روزها استرس و مصرف غذاهایی با طبع سرد موجب شده است که بسیاری از آقایان دچار اختلال زود انزالی باشند. مصرف سیر سیاه دکتر بیز به دلیل خواص درمانی و مواد مغذی عالی که دارد در رفع این مشکل بسیار موثر می‌باشد. محصولات بیز برای ریزش مو می تواند به کاهش استرس و تقویت مو، گردش خون را در بدن تا حد زیادی کمک کننده باشد.

نحوه مصرف سیر سیاه دکتر بیز

آشنایی با نحوه صحیح مصرف این محصول به شما کمک می‌کند تا از تمامی خواص آن به شکل مطلوبی بهره‌مند شوید. برای جذب بهتر مواد مغذی سیر سیاه دکتر بیز می‌توان آن را صبح ناشتا میل نمایید.

میزان صحیح مصرف این محصول روزانه 1 تا 2 حبه است، البته باید به این نکته توجه داشته باشید که مصرف بیش از حد آن ممکن است منجر به مسمومیت یا مشکلاتی برای سلامتی شما شود. لذا بهتر است از مصرف بیش از اندازه آن خودداری کنید.

به دلیل خواص انرژی‌زایی این سیر بهتر است از مصرف آن قبل از خواب پرهیز کنید چون ممکن است موجب بی‌خوابی شود.

زمان مناسب برای مصرف این سیر در ورزشکاران قبل از انجام تمرینات ورزشی است. در صورتی که داروهای رقیق‌کننده خون مصرف می‌کنید بهتر است در مصرف آن احتیاط کنید.

خرید سیر سیاه از دکتر بیز

قیمت سیر سیاه دکتر بیز در فروشگاه بیز پلاس با توجه به تعداد و حجم سفارشات مشتریان متغیر می‌باشد. در این فروشگاه این سیر با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار گرفته است.

در فروشگاه اینترنتی بیز پلاس این محصول در بسته‌بندی کاملا بهداشتی و به شکل قوطی و پاکتی عرضه می‌شود. شما عزیزان می‌توانید این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه در بهترین کیفیت و قیمت از این فروشگاه تهیه نمایید.

برای خرید سیر سیاه دکتر بیز می‌توانید به آدرس اینترنتی « biz-plus » مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما برسد.

عوارض سیر سیاه دکتر بیز

عوارض سیر سیاه دکتر بیز را میتوان محدود به ممنوعیت های مصرف آن در نظر بگیریم. که این محدودیت ها معمولا مربوط به فرد مصرف کننده می‌شود.

به طور کلی اگر ممنوعیت مصرف پک دیابت دکتر بیز را دارید و یا به مصرف این گیاه حساسیت دارید در مصرف سیر سیاه هم احتیاط کنید. زنان باردار و شیرده بهتر است که با مشورت پزشک از این محصول استفاده کنند و همچنین افرادی که مشکلات گوارشی نیز دارند بهتر است قبل از مصرف سیر سیاه دکتر بیز با پزشک خود مشورت کنند.

دکمه بازگشت به بالا